Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (системний блок)
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2018-05-22-000710-b de01f29802f6462ca72cab51e218a26b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікулішина Наталія Михайлівна

+380414721260 upszn1811@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Любарської РДА Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 03192721
Місцезнаходження: 13100, Україна , Житомирська обл., Любар, вул. Незалежності, 55
Контактна особа: Нікулішина Наталія Михайлівна
+380414721260
upszn1811@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2018 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 14:00
Початок аукціону: 31 травня 2018 12:08
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп'ютерне обладнання (системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13101, Україна, Житомирська область, Любар, Незалежності 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-22-000710-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Спільна фірма "Ортекс", Код ЄДРПОУ:13581333
Дата подання: 31 травня 2018 17:08
Невідповідність технічним вимогам
Просимо звернути увагу, що в ваших технічних умовах була вказана материнська Asrock D1800B-ITX, або аналог за такими ж технічними параметрами. В даній материнській платі використовується оперативна пам'ять DDR3 SO-DIMM, але ви вказали звичайну пам'ять DDR3.
Один учасник вказав невідповідну пам'ять, другий невідповідну материнську плату.
Дана закупівля являється допороговою і регулюється документом Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. Згідно п. 6.10 6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Інформація надана після закінчення тендеру, при кваліфікації учасника не повинна враховуватись. В ціновій пропозицію можливо вказати тільки нову суму, якщо вона змінилась у ході тендеру. Згідно вищевказаному пропозиція переможця не відповідає. умовам (технічним) тендеру. Учасник пропонує товар, який не є предметом закупівлі. Учасники зобов’язані дотримуватись вимог щодо предмету закупівлі. І це є підставою згідно п.9.2 Наказу №35 для дискваліфікації учасника закупівлі. Допущені помилки Замовником і Учасником зробили даний тендер не конкурентним, тому вимагаємо його скасувати! Ми не маємо намір платити за чужі помилки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2018 11:09
Лист №863 від 01.06.2018р.
01.06.2018 р. № 863
Керівнику СФ «ОРТЕКС»



УПСЗН Любарської РДА на Ваше «ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ в рамках оголошення Комп'ютерне обладнання (системний блок) ID: de01f29802f6462ca72cab51e218a26b
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-22-000710-b
Невідповідність технічним вимогам»

повідомляє, що основною метою по процедурі закупівлі комп’ютерного обладнання (системний блок) було придбати не дорогий і в той же час сучасний системний блок, тому в технічному описі предмета закупівлі було описано вимоги з можливістю укомплектування системного блоку комплектуючими не конкретно одної фірми, чи типу (DIM або SODIM, DDR3 або DDR3L або DDR3U і т. д….)
Тому після проведення аукціону між трьома учасниками та розгляду його результатів було визначено відповідного переможця, пропозиція якого максимально відповідає нашій закупівлі.
По «ціновій пропозиції» скаржника нас не влаштовує конкретно запропонований корпус GAMEMAX ST-607 400W (БЖ якого менш поширений) та загальна ціна предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" 4 443,00
UAH з ПДВ
3 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 4 888,00
UAH з ПДВ
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Спільна фірма "Ортекс" 4 650,00
UAH з ПДВ
4 198,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 11:28
frime-sertifikat-1god-small.pdf
30 травня 2018 11:28
frime-psu-deklaracziya-1god-s.jpg
30 травня 2018 11:28
frime.pdf
30 травня 2018 11:28
bloki-pitaniya-frime-prologix-2.pdf
30 травня 2018 11:28
bloki-pitaniya-frime-prologix.pdf
30 травня 2018 11:28
Досвід виконання (1).pdf
30 травня 2018 11:28
4443.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 12:42
СервисЦентры.pdf
30 травня 2018 12:42
Сертификаты Микротрон.rar
30 травня 2018 12:42
лист авторизація.png
30 травня 2018 12:42
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
30 травня 2018 12:42
о несертификации.pdf
30 травня 2018 12:42
СЕС.zip
30 травня 2018 12:42
Письмо_гарантия.pdf
30 травня 2018 12:42
propozitsiya NOVA 4888.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 12:56
Довидка сервисцентр.pdf
30 травня 2018 12:56
гарантийний лист.pdf
30 травня 2018 12:56
Статут.pdf
30 травня 2018 12:56
Контактна інформація.pdf
30 травня 2018 12:56
Документи Ортекс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

Спільна фірма "Ортекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
Переможець 3 799,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 14:31

Документи

31 травня 2018 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2018 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
3 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2018 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 11:05
Договір укладений
11 червня 2018 11:03