Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний томограф
Computer tomograph
Очікувана вартість
18 500 000,00 UAH
UA-2018-05-18-003111-a 60975f57ab474eedb33e8d7b462ff949
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валіахметова Наталія Геннадіївна

+380615334010 tmotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання»
Код ЄДРПОУ: 39029713
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька область обл., місто Бердянськ, пр. Праці, 6
Контактна особа: Валіахметова Наталія Геннадіївна
+380615334010
tmotender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Гладка Ірина Ігорівна
+380615334010
flp-salnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI Communal Institution of Berdyansk City Council "Berdyansk Territorial Medical Association"
National ID: 39029713
Contact point: Valyahmetova Natalia Gennadyivna
+380615334010
tmotender@gmail.com
Additional contacts: Gladka Iryana Igorivna
+380615334010
flp-salnik@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 травня 2018 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 13:00
Початок аукціону: 19 липня 2018 11:09
Очікувана вартість: 18 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 555000 UAH
Publication date: 18 травня 2018 18:59
Enquiries until: 22 червня 2018 13:00
Complaints submission until: до 28 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2018 13:00

Information

Estimated total value: 18 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 92 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 комплект
1 коплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Комп’ютерний томограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, city of ​​Berdyansk, street Consular 23, (1 st floor of the surgical building KU BTMO BIS).
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Computer tomograph
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 13:36
Протокол 88 зміни до Додатка 3.PDF
20 червня 2018 13:36
МТВ Комп ютерний томограф зміни оновлено.doc
13 червня 2018 15:29
МТВ Комп ютерний томограф (1) оновлено.doc
18 травня 2018 19:00
МТВ Комп ютерний томограф.doc
20 червня 2018 13:36
ТД Комп ютерний томограф зміни оновлено.doc
13 червня 2018 15:29
ТД Комп ютерний томограф (1) оновлено.doc
18 травня 2018 19:00
ТД Комп ютерний томограф.doc
13 червня 2018 15:29
Протокол 82.PDF
13 червня 2018 15:29
Договір Комп ютерний томограф (1) оновлено.doc
18 травня 2018 19:00
Договір Комп ютерний томограф.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення деяких невідповідностей Тендерної документації
Дата подання: 07 червня 2018 17:05
Дата відповіді: 08 червня 2018 14:04
Звернення за роз’ясненнями У відповідності до розділу II тендерної документації (далі – ТД) та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. За результатами вивчення Тендерної документації, нами виявлено певні неточності, які потребують їх усунення шляхом внесення змін до Тендерної документації або шляхом надання Замовником роз’яcнень щодо їх заповнення. 1.) Невідповідність Форми «Тендерної пропозиції» (ДОДАТОК № 1 до ТД) - проекту Договору. П. 10. Форми «Тендерної пропозиції» Умови розрахунків: оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ____________календарних днів або попередня оплата __________ розмір авансу, на ___________ календарні днів (але в будь якому випадку не більше трьох місяців). З аналізу вказаного пункту видно, що Учасник зобов’язаний прийняти обидва варіанти проведення розрахунків. В свою чергу, в п. 4.1. розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору учасник повинен вказати прийнятні для нього умови розрахунків шляхом підписання Проекту договору з однім із обраних варіантів. «4.1.Розрахунки за Товар здійснюються: 1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця (оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ______ календарних днів, або 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі ________%, та на термін ___________ календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.» Виходячи з зазначеного вище, п. 10. Форми «Тендерної пропозиції» (Учасник зобов’язаний прийняти обидва варіанти проведення розрахунків) та п. 4.1. (має право вибрати один із варіантів оплати) розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору суперечать один одному та чітко не визначають ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ. Примітки в проекті Договору також суперечать одна одній. Відповідно до примітки пункту 4.1. «Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів» Учасник повинен обрати один із вказаних варіантів та підписати проект договору, що суперечить загальній примітці до проекту договору в якій сказано «Учасник повинен надати основні умови договору про закупівлю в редакції Замовника за підписом уповноваженої особи, завірені печаткою (у разі наявності печатки)». Враховуючи вищезазначене вважаємо за необхідне внесення змін до п. 10 Форми «Тендерної пропозиції» та викладення його в наступній редакції: «10. Умови розрахунків: оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу 10 календарних днів або 100% попередня оплата, на строк до 90 календарних днів» 2). Загальні вимоги до предмету закупівлі ДОДАТОК 3 до ТД Абзац 3 п. 1 Загальних вимог передбачає: «У разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника (надають учасники у разі необхідності).» Що мається на увазі під порівняльною характеристикою? Зазначення конкретних параметрів запропонованого обладнання в ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ЧИ ІНШЕ? 3.) Додаток 5 проект Договору до ТД П. 4.1. Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору передбачено 2 варіанти здійснення оплати: «4.1.Розрахунки за Товар здійснюються: 1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця (оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ______ календарних днів, або 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі ________%, та на термін ___________ календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.» Виходячи з формулювання примітки «Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.» учасник повинен підписати проект договору видаливши один із варіантів оплати, що суперечить загальній примітці до проекту договору, в якій сказано «Учасник повинен надати основні умови договору про закупівлю в редакції Замовника за підписом уповноваженої особи, завірені печаткою (у разі наявності печатки)». Враховуючи вищезазначене (пояснення наведені в п.1.3. цього документу) з метою не допущення протирічь у складі тендерної документації просимо внести зміни до п. 4.1. Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору та викласти його в наступній редакції, не даючи можливості Учаснику права вибору варіанту: «4.1.Розрахунки за Товар здійснюються: 1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця, оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу 10 календарних днів, або 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі 100%, та на термін до 90 календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» У разі відмови щодо внесення змін до Форми «Тендерної пропозиції» (ДОДАТОК № 1 до ТД) та проекту Договору, просимо Вас роз’яснити: 1. Як необхідно заповнювати Форму «Тендерної пропозиції»? Заповнювати обидва варіанти проведення розрахунків чи вибирати один варіант розрахунку ? 2. Як обрати варіант розрахунків в проекті Договору враховуючи Форму «Тендерної пропозиції» та протиріччя в примітках договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Щодо питання №1 »:
Форми «Тендерної пропозиції» (ДОДАТОК № 1 до ТД) - проекту Договору.
П. 10. Форми «Тендерної пропозиції» Умови розрахунків:
оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ____________календарних днів
або попередня оплата __________ розмір авансу, на ___________ календарні днів (але в будь якому випадку не більше трьох місяців).

Відповідь:
учасник повинен вказати один із обраних варіантів чим в цьому додатку і зазначається слово «або»

Також це стосується Проекта договору «4.1.Розрахунки за Товар здійснюються:
1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця (оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ______ календарних днів,
«або» 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі ________%, та на термін ___________ календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.»

При цьому Учасник додає свою інформацію щодо розрахунків та термінів


«Щодо питання №2 »:
ДОДАТОК 3 до ТД Абзац 3 п. 1 Загальних вимог передбачає:
«У разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника (надають учасники у разі необхідності).»

Відповідь: Зазначення конкретних параметрів запропонованого обладнання в ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ


«Щодо питання №3 »:

Додаток 5 проект Договору до ТД
П. 4.1. Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору передбачено 2 варіанти здійснення оплати:

Відповідь:

Проект договору передбачає видалення одного з варіантів щодо «4.1.Розрахунки за Товар здійснюються:».

При цьому Учасник додає свою інформацію щодо розрахунків та термінів
Звернення за роз'ясненням стосовно оформлення документів тендерної пропозиції
Дата подання: 08 червня 2018 12:41
Дата відповіді: 08 червня 2018 14:16
На підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII та відповідно до тендерної документації ( розділу II ) просимо надати роз’яснення або уточнення стосовно оформлення документів тендерної пропозиції учасників. А саме: “Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Зміст та спосіб подання” не містить конкретної інформації стосовно виду ( копія чи оригінал) документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Тобто, зазначається вираз “ сканований “ на формулювання стосовно подання: “…сканованого Свідоцтва платника податку на додану вартість або витяг із реєстру платників податку на додану вартість при його наявності “. “…наказ, протокол зборів його учасників/засновників, Статут” Це також стосується вимог, зазначених у Додатку 3 “Медико- технічні вимоги до предмету закупівлі”, підрозділ “Загальні вимоги до предмету закупівлі” та Додатку 4 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст16,17 закону та іншим вимогам”: Додаток 3 “…2. Медичне обладнання повинно бути зареєстровано в Україні та дозволено для введення в обіг та експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується наявністю декларації відповідності та/або сертифікатом відповідності (надають всі учасники процедури закупівлі).” “…4. Скановану ліцензію відповідного органу, видану Учаснику, на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (ЗАКОН УКРАЇНИ «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії», а також Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності») (надають всі учасники процедури закупівлі); Додаток 4 “…Документальне підтвердження: Учасник повинен надати скановані сертифікати (або інший документ) сервісних інженерів, які мають повноваження проводити сервісне обслуговування (пройшли навчання у виробника) запропонованого Товару (обладнання) (надають всі учасники процедури закупівлі)*.” Просимо Вас роз’яснити, чи можемо ми надати у складі тендерної пропозиції завірені копії декларацій відповідності та/або сертифікатів відповідності та копії сертифікатів сервісних інженерів, які мають повноваження проводити сервісне обслуговування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Щодо питання №1 »:
«інформації стосовно виду (копія чи оригінал) документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції».

Відповідь:
учасник повинен надати скановані оригінали «або» завірені належним чином копії
документів. Це стосується усіх документів зазначених у запитанні Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-18-003111-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 15 червня 2018 18:25
Вимога щодо усунення порушення
Вимога щодо усунення порушення
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2018 13:29
Відповідь
на вимогу про усунення порушень

Комунальна установа Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання» (далі – Замовник) розглянувши Вашу вимогу від 15.06.2018 р. № 540 щодо дискримінаційних вимог тендерної документації на закупівлю: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (UA-2018-05-18-003111-a), повідомляє наступне:

Документи подані скаржником

Документи

20 червня 2018 13:29
Відповідь на вимогу

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2018
UA-2018-05-18-003111-a60975f57ab474eedb33e8d7b462ff949
Найменування: КУ Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання»
Код ЄДРПОУ: 39029713
Місцезнаходження: 71100, Україна, Запорізька область обл., місто Бердянськ, пр. Праці, 6
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 липня 2018 16:39
Протокол
13 липня 2018 16:40
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2018 13:49
Електронний підпис
30 липня 2018 13:48
Лицензия.zip
30 липня 2018 13:48
BG 4800-18G TOV MEDGARANT.zip
30 липня 2018 13:48
Лист БГ.pdf
23 липня 2018 12:11
Електронний підпис
23 липня 2018 12:10
Довідки переможця.pdf
02 липня 2018 12:03
Електронний підпис
02 липня 2018 11:59
Техн. частина.pdf
27 червня 2018 13:03
Електронний підпис
27 червня 2018 13:00
Техн. частина.pdf
27 червня 2018 12:58
Квал. частина.pdf
27 червня 2018 12:58
Право підпису.pdf
27 червня 2018 12:57
ПДВ витяг 2017 року.pdf
27 червня 2018 12:56
Пропозиція.pdf
27 червня 2018 12:26
Григорчук.zip
27 червня 2018 12:26
Л_ценз_я Григорчук.zip
27 червня 2018 12:26
BG 3819-18G TOV MEDGARANT.zip
27 червня 2018 12:26
сканирование0032.pdf

Документи

13 липня 2018 16:42
Протокол
13 липня 2018 16:42
Електронний підпис

Публічні документи

01 липня 2018 14:59
Електронний підпис
01 липня 2018 14:59
Технічна частина.pdf
01 липня 2018 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2018 16:29
Електронний підпис
27 червня 2018 16:28
Електронний підпис
27 червня 2018 14:10
Технічна частина.pdf
27 червня 2018 14:10
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2018 14:10
Л_ценз_я Григорчук.zip
27 червня 2018 14:10
Григорчук.zip
27 червня 2018 14:10
BG 3851-18G TOV ILATANMED.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 18 490 000,00
UAH з ПДВ
18 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 18 495 000,00
UAH з ПДВ
18 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2018 13:49
Електронний підпис
30 липня 2018 13:48
Лицензия.zip
30 липня 2018 13:48
BG 4800-18G TOV MEDGARANT.zip
30 липня 2018 13:48
Лист БГ.pdf
23 липня 2018 12:11
Електронний підпис
23 липня 2018 12:10
Довідки переможця.pdf
02 липня 2018 12:03
Електронний підпис
02 липня 2018 11:59
Техн. частина.pdf
27 червня 2018 13:03
Електронний підпис
27 червня 2018 13:00
Техн. частина.pdf
27 червня 2018 12:58
Квал. частина.pdf
27 червня 2018 12:58
Право підпису.pdf
27 червня 2018 12:57
ПДВ витяг 2017 року.pdf
27 червня 2018 12:56
Пропозиція.pdf
27 червня 2018 12:26
Григорчук.zip
27 червня 2018 12:26
Л_ценз_я Григорчук.zip
27 червня 2018 12:26
BG 3819-18G TOV MEDGARANT.zip
27 червня 2018 12:26
сканирование0032.pdf

Публічні документи

01 липня 2018 14:59
Електронний підпис
01 липня 2018 14:59
Технічна частина.pdf
01 липня 2018 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2018 16:29
Електронний підпис
27 червня 2018 16:28
Електронний підпис
27 червня 2018 14:10
Технічна частина.pdf
27 червня 2018 14:10
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2018 14:10
Л_ценз_я Григорчук.zip
27 червня 2018 14:10
Григорчук.zip
27 червня 2018 14:10
BG 3851-18G TOV ILATANMED.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 18 490 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 15:48

Документи

20 липня 2018 15:48
Електронний підпис
20 липня 2018 15:47
Протокол №101

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2018 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
18 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2018 15:48
Електронний підпис
20 липня 2018 15:47
Протокол №101

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:23
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 15:57
Договір 573 укладений
03 серпня 2018 15:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 490 000,00
UAH з ПДВ