роботи по об'єкту: «Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт. Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району» (ДК 021-2015 код 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
28 500 000,00 UAH
UA-2018-05-22-001687-c 21320dce67f743899f3280272b1376f0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт замовника: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа замовника: Тимчук Олег Валентинович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 20:28
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 20:28
Початок аукціону: 18 червня 2018 13:55
Очікувана вартість: 28 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
роботи по об'єкту: «Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт. Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району» (ДК 021-2015 код 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, смт Стрижавка, Вінницький район, смт Стрижавка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 травня 2018 20:23
Електронний цифровий підпис
23 травня 2018 20:22
Протокол.doc
23 травня 2018 20:22
Тендерна документація.docx
22 травня 2018 20:24
Проект договору.doc
23 травня 2018 20:23
Електронний цифровий підпис
22 травня 2018 20:27
Електронний цифровий підпис
23 травня 2018 20:22
Протокол.doc
23 травня 2018 20:22
Тендерна документація.docx
22 травня 2018 20:24
Тендерна документація.docx
22 травня 2018 20:24
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо подання документів в паперовому вигляді
Дата подання: 25 травня 2018 12:06
Дата відповіді: 30 травня 2018 16:42
В документації замовника міститься вимога:"Після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою, учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня надає замовнику в паперовому вигляді наступні документи, які відповідають ціні тендерної пропозиції учасника після закінчення електронного аукціону". Надайте чітке роз'яснення щодо надання документів протягом одного дня "в паперовому вигляді" - вказані документи потрібно надати особисто замовнику чи шляхом дозавантаження в систему Prozorro? Чи і те, і інше. У разі визначення замовником надання документів особисто, зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо учасників з інших регіонів. У такому випадку вказана вимога повинна бути вилучена з тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Враховуючи стислий термін розгляду тендерних пропозицій, котрий зазначений у вищевказаній нормі, замовником й встановлено термін в один робочий день для надання учасником в паперовому вигляді відповідних документів, котрі містяться у тендерній документації.
Не буде порушенням умов тендерної документації, якщо учасник, крім надання таких документів замовнику в паперовому вигляді протягом одного робочого дня, після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою, одночасно, надасть їх в електронному вигляді через електронну систему.
Отже, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
щодо технічного завдання
Дата подання: 25 травня 2018 12:16
Дата відповіді: 30 травня 2018 16:42
надайте роз'яснення: файл "Тендерна документація" містить ОНОВЛЕНУ інформацію щодо вимог технічного завдання ? чи потрібно керуватись інформацією, наданою в файлі "Протокол"?
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Враховуючи вказані норми, повідомляємо, що в новій редакції файлу «Тендерна документація» технічне завдання відповідає технічному завданню відображеному у файлі «Протокол». Керуватися можна як одним, так і іншим файлом.
прохання надати ims.файл
Дата подання: 25 травня 2018 12:34
Дата відповіді: 30 травня 2018 17:57
відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівл" замовник надає учасникам інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: ДЕТАЛЬНИЙ опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Враховуючи вищевикладене, та з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, просимо надати файл ims. з нульовими показниками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації відображені обсяг і зміст робіт, котрі необхідно виконати під час будівництва об'єкта. На підставі вказаних даних необхідно готувати тендерну пропозицію. Більш детально з проектно-кошторисною документацією, за необхідності, Ви можете ознайомитися у замовника.
відсутні технічні характеристики більшості матеріалів
Дата подання: 25 травня 2018 15:08
Дата відповіді: 30 травня 2018 17:58
просимо надати точні технічні характеристики будівельних матеріалів, що повинні бути використанні при будівництві. Більшість матеріалів, що зазначені замовником НЕ МІСТЯТЬ точної технічної характеристики, що унеможливлює надання якісної пропозиції, яка буде відповідати вимогам технологічного процесу
Відповідь: В тендерній документації відображені обсяг і зміст робіт, котрі необхідно виконати під час будівництва об'єкта та вказані матеріальні ресурси, які будуть використовуватися. На підставі зазначених даних необхідно готувати тендерну пропозицію. Більш детально з проектно-кошторисною документацією, за необхідності, Ви можете ознайомитися у замовника.
відсутні коефіцієнти
Дата подання: 25 травня 2018 15:11
Дата відповіді: 30 травня 2018 17:59
документація замовника НЕ МІСТИТЬ корегуючих коефіцієнтів для додаткових робіт. Надайте будь-ласка корегуючі коефіцієнти для правильного розрахунку договірної ціни
Відповідь: Вкажіть будь ласка, щодо яких додаткових робіт, Ви вимагаєте корегуючі коефіцієнти?
фінансування 2018 року
Дата подання: 25 травня 2018 15:13
Дата відповіді: 30 травня 2018 18:02
Повідомте будь ласка, чи в наявності в повному обсязі фінансування даного будівництва на 2018 рік.
Відповідь: В теперішній час, фінансування даного будівництва у повному обсязі на 2018 рік відсутнє.
авансування
Дата подання: 25 травня 2018 15:17
Дата відповіді: 30 травня 2018 18:02
чи буде здійснено авансування відповідно до чинного законодавства на придбання будівельних матеріалів? Чи має замовник на це дозвіл відповідно до постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 ?
Відповідь: В теперішній час, не вирішено питання щодо авансування будівництва вказаного об'єкта.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 травня 2018 14:49
Дата відповіді: 30 травня 2018 18:14
Тендерна документація замовника містить дискримінаційну вимогу: "У випадку, якщо учасник раніше здійснював на замовлення Відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації виконання робіт на підставі укладених договорів, такий учасник має надати позитивний лист-відгук щодо виконання відповідних робіт, виданий Відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації у 2018 році". Дана вимога створює передумови для корупційного діяння, коли замовник сам визначає кому з учасників надати позитивний відгук, а кому ні. Дана вимога замовника підлягає вилученню з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Вказаною нормою законодавець надав можливість замовнику перевіряти інформацію, надану учасником, зокрема, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.
В свою чергу, замовник встановив вимогу, щодо якої Ви просите внести зміни та виключити її зі змісту тендерної документації. Проте, замовник, зазначеною вимогою виключить, в певній мірі, необхідність, на підставі частини 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції. Тому, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-22-001687-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КОМЕТА" ЛТД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:13308219
Дата подання: 24 травня 2018 12:44
Дискримінаційні кваліфікаційні умови
Розлянувши тендерну документацію, ми вважаємо, що кваліфікаційні умови, а саме довідка про виконання аналогічних договорів (не менше двох) вартістю не нижче семи мільйонів гривень є дискримінаційною згідно ЗУ "Про публічні закупівлі". Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які виконували аналогічні договора, але на менші суми, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо внести зміни в тендеру документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 16:41
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, у тому числі: наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи зазначені норми, з метою забезпечення належного виконання робіт, замовником й було встановлено таку кваліфікаційну вимогу як наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) вартістю не нижче семи мільйонів гривень.

Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ" 25 405 684,77
UAH з ПДВ
25 405 684,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР" 26 938 066,92
UAH з ПДВ
26 938 066,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2018 18:06
7 Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf
18 червня 2018 18:06
1 Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2018 17:24
sign.p7s
15 червня 2018 17:20
Kovalen.pdf
15 червня 2018 17:20
Підписаний_G0618-8668-GL_tender.pdf
15 червня 2018 17:20
Лицензия.pdf
15 червня 2018 17:20
9 Довідка про податок.pdf
15 червня 2018 17:20
28 Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2018 17:20
27 Паспорт+код.pdf
15 червня 2018 17:20
24 Ліцензія.pdf
15 червня 2018 17:20
23 Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf
15 червня 2018 17:20
20 Листи-відгуки.pdf
15 червня 2018 17:20
11 Проект Договору.pdf
15 червня 2018 17:20
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 червня 2018 11:17
Кошторис(част.3).rar
14 червня 2018 11:17
Кошторис(част.2).rar
14 червня 2018 11:17
Кошторис(част.1).rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ"
#38953893
Відхилено 25 405 684,77
UAH з ПДВ
02 липня 2018 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР"
#39531234
Відхилено 26 938 066,92
UAH з ПДВ
02 липня 2018 16:15

Документи

02 липня 2018 16:10
sign.p7s
02 липня 2018 16:08
протокол відхилення
23 червня 2018 10:11
протокол
18 червня 2018 14:17
Звіт з ЄДР

Документи

02 липня 2018 16:15
sign.p7s
02 липня 2018 16:14
протокол відміни
02 липня 2018 16:14
протокол відхилення
02 липня 2018 16:10
Звіт з ЄДР

Інформація про відміну

Дата відміни
02 липня 2018 16:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку