Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень (Реконструкція будівлі поліклініки, розташованої за адресою:м.Слов'янськ, вул Маломіська, 142А для розміщення діагностичного центру. Коригування)
Очікувана вартість
72 995 180,00 UAH
UA-2018-05-22-001475-a 396455c4bd0d44959fda0579134a7a2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вера Гетта

+380958538562 hospital65irina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛПУ "Обласний госпіталь для ветеранів війни м. Святогірська"
Код ЄДРПОУ: 25759269
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66
Контактна особа: Вера Гетта
+380958538562
hospital65irina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2018 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 08 червня 2018 13:09
Очікувана вартість: 72 995 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 729 951,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 360000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень (Реконструкція будівлі поліклініки, розташованої за адресою:м.Слов'янськ, вул Маломіська, 142А для розміщення діагностичного центру. Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м.Святогірськ, вул.Молодіжна буд.66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт: 20%
у строк , що складає менш ніж 60% строку виконання робіт: 20%
у строк від 61 % до 80 % строку виконання робіт: 14%
у строк від 81% до 99 % строку виконання робіт: 7%
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: 0%
23 травня 2018 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 13:16
Тенд май диаг кориг.rar
22 травня 2018 14:29
Додатки до ТД_ДЦ.doc
22 травня 2018 14:29
Додаток V.docx
22 травня 2018 14:29
ТД ДЦ реконструкция кор_ 2018.doc
23 травня 2018 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 13:16
Тенд май диаг кориг.rar
22 травня 2018 14:29
технічне завдання.rar
22 травня 2018 14:29
Додатки до ТД_ДЦ.doc
22 травня 2018 14:29
Додаток V.docx
22 травня 2018 14:29
ТД ДЦ реконструкция кор_ 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 22 травня 2018 23:04
Дата відповіді: 23 травня 2018 13:39
Шановні колеги! Файл "Технічне завдання" неможливо роскрити, пише шо він пошкодженний,прохання завантажити заново.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання,файл завантажили заново!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Новий Інжиніринг" 71 500 000,00
UAH з ПДВ
71 500 000,00
UAH з ПДВ
1.25 57 200 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 72 801 990,51
UAH з ПДВ
72 801 990,51
UAH з ПДВ
1.25 58 241 592.41 Документи

Публічні документи

06 червня 2018 17:39
Довідка банку_Кредити.PDF
06 червня 2018 17:39
Виписка НІ 2015_260215.pdf
06 червня 2018 17:39
Витяг НІ_180315.pdf
06 червня 2018 17:39
Свідоцтво ПДВ.PDF
06 червня 2018 17:39
Ліцензія НІ_13122017.PDF
06 червня 2018 17:39
Довідка банку_Рахунки.PDF
06 червня 2018 17:39
Звіт_1кв_2018.PDF
06 червня 2018 17:39
Звіт_311217.PDF
06 червня 2018 17:39
Заява_пропозиція.PDF
06 червня 2018 17:39
Графік.PDF
06 червня 2018 17:39
Статут НІ_300916.PDF
06 червня 2018 17:39
Свідоцтво ДР.PDF

Публічні документи

15 червня 2018 14:34
Електронний підпис
06 червня 2018 23:05
Електронний підпис
06 червня 2018 23:03
Установчі документи.rar
06 червня 2018 23:03
Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2018 23:03
Наявність працівників.rar
06 червня 2018 23:03
Ліцензія.pdf
06 червня 2018 23:03
Досвід.rar
06 червня 2018 23:03
Дозвола.pdf
06 червня 2018 23:03
Довідки.pdf
06 червня 2018 23:03
Графік.pdf
06 червня 2018 23:03
Банківські довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Новий Інжиніринг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Новий Інжиніринг"
#36799162
Відхилено 71 500 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 13:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
Переможець 72 801 990,51
UAH з ПДВ
19 червня 2018 15:46

Документи

14 червня 2018 13:09
Електронний підпис
14 червня 2018 13:07
ПРОТОКОЛ.pdf

Документи

19 червня 2018 15:46
Електронний підпис
19 червня 2018 15:43
Untitled.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
72 801 990,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 15:46
Електронний підпис
19 червня 2018 15:43
Untitled.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 13:32
ценаdf.pdf укладений
19 серпня 2019 13:32
планpdf.pdf укладений
19 серпня 2019 13:32
додаткова 2.pdf укладений
19 серпня 2019 13:32
цена.].pdf укладений
19 серпня 2019 13:32
додаткова.pdf укладений
19 серпня 2019 13:32
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 13:18
додаткова.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 13:17
додаткова 2.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 13:17
ценаdf.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 13:17
цена.].pdf зміни до договору
19 серпня 2019 13:17
планpdf.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 13:17
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 14:52
14 от 21.02.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 15:23
14.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2018 12:08
scan 14 .pdf зміни до договору
12 жовтня 2018 12:06
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2018 13:15
План финансирования.pdf зміни до договору
10 липня 2018 13:13
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 10:17
img20180704_14034093.pdf укладений
06 липня 2018 10:16
ДОГОВОР № 14.pdf укладений
06 липня 2018 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю , Сторони за взаємною згодою, домовились внести зміни до підпункту 5.3.1 пункту 5.3 Договору, виклавши його в наступній редакції: "5.3.1. авансу, який надається ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ від 27.12.2001 р. №1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов'язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням або видатковими накладними на матеріали та обладнання (устаткування). По закінченню трьох місячного терміну невикористані суми авансу повертаються ЗАМОВНИКУ. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. Надання авансу здійснюється на підставі листа ПІДРЯДНИКА. Кошти авансу повинні бути використані протягом 3-х місячного терміну".
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "6.2.3. Забезпечити підведення тимчасових мереж та безперебійне посачання електроенергії, водопостачання, водовідведення та теплової енергії (опалення) на об'єкті будівництва , уклавши договори з відповідними підприємствами на поставку електроенергії, водопостачання, водовідведеннят та теплової енергії (опалення). Визначити на будівельному майданчику точки підключення до джерел електропостачання, водопостачання, водовідведення та теплової енергії (опалення)". "6.4.21. Забезпечувати споживання електроенергії, водопостачання, водовідведення, теплової енергії (опалення) в межах норм необхідних для виконання умов Договору. Здійснювати своєчасний розрахунок із Замовником за спожиту електроенергію, водопостачання, водовідведення, теплову енергію (опалення) на об'єкті будівництва (будівельному майданчику) на підставі окремо укладеного договору".
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування проектно-кошторисної документації (новий експертний звіт)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 49 995 382,89
UAH (в тому числі ПДВ 8 332 563,82 UAH)
Причини розірвання договору: Коригування проектно-кошторисної документації (новий експертний звіт).