Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015 79410000-1 (лот 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), лот 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), лот 3 – послуги з оцінки активів (майнові права))
Consulting services for entrepreneurial activity and management DK 021:2015:79410000-1 (Lot 1 - asset valuation services (movable property), Lot 2 - asset valuation services (real estate), Lot 3 - asset valuation services (property rights))
Consulting services for entrepreneurial activity and management DK 021:2015:79410000-1 (Lot 1 - asset valuation services (movable property), Lot 2 - asset valuation services (real estate), Lot 3 - asset valuation services (property rights))
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2018-05-22-002603-a ● dc757460c8c5426a8cae259ff0c2306c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
Код ЄДРПОУ: | 41037901 |
Вебсайт: | https://arma.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1 |
Контактна особа: |
Інна Стеценко +380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Riznyk Vitaliy Serhiyovich +380 44 290 08 31 amd@arma.gov.ua Різник Віталій Сергійович +380 44 290 08 31 amd@arma.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Natsionalne agentstvo Ukrainy z pytan vyiavlennia, rozshuku ta upravlinnia aktyvamy, oderzhanymy vid koruptsiinykh ta inshykh zlochyniv |
National ID: | 41037901 |
Contact point: |
Stetsenko Inna Vasylivna +380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua |
Additional contacts: |
Riznyk Vitaliy Serhiyovich +380 44 290 08 31 amd@arma.gov.ua Різник Віталій Сергійович +380 44 290 08 31 amd@arma.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 травня 2018 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 22 травня 2018 18:37 |
Enquiries until: | 12 червня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
14 червня 2018 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2018 17:29 |
Проект Договору на проведення оцінки Лот 2 зі змінами.docx | |
14 червня 2018 17:29 |
Документація зі змінами.docx | |
14 червня 2018 17:29 |
ЗМІНИ до документації.docx | |
22 травня 2018 18:37 |
Проект Договір на проведення оцінки Лот 1.docx | |
22 травня 2018 18:37 |
Проект Договору на проведення оцінки Лот 3.docx | |
22 травня 2018 18:37 |
Оголошення.pdf |
14 червня 2018 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2018 17:29 |
Проект Договору на проведення оцінки Лот 2 зі змінами.docx
|
|||
14 червня 2018 17:29 |
Документація зі змінами.docx
|
|||
14 червня 2018 17:29 |
ЗМІНИ до документації.docx
|
|||
22 травня 2018 18:37 |
Проект Договір на проведення оцінки Лот 1.docx
|
|||
22 травня 2018 18:37 |
Проект Договору на проведення оцінки Лот 3.docx
|
|||
22 травня 2018 18:37 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до вього оголошення
Дата подання: 04 червня 2018 16:01
Дата відповіді: 06 червня 2018 18:12
1. Просимо оприлюднити повний перелік майна та майнових прав, що підлягають оцінці;
2. Просимо розглянути можливість виплати авансу за послуги;
3. Чи можуть бути умови договору доповнені пунктами, що: 1) обмежують фінансову відповідальність виконавця; 2) передбачають захист виконавця з боку замовника проти позовів третіх осіб, що пов’язані з наданими послугами; 3) обмежують доступ до результатів послуг (звіту про оцінку) лише замовником та особами, яким замовник зобов’язаний їх надати відповідно до вимог закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що оприлюднення повного переліку майна, майнових прав, що будуть підлягати оцінці не є можливим, оскільки інформація, розміщена в оголошенні про проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015 79410000-1 стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі – 5 000 000,00 грн (п’ять мільйонів гривень 00 коп.) є прогнозованою та залежить від кількості активів, які будуть передаватися Національному агентству для здійснення заходів з управління.
Крім того зазначаємо, що Національне агентство управляє активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні, на підставі ухвали слідчого судді, суду, за наявності відповідного звернення прокурора. Зазначена взаємодія Національного агентства зі слідчими, детективами, прокурорами, слідчими суддями, судом передбачає обмін відомостями досудового розслідування, які можуть бути розголошені лише з дозволу слідчого або прокурора і в тому обсязі, в якому вони визнають за можливе, персональними даними (відомості чи сукупність відомостей про фізичних осіб), які можуть поширюватись лише за згодою суб’єкта персональних даних, інформацією про особу, яка затримана, підозрюється чи обвинувачується у вчиненні злочину, яка може бути оприлюднена лише в разі набрання законної сили обвинувальним вироком суду, а стосовно потерпілих – за їх згодою, з огляду на що отримання доступу до запитуваної інформації (відомостей) до укладення договору не вбачається за можливе.
Щодо питання другого повідомляємо, що Національним агентством в електронній системі закупівель PROZORRO разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі: консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015 79410000-1 оприлюднено тендерну документацію, яка, в тому числі, містить проекти договорів по кожному лоту до предмету закупівлі. Питання здійснення оплати врегульовані розділом 4 зазначених проектів договорів, які розроблені відповідно до положень Бюджетного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів України. Так, відповідно до пункту 4.1. проекту договору на проведення оцінки (по кожному із лотів), розрахунки проводяться на підставі рахунків та актів наданих послуг, шляхом перерахування замовником коштів на розрахунковий рахунок виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання уповноваженими особами сторін акту наданих послуг. Проектами договорів на проведення оцінки за зазначеними лотами не передбачено виплати авансу за послуги.
Крім того, щодо питання третього запиту повідомляємо, що умови договору не можуть бути доповнені запропонованими Вами пунктами.
Крім того зазначаємо, що Національне агентство управляє активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні, на підставі ухвали слідчого судді, суду, за наявності відповідного звернення прокурора. Зазначена взаємодія Національного агентства зі слідчими, детективами, прокурорами, слідчими суддями, судом передбачає обмін відомостями досудового розслідування, які можуть бути розголошені лише з дозволу слідчого або прокурора і в тому обсязі, в якому вони визнають за можливе, персональними даними (відомості чи сукупність відомостей про фізичних осіб), які можуть поширюватись лише за згодою суб’єкта персональних даних, інформацією про особу, яка затримана, підозрюється чи обвинувачується у вчиненні злочину, яка може бути оприлюднена лише в разі набрання законної сили обвинувальним вироком суду, а стосовно потерпілих – за їх згодою, з огляду на що отримання доступу до запитуваної інформації (відомостей) до укладення договору не вбачається за можливе.
Щодо питання другого повідомляємо, що Національним агентством в електронній системі закупівель PROZORRO разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі: консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015 79410000-1 оприлюднено тендерну документацію, яка, в тому числі, містить проекти договорів по кожному лоту до предмету закупівлі. Питання здійснення оплати врегульовані розділом 4 зазначених проектів договорів, які розроблені відповідно до положень Бюджетного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів України. Так, відповідно до пункту 4.1. проекту договору на проведення оцінки (по кожному із лотів), розрахунки проводяться на підставі рахунків та актів наданих послуг, шляхом перерахування замовником коштів на розрахунковий рахунок виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання уповноваженими особами сторін акту наданих послуг. Проектами договорів на проведення оцінки за зазначеними лотами не передбачено виплати авансу за послуги.
Крім того, щодо питання третього запиту повідомляємо, що умови договору не можуть бути доповнені запропонованими Вами пунктами.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 08 червня 2018 17:15
Дата відповіді: 12 червня 2018 16:07
При оформленні пакету документів для отримання банківської гарантії Банк (гарант) просить надати наступну інформацію:
1) номер та дата протоколу;
2) розрахунковий рахунок або рахунки Банку Бенефіціара.
В тендерній документації, яку опублікував Замовник відсутня дана інформація!
Відповідь: Тендерна документація за предметом закупівлі консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015 79410000-1 (лот 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), лот 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), лот 3 – послуги з оцінки активів (майнові права)) на засіданні Тендерного комітету затверджена протоколом № 77 від 21 травня 2018 року.
Відповідно до умов тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції – електронною банківською гарантіє, по кожному лоту у розмірі, що становить: Лот 1 – 45 000,00 грн., Лот 2 – 75 000,00 грн., Лот 3 – 30 000,00 грн. В Державній казначейській службі України відкрито розрахунковий рахунок за № 37113071193635
Відповідно до умов тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції – електронною банківською гарантіє, по кожному лоту у розмірі, що становить: Лот 1 – 45 000,00 грн., Лот 2 – 75 000,00 грн., Лот 3 – 30 000,00 грн. В Державній казначейській службі України відкрито розрахунковий рахунок за № 37113071193635
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-22-002603-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Українська універсальна біржа, Код ЄДРПОУ:25158707
Дата подання: 10 червня 2018 14:13
Зміни до тентерної документації
В Додатку № 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників за предметом закупівлі" Замовник просить надати інформацію відповідно до законодавства, а саме: “Завірена копія сертифікату, що підтверджує відповідність ДСТУ ISO 9001:2015”. Головним законодавчим документам, який регулюють оціночну діяльність, являється ЗУ “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, у якому чітко визначено критерії набуття статусу суб'єкта оціночної діяльності.
Стаття 5. Суб'єктами оціночної діяльності є: суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону.
Відповідно в юридичних чи фізичних осіб, які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності, відсутність чи наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 ніяк не може впливати на можливість надання послуг з оцінки. Тому просимо внести зміни до тендерної документації шляхом доповнення положення про надання учасником інформації про наявність завіреної копії сертифіката, що підтверджує відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, як необов'язкову інформацію (за наявності такого сертифіката в учасника) та зазначити у пункті 3 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V "Оцінка тендерних пропозицій, визначення переможця", що відсутність завіреної копії сертифіката, що підтверджує відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, не є причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2018 16:39
Сертифікати відповідності систем управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (IDT ISO 9001:2015), видані органом сертифікації ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» визнаються у всьому світі в рамках програми IAF MLA.
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO були прийняті нові версії стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. Це п’ята редакція популярного у всьому світі сімейства стандартів. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). Міжнародна організація зі стандартизації розташована в Женеві (Швейцарія) http://www.iso.org.).
Враховуючи викладене вище, необхідно зазначити, що Національне агентство утворено за аналогом установ з повернення та управління активами, які успішно функціонують у державах-членах Європейського Союзу відповідно до рішення Ради Європейського Союзу № 2007/845/JHA від 06 грудня 2007 року та інших актів права Європейського Союзу.
Одним з ключових показників діяльності Національного агентства є якісна, ефективна та результативна робота на рівні аналогічних установ, які функціонують в країнах-членах Європейського Союзу.
А отже, надання учасником завіреної копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» є обов’язковою умовою тендерної процедури
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO були прийняті нові версії стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. Це п’ята редакція популярного у всьому світі сімейства стандартів. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). Міжнародна організація зі стандартизації розташована в Женеві (Швейцарія) http://www.iso.org.).
Враховуючи викладене вище, необхідно зазначити, що Національне агентство утворено за аналогом установ з повернення та управління активами, які успішно функціонують у державах-членах Європейського Союзу відповідно до рішення Ради Європейського Союзу № 2007/845/JHA від 06 грудня 2007 року та інших актів права Європейського Союзу.
Одним з ключових показників діяльності Національного агентства є якісна, ефективна та результативна робота на рівні аналогічних установ, які функціонують в країнах-членах Європейського Союзу.
А отже, надання учасником завіреної копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» є обов’язковою умовою тендерної процедури
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-22-002603-a.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ГОЛД ПРАЙС", Код ЄДРПОУ:40353488
Дата подання: 20 липня 2018 11:58
Дата подання: 20 липня 2018 11:58
Оскарження рішення замовника
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 24.07.2018 № 7399.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:47
Номер скарги: UA-2018-05-22-002603-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГОЛД ПРАЙС", Код ЄДРПОУ:40353488
Дата подання: 20 липня 2018 11:54
Дата подання: 20 липня 2018 11:54
Оскарження рішення замовника
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 15:46
Рішення від 24.07.2018 № 7398 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:46
Рішення від 08.08.2018 № 8048.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 18:17
Номер скарги: UA-2018-05-22-002603-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Консалтингова компанія "Острів", Код ЄДРПОУ:38506047
Дата подання: 19 липня 2018 16:41
Дата подання: 19 липня 2018 16:41
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Замовником торгів – Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (лот 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), лот 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), лот 3 – послуги з оцінки активів (майнові права). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» (надалі – Підприємство, Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерною документацією подало тендерну пропозицію по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно). За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства по даній закупівлі, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) (протокол розгляду тендерних пропозицій №115 від 17.07.2018 р. (надаємо копію до скарги). Підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено, що Скаржник не виконав вимоги тендерної документації, а саме:
1. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у листі-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учасника в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник зазначив, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
2. Підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є пункт третій частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону).
Скаржник не може погодитися з такими рішенням та вважає, що Замовник порушив його законні права та інтереси відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. В складі тендерної документації Учасникам тендеру необхідно було надати згідно з пп. 4 п. 1 розділу III інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 4 до тендерної документації «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Лист-гарантія). Підприємство у складі тендерної пропозиції надало зазначений Лист-гарантію по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) за встановленою формою, де в пункті 9 Підприємством була допущена описка, зумовлена неправильним написанням слів – «відсутня» замість «присутня».
Замовником закупівлі у п. 1 розділу III тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції, інші помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема описки – це помилки, зумовлені неправильним написанням слів, що не впливає на зміст пропозиції.
Як вказано у п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації допускаються формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, на думку Скаржника, допущена у складі тендерної пропозиції в Листі-гарантії по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) описка є формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Скаржника на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), адже вона повністю відповідає за змістом всім вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами.
2. Скаржником на виконання вимог тендерної документації були надані статутні документи, а саме Статут ТОВ «КК «Острів» в якому згідно 1.5. прописано, що Учасник Товариства одноосібно є: Громадянка України, Малашина Лідія Олександрівна, 15 травня 1989 року народження, яка проживає за адресою: місто Київ, Голосіївський район, вулиця Михайла Бойчука, будинок 13, квартира 2; паспорт серії ЕТ 008247, виданий Сакським МРВ ГУ МВС України у АР Крим 17 лютого 2006 року, ідентифікаційний номер: 3264213722.
Замовник, згідно з тендерною документацією, не вимагав від учасника копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Натомість у складі юридичних документів Підприємства наявний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий на запит від 30.05.2018 р. за №1004029895 станом на 30.05.2018 р. (копію додаємо до скарги), в якому міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника Підприємства, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника його засновника – Малашину Лідію Олександрівну.
Тому посилання Замовника у якості підстави відхилення тендерної пропозиції Підприємства на ст. 17 і частину сьому статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованим, оскільки у разі звернення Замовника за підтвердженням інформації, наданої Підприємством, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, Замовник отримав би відповідь про наявність інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», стосовно Підприємства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На підставі викладеного вище, керуючись ст. 42 Конституції України, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень в процедурі закупівлі послуг-ДК 021:201579410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), допущених Замовником.
3. Зобов’язати Замовника – Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, скасувати своє рішення в частині відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» по закупівлі, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) і допустити Підприємство до аукціону по зазначеному лоту.
Додатки:
1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 115 від 17.07.2018 року.
2. Завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 30.05.2018 р.
3. Платіжне доручення про оплату за подання скарги в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 19:20
Рішення від 24.07.2018 № 7418+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 19:20
Рішення від 07.08.2018 № 7989.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 19:08
Номер скарги: UA-2018-05-22-002603-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Консалтингова компанія "Острів", Код ЄДРПОУ:38506047
Дата подання: 19 липня 2018 16:46
Дата подання: 19 липня 2018 16:46
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Замовником торгів – Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (лот 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), лот 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), лот 3 – послуги з оцінки активів (майнові права). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» (надалі – Підприємство, Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерною документацією подало тендерну пропозицію по лоту 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно). За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства по даній закупівлі, а саме по лоту 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно) (протокол розгляду тендерних пропозицій №115 від 17.07.2018 р. (надаємо копію до скарги). Підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено, що Скаржник не виконав вимоги тендерної документації, а саме:
1. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у листі-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учасника в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник зазначив, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
2. Підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є пункт третій частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону).
Скаржник не може погодитися з такими рішенням та вважає, що Замовник порушив його законні права та інтереси відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. В складі тендерної документації Учасникам тендеру необхідно було надати згідно з пп. 4 п. 1 розділу III інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 4 до тендерної документації «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Лист-гарантія). Підприємство у складі тендерної пропозиції надало зазначений Лист-гарантію по лоту 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно) за встановленою формою, де в пункті 9 Підприємством була допущена описка, зумовлена неправильним написанням слів – «відсутня» замість «присутня».
Замовником закупівлі у п. 1 розділу III тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції, інші помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема описки – це помилки, зумовлені неправильним написанням слів, що не впливає на зміст пропозиції.
Як вказано у п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації допускаються формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, на думку Скаржника, допущена у складі тендерної пропозиції в Листі-гарантії по лоту 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно) описка є формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Скаржника на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), адже вона повністю відповідає за змістом всім вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами.
