Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ
Очікувана вартість
4 090 000,00 UAH
UA-2018-05-21-001170-c ec75e1ddd0414a3cb6e64d677508f52d
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 18 червня 2018 11:39
Очікувана вартість: 4 090 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк надання послуг: до 15 серпня 2018 року. Загальна площа дерев’яних конструкцій горищ, яка підлягає оброблянню протипожежною сумішшю – 31734,90 м2. Кошторисні розрахунки повинні включати: розрахунок вартості 1 м2; розрахунок по кожному закладу освіти окремо; загальний розрахунок на 31734,90 м2. з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь - яких витрат. До кожного кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка. Гарантійний термін експлуатації вогнезахисного покриття має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що у складі пропозиції надається відповідний гарантійний лист. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від потреб Замовника та реального фінансування видатків
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 послуга
Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-21-001170-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3169914488
Дата подання: 24 травня 2018 19:07
Вимога щодо виключення дискримінаційної вимоги
Вимога зазначена в Тендерній документації, а саме в Розділі 3 п. 2.1. про те, що учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції: "Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 2 працівників, які будуть здійснювати надання послуг. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), що підтверджується копією диплому та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією трудової книжки та послужним списком." є дискримінаційні, тому що головним дозвільним документом, який надає право виконання робіт «Вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)» це наявність в учасника Ліцензіїї виданої органами ДСНС України на право виконання вказаного виду робіт. Тому, просимо внести зміни та виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2018 10:59
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу UA-2018-05-21-001170-c.a1 від 24-05-18р. За результатами розгляду повідомляємо.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» в частині вимог щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), а саме п. 29 зазначає:
Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Номер вимоги: UA-2018-05-21-001170-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Експерт 112", Код ЄДРПОУ:39299386
Дата подання: 25 травня 2018 19:29
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога зазначена в Тендерній документації, а саме в Розділі 3 п. 2.1. про те, що учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції: "Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 2 працівників, які будуть здійснювати надання послуг. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), що підтверджується копією диплому та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією трудової книжки та послужним списком." є дискримінаційні, тому що головним дозвільним документом, який надає право виконання робіт «Вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)» це наявність в учасника Ліцензії виданої органами ДСНС України.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
В разі відмови в усуненні дискримінаційних вимог, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ у встановленому законодавством порядку для приведення тендерної документації до відповідності нормам чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2018 11:00
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу UA-2018-05-21-001170-c.a2 від 25-05-18р. За результатами розгляду повідомляємо.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» в частині вимог щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), а саме п. 29 зазначає:
Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Номер вимоги: UA-2018-05-21-001170-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Експерт 112", Код ЄДРПОУ:39299386
Дата подання: 25 травня 2018 21:17
Питання-вимога щодо аналогічного матеріалу
Питання-вимога щодо аналогічного матеріалу.
Чи задовольняють характеристики вогнезахисного матеріалу Багр в порівнянні з вогнезахисною речовиною Аргуспрофі відповідно до наведеної таблиці характеристик і чи задовільнять пукти в порівнянні згідно нижче зазначеної таблиці? Просимо надати відповідь до раніше кінцевого терміну періоду уточнень для того щоб учасники мали змогу задати коригуючі питання.
Порівняльна характеристика в додатку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2018 11:02
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу UA-2018-05-21-001170-c.a3 від 25-05-18р. За результатами розгляду повідомляємо.
Технічні характеристики зазначені в порівняльній таблиці повинні обов’язково підтверджуватись наступними документам:
- Сертифікат відповідності;
- Висновок санітарно- епідеміологічної експертизи;
- Регламент робіт з вогнезахисту.
Номер вимоги: UA-2018-05-21-001170-c.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ФО ЕЙБЛ", Код ЄДРПОУ:38921018
Дата подання: 25 травня 2018 21:19
Приведення тендерної документації відповідно до чинного законодавства
Шановний Замовник!
Сторінка 5 п.11 Тендерної пропозиції вимога Замовника являється не можливою надати копію ліцензії так як, відповідно до останніх змін ліцензійних вимог ліцензія на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі видається виключно в електронному вигляді, тобто для підприємств, які отримали ліцензію в електронному вигляді, заздалегідь є причина для дискваліфікації.
