Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з енергоефективними заходами та створенням нового освітнього простору по вул. Шевченка, 54 в м. Корюківка, Чернігівської обл., з виділенням черговості: І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей; ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП (І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
24 104 904,00 UAH
UA-2018-05-21-001700-a 65365ae60a6c42d5ab4e8c28171c67f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Костюк

+380465721170 kor.osvita_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41086985
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 6
Контактна особа: Валентина Костюк
+380465721170
kor.osvita_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2018 14:03
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2018 14:03
Початок аукціону: 07 червня 2018 11:57
Очікувана вартість: 24 104 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 524,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120524 UAH

Інформація про предмет закупівлі

При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керується даними кошторису (кошторисного розрахунку) на дві черги:
І черга – зовнішнє утеплення (9280531.00 грн.)
ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей) (14824373.00 грн.).

Станом на 21 травня 2018 року наявне фінансування в суммі 6 600 000,00 грн. (в т. ч. виготовлення ПКД, проведення авторського та технічного нагляду)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з енергоефективними заходами та створенням нового освітнього простору по вул. Шевченка, 54 в м. Корюківка, Чернігівської обл., з виділенням черговості: І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей; ІІІ черга – внутрішнє опорядження та заміна інженерних мереж з улаштуванням ІТП (І черга – зовнішнє утеплення; ІІ черга – заміна покриття, зовнішніх вікон та дверей) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, м. Корюківка, вул. Шевченка, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2018 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 14:23
Тендерна документація_реконструкция.doc
21 травня 2018 14:23
Проект договору.doc
23 травня 2018 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 14:23
Тендерна документація_реконструкция.doc
21 травня 2018 14:23
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних крітеріїв
Дата подання: 25 травня 2018 16:37
Дата відповіді: 30 травня 2018 10:02
У таблиці 3 додатку 1 ДКТ зазначено "з аналогічним предметом закупівлі (Будівельні роботи та поточний ремонт)", що є некоректним. У відповідності до предмету закупівлі яка є "реконструкцією" аналогічними договорами мають бути договори саме з реконструкції об'єктів. Або надайте додаткове роз'яснення які саме договори є "аналогічними".
Відповідь: Предмет закупівлі робіт визначено згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, що затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2017 № 454, а саме:
«Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, …із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника».
Замовником обрано предмет закупівлі відповідно до показника другої цифри Єдиного закупівельного словника (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що включає позицію «45454000-4 Реконструкція»*.
Оскільки у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник надає інформацію щодо виконання договору з аналогічним предметом закупівлі (Будівельні роботи та поточний ремонт), Замовник не обмежує найменування предмета закупівлі аналогічного договору показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника.

*згідно з наказом Мінекономрозвитку від 09.03.2017р. № 341 «45454000-4 Перебудовування» змінено на «45454000-4 Реконструкція».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2018 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603" 23 326 706,64
UAH з ПДВ
23 326 706,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРТИКАЛЬ ЦЕНТР" 23 919 190,10
UAH з ПДВ
23 919 190,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2018 10:30
Електронний підпис
05 червня 2018 17:33
Електронний підпис
05 червня 2018 16:01
субпідрядники.PDF
05 червня 2018 16:01
статут новий.PDF
05 червня 2018 16:01
Рішення власника.PDF
05 червня 2018 16:01
паспорт Маховик Т.Ф..PDF
05 червня 2018 16:01
наказ Директор.PDF
05 червня 2018 16:01
Ліцензія нова.PDF
05 червня 2018 16:01
лист-відгук пролісок.pdf
05 червня 2018 16:01
інформац.довідка.PDF
05 червня 2018 16:01
ДОЗВІЛ.pdf
05 червня 2018 16:01
Довідка ст.17.PDF
05 червня 2018 16:01
Двідка санкції.PDF
05 червня 2018 16:01
Гарантійний строк.PDF
05 червня 2018 16:01
Витяг ПДВ.PDF
05 червня 2018 16:01
Витяг з ЄДР.PDF
05 червня 2018 16:01
Аналог.договори.PDF
05 червня 2018 16:01
розрахунок ЗВВ.PDF
05 червня 2018 16:01
розрахунки.PDF
05 червня 2018 16:01
пояснювальна записка.PDF
05 червня 2018 16:01
Локальні кошториси.PDF
05 червня 2018 16:01
Зведений кошторис.PDF

Публічні документи

06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ДЦ_3.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_Т2.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ДЦ_4.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
06 червня 2018 10:11
235_ДЦ_ДЦ_2.pdf
06 червня 2018 10:11
Статут Вертикаль.pdf
06 червня 2018 10:11
проект договору.pdf
06 червня 2018 10:11
Лицензия Вертикаль 2017.pdf
06 червня 2018 10:10
Виписка з держреєстру.pdf
06 червня 2018 10:10
Витяг.pdf
06 червня 2018 10:10
Дозвіл Вертикаль.pdf
06 червня 2018 10:10
57 Календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Рембуд-2603"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРТИКАЛЬ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
Переможець 23 326 706,64
UAH з ПДВ
12 червня 2018 15:40

Документи

12 червня 2018 15:40
Електронний підпис
12 червня 2018 15:37
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2018 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
23 326 706,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2018 15:40
Електронний підпис
12 червня 2018 15:37
ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 08:00
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 12:38
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 09:30
Дод. угода № 11від 23.10.2019.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 09:28
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 11:27
Додаткова угод 10.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 08:50
додаткова угода № 9 від 02,08,2019.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 08:44
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 10:29
Додаткова Угода № 8 від 12.06.2019 .pdf зміни до договору
12 червня 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 09:36
додаткова угода № 7 з додатком № 2 до договору .pdf зміни до договору
15 квітня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:42
Додаткова угода № 6 від 28,12,.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:41
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 17:01
Додаток № 2 зі змінами.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 16:59
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 16:59
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2018 16:41
Календарний графік 23,11.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 16:32
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 16:32
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2018 16:58
додаток № 2 до договору 245 выд 26,06,2018 .pdf зміни до договору
22 серпня 2018 16:52
Додаткова угода № 3 від 22,08,2018 року.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 16:52
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 08:16
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 серпня 2018 15:51
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 14:25
3-2.pdf укладений
27 червня 2018 14:24
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1.pdf укладений
27 червня 2018 14:24
1-2.pdf укладений
27 червня 2018 14:24
Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1.pdf укладений
27 червня 2018 14:24
зведений кошторис.pdf укладений
27 червня 2018 14:24
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf укладений
27 червня 2018 14:24
Графік виконання робіт.pdf укладений
27 червня 2018 14:24
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
27 червня 2018 11:42
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису.pdf укладений
27 червня 2018 11:42
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf укладений
27 червня 2018 11:42
Локальний кошторис на буд.роботи №2-1-2.pdf укладений
27 червня 2018 11:42
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС.pdf укладений
27 червня 2018 11:42
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf укладений
27 червня 2018 11:42
Графік виконання робіт.pdf укладений
27 червня 2018 11:42
ДОГОВІР 245.pdf укладений
27 червня 2018 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме зміна джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі ( перерозподіл коштів у зв'язку з завершенням фінансового року)
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі ( зміна видатків)
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 326 706,64
UAH (в тому числі ПДВ 3 887 784,44 UAH)