Індивідуальне обмундирування (3581) (Штани костюма літнього польового з тканини Тип 4 у маскувальному малюнку ММ-16Ф без обробки, Костюм літній польовий з тканини Тип 4 у маскувальному малюнку ММ-16Ф без обробки,Костюм вітровологозахисний демісезонний з тканини у маскувальному малюнку ММ-16Ф, Куртка вітровологозахисна зимова з тканини у маскувальному малюнку ММ-16Ф, Штани вітровологозахисні зимові з тканини у маскувальному малюнку ММ-16Ф, Сорочка бойова тип 4, майка чорного кольору, рукава з тканини тип 4 у маскувальному малюнку ММ-16Ф без обробки)
Individual equipment (3581) (Trousers for summer BDU suit from tissue Type 4 in a camouflage picture ММ-16Ф without processing; Field summer suit of material Type 4 in a camouflage picture ММ-16Ф without processing; Wind-breaker and waterproof trousers and undercoat of material in a camouflage picture ММ-16Ф; Wind and waterproof jacket of material in a camouflage picture ММ-16Ф; Wind and waterproof winter pants of material in a camouflage picture ММ-16Ф; Combat shirt, type 4, shirt of black, sleeve of material Type 4 in a camouflage picture ММ-16Ф without processing)
Очікувана вартість
15 006 000,00 UAH
UA-2018-05-23-002157-a 9fea1cf9f49c4c5da750dea658b30ed0
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа замовника: Людмила Латишкевич
+380444547475
latmila@ukr.net
National ID: 00034022
Contact point: +380444547475
latmila@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 09 липня 2018 15:42
Очікувана вартість: 15 006 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 23 травня 2018 15:41
Enquiries until: 02 липня 2018 18:00
Time limit for receipt of tenders: 05 липня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 15 006 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 060 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 450 180,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штука
Сорочка бойова тип 4, майка чорного кольору, рукава з тканини тип 4 у маскувальному малюнку ММ-16Ф без обробки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65041, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Хуторська, 99
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Combat shirt, type 4, shirt of black, sleeve of material Type 4 in a camouflage picture ММ-16Ф without processing
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 30 вересня 2018
3000 штука
Штани вітровологозахисні зимові з тканини у маскувальному малюнку ММ-16Ф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65041, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Хуторська, 99
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Wind and waterproof winter pants of material in a camouflage picture ММ-16Ф
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 30 вересня 2018
3000 штука
Куртка вітровологозахисна зимова з тканини у маскувальному малюнку ММ-16Ф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65041, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Хуторська, 99
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Wind and waterproof jacket of material in a camouflage picture ММ-16Ф
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 30 вересня 2018
3000 комплект
Костюм вітровологозахисний демісезонний з тканини у маскувальному малюнку ММ-16Ф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65041, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Хуторська, 99
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Wind-breaker and waterproof trousers and undercoat of material in a camouflage picture ММ-16Ф
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 30 вересня 2018
3000 комплект
Костюм літній польовий з тканини Тип 4 у маскувальному малюнку ММ-16Ф без обробки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65041, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Хуторська, 99
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Field summer suit of material Type 4 in a camouflage picture ММ-16Ф without processing
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 30 вересня 2018
3000 штука
Штани костюма літнього польового з тканини Тип 4 у маскувальному малюнку ММ-16Ф без обробки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65041, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Хуторська, 99
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Trousers for summer BDU suit from tissue Type 4 in a camouflage picture ММ-16Ф without processing
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 30 вересня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2018 11:57
Електронний цифровий підпис
14 червня 2018 15:03
Електронний цифровий підпис
13 червня 2018 12:23
Електронний цифровий підпис
25 травня 2018 12:29
Електронний цифровий підпис
23 травня 2018 15:45
Електронний цифровий підпис
26 червня 2018 11:56
Оголошення Індивідуальне від 26.06.2018 314.doc
14 червня 2018 15:02
Оголошення Індивідуальне від 14.06.2018 314.doc
13 червня 2018 12:22
Оголошення Індивідуальне від 13.06.2018 314.doc
25 травня 2018 12:28
Оголошення Індивідуальне від 25.05.2018 314.doc
23 травня 2018 15:41
Оголошення Індивідуальне 314.doc
26 червня 2018 11:56
Зміни до оголошення 26.06 2018.doc
14 червня 2018 15:02
Зміни до оголошення 14.06.2018 п.3.2.doc
13 червня 2018 12:22
Зміни до оголошення 13.06.2018 314.doc
25 травня 2018 12:28
Зміни до оголошення .doc
23 травня 2018 15:41
Додаток відомість учасника.doc
23 травня 2018 15:41
додаток 3 Примірний зразок гарантії.doc
23 травня 2018 15:41
Проект договору Образец з РОСТОВК.doc
23 травня 2018 15:41
Додаток Цінова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків для отримання висновків
Дата подання: 24 травня 2018 14:19
Дата відповіді: 25 травня 2018 12:30
Доброго дня! В оголошенні про закупівлю вимагається надання висновків про результати перевірки зразків предметів речового майна, виданих учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Для отримання висновків необхідно виготовити зразки та провести лабораторні випробування. Для проведення випробувань шести виробів потрібно мінімум 10 робочих днів, а для отримання висновків потрібно ще 3 робочі дні. Враховуючи те, що лабораторії в Україні перевантажені і не мають змоги вчасно провести випробування, просимо перенести строк подачі пропозицій на термін необхідний для проведення випробувань та отримання висновків, але не менш ніж на 10 робочих днів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відбору учасників
Щодо переносу строку подання
Дата подання: 24 травня 2018 16:29
Дата відповіді: 25 травня 2018 12:30
В оголошенні вимагається: скановані копії або оригінал висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81). Повідомляємо, що у зв’язку з перевантаженістю лабораторій по Україні, які наразі зайняті випробуваннями сировини та продукції для потреб Міністерства оборони України, Учасники не мають змогу вчасно провести процедуру випробувань і отримати висновки на весь перелік виробів, що зазначений в оголошенні. Враховуючи вищевказане, просимо Вас перенести термін подачі пропозицій на строк, достатній для проведення випробувань, але не менш ніж на чотири тижні. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відбору учасників
Щодо висновку
Дата подання: 24 травня 2018 16:30
Дата відповіді: 29 травня 2018 11:29
В оголошенні вимагається: скановані копії або оригінал висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81). Просимо пояснити, якщо учасники мають висновок на вказаний у оголошенні асортимент товару у іншій кольоровій гамі, ніж та, що зазначена у оголошенні, чи може він надати такий висновок та чи буде він відповідати вимогам замовника? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Висновок Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України на вказані в оголошенні предмети закупівлі, але іншого кольору, будуть відповідати вимогам замовника.
Щодо висновку Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України
Дата подання: 29 травня 2018 18:02
Дата відповіді: 01 червня 2018 12:00
Доброго дня! Просимо пояснити, якщо Учасник має висновок Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України на костюм літній польовий (Відповідність ТУ У 14.1-00034022-078:2015 повідомлення про зміни № 2 та відповідність зразку-еталону), чи можливо такий висновок надати для підтвердження вимоги Замовника щодо надання висновку Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України на штани костюма літнього польового за цими торгами? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні умови ТУ У 14.1-00034022-078:2015 поширюються на куртку та штани, що входять до складу костюму літнього польового, а також на їх складові частини (тканини, швейну фурнітуру, тощо). Висновок Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України на костюм літній польовий з тканини Тип 4 на відповідність ТУ У 14.1-00034022-078:2015 повідомлення про зміни № 2 буде відповідати вимогам замовника щодо до штанів костюма літнього польового з тканини Тип 4.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 08 червня 2018 11:13
Дата відповіді: 13 червня 2018 12:28
В оголошенні вказано: Надати сканований оригінал/копія аналогічного договору про постачання готових текстильних виробів за 2016 рік, або 2017 рік, або 2018 рік . Просимо пояснити, якщо Учасник надасть оригінал/копія аналогічного договору про постачання індивідуального обмундирування за 2016 рік, або 2017 рік, або 2018 рік, чи буде такий договір відповідати вимогам Замовника? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до підпункту другого пункту 12.3 Оголошення про проведення відбору учасників