2. Скаржником на виконання вимог тендерної документації були надані статутні документи, а саме Статут ТОВ «КК «Острів» в якому згідно 1.5. прописано, що Учасник Товариства одноосібно є: Громадянка України, Малашина Лідія Олександрівна, 15 травня 1989 року народження, яка проживає за адресою: місто Київ, Голосіївський район, вулиця Михайла Бойчука, будинок 13, квартира 2; паспорт серії ЕТ 008247, виданий Сакським МРВ ГУ МВС України у АР Крим 17 лютого 2006 року, ідентифікаційний номер: 3264213722.
Замовник, згідно з тендерною документацією, не вимагав від учасника копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Натомість у складі юридичних документів Підприємства наявний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий на запит від 30.05.2018 р. за №1004029895 станом на 30.05.2018 р. (копію додаємо до скарги), в якому міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника Підприємства, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника його засновника – Малашину Лідію Олександрівну.
Тому посилання Замовника у якості підстави відхилення тендерної пропозиції Підприємства на ст. 17 і частину сьому статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованим, оскільки у разі звернення Замовника за підтвердженням інформації, наданої Підприємством, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, Замовник отримав би відповідь про наявність інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», стосовно Підприємства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На підставі викладеного вище, керуючись ст. 42 Конституції України, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень в процедурі закупівлі послуг-ДК 021:201579410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), допущених Замовником.
3. Зобов’язати Замовника – Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, скасувати своє рішення в частині відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» по закупівлі, а саме по лоту 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно) і допустити Підприємство до аукціону по зазначеному лоту.
Додатки:
1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 115 від 17.07.2018 року.
2. Завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 30.05.2018 р.
3. Платіжне доручення про оплату за подання скарги в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 19:19
Рішення від 24.07.2018 № 7419+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 19:19
Рішення від 07.08.2018 № 7990.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 19:09
Номер скарги: UA-2018-05-22-002603-a.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Консалтингова компанія "Острів", Код ЄДРПОУ:38506047
Дата подання: 19 липня 2018 16:48
Дата подання: 19 липня 2018 16:48
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Замовником торгів – Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (лот 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), лот 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), лот 3 – послуги з оцінки активів (майнові права). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» (надалі – Підприємство, Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерною документацією подало тендерну пропозицію по лоту 3 – послуги з оцінки активів (майнові права). За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства по даній закупівлі, а саме по лоту 3 – послуги з оцінки активів (майнові права) (протокол розгляду тендерних пропозицій №115 від 17.07.2018 р. (надаємо копію до скарги). Підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено, що Скаржник не виконав вимоги тендерної документації, а саме:
1. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у листі-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учасника в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник зазначив, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
2. Підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є пункт третій частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону).
Скаржник не може погодитися з такими рішенням та вважає, що Замовник порушив його законні права та інтереси відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. В складі тендерної документації Учасникам тендеру необхідно було надати згідно з пп. 4 п. 1 розділу III інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 4 до тендерної документації «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Лист-гарантія). Підприємство у складі тендерної пропозиції надало зазначений Лист-гарантію по лоту 3 – послуги з оцінки активів (майнові права) за встановленою формою, де в пункті 9 Підприємством була допущена описка, зумовлена неправильним написанням слів – «відсутня» замість «присутня».
Замовником закупівлі у п. 1 розділу III тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції, інші помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема описки – це помилки, зумовлені неправильним написанням слів, що не впливає на зміст пропозиції.
Як вказано у п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації допускаються формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, на думку Скаржника, допущена у складі тендерної пропозиції в Листі-гарантії по лоту 3 – послуги з оцінки активів (майнові права) описка є формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Скаржника на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 3 – послуги з оцінки активів (майнові права), адже вона повністю відповідає за змістом всім вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами.
2. Скаржником на виконання вимог тендерної документації були надані статутні документи, а саме Статут ТОВ «КК «Острів» в якому згідно 1.5. прописано, що Учасник Товариства одноосібно є: Громадянка України, Малашина Лідія Олександрівна, 15 травня 1989 року народження, яка проживає за адресою: місто Київ, Голосіївський район, вулиця Михайла Бойчука, будинок 13, квартира 2; паспорт серії ЕТ 008247, виданий Сакським МРВ ГУ МВС України у АР Крим 17 лютого 2006 року, ідентифікаційний номер: 3264213722.
Замовник, згідно з тендерною документацією, не вимагав від учасника копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Натомість у складі юридичних документів Підприємства наявний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий на запит від 30.05.2018 р. за №1004029895 станом на 30.05.2018 р. (копію додаємо до скарги), в якому міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника Підприємства, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника його засновника – Малашину Лідію Олександрівну.
Тому посилання Замовника у якості підстави відхилення тендерної пропозиції Підприємства на ст. 17 і частину сьому статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованим, оскільки у разі звернення Замовника за підтвердженням інформації, наданої Підприємством, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, Замовник отримав би відповідь про наявність інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», стосовно Підприємства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На підставі викладеного вище, керуючись ст. 42 Конституції України, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень в процедурі закупівлі послуг-ДК 021:201579410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 3 – послуги з оцінки активів (майнові права), допущених Замовником.
3. Зобов’язати Замовника – Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, скасувати своє рішення в частині відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» по закупівлі, а саме по лоту 3 – послуги з оцінки активів (майнові права) і допустити Підприємство до аукціону по зазначеному лоту.
Додатки:
1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 115 від 17.07.2018 року.
2. Завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 30.05.2018 р.
3. Платіжне доручення про оплату за подання скарги в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 19:17
Рішення від 24.07.2018 № 7420+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 19:17
Рішення від 07.08.2018 № 7991.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 19:07
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 - послуги з оцінки активів (рухоме майно) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Title: Lot 1 - asset valuation services (movable property)
Current status: Cancelled
Estimated total value: 1 500 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 7 500,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 01 серпня 2018 12:16
Auction planned date: 01 серпня 2018 12:16
Позиції
1 посл
послуги з оцінки активів (рухоме майно)
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м.Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Дата доставки:
16 липня 2018
—
31 грудня 2018
asset valuation services (movable property)
CPV: 79410000-1
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Питання щодо всієї Закупівлі
Дата подання: 08 червня 2018 16:43
Дата відповіді: 12 червня 2018 16:11
В Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників за предметом закупівлі Замовник просить надати інформацію відповідно до законодавства, а саме: “Завірена копія сертифікату, що підтверджує відповідність ДСТУ ISO 9001:2015”.
Головним законодавчим документам, який регулюють оціночну діяльність, являється ЗУ “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, в якому чітко визначено критерії набуття статусу Суб'єкта оціночної діяльності:
Стаття 5. Суб'єкти оціночної діяльності
Суб'єктами оціночної діяльності є:
суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому
законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької
діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх
організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють
господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один
оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності
відповідно до цього Закону;
Відповідно, в юридичних чи фізичних осіб, які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності, відсутність чи наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, ніяк не може впливати на можливість надання послуг з оцінки.
Тому, просимо обгрунтувати необхідність наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 в учасника Закупівлі? Чи буде факт відсутності даного сертифікату в СОД, причиною дискваліфікації учасника Закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікати відповідності систем управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (IDT ISO 9001:2015), видані органом сертифікації ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» визнаються у всьому світі в рамках програми IAF MLA.
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO були прийняті нові версії стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. Це п’ята редакція популярного у всьому світі сімейства стандартів. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). Міжнародна організація зі стандартизації розташована в Женеві (Швейцарія) http://www.iso.org.).
Враховуючи викладене вище, необхідно зазначити, що Національне агентство утворено за аналогом установ з повернення та управління активами, які успішно функціонують у державах-членах Європейського Союзу відповідно до рішення Ради Європейського Союзу № 2007/845/JHA від 06 грудня 2007 року та інших актів права Європейського Союзу.
Одним з ключових показників діяльності Національного агентства є якісна, ефективна та результативна робота на рівні аналогічних установ, які функціонують в країнах-членах Європейського Союзу.
А отже, надання учасником завіреної копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» є обов’язковою умовою тендерної процедури
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO були прийняті нові версії стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. Це п’ята редакція популярного у всьому світі сімейства стандартів. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). Міжнародна організація зі стандартизації розташована в Женеві (Швейцарія) http://www.iso.org.).
Враховуючи викладене вище, необхідно зазначити, що Національне агентство утворено за аналогом установ з повернення та управління активами, які успішно функціонують у державах-членах Європейського Союзу відповідно до рішення Ради Європейського Союзу № 2007/845/JHA від 06 грудня 2007 року та інших актів права Європейського Союзу.
Одним з ключових показників діяльності Національного агентства є якісна, ефективна та результативна робота на рівні аналогічних установ, які функціонують в країнах-членах Європейського Союзу.
А отже, надання учасником завіреної копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» є обов’язковою умовою тендерної процедури
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-05-22-002603-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГОЛД ПРАЙС", Код ЄДРПОУ:40353488
Дата подання: 20 липня 2018 11:54
Дата подання: 20 липня 2018 11:54
Оскарження рішення замовника
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 15:46
Рішення від 24.07.2018 № 7398 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:46
Рішення від 08.08.2018 № 8048.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 18:17
Номер скарги: UA-2018-05-22-002603-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Консалтингова компанія "Острів", Код ЄДРПОУ:38506047
Дата подання: 19 липня 2018 16:41
Дата подання: 19 липня 2018 16:41
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Замовником торгів – Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (лот 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), лот 2 – послуги з оцінки активів (нерухоме майно), лот 3 – послуги з оцінки активів (майнові права). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» (надалі – Підприємство, Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерною документацією подало тендерну пропозицію по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно). За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства по даній закупівлі, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) (протокол розгляду тендерних пропозицій №115 від 17.07.2018 р. (надаємо копію до скарги). Підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено, що Скаржник не виконав вимоги тендерної документації, а саме:
1. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у листі-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учасника в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник зазначив, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
2. Підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є пункт третій частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону).
Скаржник не може погодитися з такими рішенням та вважає, що Замовник порушив його законні права та інтереси відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. В складі тендерної документації Учасникам тендеру необхідно було надати згідно з пп. 4 п. 1 розділу III інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 4 до тендерної документації «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Лист-гарантія). Підприємство у складі тендерної пропозиції надало зазначений Лист-гарантію по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) за встановленою формою, де в пункті 9 Підприємством була допущена описка, зумовлена неправильним написанням слів – «відсутня» замість «присутня».
Замовником закупівлі у п. 1 розділу III тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції, інші помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема описки – це помилки, зумовлені неправильним написанням слів, що не впливає на зміст пропозиції.
Як вказано у п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації допускаються формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, на думку Скаржника, допущена у складі тендерної пропозиції в Листі-гарантії по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) описка є формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Скаржника на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), адже вона повністю відповідає за змістом всім вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами.
2. Скаржником на виконання вимог тендерної документації були надані статутні документи, а саме Статут ТОВ «КК «Острів» в якому згідно 1.5. прописано, що Учасник Товариства одноосібно є: Громадянка України, Малашина Лідія Олександрівна, 15 травня 1989 року народження, яка проживає за адресою: місто Київ, Голосіївський район, вулиця Михайла Бойчука, будинок 13, квартира 2; паспорт серії ЕТ 008247, виданий Сакським МРВ ГУ МВС України у АР Крим 17 лютого 2006 року, ідентифікаційний номер: 3264213722.
Замовник, згідно з тендерною документацією, не вимагав від учасника копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Натомість у складі юридичних документів Підприємства наявний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий на запит від 30.05.2018 р. за №1004029895 станом на 30.05.2018 р. (копію додаємо до скарги), в якому міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника Підприємства, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника його засновника – Малашину Лідію Олександрівну.
Тому посилання Замовника у якості підстави відхилення тендерної пропозиції Підприємства на ст. 17 і частину сьому статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованим, оскільки у разі звернення Замовника за підтвердженням інформації, наданої Підприємством, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, Замовник отримав би відповідь про наявність інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», стосовно Підприємства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На підставі викладеного вище, керуючись ст. 42 Конституції України, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень в процедурі закупівлі послуг-ДК 021:201579410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно), допущених Замовником.
3. Зобов’язати Замовника – Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, скасувати своє рішення в частині відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» по закупівлі, а саме по лоту 1 – послуги з оцінки активів (рухоме майно) і допустити Підприємство до аукціону по зазначеному лоту.
Додатки:
1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 115 від 17.07.2018 року.
2. Завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 30.05.2018 р.
3. Платіжне доручення про оплату за подання скарги в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 19:20
Рішення від 24.07.2018 № 7418+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 19:20
Рішення від 07.08.2018 № 7989.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 19:08
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 липня 2018
Найменування: | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
Код ЄДРПОУ: | 41037901 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська експертна група" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "МНТЦ "Транссервіс-1" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ГОЛД ПРАЙС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Приватна експертна служба | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "РМ Консалтинг" |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 31 липня 2018 16:55 |
Коментар щодо відміни: | частина перша статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
31 липня 2018 16:55
|
Електронний підпис |
31 липня 2018 16:54
|
Протокол про відміну.pdf |