Просимо Вас роз’яснити за якими критеріями буде визначатись аналогічна вогнезахисна суміші в порівнянні речовини АРУСПРОФІ. Тільки за І групою ефективність, чи за іншими характеристиками? Якщо буде визначатися за іншими характеристиками (критеріями), то яке це має значення для визначення вогнезахисної ефективності? Так як згідно чинними нормативно-правовими актами у сфері пожежної безпеки регламентується тільки група вогнезахисної ефективності речовини.
Проаналізувавши аналогічні тендери по Вашому району встановили, що є факт трикратного завищення вартості вогнезахисної речовини. Питання – чи дозволяється трикратне завищення ціни речовини і як це контролюється Замовником? Наприклад, закупівлі UA-2018-03-28-001339-b, UA-2017-09-04-002115-b та інші.
Яким чином 5-ти денний термін розміщення на майданчику оновленої цінової пропозиції у разі пониження ціни впливає на якість проведення робіт відповідно до предмету закупки?
Яким чином учаснику являється можливим надати Замовнику копію електронної ліцензії відповідно до вимог п. 12 тендерної документації, а саме Вимоги по оформленню тендерної пропозиції, а саме «Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку» - так як ліцензія з врахування змін видається виключно в електронному вигляді?
Яким чином банківська гарантія на 122 700,00 грн. покращиться якість надання послуг відповідно до предмету закупівлі?
п.п. 1.1 Тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінстурменту, що буде використовуватися при виконанні ремонтних робіт», чому Замовник просить тільки частину документу, який підтверджує технічний стан електроінструментів? Протокол це складова частина Технічного звіту, а згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025, ГОСТ Р 51672, ГОСТ Р 50571.16-2007 заміри опору ізоляції - оформлюються Технічним звітом, з вказання всієї необхідної інформації, а саме: яка лабораторія виконала виміри опору ізоляції, найменування Замовника та Виконавця робіт, об’єкт на якому здійснювались роботи, підтверджуючі документи на повноваження виконання робіт Виконавцем замірів опору ізоляції та ін.
Відповідно до вимог тендерної документації матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 23.11.2016 р. № 852, повідомляємо про те, матеріально-технічна база кожного ліцензіата перевірялась органами ДСНС під час видачі ліцензії, це є дублювання функцій, що категорично заборонено державною концепцією оптимізації державних органів виконавчої влади.
Вимога п. 3.2. На підтвердження повного виконання договору надаються усі акти наданих послуг (виконаних робіт), які саме повинні бути надані акти? Акти надання послуг – які несуть фінансовий характер чи акти виконаних робіт КБ-2 та КБ-3?
Часто в тендерній документації зустрічається знак «*», і не до кожного є пояснення стр. 4, 8, 9 та інші Тендерної документації, приведіть будь-ласка тендерну документацію в належний вигляд та відповідно до норм чинного законодавства України.
Вимога «Протягом 5 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен надати на адресу замовника з супровідним листом оригінали або нотаріально завірені копії наступних документів» згідно якого нормативного акту? Учасники повинні прикріпити ці документи в своєму електронному кабінеті до своєї тендерної пропозиції для того щоб ця інформація та перелік документів був у вільному доступі як для Замовника та для інших учасників.
Для чого відповідно до п .6.5 проводити огляд об’єктів перед подачею пропозиції, якщо в тендерній документації чітко зазначені умови надання послуг та вказана чітка площа на кожний заклад окремо. При обґрунтуванні Замовником даної вимог просимо надати чіткий перелік уповноважених осіб по всім закладам освіти з вказання посади, ПІП, мобільного номеру телефону, для чіткої організації процесу огляду, а також ПІП посаду та мобільний телефон контактної особи до якої можна буде звернутися у разі відмови представника закладу освіти від підписання огляду.
Чи буде вважатись підтвердженням попереднього огляду Акт складений у складі представників потенційного виконавця про те, що такий огляд відбувся у разі не можливості найти уповноваженої особи чи непоґрунтованій відмові у його (її) підпису?
Чи буде вважатись дзвінок з адреси закладу освіти по телефону 102 підтвердженням присутності на об’єкті потенційного Виконавця?
Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги щодо вимоги зазначені на стр. 13 ТД, а саме: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до дати завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (за виключенням ліцензій, дозволів, декларацій, посвідчень, свідоцтв).» вважаємо ці умови дискримінаційними та такі, що прописані під уже заздалегідь відомого переможця вказаної закупівлі, тому що, такі документи як відгуки від контрагентів, які були отриманні одразу після виконання аналогічних договорів уже не підходять до подання вказаної закупівлі, чому потенційні виконавці повинні витрачати свій час та кожного разу на кожний тендер отримувати від попередніх аналогічних договорів відгуки, в нескінченній кількості редакцій.
Чи буде прийнята тендерна пропозиція відповідно Додатку 1 до тендерної документації при виключенні з неї пункту 9?
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
В разі відмови в усуненні дискримінаційних вимог, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ у встановленому законодавством порядку для приведення тендерної документації до відповідності нормам чинного законодавства.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 травня 2018 21:23
Причина: Не корректна загрузка файлу.
Номер вимоги: UA-2018-05-21-001170-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФО ЕЙБЛ", Код ЄДРПОУ:38921018
Дата подання: 25 травня 2018 21:24
Приведення тендерної документації відповідно до чинного законодавства
Шановний Замовник!
Сторінка 5 п.11 Тендерної пропозиції вимога Замовника являється не можливою надати копію ліцензії так як, відповідно до останніх змін ліцензійних вимог ліцензія на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі видається виключно в електронному вигляді, тобто для підприємств, які отримали ліцензію в електронному вигляді, заздалегідь є причина для дискваліфікації.
Просимо Вас роз’яснити за якими критеріями буде визначатись аналогічна вогнезахисна суміші в порівнянні речовини АРУСПРОФІ. Тільки за І групою ефективність, чи за іншими характеристиками? Якщо буде визначатися за іншими характеристиками (критеріями), то яке це має значення для визначення вогнезахисної ефективності? Так як згідно чинними нормативно-правовими актами у сфері пожежної безпеки регламентується тільки група вогнезахисної ефективності речовини.
Проаналізувавши аналогічні тендери по Вашому району встановили, що є факт трикратного завищення вартості вогнезахисної речовини. Питання – чи дозволяється трикратне завищення ціни речовини і як це контролюється Замовником? Наприклад, закупівлі UA-2018-03-28-001339-b, UA-2017-09-04-002115-b та інші.
Яким чином 5-ти денний термін розміщення на майданчику оновленої цінової пропозиції у разі пониження ціни впливає на якість проведення робіт відповідно до предмету закупки?
Яким чином учаснику являється можливим надати Замовнику копію електронної ліцензії відповідно до вимог п. 12 тендерної документації, а саме Вимоги по оформленню тендерної пропозиції, а саме «Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку» - так як ліцензія з врахування змін видається виключно в електронному вигляді?
Яким чином банківська гарантія на 122 700,00 грн. покращиться якість надання послуг відповідно до предмету закупівлі?
п.п. 1.1 Тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінстурменту, що буде використовуватися при виконанні ремонтних робіт», чому Замовник просить тільки частину документу, який підтверджує технічний стан електроінструментів? Протокол це складова частина Технічного звіту, а згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025, ГОСТ Р 51672, ГОСТ Р 50571.16-2007 заміри опору ізоляції - оформлюються Технічним звітом, з вказання всієї необхідної інформації, а саме: яка лабораторія виконала виміри опору ізоляції, найменування Замовника та Виконавця робіт, об’єкт на якому здійснювались роботи, підтверджуючі документи на повноваження виконання робіт Виконавцем замірів опору ізоляції та ін.
Відповідно до вимог тендерної документації матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 23.11.2016 р. № 852, повідомляємо про те, матеріально-технічна база кожного ліцензіата перевірялась органами ДСНС під час видачі ліцензії, це є дублювання функцій, що категорично заборонено державною концепцією оптимізації державних органів виконавчої влади.
Вимога п. 3.2. На підтвердження повного виконання договору надаються усі акти наданих послуг (виконаних робіт), які саме повинні бути надані акти? Акти надання послуг – які несуть фінансовий характер чи акти виконаних робіт КБ-2 та КБ-3?
Часто в тендерній документації зустрічається знак «*», і не до кожного є пояснення стр. 4, 8, 9 та інші Тендерної документації, приведіть будь-ласка тендерну документацію в належний вигляд та відповідно до норм чинного законодавства України.
Вимога «Протягом 5 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен надати на адресу замовника з супровідним листом оригінали або нотаріально завірені копії наступних документів» згідно якого нормативного акту? Учасники повинні прикріпити ці документи в своєму електронному кабінеті до своєї тендерної пропозиції для того щоб ця інформація та перелік документів був у вільному доступі як для Замовника та для інших учасників.
Для чого відповідно до п .6.5 проводити огляд об’єктів перед подачею пропозиції, якщо в тендерній документації чітко зазначені умови надання послуг та вказана чітка площа на кожний заклад окремо. При обґрунтуванні Замовником даної вимог просимо надати чіткий перелік уповноважених осіб по всім закладам освіти з вказання посади, ПІП, мобільного номеру телефону, для чіткої організації процесу огляду, а також ПІП посаду та мобільний телефон контактної особи до якої можна буде звернутися у разі відмови представника закладу освіти від підписання огляду.
Чи буде вважатись підтвердженням попереднього огляду Акт складений у складі представників потенційного виконавця про те, що такий огляд відбувся у разі не можливості найти уповноваженої особи чи непоґрунтованій відмові у його (її) підпису?
Чи буде вважатись дзвінок з адреси закладу освіти по телефону 102 підтвердженням присутності на об’єкті потенційного Виконавця?
Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги щодо вимоги зазначені на стр. 13 ТД, а саме: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до дати завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (за виключенням ліцензій, дозволів, декларацій, посвідчень, свідоцтв).» вважаємо ці умови дискримінаційними та такі, що прописані під уже заздалегідь відомого переможця вказаної закупівлі, тому що, такі документи як відгуки від контрагентів, які були отриманні одразу після виконання аналогічних договорів уже не підходять до подання вказаної закупівлі, чому потенційні виконавці повинні витрачати свій час та кожного разу на кожний тендер отримувати від попередніх аналогічних договорів відгуки, в нескінченній кількості редакцій.
Чи буде прийнята тендерна пропозиція відповідно Додатку 1 до тендерної документації при виключенні з неї пункту 9?
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
В разі відмови в усуненні дискримінаційних вимог, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ у встановленому законодавством порядку для приведення тендерної документації до відповідності нормам чинного законодавства.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2018 11:03
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу UA-2018-05-21-001170-c.a5 від 25-05-18р. За результатами розгляду повідомляємо.
У разі наявності в учасника ліцензії у паперовому вигляді, учасник подає копію діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2018 року. Відповідно до останніх змін ліцензійних вимог, учасник подає копію Наказу ДСНС про видачу ліцензії. Наявність діючої ліцензії буде перевірятися у електронному ліцензійному реєстрі ДСНС.
Вогнезахисна суміш має надавати І групу вогнезахисної ефективності речовини; Термін експлуатації вогнезахисного покриття має складати не менше 3 років. Для підтвердження якості складу суміші учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: Сертифікат відповідності; Висновок санітарно- епідеміологічної експертизи; Регламент робіт з вогнезахисту.
Ціна тендерної пропозиції визначається виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення роботи, що є предметом закупівлі з урахуванням поточних цін на них та розрахунку загально-виробничих та адміністративних витрат. Ціни на матеріально-технічні ресурси, що зазначаються в пропозиції учасника не повинні перевищувати середньоринкових, що встановилися на дату подання пропозиції.
Подання оновленої цінової пропозиції у разі пониження ціни являється підтвердженням можливості виконання робіт за результатами пониження ціни на аукціоні. Учасник повинен надати сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції, оформлення її не у відповідності до додатку 1 або порушення терміну її розміщення) Замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію.
У разі наявності в учасника ліцензії у паперовому вигляді, учасник подає копію діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2018 року. Відповідно до останніх змін ліцензійних вимог, учасник подає копію Наказу ДСНС про видачу ліцензії. Наявність діючої ліцензії буде перевірятися у електронному ліцензійному реєстрі ДСНС. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку. Тендерна пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
У зв’язку вступом в дію Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники мають право вимагати від Учасників торгів надання забезпечення тендерної пропозиції. За Замовником законодавчо закріплено право на вибір окремого виду чи комбінації деяких видів тендерного забезпечення, а саме банківської гарантії, страхової гарантії, гарантії фінансової компанії. Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі– у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3,0 % – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік гарантійних випадків, а саме: а) Відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними. б) Непідписання учасником-переможцем торгів договору про закупівлю. в) Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. г) Ненадання учасником-переможцем нижченаведених документів, які засвідчують відсутність підстав (строк - не більше 5 (п’яти) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір): - відомості про юридичну особу, яка є учасником, унесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; - фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; - учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
У разі, якщо документ, який вимагається тендерною документацією є багатосторінковим, учасник повинен надати даний документ у повному обсязі, включаючи всі сторінки такого документу, за виключенням тих випадків, коли у документації встановлено вимогу щодо подання окремих сторінок такого документу.