Щодо відповідності тендерної документації іншим нормативним документам
Дата подання: 08 червня 2018 17:20
Дата відповіді: 13 червня 2018 12:28
В тендерній документації зазначено ТУ У 14.1-00034022-078:2015 зі змінами № 2 . 31.05.2018 набрали чинності зміни №3 до зазначеного ТУ У. В Зв’язку з наведеним просимо надати роз’яснення чи буде вважатися за порушення зі сторони Учасника надання висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна відповідно до ТУ У 14.1-00034022-078:2015 зі змінами № 3, чи необхідно отримувати зазанчений висновок зі змінами № 2 як зазначено в технічній документації. Але висновок про відповідність ТУ зі змінами № 2 зараз ГУ РСМЗ вже не видасть, в звязку з набуттям чинності ТУ зі змінами № 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до підпункту 3.1 пункту 3 Оголошення про проведення відбору учасників
Щодо технічних документів
Дата подання: 13 червня 2018 15:35
Дата відповіді: 14 червня 2018 15:05
Доброго дня! У п. 3,2 вказано надати технічні документи: 1) скановані копії або оригінал висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81); 2) скановану довідку у довільній формі, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника із зазначенням його адреси, країну походження та рік виготовлення товару; 3) сканований гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, а також повинна бути зазначена інформація про виробника товару (його адреса) та посилання на номер процедури закупівлі, що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. Але у п. 12.3. вказано, що для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі цінової пропозицій повинен надати: 1) сканований (-у) оригінал або копію висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81), який буде чинний на кінцеву дату подання цінових пропозицій. 2) сканований гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, а також повинна бути зазначена інформація про виробника товару (його адреса) та посилання на номер процедури закупівлі, що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Тобто у п. 12,3 не зазначено «скановану довідку у довільній формі, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника із зазначенням його адреси, країну походження та рік виготовлення товару» Просимо пояснити, чи потрібно надавати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника із зазначенням його адреси, країну походження та рік виготовлення товару? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до підпункту другого пункту 3 Оголошення про проведення відбору учасників
Щодо документів на переговори
Дата подання: 13 червня 2018 15:36
Дата відповіді: 14 червня 2018 15:05
В п. 12.4 вказано, що після завершення електронного аукціону учасник, який визначений учасником переговорів завантажує на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі PDF або JPG кольорові скановані копії наступних документів: цінову пропозицію та документи по ст. 17. Просимо пояснити, ці документи потрібно надавати після проведення переговорів на протязі 24 годин чи переможцю торгів після опублікування наміру про укладання договору впродовж 5 днів? Зазначаємо, що довідка з ДФС дійсна 10 кал. днів. На яку саме дату повинна бути чинна довідка з ДФС? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі, якщо учасника відбору за результатами аукціону та рішення Замовника визначено учасником переговорів, він має дозавантажити на веб-порталі Уповноваженого органу документи відповідно до пункту 12.4 Оголошення про проведення відбору учасників, при цьому документи абзаців два, три та чотири підпункту 2 пункту 12.4 цього оголошення повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-23-002157-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 22 червня 2018 21:20
Скарга Щодо наявності недоліків в тендерній та технічній документації
Скарга Щодо наявності недоліків в тендерній та технічній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2018 18:46
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв’язку з наявними роз’ясненнями Замовника у відповіді
Дата: 03 липня 2018 15:46
Рішення від 26.06.2018 № 6251.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 18:45
Рішення від 05.07.2018 № 6628.pdf
Дата публікації: 06 липня 2018 13:34
Номер скарги: UA-2018-05-23-002157-a.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х", Код ЄДРПОУ:36605334
Дата подання: 02 серпня 2018 11:12
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2018 14:25
рішення від 06.08.2018 №7923+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 14:25
рішення від 14.08.2018 №8281.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2018 19:43

