Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративної будівлі КП "Київреклама" за адресою: м. Київ, вул. Боричів узвіз, 8
Очікувана вартість
1 070 674,80 UAH
UA-2018-05-21-001075-c fa922915942e451bb3049adce35c8b44
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кіцелюк Юлія Юріївна

380444814721 kitseliuk@kievreklama.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Код ЄДРПОУ: 26199714
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8
Контактна особа: Кіцелюк Юлія Юріївна
380444814721
kitseliuk@kievreklama.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2018 16:00
Очікувана вартість: 1 070 674,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 706,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт адміністративної будівлі КП "Київреклама" за адресою: м. Київ, вул. Боричів узвіз, 8, Код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі КП "Київреклама" за адресою: м. Київ, вул. Боричів узвіз, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Альппром 1 011 738,42
UAH з ПДВ
1 011 738,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 15:29
Електронний підпис
06 червня 2018 15:28
5.7. Довідка ДФС.pdf
06 червня 2018 15:28
5.6. Довідка МВС.pdf
06 червня 2018 15:28
5.5. Копія витягу ПДВ.pdf
06 червня 2018 15:28
5.3. Копія Статуту.pdf
06 червня 2018 15:28
5.2. Копія Витягу з ЄДР.pdf
06 червня 2018 15:28
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Альппром

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Альппром
#33020233
Переможець 1 011 738,42
UAH з ПДВ
12 червня 2018 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2018 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Альппром
#33020233
1 011 738,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:45
Допугода 5 капремонт.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:39
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 17:04
допугода 4 капремонт.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 17:02
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 12:35
Доп.угода 3 капремонт.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 12:32
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2018 14:44
Доп. угода 2 капремонт.pdf зміни до договору
09 липня 2018 14:42
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 12:12
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 12:10
Допугода 1 капремонт Київреклама.pdf зміни до договору
26 червня 2018 12:02
Договір капремонт Київреклама.pdf укладений
25 червня 2018 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 1 від 26.06.2018 Сторони внесли зміни до п. 3.1. Договору. Ціна Договору зменшена відповідно до п. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та становить 1 010 800, 78 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29/18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 2 від 09.07.2018 Сторони внесли до р. 1 Договору пункт 1.6. щодо делегування повноважень замовника по проходженню експертизи кошторисної частини проекту підряднику з наступним відшкодуванням останньому вартості проходження експертизи . Оскільки можливості електронного майданчика не дають можливості вказати іншу підставу внесення змін до Договору окрім зазначених в частині 4 ст. 36 ЗУ " Про публічні закупівлі", замовником було зазначено підставу "покращення якості предмета закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 29/18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 3 від 07.08.2018 в зв`язку з проведенням підрядником експертизи кошторисної частини проекту Сторонами внесено зміни до п. 3.1. Договору. Ціна Договору зменшена та становить 1 007 002, 39 грн. з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29/18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 4 від 31.10.2018 Сторони внесли зміни до п. 1.5. р. 5 Договору щодо продовження строку виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 29/18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони додатковою угодою № 5 від 26.12.2018 до Договору дійшли згоди зменшити обсяги робіт на Об`єкті, відповідно зменшити ціну Договору. Ціна Договору складає 985 325,35 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29/18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 985 325,35
UAH