Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015- 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) технічний нагляд та контроль за виконанням робіт по технічному переоснащенні котельні по вул.Бандери,32/1 м. Хмельницький
Очікувана вартість
1 430 000,00 UAH
UA-2018-05-22-002357-a 387cc3e3ef1e4f50aac98a7907e7e2b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Янюк

+380382700635
+380673130533
tender@teplo.km.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 травня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 03356571
Вебсайт: http://www.teplo.km.ua//
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, , вул. Пересипкіна, 5
Контактна особа: Катерина Янюк
+380382700635,+380673130533
tender@teplo.km.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДК 021:2015- 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) технічний нагляд та контроль за виконанням робіт по технічному переоснащенні котельні по вул.Бандери,32/1 м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Бандери 32/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2018  —  01 серпня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

22 травня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ"
#37801512
Переможець 1 430 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 17:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2018 15:17
Дод.уг. 1 .pdf зміни до договору
28 серпня 2018 15:17
469 pdf.pdf укладений
22 травня 2018 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни до Договору № 469/18 від 22 травня 2018р.Загальна сума договору складає 1 429901,22 грн.
Номер договору про закупівлю: 469/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 469/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML