Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Cocoa; chocolate and sugar confectionery
Cocoa; chocolate and sugar confectionery
Очікувана вартість
9 420 242,00 UAH
UA-2018-05-18-003036-a ● 8f5754b5801846f698941cfd4ebe2a2a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Контактна особа: |
Ніконенко Людмила Борисівна 380681266950 kdh2010@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ніконенко Людмила Борисівна 380681266950 kdh2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv |
National ID: | 36816884 |
Contact point: |
Nikonenko Liudmyla Borysivna 380681266950 kdh2010@ukr.net |
Additional contacts: |
Nikonenko Liudmyla Borysivna 380681266950 kdh2010@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 травня 2018 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 25 червня 2018 12:05 |
Очікувана вартість: | 9 420 242,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 420,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 282607 UAH |
Publication date: | 18 травня 2018 17:34 |
Enquiries until: | 08 червня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 14 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 червня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 9 420 242 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 420 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100513 штуки
дитячі новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, Загальноосвітні навчальні заклади та дошкільні навчальні заклади м. Харкова
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
New Year presents for children
CPV: 15840000-8
Період постачання:
з 17 грудня 2018 по 19 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2018 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2018 09:16 |
Зм-ни до ДКТ подарунки.doc | |
31 травня 2018 09:15 |
ДКТ подарки - 2018.docx | |
18 травня 2018 19:07 |
проект договору подарки 2018.docx |
31 травня 2018 09:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2018 09:16 |
Зм-ни до ДКТ подарунки.doc
|
|||
31 травня 2018 09:15 |
ДКТ подарки - 2018.docx
|
|||
18 травня 2018 19:07 |
проект договору подарки 2018.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог
Дата подання: 06 червня 2018 16:29
Дата відповіді: 07 червня 2018 15:34
1. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
у разі якщо Учасник використовує для постачання предмету закупівлі інших суб’єктів господарювання які документи повинні підтверджувати кваліфікацію? Чи може це бути штатний розпис фірми перевізника?
2. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
Чи буде вважатися надання аналогічного договору за показником четвертого знаку класифікатору 15840000-8, а саме постачання шоколаду, дотриманням кваліфікаційної вимоги - надання досвіду виконання аналогічно договору відповідно до вимог тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 1.1 п.1 р.3 ТД учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом подання довідки у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників із виробництва та/або постачання новорічних подарунків. Відповідно до п.п. 14.1.191 п.14.1 ст. 14 ПК України постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду. Відповідно до ст. 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Таким чином, враховуючи зазначені норми господарського та податкового законодавства постачання товару, в залежності від умов договору, в тому числі може включати в себе його виготовлення, закупівлю, оприходування, внутрішню перевірку та зберігання, складування, транспортування, здачу-прийомку. Від так, процес постачання предмету закупівлі не зводиться лише до перевезення товару. Таким чином, з метою підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі умовам тендерної документації, він зобов’язаний надати в електронному вигляді в порядку визначеному тендерною документацією довідку в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників із виробництва та/або постачання предмету закупівлі – працівників саме учасника закупівлі, в тому числі з включенням в таку довідку адміністративного персоналу учасника. Крім того, надається штатний розпис саме учасника процедури закупівлі, а не його контрагентів. Щодо підтвердження інформації про перевізника слід вказати, що п.п.п. Г) п.п.1.2 п.1 р.3 ТД зазначено про необхідність подання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту необхідно надати документ, який підтверджує право користування транспортним засобом). Таким чином, в разі, якщо постачання предмету закупівлі планується здійснювати шляхом залучення перевізника – необхідним є надання копії договору про надання послуг з перевезення предмету закупівлі, а також інші документи, що вимагаються тендерною документацією.
2) Норми ЗУ «Про публічні закупівлі» не містять визначення поняття «аналогічний договір», у зв’язку з чим та на підставі статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник процедури закупівлі визначає таке поняття в тендерній документації з врахуванням положень чинного законодавства. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, вважається, що визначення відповідності наданого учасником договору на виконання умов ТД щодо досвіду виконання аналогічних договорів та відповідністю такого договору поняттю «аналогічний договір» має бути та буде здійснюватись замовником за показником 4 цифри основного словника.
2) Норми ЗУ «Про публічні закупівлі» не містять визначення поняття «аналогічний договір», у зв’язку з чим та на підставі статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник процедури закупівлі визначає таке поняття в тендерній документації з врахуванням положень чинного законодавства. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, вважається, що визначення відповідності наданого учасником договору на виконання умов ТД щодо досвіду виконання аналогічних договорів та відповідністю такого договору поняттю «аналогічний договір» має бути та буде здійснюватись замовником за показником 4 цифри основного словника.
Уточнення вимог
Дата подання: 07 червня 2018 12:42
Дата відповіді: 07 червня 2018 15:32
Відповідно до підпункту 8 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тобто Закон не обмежує подачу тендерного забезпечення виключно банківською гарантією, тому просимо Вас з метою попередження недискримінації учасників процедури закупівлі внести зміни до тендерної документації та включити такий вид забезпечення як страхова гарантія.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 3) Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Так, тендерна документація повинна містити, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції, в тому числі її вид. Від так, Ваша заява щодо внесення змін до тендерної документації в частині включення такого виду забезпечення тендерної пропозиції як страхова гарантія - не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 червня 2018
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2018 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" |
6 838 904,52
UAH з ПДВ
|
6 838 904,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" |
7 236 936,00
UAH з ПДВ
|
7 236 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" #00377265 |
Переможець |
6 838 904,52
UAH з ПДВ
|
25 червня 2018 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 09:44
|
дог подврки 2018.pdf | укладений |
06 липня 2018 09:41
|