Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (придбання багатофункціональних пристроїв)
Очікувана вартість
754 000,00 UAH
UA-2018-05-23-000833-a ad1d5f7d3002415fa9584cf434b45cc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Беляева

+380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34467793
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35
Контактна особа: Ярослава Беляева
+380577607257
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2018 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2018 14:00
Початок аукціону: 11 червня 2018 13:09
Очікувана вартість: 754 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 508,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штука
код ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (придбання багатофункціональних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, пл. Конституції, 7, 6 пов.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 11:42
Тендерна документація_БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-23-000833-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 23 травня 2018 17:07
Про
Технічний параметр щодо комплектації картриджем (моноблок в одному корпусі ємність з тонером і блок формування зображення )виробництва виробника пристрою, що пропонується: * стартовий картриджем з ресурсом друку не менше 1500 сторінок при 5% заповненні відповідає продукції лише одного виробника і взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише суб'єкти господарювання , які запропонують саме продукцію цього виробника , що є дискримінаційною до інших суб'єктів господарювання . Вимагаємо від Замовника надати інформацію та документальне підтвердження , що у сукупності , за всіма технічними умовами Документації встановленими у додатку 1 тендерної Документацї відповідає продукція щонайменше двох виробників та усунути даний технічний параметр з тендерної Документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2018 13:41
У відповідь на вимогу про усунення порушення, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому, відповідно до вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Предмет закупівлі, затверджений річним планом Замовника «23» травня 2018 року.
Додатком № 1 до Тендерної Документації визначені вимоги до предмету закупівлі «код ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (придбання багатофункціональних пристроїв) - Багатофункціональний пристрій, який має технічні характеристики, які є сумісними із обладнанням, на якому предмет закупівлі буде встановлений.
У відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в Додатку № 1 до Тендерної Документації є примітка, якою передбачено, що «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.».
При цьому, слід зазначити що вимоги до Предмету Закупівлі не порушують принципів економічної конкуренції.
Вимоги до предмету закупівлі, зазначені у Тендерній документації, дозволяють учасникам відкритих торгів надати пропозиції, які відповідають вимогам до Предмета закупівлі.
При цьому, Замовник використовує своє право вимагати від предмета закупівлі ті якісні характеристики, які відповідають умовам використання обладнання, на яке Предмет закупівлі буде встановлено, тобто використовувати своє право на отримання якісного товару шляхом проведення відкритих торгів, які ні яким чином не дискримінують учасників Торгів.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Всі учасники торгів мають вільний доступ до інформації про закупівлю та мають змогу подати пропозиції, які відповідають вимогам Тендерної документації.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проведено відповідно до вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-05-23-000833-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 13 червня 2018 15:05
щодо відхилення
Вимагаємо надати роз'яснення про відхилення нашої пропозиції, оскільки завантажений файл під назвою "34467793_2104101110_SU180413103626.ZS2" і під типом "Протокол розгляду" неможливо відкрити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2018 16:53
У відповідь на вимогу UA-2018-05-23-000833-a.a2 про усунення порушення, повідомляємо наступне:
13.06.2018 року в 15.01 в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua оприлюднено протокол розгляду та відхилення тендерної пропозиції "Мегапринт Сервіс" (копія додається).
У зв’язку зі збоєм на майданчику, через який здійснюється оприлюднення інформації та, враховуючи технічні можливості вказаного майданчику, вказаний протокол розгляду пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" оприлюднений разом з протоколом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" (тендерної пропозиції наступного учасника), у строки встановлені ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Крім того, згідно з вищезазначеною нормою Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення автоматично надсилається учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
З метою недопущення будь-яких непорозумінь чи порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником за допомогою електронної пошти та ПАТ «Укрпошта» відправлено відповідний протокол на адресу вказаного учасника (копія підтверджуючих документів додається).
Номер вимоги: UA-2018-05-23-000833-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 13 червня 2018 16:18
Вимога відхилити пропозицію
Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати листа авторизації від виробника чи офіційного представництва виробника в Україні. Учасник надав документ в якому є лист авторизацію від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні Виробником НР є Хьюлетт-Паккард (англ. Hewlett-Packard) - є НР inc офіс якого розміщений в Каліфорнії, в Пало -Альто, відповідно до інформації в наданих сертифікатах відповідності на обладнання Отже пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР І К" не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їх пропозицію
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 червня 2018 16:06
Причина: .

