Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт "Влаштування пішохідної зони на вул.Івана-Франка (від вул.Галицька до Шашкевича) в м.Рогатин, Івано-Франківської обл
Очікувана вартість
1 407 572,42 UAH
UA-2018-05-18-003022-a 229d0944f575452a8b6cbba42934073e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федик Роман Михайлович

380684825394 rm.kkp03346006@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рогатинський міський комбінат комунальних підприємств
Код ЄДРПОУ: 03346006
Місцезнаходження: 77000, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатин, вул.Галицька, 102
Контактна особа: Федик Роман Михайлович
380684825394
rm.kkp03346006@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт "Влаштування пішохідної зони на вул.Івана-Франка (від вул.Галицька до Шашкевича) в м.Рогатин, Івано-Франківської обл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт "Влаштування пішохідної зони на вул.Івана-Франка (від вул.Галицька до Шашкевича) в м.Рогатин, Івано-Франківської обл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77000, Україна, Івано-Франківська область, Рогатин, Галицька, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

18 травня 2018 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Благо-Буд"
#37161914
Переможець 1 407 572,42
UAH з ПДВ
18 травня 2018 17:40

Документи

18 травня 2018 17:39
Електронний підпис
18 травня 2018 17:38
Витяг з Закону 922.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 16:29
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2018 17:17
роман 001.jpg зміни до договору
08 жовтня 2018 17:11
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 17:43
jpg2pdf (15).pdf укладений
18 травня 2018 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести доповнення Додатковою угодою №1 до підпункту 2.1 « Вартість робіт та порядок розрахунків» Договору №18/05-2018 від 18 травня 2018р у зв’язку із зменшенням об’єму робіт,що призвело до зменшення кількості використаних матеріалів, що погоджено Сторонами та підтверджено Актами виконаних робіт,загальна вартість Договору зменшується на 87 626,37 грн ( Вісімдесят сім тисяч шістсот двадцять шість гривень 37 копійок) Тобто, загальна вартість робіт за Договором з урахуванням Додаткової угоди складає 1 319 946,05 ( Один мільйон триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок шість гривень 05 копійок) 2.Внесено зміни до реквізитів сторін 3. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді,залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 18|05-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 319 946,05
UAH