Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі обласного комунального закладу Сумської обласної дитячо-юнацької спортивної школи з влаштуванням надбудови по вул. 20 років Перемоги, 9-а в м. Суми
Очікувана вартість
9 873 901,00 UAH
UA-2018-05-22-001611-c ● e43501c32f1e4abbaee72fffe7e5ad01
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Сапегіна Олена Вікторівна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2018 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2018 17:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2018 17:49 |
Початок аукціону: | 08 червня 2018 11:40 |
Очікувана вартість: | 9 873 901,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 369,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49369 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція будівлі обласного комунального закладу Сумської обласної дитячо-юнацької спортивної школи з влаштуванням надбудови по вул. 20 років Перемоги, 9-а в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 9-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2018 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2018 17:44 |
тендерна документація - відкриті торги.doc | |
22 травня 2018 17:44 |
Т0_КБ_Конструкції.rar | |
22 травня 2018 17:44 |
Т4_ЕТР_Електрика.rar | |
22 травня 2018 17:44 |
Т2_АБ_Архітектура .pdf | |
22 травня 2018 17:44 |
Т7_ОВ_Опалення.pdf | |
22 травня 2018 17:44 |
Т11_ІТП_Вузол обліку тепла.pdf | |
22 травня 2018 17:44 |
Водопровід каналізація.pdf | |
22 травня 2018 17:44 |
Т7_ОВ_Вентиляція.pdf | |
22 травня 2018 17:44 |
Додаток 2-гарантійний лист.rtf | |
22 травня 2018 17:44 |
технічні вимоги.docx | |
22 травня 2018 17:44 |
Додаток 6.rtf | |
22 травня 2018 17:44 |
Додаток 3-4 договір.doc | |
22 травня 2018 17:44 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
22 травня 2018 17:44 |
Відомість ресурсів.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Захист даних про особу та комерційної таємниці
Дата подання: 25 травня 2018 11:56
Дата відповіді: 30 травня 2018 10:25
1. Зі змісту тендерної документації від учасника вимагається надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних працівників учасника (зокрема, ПІБ, посада, освіта), копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником.
Слід зазначити, що у вказаних документах міститься інформація про персональні дані працівників (серія, номер паспорта, РНОКПП, адреса місця проживання, дата народження, засоби зв’язку), згоду на розголошення яких працівники не надавали та не бажають надавати.
Таким чином, вимога про опублікування інформації про працівників (персональні дані) у загальному доступі є порушенням Законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію». Яка думка з цього питання замовника?
2. Відповідно до тендерної документації від учасника вимагається надати копії актів виконаних робіт за аналогічним договором, документи про виконання договору мають бути надані на всю суму договору.
Поряд з цим, у вказаних документах міститься інформація про вартість виконаних робіт, обсяги реалізації послуг, відомості про внутрішню структуру учасника, відомості про систему оплати праці, відомості про фінансові операції учасника, відомості про рівень доходів учасника.
Вважаємо, що така інформація є комерційною таємницею у розумінні статті 505 Цивільного кодексу України, та не може опубліковуватись у системі Рrozzoro, доступ до якої є відкритим для будь-якого користувача мережі Інтернет. Яка думка з цього приводу замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо.
1. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В підпункті 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації, Учасником подаються копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт у встановлені строки будівництва. При цьому в тендерній документації визначено, що зазначені копії документів подаються з урахуванням Закону України «Про захист персональних даних». Враховуючи наведене, ствердження, що «вимога про опублікування інформації про працівників (персональні дані) у загальному доступі є порушенням Законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію», є безпідставною.
Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3. Типового порядку обробки персональних даних, затвердженого наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 08.01.2014 № 1/02-14, володілець, розпорядник персональних даних вживають заходів щодо забезпечення захисту персональних даних на всіх етапах їх обробки, у тому числі за допомогою організаційних та технічних заходів.
Згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Отже, учасник повинен надати документи, що вимагаються у тендерній документації, при цьому за допомогою певних заходів (наприклад, шляхом ретушування), може вилучити з них інформацію, що містить персональні дані працівників (серія, номер паспорта, РНОКПП, адреса місця проживання, дата народження).
2. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного договору(ів) щодо виконання робіт, згідно з вимогою підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, зокрема повинен надати копії актів виконаних робіт за договором, копія якого надається. Надання цих документів дозволить замовнику визначитись з відповідністю учасника кваліфікаційному критерію – досвід виконання аналогічних договорів, оскільки сама копія договору не є підтвердженням його виконання. Акти виконаних робіт вимагаються також для підтвердження виконання учасником саме тих видів робіт, що відповідно до документації визначені як аналогічні предмету закупівлі (підпункт 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 № 611 комерційну таємницю не становлять, зокрема дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів, відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, документи про сплату податків і обов'язкових платежів, документи про платоспроможність.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
1. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В підпункті 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації, Учасником подаються копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт у встановлені строки будівництва. При цьому в тендерній документації визначено, що зазначені копії документів подаються з урахуванням Закону України «Про захист персональних даних». Враховуючи наведене, ствердження, що «вимога про опублікування інформації про працівників (персональні дані) у загальному доступі є порушенням Законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію», є безпідставною.
Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3. Типового порядку обробки персональних даних, затвердженого наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 08.01.2014 № 1/02-14, володілець, розпорядник персональних даних вживають заходів щодо забезпечення захисту персональних даних на всіх етапах їх обробки, у тому числі за допомогою організаційних та технічних заходів.
Згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Отже, учасник повинен надати документи, що вимагаються у тендерній документації, при цьому за допомогою певних заходів (наприклад, шляхом ретушування), може вилучити з них інформацію, що містить персональні дані працівників (серія, номер паспорта, РНОКПП, адреса місця проживання, дата народження).
2. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного договору(ів) щодо виконання робіт, згідно з вимогою підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, зокрема повинен надати копії актів виконаних робіт за договором, копія якого надається. Надання цих документів дозволить замовнику визначитись з відповідністю учасника кваліфікаційному критерію – досвід виконання аналогічних договорів, оскільки сама копія договору не є підтвердженням його виконання. Акти виконаних робіт вимагаються також для підтвердження виконання учасником саме тих видів робіт, що відповідно до документації визначені як аналогічні предмету закупівлі (підпункт 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 № 611 комерційну таємницю не становлять, зокрема дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів, відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, документи про сплату податків і обов'язкових платежів, документи про платоспроможність.
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2018 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Універсалбуд-В |
8 356 551,60
UAH з ПДВ
|
7 698 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС |
8 650 000,00
UAH з ПДВ
|
7 698 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДСЕРВІС |
8 773 901,00
UAH з ПДВ
|
7 698 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Сумбудмонтаж-1" |
8 601 700,58
UAH з ПДВ
|
7 998 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Універсалбуд-В #36897979 |
Відхилено |
7 698 997,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2018 14:53
|
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС #32462002 |
Відхилено |
7 698 998,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2018 15:03
|
ТОВ БУДСЕРВІС #30759894 |
Відхилено |
7 698 999,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 17:06
|
ТОВ "Сумбудмонтаж-1" #36334532 |
Відхилено |
7 998 999,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2018 17:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни
19 червня 2018 17:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі