Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Сумського окружного адміністративного суду в м. Суми, по вул. Герасима Кондратьєва, 159 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 909 537,00 UAH
UA-2018-05-22-001613-c 0d633bb4f1904e14aad0dd11d8ad35c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кохан Тетяна Іванівна

380542608277 inbox@adm.su.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35907252
Вебсайт: http://e-tender.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва, 159
Контактна особа: Кохан Тетяна Іванівна
380542608277
inbox@adm.su.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 08 червня 2018 12:43
Очікувана вартість: 2 909 537,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 909,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14548 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Сумського окружного адміністративного суду в м. Суми, по вул. Герасима Кондратьєва, 159 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, Герасима Кондратьєва, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 17:46
Тендерна документація.doc
22 травня 2018 17:46
Додаток 6 Проект договору.doc
22 травня 2018 17:46
Додаток 5 Календарний план.doc
22 травня 2018 17:46
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
22 травня 2018 17:46
Додаток 3 Кваліф.критерії ст.16.doc
22 травня 2018 17:46
Додаток 2 Загальні вимоги.doc
22 травня 2018 17:46
Додаток 1 (ст.17).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Сумського окружного адміністративного суду в м. Суми, по вул. Герасима Кондратьєва, 159 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Дата подання: 27 травня 2018 22:58
Дата відповіді: 30 травня 2018 16:13
У додатку №2 до Тендерної документації вказано, що учасник повинен подати діючу ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та додаток до неї, та у разі залучення субпідрядника (субпідрядників) ліцензія субпідрядника та додаток до неї (ліцензія подається, якщо на роботи згідно Додатку 4, учасник повинен мати ліцензію відповідно до вимог чинного законодавства. У разі якщо отримання такої ліцензії не передбачено відповідно до вимог закону – подається лист-пояснення з посилання на відповідні норми законодавства). Таким чином, Замовник вимагає від учасника або ліцензію, або лист-пояснення. Тому у нас, як потенційних учасників, виникає питання, чи буде відхилена тендерна пропозиція на тій підставі, що учасник не надав копію ліцензії, а надав лист-пояснення? Оскільки у складі тендерної документації це питання надається на вирішення підрядника "або/або". Чи можна надати у складі тендерної пропозиції замість ліцензії підрядника - ліцензію субпідрядника, який буде виконувати роботи виконання яких прямо передбачає наявність ліцензії? Чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати діючу ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та додаток до неї, та у разі залучення субпідрядника (субпідрядників) ліцензія субпідрядника та додаток до неї (ліцензія подається, якщо на роботи згідно Додатку 4, учасник повинен мати ліцензію відповідно до вимог чинного законодавства. У разі якщо отримання такої ліцензії не передбачено відповідно до вимог закону – подається лист-пояснення з посилання на відповідні норми законодавства). Оскільки перелічені в тендерній документації види робіт потребують ліцензію – учасники повинні її надати. Щодо ліцензії в підрядника. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник. Акти про виконання робіт будуть підписуватися між нами, як замовником, та генеральним підрядником. Тому генеральний підрядник несе відповідальність за виконання всіх робіт. А отже, генеральний підрядник обов’язково повинен мати ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬФА-РЕСУРС 2 394 455,00
UAH з ПДВ
2 394 455,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Суми-Южана" 2 905 336,00
UAH з ПДВ
2 905 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2018 13:17
Довідка
20 червня 2018 13:17
Довідка ДПІ
20 червня 2018 13:17
Довідка МВС
07 червня 2018 10:31
Субпідряд.pdf
07 червня 2018 10:31
Ліцензія.pdf
07 червня 2018 10:31
Дозвіл.pdf
07 червня 2018 10:31
Витяг.pdf
07 червня 2018 10:31
Гарантійний лист.pdf
07 червня 2018 10:31
Розрахунок ціни.pdf
07 червня 2018 10:31
Проект договору.pdf
07 червня 2018 10:31
Календ. план.pdf
07 червня 2018 10:31
Технічні вимоги.pdf
07 червня 2018 10:31
квал. вимоги.pdf
07 червня 2018 10:31
Рішення та наказ.pdf
07 червня 2018 10:31
довідки ст.17.pdf

Публічні документи

07 червня 2018 16:48
Аналогічні договори1.pdf
07 червня 2018 16:48
Договори оренди.pdf
07 червня 2018 16:48
Документи 2.pdf
07 червня 2018 16:48
Документи1.pdf
07 червня 2018 16:48
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬФА-РЕСУРС

ПП "Суми-Южана"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬФА-РЕСУРС
#36708028
Переможець 2 394 455,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 11:20

Документи

15 червня 2018 11:19
Електронний підпис
15 червня 2018 11:16
Протокол 16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬФА-РЕСУРС
#36708028
2 394 455,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2018 11:19
Електронний підпис
15 червня 2018 11:16
Протокол 16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 10:19
Додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
06 липня 2018 10:15
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 15:55
Договір підряду №19 від 27.06.18.pdf укладений
27 червня 2018 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до п. 14.6 Договору та викласти його в наступній редакції: 14.6. Даний договір укладено в двох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для ПІДРЯДНИКА і ЗАМОВНИКА. До договору додаються додатки, які є невід’ємними частинами Договору: Додаток № 1 – Договірна ціна; Додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт. 2. Юридичні адреси і банківські реквізити сторін викласти у наступній редакції: ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН. Замовник Сумський окружний адміністративний суд 40021, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 159 Код ЄДРПОУ 35907252 Р/р: 35214049018632 35222149018632 у Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Юридична адреса є фактичною Тел./факс (0542) 60-82-77 Ел. адреса inbox@adm.su.court.gov.ua Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа-Ресурс» 40021, м. Суми, пров. Громадянський, 8 Код ЄДРПОУ 36708028 Р/р: 26002055016649 у Сумській філії КБ «ПриватБанк» МФО 337546 Юридична адреса є фактичною Тел. (0542) 61-71-21
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 214 731,00
UAH