Замовник повідомляє що, матеріально-технічнна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, та просить лише надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі.
На підтвердження повного виконання договору надаються усі акти наданих послуг (виконаних робіт). Акт виконаних робіт — документ, який фіксує фактичне виконання робіт. Тобто, закінчення будь-яких робіт та приймання їх замовником за кількістю та якістю. Складається й підписується представниками сторін підрядного договору (замовника й підрядника) або приймальною комісією.
Знак «*», який зустрічається на 26 сторінці ТД зазначає : у разі якщо учасник – фізична особа; Знак «*», який зустрічається на 17 сторінці ТД зазначає : Після закінчення аукціону в терміновому порядку (протягом одного робочого дня) учасник, пропозиція якого знаходиться в статусі кваліфікації переможця, повинен надати в електронному вигляді форму пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.; Знак «*», який зустрічається у п.1 «Зміст та способі подання тендерної пропозиції» ТД зазначає : вимога не стосується учасників, які здійснюють господарську діяльність без печатки.
Відповідно до вимог Закону № 922 та тендерної документації протягом 5 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен надати на адресу замовника з супровідним листом оригінали або нотаріально завірені копії документів наведених у п.6 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону». Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий, що підтверджується письмово (за підписом уповноваженої особи закладу освіти). Для того щоб учасник міг у кошторисних розрахунках врахувати коефіцієнти умов виконання робіт. Заклади проінформовані щодо даного предмету закупівлі. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
Тендерна пропозиція повинна відповідати технічному завданню Замовника, за неналежне подання тендерної документації Учасником, така пропозиція буде відхилятись Замовником.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Замовник повністю дотримується вимог законодавства та встановлених кваліфікаційних критеріїв та жодним чином не висуває специфічних вимог до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-05-21-001170-c.a8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Експерт 112", Код ЄДРПОУ:39299386
Дата подання: 27 червня 2018 18:04
Вимога щодо скасування закупівлі
Вимога в додатку з описом порушень та додатками.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-05-21-001170-c.a9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Експерт 112", Код ЄДРПОУ:39299386
Дата подання: 27 червня 2018 21:10
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
Зауваження до тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПЕРТ112" викладені в додатку.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

27 червня 2018 18:04
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-21-001170-c.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС", Код ЄДРПОУ:41527709
Дата подання: 02 червня 2018 10:46
Оскарження незаконних вимог Замовника
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації замовника при проведенні процедури закупівлі «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ДК 021:2015 (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було оприлюднено оголошення на проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ, №2490974 (UA-2018-05-21-001170-c). Кінцевою датою подання пропозицій учасниками визначено 08.06.2018 р. о 18.00 годині. Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Вважаємо ряд вимог Тендерної документації Замовника дискримінаційними у відношенні до Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДУКРПЛЮС», що обґрунтовуємо наступним: В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме в підпункті 11 пункту 1 вказана вимога до учасників про надання копії діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2018 року. Нижче даний розділ містить вимоги до оформлення тендерної пропозиції: Однак, дана вимога є дискримінаційною до ТОВ «БУДУКРПЛЮС» та багатьох інших організації, що отримували ліцензію в електронній формі (не мають ліцензії в паперовому вигляді). Детально описано в повному тексті скарги, що додається). 2) Замовником зазначена в тендерній документації ще одна дискримінаційна вимога, а саме в п. 5. Розділу 3 пп. 2.1. містить вимогу про те, що Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), що підтверджується копією диплому та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією трудової книжки та послужним списком." Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційні, тому що дозвільним документом, який надає право виконання робіт «Вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)» є Ліцензія, видана органами ДСНС України. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. На підставі вищевикладеного, вважаємо зазначені вище вимоги Замовника не обґрунтованими та дискримінаційними, а також такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі та просимо зобов'язати Замвоника усунути зазначенні вище порушеня. Повний текст скарги додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.06.2018 № 5318.pdf
Дата публікації: 06 червня 2018 17:00
Номер скарги: UA-2018-05-21-001170-c.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Експерт 112", Код ЄДРПОУ:39299386
Дата подання: 09 червня 2018 16:28
Оскарження внесених змін до тендерної документації від 08.06.2018 року
В додатку прикріплюємо скаргу з обгрунтуваннями на незаконні вимоги змін внесених до тендерної документації Замовником при проведенні закупівлі «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ДК 021:2015 (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищна 31734,90 м2) від 08.06.2018 року та просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника оприлюднити та скасувати Протокол № 92/06 від «08» червня 2018 року. 4. Зобов’язати усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації, а саме ті, які були внесені змінами 08.06.2018 року. 5. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України. 6. Притягнути до відповідальності згідно чинного законодавства посадових осіб а також підприємства, установи та організації, що допустили порушення сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 12.06.2018 № 5602.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 13:19

Документи подані скаржником

02 червня 2018 10:46
платіжне доручення.pdf
02 червня 2018 10:46
скарга АМК.pdf

Документи Органу Оскарження

06 червня 2018 17:00
Рішення від 05.06.2018 № 5318.pdf

Документи Органу Оскарження

13 червня 2018 13:19
Рішення від 12.06.2018 № 5602.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Експерт 112" 952 047,00
UAH з ПДВ
479 831,68
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЙЧУК АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 1 980 400,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" ) 3 935 127,60
UAH з ПДВ
3 935 127,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2018 17:52
Електронний підпис
15 червня 2018 17:51
Установчі документи.pdf
15 червня 2018 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2018 17:51
Наказ ДСНС України.pdf
15 червня 2018 17:51
Лист-згода.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 10:31
Електронний підпис
15 червня 2018 10:25
трудова книжка.pdf
15 червня 2018 10:25
тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2018 10:25
таблиця закладів.pdf
15 червня 2018 10:25
Статут.pdf
15 червня 2018 10:25
стаття 50.pdf
15 червня 2018 10:25
Протокол+наказ.pdf
15 червня 2018 10:25
проект договору.pdf
15 червня 2018 10:25
Проект договору.docx
15 червня 2018 10:25
Паспорт якості.pdf
15 червня 2018 10:25
немає заборгованості.pdf
15 червня 2018 10:25
невраховані витрати.pdf
15 червня 2018 10:25
не є платником ПДВ.pdf
15 червня 2018 10:25
не внесено до ЄДР.pdf
15 червня 2018 10:25
Наказ.pdf
15 червня 2018 10:25
Наказ ДСНС.pdf
15 червня 2018 10:25
мат-тех.база.pdf
15 червня 2018 10:25
ліцензія ДСНС.pdf
15 червня 2018 10:25
лист-згода.pdf
15 червня 2018 10:25
Лист виробника.jpg
15 червня 2018 10:25
захист довкілля.pdf
15 червня 2018 10:25
з корисливих мотивів.pdf
15 червня 2018 10:25
єдр.pdf
15 червня 2018 10:25
гарантія ліцензія.pdf
15 червня 2018 10:25
гарантія 3 роки.pdf
15 червня 2018 10:25
Відомості єдр.pdf
15 червня 2018 10:25
відгук.pdf
15 червня 2018 10:25
бенефіціар.pdf
15 червня 2018 10:25
без субпідрядників.pdf
15 червня 2018 10:25
банківська гарантія.rar
15 червня 2018 10:24
аналог.договор.pdf
15 червня 2018 10:24
Акт огляду.rar
15 червня 2018 10:24
90 днів.pdf
15 червня 2018 10:24
20 днів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Експерт 112"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЙЧУК АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" )

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Експерт 112"
#39299386
Відхилено 479 831,68
UAH з ПДВ
20 червня 2018 16:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЙЧУК АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#1865921611
Відхилено 480 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 17:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" )
#41990956
Переможець 3 935 127,60
UAH з ПДВ
26 червня 2018 10:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" )
#41990956
3 935 127,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 19:30
Договір № 63 просочення горищ ТОВ Експерт112.pdf укладений
09 липня 2018 19:30