Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення підстанції 35/10 компресорної станції "Ананьїв" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
53 300 358,28 UAH
UA-2018-05-18-002735-a ● 930d09ca2f8748fb89db70538194b48c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 00153133 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48 |
Контактна особа: |
Юрій Черник +380342784302 Chernik-yi@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2018 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2018 13:49 |
Очікувана вартість: | 53 300 358,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 266 501,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 266501.79 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Технічне переоснащення підстанції 35/10 компресорної станції "Ананьїв" (Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-P-2018-03-28-000538-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення підстанції 35/10 компресорної станції "Ананьїв"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання інформаційної моделі кошторису
Дата подання: 23 травня 2018 16:42
Дата відповіді: 24 травня 2018 15:18
Шановний Замовнику, для більш точного розрахунку вартості робіт, обладнання та матеріалів, просимо надіслати обнулену інформаційну модель кошторису на нашу електронну адресу: solodko_ua@ukr.net
Відповідь: Для визначення вартості робіт та обладнання по об’єкту Замовником опубліковано в складі тендерної документації Додаток I. Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі..pdf, в якому є посилання на кошторисні норми, а також опубліковані робочі креслення по предмету закупівлі. Цієї інформації цілком достатньо для підготовки цінової пропозиції.Інформаційна модель кошторису не входить в перелік обов’язкових документів, які необхідно публікувати.
Інформація про субпідрядника
Дата подання: 31 травня 2018 16:46
Дата відповіді: 01 червня 2018 15:56
Доброго дня. Згідно з вимогами розділу ІІІ п.1 учасник торгів подає у складі тендерної пропозиції інформацію про субпідрідників, яких планує залучати до виконання робіт (справка у довільній формі, яка містить найменування та місцезнаходження субпідрядника). Яку ще інформацію необхідно надати стосовно субпідрядників? У зв"язку з тим, що роботи будуть виконуватись через певний час, чи можливо на етапі виконання робіт залучати іншу субпідрядну організацію замість вказанної?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.17 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко передбачено яку інформацію потрібно надати учаснику стосовно субпідрядників, а саме: «У разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
На етапі виконання робіт Генпідрядник може залучати іншу субпідрядну організацію замість вказаної у пропозиції в випадку коли об’єм виконаних робіт не буде перевищувати 20% вартості договору, при цьому субпідрядна організація повинна відповідати вимогам тендерної документації та надати усі дозвільні документи на право виконання даного виду робіт.
На етапі виконання робіт Генпідрядник може залучати іншу субпідрядну організацію замість вказаної у пропозиції в випадку коли об’єм виконаних робіт не буде перевищувати 20% вартості договору, при цьому субпідрядна організація повинна відповідати вимогам тендерної документації та надати усі дозвільні документи на право виконання даного виду робіт.
Надання забезпечення виконання зобов'язань за договором
Дата подання: 01 червня 2018 11:46
Дата відповіді: 05 червня 2018 11:49
Згідно з вимогами до банківської гарантії (Додаток VII п.1 тендерної документації) банківська гарантія повинна бути надана Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Яким чином і в який термін Замовник поінформує переможця про дату укладання договору? Чи можливо надати банківську гарантію впродовж 5-ти днів після розміщення договору на тендерній площадці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що, у відповідності до вимог п.1 Додатку VII Тендерної документації, банківська гарантія як забезпечення виконання зобовязань за договором, повинна бути надана Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупвлю. Порядок та строки укладення договору про закупівлю та перебіг строку на подання даного тендерного забезпечення визначається в Розділі VI Тедерної документації, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, згідно зі ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
А відтак, Банківська гарантія як виконання зобовязань за договором має відповідати Додатку VII Тендерної документації та повинна бути надана Учасником з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше дати його укладення дорговру закупівлі.
Зокрема, згідно зі ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
А відтак, Банківська гарантія як виконання зобовязань за договором має відповідати Додатку VII Тендерної документації та повинна бути надана Учасником з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше дати його укладення дорговру закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2018 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРА" |
52 234 342,86
UAH з ПДВ
|
49 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" |
52 600 357,20
UAH з ПДВ
|
49 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КЕМ СЕРВІС |
52 998 454,80
UAH з ПДВ
|
52 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С-ІНЖИНІРИНГ" |
53 208 448,74
UAH з ПДВ
|
52 675 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРА" #19276348 |
Очікує рішення |
49 495 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 14:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 липня 2018 17:08 |
Коментар щодо відміни: | Протокол відміни торгів |
Документи:
10 липня 2018 17:08
|
Протокол відміни торгів = 35.10 КС Ананьїв.pdf |