Документи подані скаржником

22 червня 2018 21:20
Скарга.PDF
22 червня 2018 21:20
Платежка.PDF
22 червня 2018 21:20
Скрин.PDF

Документи подані замовником

02 липня 2018 16:17
АМКУ 2157.pdf

Документи Органу Оскарження

26 червня 2018 18:45
Рішення від 26.06.2018 № 6251.pdf

Документи подані скаржником

02 серпня 2018 11:12
Викновок КЛП.PDF
02 серпня 2018 11:12
Висновов КВВЗ.PDF
02 серпня 2018 11:12
Висновок КВВД.PDF
02 серпня 2018 11:12
Висновок СБ.PDF
02 серпня 2018 11:12
Висновок ШВВЗ.PDF
02 серпня 2018 11:12
платежка.pdf
02 серпня 2018 11:12
Гарантия.rar

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х" 14 700 000,00
UAH з ПДВ
13 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО" 14 250 060,00
UAH з ПДВ
13 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олтекс" 15 000 000,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 15 006 000,00
UAH з ПДВ
15 006 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 15:19
Статут.PDF
05 липня 2018 15:19
Протокол № 8.PDF
05 липня 2018 15:19
Виписка.PDF

Публічні документи

22 серпня 2018 13:10
Цінова 2.PDF
22 серпня 2018 13:10
МВД 2.PDF
22 серпня 2018 13:10
Коруп. правоп. 2.PDF
22 серпня 2018 13:10
Заборг. 2.pdf
18 липня 2018 10:13
Довідка Оригінал МВС.PDF
18 липня 2018 10:13
Довідка Єд. реєстр.PDF
05 липня 2018 16:35
Цінова пропозиція0001.PDF
05 липня 2018 16:34
sign.p7s
05 липня 2018 16:33
цінова пропозиція.doc
05 липня 2018 16:33
Гарантия.rar
05 липня 2018 16:33
ТорнадоДок.rar

Публічні документи

29 серпня 2018 09:26
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2018 09:19
Довідка МВС.pdf
28 серпня 2018 09:19
Довідка ДФС.pdf
28 серпня 2018 09:19
Довідка ЄДР корупція.pdf
05 липня 2018 15:47
Висновок Штани КЛП.pdf
05 липня 2018 15:47
Висновок_КЛП(1).pdf
05 липня 2018 15:47
Висновок КВВД.pdf
05 липня 2018 15:47
Висновок КВВЗ.pdf
05 липня 2018 15:47
Висновок ШВВЗ.pdf
05 липня 2018 15:47
Висновок СБ.pdf
05 липня 2018 15:47
Статут.pdf
05 липня 2018 15:47
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х"
#36605334
Рішення скасоване 13 020 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 12:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
#21582561
Рішення скасоване 13 799 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 12:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х"
#36605334
Відхилено 13 020 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 12:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
#21582561
Відхилено 13 799 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 15:22
ТОВ "Олтекс"
#30435050
Переможець 15 000 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 14:14

Документи

12 липня 2018 11:37
sign.p7s

Документи

31 липня 2018 12:58
sign.p7s
17 липня 2018 17:31
sign.p7s

Документи

21 серпня 2018 12:54
sign.p7s

Документи

27 серпня 2018 15:22
sign.p7s
21 серпня 2018 12:57
sign.p7s
21 серпня 2018 12:57
ВИТЯГ Протокол 314-15.doc

Документи

29 серпня 2018 14:14
sign.p7s
27 серпня 2018 15:24
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Олтекс"
#30435050
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 14:14
sign.p7s
27 серпня 2018 15:24
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 вересня 2018 15:09
Договір № 286-3-18-276 від 11.09.2018.pdf укладений
12 вересня 2018 15:07
sign.p7s зміни до договору
08 серпня 2019 13:12
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2019 17:31
Додат. угода № 4 від 16.01.2019 до договору № 286-3-18-276.pdf зміни до договору
16 січня 2019 17:28
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2018 21:07
Дод.угода № 3 від 18.12.2018 до договору № 286-3-18-276.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 21:06
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2018 19:54
Додаткова угода № 2 від 05.11.2018 до договору № 286-3-18-276.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 19:49
sign.p7s зміни до договору
12 вересня 2018 15:19
Дод. угода № 1 від 11.09.2018 до договору № 286-3-18-276.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі пункту 11.5 розділу XI Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/18/276
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/18/276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженя терміну виконання зобов'язень щодо постачання продукції: До 07.12.2018, До 07.12.2018, До 07.12.2018, До 07.12.2018, До 07.12.2018, До 07.12.2018
Номер договору про закупівлю: 286/3/18/276
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/18/276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до частини 5 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” та на підставі пункту 11.5 розділу ХІ Договору (продовження терміну дії договору до 31.03.2019 року (включно))
Номер договору про закупівлю: 286/3/18/276
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/18/276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшений обсяг продукції, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному у 2018 році.
Номер договору про закупівлю: 286/3/18/276
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/18/276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 17 999 928,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 999 988,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку