Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (придбання багатофункціональних пристроїв)
Очікувана вартість
754 000,00 UAH
UA-2018-05-23-000833-a ● ad1d5f7d3002415fa9584cf434b45cc4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 34467793 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Ярослава Беляева +380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2018 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 13:09 |
Очікувана вартість: | 754 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 508,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штука
код ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (придбання багатофункціональних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, м. Харків, пл. Конституції, 7, 6 пов.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2018 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2018 11:42 |
Тендерна документація_БФП.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-23-000833-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 23 травня 2018 17:07
Про
Технічний параметр щодо комплектації картриджем (моноблок в одному корпусі ємність з тонером і блок формування зображення )виробництва виробника пристрою, що пропонується: * стартовий картриджем з ресурсом друку не менше 1500 сторінок при 5% заповненні відповідає продукції лише одного виробника і взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише суб'єкти господарювання , які запропонують саме продукцію цього виробника , що є дискримінаційною до інших суб'єктів господарювання . Вимагаємо від Замовника надати інформацію та документальне підтвердження , що у сукупності , за всіма технічними умовами Документації встановленими у додатку 1 тендерної Документацї відповідає продукція щонайменше двох виробників та усунути даний технічний параметр з тендерної Документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2018 13:41
У відповідь на вимогу про усунення порушення, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому, відповідно до вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Предмет закупівлі, затверджений річним планом Замовника «23» травня 2018 року.
Додатком № 1 до Тендерної Документації визначені вимоги до предмету закупівлі «код ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (придбання багатофункціональних пристроїв) - Багатофункціональний пристрій, який має технічні характеристики, які є сумісними із обладнанням, на якому предмет закупівлі буде встановлений.
У відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в Додатку № 1 до Тендерної Документації є примітка, якою передбачено, що «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.».
При цьому, слід зазначити що вимоги до Предмету Закупівлі не порушують принципів економічної конкуренції.
Вимоги до предмету закупівлі, зазначені у Тендерній документації, дозволяють учасникам відкритих торгів надати пропозиції, які відповідають вимогам до Предмета закупівлі.
При цьому, Замовник використовує своє право вимагати від предмета закупівлі ті якісні характеристики, які відповідають умовам використання обладнання, на яке Предмет закупівлі буде встановлено, тобто використовувати своє право на отримання якісного товару шляхом проведення відкритих торгів, які ні яким чином не дискримінують учасників Торгів.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Всі учасники торгів мають вільний доступ до інформації про закупівлю та мають змогу подати пропозиції, які відповідають вимогам Тендерної документації.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проведено відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому, відповідно до вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Предмет закупівлі, затверджений річним планом Замовника «23» травня 2018 року.
Додатком № 1 до Тендерної Документації визначені вимоги до предмету закупівлі «код ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (придбання багатофункціональних пристроїв) - Багатофункціональний пристрій, який має технічні характеристики, які є сумісними із обладнанням, на якому предмет закупівлі буде встановлений.
У відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в Додатку № 1 до Тендерної Документації є примітка, якою передбачено, що «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.».
При цьому, слід зазначити що вимоги до Предмету Закупівлі не порушують принципів економічної конкуренції.
Вимоги до предмету закупівлі, зазначені у Тендерній документації, дозволяють учасникам відкритих торгів надати пропозиції, які відповідають вимогам до Предмета закупівлі.
При цьому, Замовник використовує своє право вимагати від предмета закупівлі ті якісні характеристики, які відповідають умовам використання обладнання, на яке Предмет закупівлі буде встановлено, тобто використовувати своє право на отримання якісного товару шляхом проведення відкритих торгів, які ні яким чином не дискримінують учасників Торгів.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Всі учасники торгів мають вільний доступ до інформації про закупівлю та мають змогу подати пропозиції, які відповідають вимогам Тендерної документації.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проведено відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-05-23-000833-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 13 червня 2018 15:05
щодо відхилення
Вимагаємо надати роз'яснення про відхилення нашої пропозиції, оскільки завантажений файл під назвою "34467793_2104101110_SU180413103626.ZS2" і під типом "Протокол розгляду" неможливо відкрити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2018 16:53
У відповідь на вимогу UA-2018-05-23-000833-a.a2 про усунення порушення, повідомляємо наступне:
13.06.2018 року в 15.01 в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua оприлюднено протокол розгляду та відхилення тендерної пропозиції "Мегапринт Сервіс" (копія додається).
У зв’язку зі збоєм на майданчику, через який здійснюється оприлюднення інформації та, враховуючи технічні можливості вказаного майданчику, вказаний протокол розгляду пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" оприлюднений разом з протоколом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" (тендерної пропозиції наступного учасника), у строки встановлені ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Крім того, згідно з вищезазначеною нормою Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення автоматично надсилається учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
З метою недопущення будь-яких непорозумінь чи порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником за допомогою електронної пошти та ПАТ «Укрпошта» відправлено відповідний протокол на адресу вказаного учасника (копія підтверджуючих документів додається).
13.06.2018 року в 15.01 в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua оприлюднено протокол розгляду та відхилення тендерної пропозиції "Мегапринт Сервіс" (копія додається).
У зв’язку зі збоєм на майданчику, через який здійснюється оприлюднення інформації та, враховуючи технічні можливості вказаного майданчику, вказаний протокол розгляду пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" оприлюднений разом з протоколом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" (тендерної пропозиції наступного учасника), у строки встановлені ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Крім того, згідно з вищезазначеною нормою Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення автоматично надсилається учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
З метою недопущення будь-яких непорозумінь чи порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником за допомогою електронної пошти та ПАТ «Укрпошта» відправлено відповідний протокол на адресу вказаного учасника (копія підтверджуючих документів додається).
Номер вимоги: UA-2018-05-23-000833-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 13 червня 2018 16:18
Вимога відхилити пропозицію
Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати листа авторизації від виробника чи офіційного представництва виробника в Україні. Учасник надав документ в якому є лист авторизацію від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні Виробником НР є Хьюлетт-Паккард (англ. Hewlett-Packard) - є НР inc офіс якого розміщений в Каліфорнії, в Пало -Альто, відповідно до інформації в наданих сертифікатах відповідності на обладнання Отже пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР І К" не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їх пропозицію
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 14 червня 2018 16:06
Причина: .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД" |
664 905,00
UAH з ПДВ
|
664 905,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
719 910,00
UAH з ПДВ
|
719 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" |
721 905,00
UAH з ПДВ
|
721 905,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
752 100,00
UAH з ПДВ
|
752 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД" #14060129 |
Відхилено |
664 905,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 16:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Відхилено |
719 910,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2018 14:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" #37658125 |
Переможець |
721 905,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2018 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 20:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2018 18:31
|
17-ВТ.pdf | зміни до договору |
24 липня 2018 18:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2018 15:19
|
ДУ_1_МФУ.pdf | зміни до договору |
06 липня 2018 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2018 08:35
|
Договір_МФУ_Альтаір.pdf | укладений |
27 червня 2018 08:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.5.1 та Розділу ХІІІ Договору |
Номер договору про закупівлю: | 17-ВТ/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-ВТ/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 5.8 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 17-ВТ/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-ВТ/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |