Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт з технічного переоснащення ПС 330 кВ "Ніжинська" ВРУ-330 кВ шляхом заміни В-330-2 Чернігівська, вул. Франка, 271, м. Ніжин Чернігівської області Інв. № 86184 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
3 590 170,00 UAH
UA-2018-05-21-000566-b ● 36cdcc0918ef407ba21a5990f6d8faa5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Бенда Марія Пантелеевна +380442383740 Benda.MP@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2018 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 590 170,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 901,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21541 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт з технічного переоснащення ПС 330 кВ "Ніжинська" ВРУ-330 кВ шляхом заміни В-330-2 Чернігівська, вул. Франка, 271, м. Ніжин Чернігівської області Інв. № 86184 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2018 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2018 15:08 |
ТД 01 040265_ТО Ніжинська_зі змінами 1 від 05.06.2018.docx | |
05 червня 2018 15:08 |
Зміни 1 від 05.06.2018_ТД 01 040265_ТО Ніжинська.pdf | |
21 травня 2018 16:55 |
Тітульний аркуш від 21.05.2018_ТД 01 040265_ТО Ніжинська.pdf |
05 червня 2018 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2018 15:08 |
ТД 01 040265_ТО Ніжинська_зі змінами 1 від 05.06.2018.docx
|
|||
05 червня 2018 15:08 |
Зміни 1 від 05.06.2018_ТД 01 040265_ТО Ніжинська.pdf
|
|||
21 травня 2018 16:55 |
Тітульний аркуш від 21.05.2018_ТД 01 040265_ТО Ніжинська.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог до досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 травня 2018 11:02
Дата відповіді: 05 червня 2018 15:09
Доброго дня!
Просимо надати розяснення щодо вимог зазначених у формі №4 Додатку №2 до ТД, а саме: Замовник вимагає зазначити "Загальний досвід виконання робіт що передбачають поставку, комплектацію, монтаж високовольтного електротехнічного та іншого обладнання для будівництва ПС, ЛЕП, електростанцій та інших великих інфраструктурних об'єктів, за останні 5 років" тобто Учасник, який має досвід виконання аналогічного договору менше 5 років, не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника та буде відхилений? Але це вже дискримінаційні вимоги до Учасника. Просимо надати розяснення, та у разі підтвердження дискримінаційних вимог внести зміни до ТД з правом приймати участь усім Учасникам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання Учасника, повідомляємо наступне: «Загальний досвід виконання робіт що передбачають поставку, комплектацію, монтаж високовольтного електротехнічного та іншого обладнання для будівництва ПС, ЛЕП, електростанцій та інших великих інфраструктурних об'єктів, за останні 5 років…» Це означає, що Учасник має надати інформацію щодо наявності у нього досвіду виконання аналогічного договору, який припадає на цей період, тобто за останні 5 років. Наприклад - Учасник має досвід виконання аналогічного договору у 2017 році, це відповідає встановленим Замовником вимогам у тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-21-000566-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40338501
Дата подання: 23 травня 2018 13:22
Збільшення авансового платежу та внесення змін в умови розрахунків
Замовник в умовах тендерної документації зазначив термін поставки обладнання грудень 2018 р, але не зазначив в Договорі умови розрахунку за поставлене обладнання. Враховуючі вище зазначене виходить, що Підрядник має придбати та поставити дороговартісне обладнання іноземного виробництва, вартість якого залежить від коливань курсу валют (в даному випадку це Вимикач елегазовий фірма «АВВ»), практично за власний рахунок. А Замовник розрахується з Підрядником лише після повного виконання будівельних робіт та підписання Актів КБ-2в і КБ-3 - не пізніше 30.06.2019 р. Дана умова змусить «заморозити» кошти підрядника строком до одного року.
В зв’язку з тривалим строком виконання робіт та тим, що для виконання робіт по закупівлі очікується придбання обладнання іноземного виробництва, яке можливе тільки за умови 80 % передоплати (умови заводу-виробника), просимо Вас розглянути можливість збільшення авансового платежу на придбання імпортного Обладнання до 80%. А також внести зміни в умови розрахунку до договору, а саме: - розрахунок за поставлене Обладнання проводиться протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки та підписання Акту приймання – передачі Обладнання, із повним списанням раніше оплаченого авансового платежу.
Розгорнути
Згорнути
В зв’язку з тривалим строком виконання робіт та тим, що для виконання робіт по закупівлі очікується придбання обладнання іноземного виробництва, яке можливе тільки за умови 80 % передоплати (умови заводу-виробника), просимо Вас розглянути можливість збільшення авансового платежу на придбання імпортного Обладнання до 80%. А також внести зміни в умови розрахунку до договору, а саме: - розрахунок за поставлене Обладнання проводиться протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки та підписання Акту приймання – передачі Обладнання, із повним списанням раніше оплаченого авансового платежу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2018 15:17
Розглянувши питання Учасника, повідомляємо наступне, розмір авансового платежу на придбання імпортного обладнання залишається на рівні 20% відповідно до тендерної документації. Щодо вимоги «Внести зміни в умови розрахунку до договору, а саме розрахунок за поставлене Обладнання проводиться протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки та підписання Акту приймання – передачі Обладнання…», Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
13 червня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій