Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3), (витратні матеріали)
Medical consumables (CPV 021:2015 - 33140000-3), (сonsumables)
Очікувана вартість
8 400 000,00 UAH
UA-2018-05-23-001939-a 3d682ce4ec7541ac8dba00a1ed13d2c5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Додаткові контактні особи: Mariia Tolstykh
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavna ustanova "Instytut sertsia Ministerstva okhorony zdorovia Ukrainy"
National ID: 38831595
Contact point: Mariia Tolstykh
+380442916109
tcheart@ukr.net
Additional contacts: Mariia Tolstykh
+380442916109
tcheart@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 травня 2018 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2018 15:05
Очікувана вартість: 8 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 травня 2018 15:16
Enquiries until: 12 червня 2018 18:00
Complaints submission until: до 18 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 8 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179575 штука
(витратні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, Братиславська 5 А
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

(сonsumables)
CPV: 33140000-3
Період постачання: з 17 липня 2018 по 21 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 15:16
ТД витратні матеріали (великі).doc
23 травня 2018 15:16
Проект Договору - ДОДАТОК 5 (витрат.матеріали великі).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-23-001939-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕМОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40068132
Дата подання: 25 травня 2018 10:26
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2501395 номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-17-001529-b шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2018 14:48
Закон України «Про здійснення публічних закупівель» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ).
Отже, виходячи з вищенаведеного законодавством не визначено імперативної норми щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі.
Також, Замовник наголошує на тому, що визначення окремих частин предмету закупівлі є правом Замовника, але не обов’язком.
Зазначаємо, що обов’язок Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню надання спеціалізованої та високо-спеціалізованої діагностичної, лікувально-профілактичної та реабілітаційної медичної допомоги хворим. Отже, поділ предмета закупівлі на лоти створить для Замовника додатковий ризик того, що певна частина лікарських засобів не буде запропонована учасниками, через що Замовник не зможе забезпечити своєчасне лікування хворих, що може призвести до вкрай негативних наслідків.
Крім того, бажання потенційного учасника з виказанням конкретних позицій, за якими він має можливість здійснити поставку та виділення цих позицій в окремий лот, є порушенням добросовісної конкуренції серед учасників відповідно до вимог статті 3 Закону, оскільки, дане виокремлення в окремий лот відбуватиметься конкретно під виробника ПАТ «Гемопласт

Документи подані скаржником

25 травня 2018 10:26
2501395.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 червня 2018
UA-2018-05-23-001939-a3d682ce4ec7541ac8dba00a1ed13d2c5
Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП ОПТІМА-М Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

27 червня 2018 08:57
протокол розгляду.pdf
27 червня 2018 08:58
Електронний підпис

Публічні документи

22 червня 2018 15:20
Інші документи.pdf

Документи

27 червня 2018 08:58
протокол розгляду.pdf
27 червня 2018 08:59
Електронний підпис

Публічні документи

22 червня 2018 15:21
автор листи.pdf
22 червня 2018 15:21
інструк тех час.pdf
22 червня 2018 15:21
деклар частина 2.pdf
22 червня 2018 15:21
деклар частина 1.pdf
22 червня 2018 15:21
тех час.pdf
22 червня 2018 15:21
квал час.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ПП ОПТІМА-М

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 5 285 325,00
UAH з ПДВ
5 285 325,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОПТІМА-М 5 445 585,00
UAH з ПДВ
5 445 585,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 15:20
Інші документи.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 15:21
автор листи.pdf
22 червня 2018 15:21
інструк тех час.pdf
22 червня 2018 15:21
деклар частина 2.pdf
22 червня 2018 15:21
деклар частина 1.pdf
22 червня 2018 15:21
тех час.pdf
22 червня 2018 15:21
квал час.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ПП ОПТІМА-М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 5 285 325,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 14:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

04 липня 2018 14:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
5 285 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2018 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 11:46
ДУ№8 від 04.02.2019.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 13:01
ДУ7_21.12.18_Д3314-31Т_17.07.18.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 13:01
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 09:56
ДУ6_19.12.18_3314-31Т_17.07.18.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 09:55
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 16:23
ДУ5_10.12.18_Д3314-31Т_17.07.18.PDF зміни до договору
10 грудня 2018 16:21
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 09:25
ДУ 4 від 28.09.2018 Екомед до Д 3314-31Т від 17.07.2018.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 09:24
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 16:35
ДУ 3 від 17.09.2018 Екомед до Д 3314-31Т від 17.07.2018.pdf зміни до договору
18 вересня 2018 16:35
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 09:58
ДУ№2Д3314-31Т.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 09:52
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2018 10:33
ду1 до Д3314-31Т екомед.pdf зміни до договору
15 серпня 2018 10:28
Електронний підпис укладений
17 липня 2018 15:17
Д 3314-31Т від 17.07.2018 ТОВ Екомед.pdf укладений
17 липня 2018 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3314-31Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-31Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2018 — 21 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 285 325,00
UAH (в тому числі ПДВ 345 768,92 UAH)