Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маршрутизатор
Очікувана вартість
6 348,00 UAH
UA-2018-05-22-002211-a 23e2967d5c464c6db477b00a6e1e8235
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenkozakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenkozakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2018 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2018 17:30
Початок аукціону: 01 червня 2018 15:09
Очікувана вартість: 6 348,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Маршрутизатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до заявки Замовника згідно з Додатком № 1 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-22-002211-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41685485
Дата подання: 05 червня 2018 14:12
Оскарження по Рішенню №926.
Відповідальній особі Замовника
Зіменко Людмилі Олександрівні.
Як ми вже повідомляли раніше, відразу після закінчення торгів 1 червня 2018 року в 15-45, наша підприємство ТОВ «ТоргЕксперт-Сервіс» не могли відправити на тендерний майданчик оновлене найменшу цінову пропозицію (5943 гривень), з причини переходу (без попередження) 1 червні 2018 р. з 00 годин 00 хвилин тендерної площадки privatmarket.uа на тендерну майданчик zakupivli24.pb.uа, на яку ми в покладений термін виклали всі необхідні документи. Ця можливість з'явилася лише 4 червня з 9 години 40 хвилин.
Тепер щодо причин вашого Рішення № 926 від 05.06.2018р. про відхилення нашої пропозиції:
1) Перелік кваліфікаційних вимог до Учасників перераховані в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник, можете вимагати документи, що підтверджують відповідність Учасника одному, декільком або ж всім цим критеріям.
Давайте розглянемо перші два з критеріїв: 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - доцільно встановлювати цей критерій, коли ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є РОБОТИ коли потрібно перевірити чи має підрядник технічні можливості виконати роботи, які є предметом закупівлі. У поточному тендері - ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ТОВАР - ДК 021 до: 2015 - 32410000-0 Локальні мережі Маршрутизатор TP-Link TL-WR841N Wireless N Router 300Mbps, 4xRJ45 10/100 в кількості 12 штук.
До речі, ТОВ "ТоргЕксперт-Сервіс" надав Довідку про наявность наявності матеріально-технічної бази (МТБ), транспорту, інше.

2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - встановлюйте даний критерій, якщо для Вас дійсно є принципово важливою наявність працівників відповідної кваліфікації, рівня освіти тощо. Наприклад, Вам для технічного обслуговування потрібні слюсарі саме найвищого розряду чи Ви проводите тендер на закупівлю проведення якихось медичних процедур чи санаторного обслуговування і Вам необхідно, щоб у Учасника були працівники з медичною освітою тощо. Проте, якщо Ви купуєте якісь товари загального вжитку, де не має виникнути великих складнощів з поставкою ТОВАРУ, то Довідку про наявність працівників не обов'язково вимагати, а тим більше - «2.2. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає копію штатного розпису, копії трудових книжок або цивільно-правові/трудові договори про співпрацю Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.»
У зв'язку з цим, відповідно Закону «Про публічні закупівлі» до статті 16, пункту 4, другий абзац – «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
3)4)6)7) Щодо пунктів 3,4,6,7 вашого Рішеннями №926 - про це зазначено, зобов'язує нас, підписана нами і поставлена кругла печатка ТОВ «ТоргЕксперт-Сервіс» «Згодні з умовами договору» в проекті Договору Поставки в розділі 5 «ЯКІСТЬ ТОВАРУ, УПАКОВКА, ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» пункти 5.1-5.7 !!!!!
5) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо використання не токсичних матеріалів для виготовлення цього товару Державною СЕС не надається, тому що існує «Декларація про відповідальність TL-WR841N».

Директор ТОВ «ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС» Зябрев А.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2018 16:57
Шановний Учаснику, повідомляємо, що закупівля № UA-2018-05-22-002211-a Маршрутизатор (ДК 021:2015: 32410000-0 Локальні мережі) проводиться відповідно до затвердженого рішення Дніпровської міської ради Положенням «Про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді (зі змінами)» від 08.06.2016 № 30/9 , та звертаємо вашу увагу, що виконання усіх вимог та надання документів відповідно до вимог тендерної документації в повному обсязі є обов’язковою умовою для усіх учасників.
Також зазначаємо, що рішення приймати участь у закупівлі учасник визначає самостійно, і тим самим дає згоду з умовами проведення закупівлі. Тим більше, що в період уточнень Вами не було надано жодних запитань щодо вимог, встановлених у закупівлі.
Вами, як Учасником, не були надані документи, що вказані у протоколі від 05.06.2018р. № 926, тому Ваша тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВIС" 6 120,00
UAH з ПДВ
5 943,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 6 144,00
UAH з ПДВ
5 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 16:28
Протокол _2.pdf
31 травня 2018 15:46
ВИТЯГ_41685485.PDF.pdf
31 травня 2018 15:46
Статут_сокр_зав.pdf
31 травня 2018 15:46
СКАН-КОПИЯ НАКАЗ _5.PDF.pdf
31 травня 2018 15:46
ВИПИСКА_41685485.PDF.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 14:57
TP-link Серф.pdf
30 травня 2018 14:57
TL-WR841ND, TL-WR841N.PDF
30 травня 2018 14:57
R&M Partner_1318.pdf
30 травня 2018 14:57
lic_zaver.pdf
30 травня 2018 14:57
Kovalenko_1165_K_O_verified_copy_signed.pdf
30 травня 2018 14:57
inquiry_print (2)-1.pdf
30 травня 2018 14:57
фин.результаты 2017г.pdf
30 травня 2018 14:57
Свідотство ПДВ.pdf
30 травня 2018 14:57
паспорт+инн.pdf
30 травня 2018 14:57
окпо.pdf
30 травня 2018 14:57
ЛИЦЕНЗИЯ з ЭЦП.pdf
30 травня 2018 14:57
Доверенность с ЭЦП.pdf
30 травня 2018 14:56
Витяг від 23.03.2018.pdf
30 травня 2018 14:56
антикор уповноважений.jpg
30 травня 2018 14:56
антикор программа.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВIС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВIС"
#41685485
Відхилено 5 943,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 09:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 5 976,00
UAH з ПДВ
06 червня 2018 10:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2018 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
5 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 11:15
Договір 134 від 18.06.2018.pdf укладений
18 червня 2018 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 976,00
UAH з ПДВ