Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (лот №1 – Конверти поштові, лот №2 – Печатки та штампи на автоматичних оснастках, лот №3 – Папір для друку формату А4)
Очікувана вартість
279 600,00 UAH
UA-2018-05-21-001623-a 6c40ce22bcbf4810a4aa02ad28fa67d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Куслаєнко

+380626441773 mtz@dn.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 34898944
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, 39/3
Контактна особа: Артем Куслаєнко
+380626441773
mtz@dn.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2018 15:00
Очікувана вартість: 279 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оформнення тендерної проп-ї
Дата подання: 25 травня 2018 16:11
Дата відповіді: 29 травня 2018 09:41
Підкажіть будьласка навіщо, та : 1)чи строго обов'язково в тендерній пропозиції тричи на одному аркуші прописувати цифрами та прописом, до таблиці з реквізитами, в таблиці! та після таблиці з описом предмету закупівлі ціни пропозиції з урахуванням чи без урахування ПДВ цифрами та прописом обох вказаних критеріїв 2)та обовязковим поданням ще реквізитів(вимоги Додаток3пункт1 розділІІІ)аокремоюж довідкою ще..., та чи буде подання пропозиції з прописом ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Вся інформація стосовно предмету закупівлі повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Просимо більш ретельно віднестися до подачі тендерних пропозицій згідно тендерної документації. Дякуємо за поставлене запитання.
З повагою, ГТУЮ у Донецькій області.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Конверти поштові
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 212,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 червня 2018 15:14
Закінчення: 06 червня 2018 15:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

57000 шт
Конверти поштові
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, 39-3
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Де вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 23 травня 2018 13:23
Дата відповіді: 24 травня 2018 09:29
Доброго дня! Підкажіть будьласка де..., в якому з завантажених загальних файлів можливо дізнатись, окрім кількості, опис, характеристики чи вимоги до предмету закупівлі(формат?,офсет?, який клей?, щільність паперу?, розташування клапану? та інші за потреби...)
Відповідь: Доброго ранку! Спеціфікація щодо закупівлі конвертів поштових знаходиться у "додатку 4 Лот 1 конверти поштові" во вкладці "Документи лоту" на електронному майданчику zakupki.prom.uа.
Опис: Формат конверту – Е65 (110х220 мм), колір паперу – білий, конверт Е65 використовується для відправки документації Поштою. Тип паперу – офсетний, щільність - 80г/м2, клапан – прямий, наявність вікна - без вікна, тип склеювання – з відривною стрічкою на місці склеювання. Конверти поштові, передбачені даною Специфікацією, повинні поставлятись запакованим у картонні коробки, відповідно до діючих стандартів якості. Упаковка товару повинна бути цілісною та непошкодженою. Товар повинен відповідати ДСТУ 3876-99 "Зв'язок поштовий. Конверти поштові.ТУ".
Дякуємо за поставлене запитання. З повагою ГТУЮ у Донецькій області.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2018 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 20 520,00
UAH з ПДВ
20 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбланковидав 20 520,00
UAH з ПДВ
20 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2018 17:54
Довідка МВС.pdf
07 червня 2018 17:54
Довідка ДФС.pdf
01 червня 2018 16:00
Електронний підпис
01 червня 2018 15:59
Проект договору.pdf
01 червня 2018 15:59
Статут ТВМ 2017.pdf
01 червня 2018 15:59
Повноваження.pdf
01 червня 2018 15:59
Довілдка про фіз.осіб.pdf
01 червня 2018 15:59
Висновок СЕС GPV 4817100000.pdf
01 червня 2018 15:59
Сертифікат якості.pdf
01 червня 2018 15:59
Специфікація на товар.pdf
01 червня 2018 15:59
Довідка Мат-Тех база.pdf
01 червня 2018 15:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 18:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

ТОВ Укрбланковидав

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
Переможець 20 520,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 15:49

Документи

07 червня 2018 15:49
Електронний підпис
07 червня 2018 15:48
66.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
20 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2018 15:49
Електронний підпис
07 червня 2018 15:48
66.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 15:18
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 16:00
договір №488.pdf укладений
18 червня 2018 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 520,00
UAH з ПДВ