Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги" (Послуги залучених експертів-аудиторів для виконання аудиторських завдань).
Очікувана вартість
615 000,00 UAH
UA-2018-05-21-001563-a 28c470815bf440f0aa3a2827e10ba57a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тишкіна Ірина Вадимівна

380661657705 tikaram@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 34765257
Вебсайт: http://kyivaudit.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Тишкіна Ірина Вадимівна
380661657705
tikaram@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2018 00:00
Початок аукціону: 06 червня 2018 11:13
Очікувана вартість: 615 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Послуги залучених експертів-аудиторів для виконання аудиторських завдань.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги" (Послуги залучених експертів-аудиторів для виконання аудиторських завдань).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01060, Україна, місто Київ, Київ, вул. Трьхсвятительська, буд. 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2018 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 13:56
ТД аудит.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2018 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" 612 950,00
UAH з ПДВ
612 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" 615 000,00
UAH з ПДВ
615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2018 17:15
Гарантійний лист
05 червня 2018 18:14
Додаток 4_підписано.pdf
05 червня 2018 18:14
Витяг ЄДР ГТЛ_2018.pdf
05 червня 2018 18:14
19_1 Копія Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2018 18:14
21 Копія_свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2018 18:14
Статут ГТЛ_2018.pdf
05 червня 2018 18:14
3_3Акт Зірка Буковелю.pdf
05 червня 2018 18:14
3_3Акт САССК.pdf
05 червня 2018 18:14
3_2Договір САССК.pdf
05 червня 2018 18:14
1 Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2018 18:01
9_Договір_1302.pdf
05 червня 2018 18:01
8_Довідка_Досвід.pdf
05 червня 2018 18:01
36_Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2018 18:01
35_Проект Договору.pdf
05 червня 2018 18:01
3-Сертифікат_9.pdf
05 червня 2018 18:01
28_Витяг з реєстру ПЄП.pdf
05 червня 2018 18:01
27_Витяг ЄДР_31.01.18.pdf
05 червня 2018 18:01
26_Страховий договір_2018.pdf
05 червня 2018 18:01
22_Лист пояснення.pdf
05 червня 2018 18:01
17_Протокол учасників.pdf
05 червня 2018 18:01
16_Опис_2_.pdf
05 червня 2018 18:01
15_Опис_1_.pdf
05 червня 2018 18:01
14_Статут.pdf
05 червня 2018 18:00
11_Договір_1414.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
#34764976
Переможець 612 950,00
UAH з ПДВ
11 червня 2018 11:24

Документи

11 червня 2018 11:16
Електронний підпис
11 червня 2018 11:11
180611095708.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2018 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
#34764976
612 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2018 11:16
Електронний підпис
11 червня 2018 11:11
180611095708.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 11:33
150812.JPG укладений
25 березня 2019 11:31
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 11:23
150812.JPG зміни до договору
25 березня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 15:00
203200.JPG зміни до договору
04 лютого 2019 14:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 13:25
181218132351.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 13:24
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 10:07
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 10:07
180626090035.pdf укладений
26 червня 2018 10:04
180626090247.pdf укладений
26 червня 2018 10:04
180626085958.pdf укладений
26 червня 2018 10:04
180626085855.pdf укладений
26 червня 2018 10:04
180626085911.pdf укладений
26 червня 2018 10:04
180626085942.pdf укладений
26 червня 2018 10:04
180626085927.pdf укладений
26 червня 2018 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 9.1 Договору викласти в такій редакції: "Даний Договір набирає сили з моменту підписання його сторонами і діє до 30.03.2019 року, але у будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань".
Номер договору про закупівлю: №25/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 1.6 Договору та викласти його у такій редакції: «1.6. Обсяг Послуги, що надається за цим Договором, становить 246 люд./днів, у тому числі: в 2018 році – 205 люд./днів; в 2019 році – 41 люд./днів». 2. Внести зміни до пункту 4.3 Договору та викласти його у такій редакції: «4.3. Загальна вартість послуг за Договором становить (з урахуванням збільшення до 20 % суми, визначеної у Договорі) 735 540,00 (Сімсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот сорок) грн. з ПДВ (20%), що складає 122 590,00 (Сто двадцять дві тисячі п’ятсот дев’яносто) грн., у тому числі: на 2018 рік – 612 950,00 (Шістсот дванадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят) грн з ПДВ (20%), що складає 102 158, 33 (Сто дві тисячі сто п’ятдесят вісім грн. 33 коп.); на 2019 рік – 122 590,00 ( Сто двадцять дві тисячі п’ятсот дев’яносто) грн. з ПДВ (20%), що складає 20 431, 67 (Двадцять тисяч чотириста тридцять одна грн. 67 коп.)». 3. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, та набуває чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: №25/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони користуючись своїм правом, яке надано Законом та передбачено п.9.3 розділу 9 Договору від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг, дійшли взаємної згоди про відмову від подальшого виконання умов Договору від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг. 2. Договір від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг є розірваним, а всі зобов'язання Сторін за вказаним Договором є припиненими з моменту підписання Сторонами даного договору про дострокове припинення зобов'язань та розірвання Договору від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг відсутні.
Номер договору про закупівлю: №25/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 371 507,50
UAH
Причини розірвання договору: 1. Сторони користуючись своїм правом, яке надано Законом та передбачено п.9.3 розділу 9 Договору від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг, дійшли взаємної згоди про відмову від подальшого виконання умов Договору від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг. 2. Договір від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг є розірваним, а всі зобов'язання Сторін за вказаним Договором є припиненими з моменту підписання Сторонами даного договору про дострокове припинення зобов'язань та розірвання Договору від 26.06.2018 № 25/2018 про надання послуг відсутні.