Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги бібліотек і архівів (Послуги з архівування документації відділу зовнішньоекономічної діяльності)
Очікувана вартість
200 200,00 UAH
UA-2018-05-21-001220-c 0185031d6fcb4f839e264b7a103a2dc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломінська Ольга Ігорівна

380442026081 lominska@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Ломінська Ольга Ігорівна
380442026081
lominska@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2018 23:59
Початок аукціону: 06 червня 2018 14:52
Очікувана вартість: 200 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 001,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

При наданні послуг архівування слід дотримуватись вимог наказу Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року № 578/5 Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів та Правил діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 р № 1000/5.
Згідно з додатками до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з архівування документації відділу зовнішньоекономічної діяльності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 92510000-9 — Послуги бібліотек і архівів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2018 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 18:56
5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
21 травня 2018 18:56
4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
21 травня 2018 18:56
3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
21 травня 2018 18:56
2. ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ_стаття 17 Закону.docx
21 травня 2018 18:55
1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.docx
21 травня 2018 18:55
0._ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-21-001220-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна, Код ЄДРПОУ:2344328449
Дата подання: 12 червня 2018 17:03
Роз'яснення необгрунтованості відмови у відхилені тендерної пропозиції
Я, Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна в особі Пшеничнової Лідії Михайлівни, ІПН 2344328449; адреса – 02094 м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Пожарського 13, кв. 243 тел. 066-397-44-24, висуваю вимогу до документів рішення тендерного комітету Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який здійснює діяльність за адресою: 01044, м. Київ, вулиця Хрещатик, 36, щодо відхилення тендерної пропозиції мене-Учасника після визнання переможцем за результатами електронного аукціону по Закупівлі UA-2018-05-021-001220-с.
06 червня цього року о 15 годин 00 хвилин на електронному майданчику «Е-Тендер» відбувся аукціон за результатами якого Я була визнана переможцем електронних торгів, але рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції Замовником надано після закінчення робочого часу, а саме у 18 годин 39 хвилин 11 червня 2018 року.
Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13 квітня 2016 року № 35 вважаю таким, що відповідно до п.п. 6.2 та 6.3 Замовник не дотримався основних принципів закупівлі і в порушення п.п. 9.1 та 9.2 не надав аргументованої відмови у визнанні переможцем електронних торгів в Системі «Проззоро».
Обґрунтую свою позицію.
Згідно протоколу тендерної комісії Замовника від 11 червня цього року № ВТ-ДП\посл-2, визнана повна відповідність кваліфікаційним, технічним і професійним вимогам Замовника і відсутність підстав для відхилення моєї тендерної пропозиції відповідно до діючого законодавства України. При цьому зазначені незначні недоліки, а саме:
уточнена тендерна пропозиція після проведення аукціону і визначення цінової пропозиції з додатком не містить нумерації аркушів «-1- та -2-»;
довідка про суб’єкт господарювання, яка складалася у довільній формі, нібито не відповідає вимогам, хоча уся необхідна інформація надана у завірених копіях державних реєстраційних документів;
головною причиною відхилення тендерної пропозиції визнано ненадання дозволу, або ліцензії на ведення такого роду діяльності. Такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню згідно законодавства України, а дозвіл на проведення такої діяльності визнаний за КВЕД у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у Реєстрі платників єдиного податку ДФС України та довідки визначення класифікації Держкомстату України.
Станом на 12 червня 2018 року Замовником розглядається інформація щодо визнання Учасника № 2, а саме ТОВ «Цифрова країна» переможцем у зазначеній вище Закупівлі.
Вивчивши надані другим Учасником документи визначив їх повну невідповідність (документи надані станом на 04.06.2018 року, завірені підписом та печаткою і не підлягають виправленню), а саме:
1. Довідка щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, договір АПУ\2017 від 13 жовтня 2017 року з усіма додатковими угодами визначає, що зазначене ТОВ «Цифрова країна» по цей час продовжує виконувати умови цього Договору в межах Департаменту економіки та інвестицій і згідно Договору надає послуги, пов’язані зі системами та підтримкою (послуги зі створення комп’ютерних архівів) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72250000-2. Замовник розмістив оголошення на проведення Закупівлі UA-2018-05-021-001220-с, а саме Послуги бібліотек і архівів за кодом CPV за ДК 021:2015–92510000-9 і тому за результатами розсилку Учаснику № 2 від електронного майданчика «Е-Тендер» запрошення не надсилалося і саме посадові особи Замовника порушили заборону вимоги Порядку здійснення допорогових закупівель і повідомили потенційному Учаснику електронний майданчик на якому буде розміщена Закупівля.
2. Завірена копія витягу із ЄДР ТОВ «Цифрова країна» станом на 04 червня 2018 року до початку аукціону свідчить про основний вид діяльності ТОВ за КВЕД-63.11 (оброблення даних, розміщення інформації на веб-узлах і пов’язана з ними діяльність) та додаткові за КВЕД-46.51; 58.29; 62.01; 62.02. Інформацією наданою посадовим особам Департаменту, Я зауважила, про те, що дане ТОВ взагалі не мало права займатися таким видом економічної діяльності, в подальшому ця інформація була доведена до Учасника № 2. Витяг з ЄДР експортований 11 червня 2018 року (Замовник визначає переможця) зазначає додатковий вид діяльності за КВЕД-91.01, але існує ще один КВЕД-18.14 для здійснення такого роду діяльності. Усі ці відомості свідчать про наявні ознаки корупційних діянь, та надання на електронний майданчик «Е-Тендер» і передбачає підлог документів (інформація буде надана рекомендованим листом з повідомленням на «Гарячу лінію» протидії корупційним діям КМДА) з боку посадових осіб Департаменту економіки та інвестицій та Департаменту реєстрації КМДА.
3. Також документи надані Учасником № 2 станом на 04 червня 2018 року, а саме види економічної діяльності визначені за КВЕД із Реєстру платників єдиного податку ДФС України та Довідки про визначення класифікації даних видів економічної діяльності за КВЕД Держкомстату України, копії Статуту ТОВ «Цифрова країна», та безпосередньо довідки, відомості про підприємство ТОВ «Цифрова країна» вих. № 45 не підтверджується факт діяльності з надання архівних послуг з опрацювання документів на паперових носіях, а тому сам факт укладання Договору АПУ/2017 від 13 жовтня 2017 року потребує перевірки на предмет корупційних діянь з боку посадових осіб Департаменту.
У випадку визнання Учасника № 2, а саме ТОВ «Цифрова країна» переможцем ця вимога буде переведена в документ оскарження Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2018 17:44
Доброго дня, шановний учаснику!
На вимогу, яка надійшла через електронну систему закупівель, повідомляємо.
Закупівля «Послуги бібліотек і архівів (Послуги з архівування документації відділу зовнішньоекономічної діяльності) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 92510000-9» (UA-2018-05-21-001220-c) проводилась за процедурою відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, зазаначена процедура закупівлі не регулюється.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Пшеничнова Л. М. виявлено наступні помилки:
- Учасник ФОП Пшеничнова Л. М. подає в складі тендерної пропозиції документ «Тендерна пропозиція» з Додатком 1, яка не містить нумерації сторінок (у пп. 2.1. п. 2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі);
- Учасник ФОП Пшеничнова Л. М. відомості про суб’єкта господарювання (учасника) зазначає в документі «Тендерна пропозиція», але в неповному обсязі, як вимагається тендерною документацією. Проте Учасник ФОП Пшеничнова Л. М. додатково надає документи, в яких міститься відсутня інформація, яка має бути наявна в довідці з відомостями про суб’єкта господарювання (учасника) (у п. 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про суб’єкта господарювання (учасника)).
Проте, тендерним комітетом прийнято рішення вважати вищезазначені помилки формальними (несуттєвими), так як відповідно до пп. 2.2. п. 2 розділу V тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належать:
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Додатково повідомляємо, що тендерну пропозицію Учасника
ФОП Пшеничнова Л. М. відхилено на підставі пункту четвертого частини першої статті 30 Закону як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, в зв’язку з тим, що Учасник ФОП Пшеничнова Л. М. не надав дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ та пп. 2.1. п. 2 розділу V тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т. ч. аналогів документу/інформації із посиланням на відповідний нормативно-правовий акт.
Враховуючи вищезазначене, Учасник ФОП Пшеничнова Л. М. не дотримався вимог тендерної документації.
Рішенням комітету від 12.06.2018 року (протокол № ВТ-ДП/посл-3) було визначено переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ «Цифрова країна», в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Цифрова країна» відповідає вимогам тендерної документації, та кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та у замовника відсутні підстави для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі зазначені в статті 17 Закону.
Стосовно наданого Учасником ТОВ «Цифрова країна» аналогічного договору від 13.10.2017 № АПУ/2017 повідомляємо, що склад надання послуг за цим договором відповідає технічним вимогам предмету закупівлі, виконання даного договору підтверджене актами приймання-передачі наданих послуг.
Також повідомляємо, що у тендерній документації відсутня вимога щодо відповідності основних видів економічної діяльності учасників предмету закупівлі

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-21-001220-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна, Код ЄДРПОУ:2344328449
Дата подання: 12 червня 2018 17:25
Скарга на неправомірне визнання переможця Закупівлі Замовником
Я, Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна в особі Пшеничнової Лідії Михайлівни, ІПН 2344328449; адреса – 02094 м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Пожарського 13, кв. 243 тел. 066-397-44-24, висуваю скаргу до документів рішення тендерного комітету Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який здійснює діяльність за адресою: 01044, м. Київ, вулиця Хрещатик, 36, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника з явними невідповідностями умовам Закупівлі UA-2018-05-021-001220-с. 06 червня цього року о 15 годин 00 хвилин на електронному майданчику «Е-Тендер» відбувся аукціон за результатами якого Я була визнана переможцем електронних торгів, але рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції Замовником надано після закінчення робочого часу, а саме у 18 годин 39 хвилин 11 червня 2018 року. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13 квітня 2016 року № 35 вважаю таким, що відповідно до п.п. 6.2 та 6.3 Замовник не дотримався основних принципів закупівлі і в порушення п.п. 9.1 та 9.2 не надав аргументованої відмови у визнанні переможцем електронних торгів в Системі «Проззоро». Обґрунтую свою позицію. Згідно протоколу тендерної комісії Замовника від 11 червня цього року № ВТ-ДП\посл-2, визнана повна відповідність кваліфікаційним, технічним і професійним вимогам Замовника і відсутність підстав для відхилення моєї тендерної пропозиції відповідно до діючого законодавства України. При цьому зазначені незначні недоліки, а саме: уточнена тендерна пропозиція після проведення аукціону і визначення цінової пропозиції з додатком не містить нумерації аркушів «-1- та -2-»; довідка про суб’єкт господарювання, яка складалася у довільній формі, нібито не відповідає вимогам, хоча уся необхідна інформація надана у завірених копіях державних реєстраційних документів; головною причиною відхилення тендерної пропозиції визнано ненадання дозволу, або ліцензії на ведення такого роду діяльності. Такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню згідно законодавства України, а дозвіл на проведення такої діяльності визнаний за КВЕД у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у Реєстрі платників єдиного податку ДФС України та довідки визначення класифікації Держкомстату України. Станом на 12 червня 2018 року Замовником розглядається інформація щодо визнання Учасника № 2, а саме ТОВ «Цифрова країна» переможцем у зазначеній вище Закупівлі. Вивчивши надані другим Учасником документи визначив їх повну невідповідність (документи надані станом на 04.06.2018 року, завірені підписом та печаткою і не підлягають виправленню), а саме: 1. Довідка щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, договір АПУ\2017 від 13 жовтня 2017 року з усіма додатковими угодами визначає, що зазначене ТОВ «Цифрова країна» по цей час продовжує виконувати умови цього Договору в межах Департаменту економіки та інвестицій і згідно Договору надає послуги, пов’язані зі системами та підтримкою (послуги зі створення комп’ютерних архівів) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72250000-2. Замовник розмістив оголошення на проведення Закупівлі UA-2018-05-021-001220-с, а саме Послуги бібліотек і архівів за кодом CPV за ДК 021:2015–92510000-9 і тому за результатами розсилку Учаснику № 2 від електронного майданчика «Е-Тендер» запрошення не надсилалося і саме посадові особи Замовника порушили заборону вимоги Порядку здійснення допорогових закупівель і повідомили потенційному Учаснику електронний майданчик на якому буде розміщена Закупівля. 2. Завірена копія витягу із ЄДР ТОВ «Цифрова країна» станом на 04 червня 2018 року до початку аукціону свідчить про основний вид діяльності ТОВ за КВЕД-63.11 (оброблення даних, розміщення інформації на веб-узлах і пов’язана з ними діяльність) та додаткові за КВЕД-46.51; 58.29; 62.01; 62.02. Інформацією наданою посадовим особам Департаменту, Я зауважила, про те, що дане ТОВ взагалі не мало права займатися таким видом економічної діяльності, в подальшому ця інформація була доведена до Учасника № 2. Витяг з ЄДР експортований 11 червня 2018 року (Замовник визначає переможця) зазначає додатковий вид діяльності за КВЕД-91.01, але існує ще один КВЕД-18.14 для здійснення такого роду діяльності. Усі ці відомості свідчать про наявні ознаки корупційних діянь, та надання на електронний майданчик «Е-Тендер» і передбачає підлог документів (інформація буде надана рекомендованим листом з повідомленням на «Гарячу лінію» протидії корупційним діям КМДА) з боку посадових осіб Департаменту економіки та інвестицій та Департаменту реєстрації КМДА. 3. Також документи надані Учасником № 2 станом на 04 червня 2018 року, а саме види економічної діяльності визначені за КВЕД із Реєстру платників єдиного податку ДФС України та Довідки про визначення класифікації даних видів економічної діяльності за КВЕД Держкомстату України, копії Статуту ТОВ «Цифрова країна», та безпосередньо довідки, відомості про підприємство ТОВ «Цифрова країна» вих. № 45 не підтверджується факт діяльності з надання архівних послуг з опрацювання документів на паперових носіях, а тому сам факт укладання Договору АПУ/2017 від 13 жовтня 2017 року потребує перевірки на предмет корупційних діянь з боку посадових осіб Департаменту.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 15.06.2018 №5776.pdf
Дата публікації: 15 червня 2018 20:11

Документи Органу Оскарження

15 червня 2018 20:11
від 15.06.2018 №5776.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2018 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна 150 000,00
UAH з ПДВ
146 997,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна" 178 900,00
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2018 18:29
Статистика - 4.-10.pdf
31 травня 2018 18:29
Ст 17-12.-37.pdf
31 травня 2018 18:29
Ст 17-12.-36.pdf
31 травня 2018 18:29
Ст 17-12.-35.pdf
31 травня 2018 18:29
Ст 17-12.-34.pdf
31 травня 2018 18:29
Ст 17-12.-33.pdf
31 травня 2018 18:29
Ст 17-12.-32.pdf
31 травня 2018 18:29
Санкції-11.31.pdf
31 травня 2018 18:29
Перс дані-2.2-4.pdf
31 травня 2018 18:29
Перс дані-2.1-3.pdf
31 травня 2018 18:29
Перс дані-2.1 -2.pdf
31 травня 2018 18:29
Інформація з ЄДР-3.-9.pdf
31 травня 2018 18:29
Інформація з ЄДР-3.-8.pdf
31 травня 2018 18:29
Інформація з ЄДР-3.-6.pdf
31 травня 2018 18:29
Інформація з ЄДР- 3.-5.pdf
31 травня 2018 18:29
Інформація з ЄДР - 3.-7.pdf
31 травня 2018 18:29
Згода ПС-10.-30.pdf
31 травня 2018 18:29
ЄСВ-6.-14.pdf
31 травня 2018 18:29
ЄСВ-6.-13.pdf
31 травня 2018 18:29
ДФС-5.-12.pdf
31 травня 2018 18:29
ДФС-5.-11.pdf
31 травня 2018 18:29
Вимоги ТД-13.41.pdf
31 травня 2018 18:29
Вимоги ТД-13.40.pdf
31 травня 2018 18:29
Вимоги ТД-13.-39.pdf
31 травня 2018 18:29
Вимоги ТД-13.-38.pdf
31 травня 2018 18:29
Банк ревізити-7.-15.pdf
31 травня 2018 18:29
Професіоналізм-8.-20.pdf
31 травня 2018 18:29
Професіоналізм-8.-20.pdf
31 травня 2018 18:29
Професіоналізм-8.19.pdf
31 травня 2018 18:29
Професіоналізм-8.-18.pdf
31 травня 2018 18:29
Професіоналізм-8.-17.pdf
31 травня 2018 18:29
Професіоналізм-8.-16.pdf
31 травня 2018 18:29
Акт виконання-9.2-29.pdf
31 травня 2018 18:29
Акт виконання-9.2-28.pdf
31 травня 2018 18:29
Акт виконання-9.2-27.pdf
31 травня 2018 18:29
Аналог договір-9.1-26.pdf
31 травня 2018 18:29
Аналог договір-9.1-25.pdf
31 травня 2018 18:29
Аналог договір-9.1-24.pdf
31 травня 2018 18:29
Аналог договір-9.1-23.pdf
31 травня 2018 18:29
Аналог договір-9.1-22.pdf
31 травня 2018 18:29
Аналог договір-9.1-21.pdf
31 травня 2018 18:29
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 14:58
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2018 15:01
7.1 Договір АПУ-2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пшеничнова Лідія Михайлівна
#2344328449
Відхилено 146 997,00
UAH з ПДВ
11 червня 2018 18:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна"
#37995686
Переможець 149 999,00
UAH з ПДВ
12 червня 2018 16:39

Документи

11 червня 2018 18:38
Електронний підпис
11 червня 2018 18:36
Протокол 11.06.18.pdf

Документи

12 червня 2018 16:34
Електронний підпис
12 червня 2018 16:31
Протокол від 12.06.18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2018 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Країна"
#37995686
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2018 16:34
Електронний підпис
12 червня 2018 16:31
Протокол від 12.06.18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 18:23
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 16:49
Договір АРХ 2018 від 25 06 2018.pdf укладений
25 червня 2018 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 149 999,00
UAH з ПДВ