Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3023 Комп’ютерне обладнання (Закупівля багатофункціональних пристроїв та принтерів)
3023 Computer equipment (Procurement of multifunction devices and printers)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-05-21-001180-a e091254d63ad49c38411545ea6faab33
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Nesmashnyi Volodymyr Anatoliiovych
+380444228226
nechay@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: iliuk vitaliy ivanovych
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Nesmashnyi Volodymyr Anatoliiovych
+380444228226
nechay@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 травня 2018 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2018 17:30
Початок аукціону: 09 липня 2018 12:14
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH
Publication date: 21 травня 2018 12:28
Enquiries until: 11 червня 2018 17:30
Complaints submission until: до 17 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 червня 2018 17:30

Information

Estimated total value: 4 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107 штука
Закупівля багатофункціональних пристроїв та принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги, 151.
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Procurement of multifunction devices and printers
CPV: 30230000-0
Період постачання: з 01 серпня 2018 по 30 вересня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 липня 2018
UA-2018-05-21-001180-ae091254d63ad49c38411545ea6faab33
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 12:05
Електронний підпис
17 липня 2018 11:58
довідка з МВС.pdf
17 липня 2018 11:58
довідка_ДПІ.zip
21 червня 2018 13:29
Електронний підпис
21 червня 2018 13:02
пропозиція.pdf
21 червня 2018 13:02
документи на банк.zip
21 червня 2018 13:02
банківська гарантія.zip

Публічні документи

21 червня 2018 15:47
Електронний підпис
21 червня 2018 15:46
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 3 943 482,00
UAH з ПДВ
3 903 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС" 3 998 058,00
UAH з ПДВ
3 943 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 12:05
Електронний підпис
17 липня 2018 11:58
довідка з МВС.pdf
17 липня 2018 11:58
довідка_ДПІ.zip
21 червня 2018 13:29
Електронний підпис
21 червня 2018 13:02
пропозиція.pdf
21 червня 2018 13:02
документи на банк.zip
21 червня 2018 13:02
банківська гарантія.zip

Публічні документи

21 червня 2018 15:47
Електронний підпис
21 червня 2018 15:46
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
#35670769
Переможець 3 903 480,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 13:37

Документи

13 липня 2018 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
#35670769
3 903 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2018 13:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:30
Звіт по дог.№234 Вау-Принт.PDF укладений
29 грудня 2018 10:29
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2018 16:05
ДУ№2_Дог№234_ВАУ-ПРИНТ.PDF зміни до договору
02 жовтня 2018 16:02
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2018 15:57
ДУ1_Дог№234_ВАУ-ПРИНТ.PDF зміни до договору
02 жовтня 2018 15:56
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 15:26
Дог№234_ВАУ-ПРИНТ.PDF укладений
31 липня 2018 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.7. частини четвертої ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4.3. та п.11.1. Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 4.3. Договору викласти у новій редакції: «4.3. Ціна за одиницю товару може бути скорегована у випадку, якщо відбулось збільшення або зменшення поточного курсу гривні, встановленого Національним банком України (далі - НБУ) по відношенню до долара США більш ніж на 5% порівняно з встановленим курсом гривні, встановленим НБУ по відношенню до долара США на момент підписання Договору. При цьому, перерахування ціни за одиницю товару оформлюється підписанням додаткової угоди. Перерахунок здійснюється із застосуванням офіційного курсу гривні, встановленим НБУ по відношенню до долара США. Вказаний перерахунок ціни за одиницю товару здійснюється за наступною формулою: Со=Сн*(К2/К1), грн., де: Со - ціна для проведення розрахунків за поставлений Товар, грн.; Сн - встановлена на момент підписання Договору ціна за Товар (згідно Додатку 1 до Договору), грн.; К2 - поточний курс гривні, встановлений НБУ по відношенню до долара США на момент звернення ВИКОНАВЦЯ про готовність здійснити поставку Товару, грн.; К1 - курс гривні, встановлений НБУ по відношенню до долара США на момент підписання Договору, грн. 2. Умови Договору не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.7. частини четвертої ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4.3. та п.11.1. Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1.Загальна сума Договору, згідно Специфікації (Додаток № 2 до Договору) складає 4 140 281 (чотири мільйони сто сорок тисяч двісті вісімдесят одна) гривня 58 копійок; в т.ч. ПДВ – 690 046 (шістсот дев’яносто тисяч сорок шість) гривень 93 копійки.». 1.2. Додаток № 2 до Договору викласти у такій редакції: "Додаток № 2 до Договору № 234 від «31» липня 2018 року (в редакції Додаткової угоди від __.__.2018 № __) СПЕЦИФІКАЦІЯ постачання принтерів № з/п артикул Назва товару к-сть Ціна за одиницю без ПДВ, грн. Ціна, за одиницю, з ПДВ грн. Загальна вартість без ПДВ, грн. Загальна вартість з ПДВ, грн. 1 3335V_DNI БФП А4 ч/б Xerox WC 3335DNI (Wi-Fi) 51 7 742,85 9 291,42 394 885,35 473 862,42 2 3330V_DNI Принтер А4 Xerox Phaser 3330DNI (Wi-Fi) 44 6 629,15 7 954,98 291 682,60 350 019,12 3 101R00555 Драм картридж Xerox WC3335/3345/PH3330 Black (30000 стр) 95 1 352,35 1 622,82 128 473,25 154 167,90 4 106R03623 Картридж Xerox WC3335/3345/PH3330 Black (15000 стр) 285 3 977,49 4 772,99 1 133 584,65 1 360 301,58 5 AL_B8055_TT Багатофункціональний пристрій А3 монохромний Xerox AltaLink B8055 8 136 083,22 163 299,86 1 088 665,76 1 306 398,91 6 497K16590 З'єднувач для фінішера Xerox AL B8045/8055 8 4 014,61 4 817,53 32 116,88 38 540,26 7 097S04759 Фінішер офісний Xerox AL B8045/B8055 8 38 310,13 45 972,16 306 481,04 367 777,25 8 006R01683 Тонер картридж Xerox AL B8045/8055/8065/8075/8090 (2x50000 стр) 16 1 309,92 1 571,90 20 958,72 25 150,46 9 C11CD81402 Принтер А3 Epson L1300 Фабрика друку 4 13 346,60 16 015,92 53 386,40 64 063,68 загальна вартість, грн без ПДВ 3 450 234,65 ПДВ 690 046,93 загальна вартість, грн з ПДВ 4 140 281,58 ЗАМОВНИК: ВИКОНАВЕЦЬ: Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» Україна, 03179, м. Київ, проспект Перемоги , 151 ЄДРПОУ 01181765 р/р 26009428584 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9 МФО 380805 ІПН № 011817626659 Свідоцтво № 200079733 ТОВ «ВАУ-ПРИНТ» 03035, м.Київ, ул.. митрополита Василя Липківського, буд.45, офіс 409 Код ЄДРПОУ 35670769; р/р: 26000356864900 в АТ«УКРСИББАНК», МФО 351005; ІПН 356707626585; Свідоцтво № 200147546; Тел. (044) 593-16-68 ____________________ А.В. Кишинський М.П. _______________________ В.В. Совенко М.П. " 2. Умови Договору не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2018.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 140 281,69
UAH з ПДВ