Документи

15 червня 2018 16:53
ПР_Мегапринт Сервіс.pdf
15 червня 2018 16:53
Лист_Мегапринт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД" 664 905,00
UAH з ПДВ
664 905,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 719 910,00
UAH з ПДВ
719 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" 721 905,00
UAH з ПДВ
721 905,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 752 100,00
UAH з ПДВ
752 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 13:09
Електронний підпис
08 червня 2018 13:07
ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД 2994.rar
08 червня 2018 13:07
Документы Мариниченко.rar
08 червня 2018 13:07
Форма 1ДФ.pdf
08 червня 2018 13:07
Техн опис.pdf
08 червня 2018 13:07
Статут.pdf
08 червня 2018 13:07
Протокол.pdf
08 червня 2018 13:07
Пропоз.pdf
08 червня 2018 13:07
Проект договору.pdf
08 червня 2018 13:07
Про Серв центр.pdf
08 червня 2018 13:07
про корупц правоп.pdf
08 червня 2018 13:07
Про антикор.програму.pdf
08 червня 2018 13:07
Працівники.pdf
08 червня 2018 13:07
Повноваження.pdf
08 червня 2018 13:07
Переклад ISO 14001.pdf
08 червня 2018 13:07
Паспорт.pdf
08 червня 2018 13:07
не засуджено.pdf
08 червня 2018 13:07
Накл Авто.pdf
08 червня 2018 13:07
Наказ.pdf
08 червня 2018 13:07
МатТехн база.pdf
08 червня 2018 13:07
Копія накл2.pdf
08 червня 2018 13:07
Копія накл1.pdf
08 червня 2018 13:07
Копія договору.pdf
08 червня 2018 13:07
Заборгованість.pdf
08 червня 2018 13:07
Досвід.pdf
08 червня 2018 13:07
ДогАренди2.pdf
08 червня 2018 13:07
ДогАренди1.pdf
08 червня 2018 13:07
Довідки з Банків.pdf
08 червня 2018 13:07
Гарнт лист.pdf
08 червня 2018 13:07
Відгук.pdf
08 червня 2018 13:07
Витяг ПДВ.pdf
08 червня 2018 13:07
Банкрутство.pdf
08 червня 2018 13:07
Аналог договори.pdf
08 червня 2018 13:07
Авториз лист.PDF
08 червня 2018 13:07
ISO14001Certification for SSDP-1-1.pdf
08 червня 2018 13:07
ISO9001_ua.pdf

Публічні документи

08 червня 2018 13:59
Електронний підпис
08 червня 2018 13:59
№10 Лист Xerox.pdf
08 червня 2018 13:19
2018 Xerox service.pdf
08 червня 2018 13:19
2018 Xerox partner.pdf
08 червня 2018 13:18
№10 Гарантія.zip
08 червня 2018 13:18
№9 Копія форми № 1ДФ.pdf
08 червня 2018 13:18
№8 Висновок CEC.pdf
08 червня 2018 13:18
№7 Декларація.pdf

Публічні документи

13 червня 2018 16:39
Док-ты переможця +.pdf
07 червня 2018 17:08
Електронний підпис
07 червня 2018 17:07
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2018 17:07
Технічна частина.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 14:27
Витяг ЄДР 18.05.2018.pdf
24 травня 2018 14:27
Витяг_з реестру_ПДВ.pdf
24 травня 2018 14:27
Статут ТОВ В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "ІНФОТЕХ-СЕРВІС ЛТД"
#14060129
Відхилено 664 905,00
UAH з ПДВ
12 червня 2018 16:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Відхилено 719 910,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 14:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 721 905,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 15:03

Документи

12 червня 2018 16:24
Електронний підпис
12 червня 2018 16:22
ПР_Інфотех Сервіс.pdf

Документи

13 червня 2018 14:56
Електронний підпис
13 червня 2018 10:13
34467793_2104101110_SU180413103626.ZS2

Документи

13 червня 2018 15:03
Електронний підпис
13 червня 2018 15:01
ПР_Мегапринт Сервіс.pdf
13 червня 2018 15:01
ПР_Альтаір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2018 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
721 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2018 15:03
Електронний підпис
13 червня 2018 15:01
ПР_Мегапринт Сервіс.pdf
13 червня 2018 15:01
ПР_Альтаір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 20:53
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 18:31
17-ВТ.pdf зміни до договору
24 липня 2018 18:26
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 15:19
ДУ_1_МФУ.pdf зміни до договору
06 липня 2018 15:18
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 08:35
Договір_МФУ_Альтаір.pdf укладений
27 червня 2018 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.5.1 та Розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 17-ВТ/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-ВТ/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 5.8 Договору
Номер договору про закупівлю: 17-ВТ/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-ВТ/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 721 905,00
UAH з ПДВ