Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Сумського окружного адміністративного суду в м. Суми, по вул. Герасима Кондратьєва, 159 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 909 537,00 UAH
UA-2018-05-22-001613-c ● 0d633bb4f1904e14aad0dd11d8ad35c1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський окружний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 35907252 |
Вебсайт: | http://e-tender.ua/ |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва, 159 |
Контактна особа: |
Кохан Тетяна Іванівна 380542608277 inbox@adm.su.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2018 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2018 12:43 |
Очікувана вартість: | 2 909 537,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 909,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14548 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Сумського окружного адміністративного суду в м. Суми, по вул. Герасима Кондратьєва, 159 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, Суми, Герасима Кондратьєва, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2018 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2018 17:46 |
Тендерна документація.doc | |
22 травня 2018 17:46 |
Додаток 6 Проект договору.doc | |
22 травня 2018 17:46 |
Додаток 5 Календарний план.doc | |
22 травня 2018 17:46 |
Додаток 4 Технічні вимоги.doc | |
22 травня 2018 17:46 |
Додаток 3 Кваліф.критерії ст.16.doc | |
22 травня 2018 17:46 |
Додаток 2 Загальні вимоги.doc | |
22 травня 2018 17:46 |
Додаток 1 (ст.17).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Сумського окружного адміністративного суду в м. Суми, по вул. Герасима Кондратьєва, 159 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Дата подання: 27 травня 2018 22:58
Дата відповіді: 30 травня 2018 16:13
У додатку №2 до Тендерної документації вказано, що учасник повинен подати діючу ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та додаток до неї, та у разі залучення субпідрядника (субпідрядників) ліцензія субпідрядника та додаток до неї (ліцензія подається, якщо на роботи згідно Додатку 4, учасник повинен мати ліцензію відповідно до вимог чинного законодавства. У разі якщо отримання такої ліцензії не передбачено відповідно до вимог закону – подається лист-пояснення з посилання на відповідні норми законодавства).
Таким чином, Замовник вимагає від учасника або ліцензію, або лист-пояснення. Тому у нас, як потенційних учасників, виникає питання, чи буде відхилена тендерна пропозиція на тій підставі, що учасник не надав копію ліцензії, а надав лист-пояснення? Оскільки у складі тендерної документації це питання надається на вирішення підрядника "або/або".
Чи можна надати у складі тендерної пропозиції замість ліцензії підрядника - ліцензію субпідрядника, який буде виконувати роботи виконання яких прямо передбачає наявність ліцензії? Чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати діючу ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та додаток до неї, та у разі залучення субпідрядника (субпідрядників) ліцензія субпідрядника та додаток до неї (ліцензія подається, якщо на роботи згідно Додатку 4, учасник повинен мати ліцензію відповідно до вимог чинного законодавства. У разі якщо отримання такої ліцензії не передбачено відповідно до вимог закону – подається лист-пояснення з посилання на відповідні норми законодавства). Оскільки перелічені в тендерній документації види робіт потребують ліцензію – учасники повинні її надати. Щодо ліцензії в підрядника. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник. Акти про виконання робіт будуть підписуватися між нами, як замовником, та генеральним підрядником. Тому генеральний підрядник несе відповідальність за виконання всіх робіт. А отже, генеральний підрядник обов’язково повинен мати ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬФА-РЕСУРС #36708028 |
Переможець |
2 394 455,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2018 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2018 10:19
|
Додаткова угода з додатками.pdf | зміни до договору |
06 липня 2018 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2018 15:55
|
Договір підряду №19 від 27.06.18.pdf | укладений |
27 червня 2018 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися внести зміни до п. 14.6 Договору та викласти його в наступній редакції: 14.6. Даний договір укладено в двох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для ПІДРЯДНИКА і ЗАМОВНИКА. До договору додаються додатки, які є невід’ємними частинами Договору: Додаток № 1 – Договірна ціна; Додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт. 2. Юридичні адреси і банківські реквізити сторін викласти у наступній редакції: ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН. Замовник Сумський окружний адміністративний суд 40021, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 159 Код ЄДРПОУ 35907252 Р/р: 35214049018632 35222149018632 у Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Юридична адреса є фактичною Тел./факс (0542) 60-82-77 Ел. адреса inbox@adm.su.court.gov.ua Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа-Ресурс» 40021, м. Суми, пров. Громадянський, 8 Код ЄДРПОУ 36708028 Р/р: 26002055016649 у Сумській філії КБ «ПриватБанк» МФО 337546 Юридична адреса є фактичною Тел. (0542) 61-71-21 |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |