Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт пунктів виміру витрати газу на ГРС УМГ КИЇВТРАНСГАЗ (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
16 296 812,21 UAH
UA-2018-05-18-002489-a 9c0b47d562234ffc8ec60bc9b93f500a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ховхун Наталія Вікторівна

(044) 239-78-45 hovhun-nv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Київтрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 23517243
Місцезнаходження: 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова, 44 , м. Київ
Контактна особа: Ховхун Наталія Вікторівна
(044) 239-78-45
hovhun-nv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2018 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 14:03
Очікувана вартість: 16 296 812,21 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162 968,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі Ремонт пунктів виміру витрати газу на ГРС УМГ КИЇВТРАНСГАЗ (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) дана закупівля здійснюється у відповідності до UA-P-2018-01-02-002444-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
закупівлі Ремонт пунктів виміру витрати газу на ГРС УМГ КИЇВТРАНСГАЗ (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 15:08
Перелік Змін_3_.pdf
13 липня 2018 15:08
Р2018-025_Додаток 4_Проект договору.pdf
18 травня 2018 15:26
Р2018-025_Додаток 4_проект договору.pdf
13 липня 2018 15:08
Р2018-025_Додаток 2_Кваліфікаційні вимоги.pdf
18 травня 2018 15:26
Р2018-025_Додаток 2_кваліфікація.pdf
13 липня 2018 15:08
Р2018-025_Додаток 1_Технічні вимоги.pdf
18 травня 2018 15:26
Р2018-025_Додаток 1_технічні вимоги.pdf
13 липня 2018 15:08
Р2018-025_ЗТД__3_Ремонт ПВВГ Лубни.pdf
03 липня 2018 09:49
Р2018-025_ЗТД__2_Ремонт ПВВГ Лубни.pdf
12 червня 2018 14:35
Р2018-025_ЗТД_1_Ремонт ПВВГ Лубни.pdf
18 травня 2018 15:26
Р2018-025_ТД_Ремонт ПВВГ Лубни.pdf
03 липня 2018 09:49
Перелік Змін_2.docx
12 червня 2018 14:35
Перелік Змін_1.docx
18 травня 2018 15:26
Р2018_025_Дод 9_Опитувальник фіз особи.xls
18 травня 2018 15:26
Р2018_025_Дод 8_Опитувальник Юр-особи.xls
18 травня 2018 15:26
Р2018_025_Дод 7_вимоги забезпечення договору_БГ.pdf
18 травня 2018 15:26
Р2018_025_Дод 6_вимоги тендерне забезпечення.pdf
18 травня 2018 15:26
Р2018_025_Дод 5_Питальник еколог.docx
18 травня 2018 15:26
Р2018-025_Додаток 3_Цінова пропозиція.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 травня 2018 15:41
Дата відповіді: 04 червня 2018 14:08
Питання до Замовника стосовно вимог до Учасника, що наведені у п.5.1. «Учасник на момент подання тендерної пропозиції повинен надати наступні документи», р.5. «Вимоги щодо надання технічної та метрологічної документації» Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації «Ремонт пунктів виміру витрати газу на ГРС УМГ КИЇВТРАНСГАЗ для вимірювання малих витрат (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), Закупівля №2467648 (UA-2018-05-18-002489-a), (ГРС Лубни). Згідно цього пункту Замовник вимагає наявності у Учасника на момент подання тендерної пропозиції наступних документи, зокрема, але не обмежуючись: - Копії технічної документації (паспорти) на вузли обліку газу, блоки очистки (підготовки) газу та вузли (лінії) редукування газу; - Копії паспортів (формулярів) на лічильники газу, на комплекти прямих каліброваних ділянок трубопроводу та пристроїв підготовки потоку, на обладнання у складі вимірювальних комплексів (обчислювачі – коректори, вимірювальні перетворювачі тиску та температури, іскробезпечні бар’єри, контролер джерела живлення, джерела живлення, GSM-модем). Наша компанія, вивчивши текст тендерної документації, зробила висновок, що Замовник, вимагає конкретні документи на конкретне обладнання (а не зразки), яке зрештою має бути поставлене Замовнику, отже яким вже має володіти Учасник. Але, це було би доречним і можливим для такого обладнання, яке не проектним, тобто виготовляється без опитувальних листів, але це не стосується ультразвукових лічильників газу та каліброваних примих ділянок до них, вузлів обліку, очистки та редукування газу, у блочному виконанні та іншого обладнання, і може (за наявності у Учасника чи Виробника достатньої кількості обігових коштів) просто виготовлятися не під конкретного Замовника, а просто про запас на склад. З точки зору наведеного вище, очевидно, що Замовник не усвідомлює специфіку виготовлення проектного обладнання, або напроти усвідомлює її дуже добре, і тоді це може означати, що текст тендерної документації складений на користь можливих Учасників, які з певних обставин вже володіють обладнанням, яке згадувалося вище. З огляду на викладене вище, для забезпечення рівних конкурентних умов між учасниками, вважаємо за потрібне вилучити з п.5.1. «Учасник на момент подання тендерної пропозиції повинен надати наступні документи», р.5. «Вимоги щодо надання технічної та метрологічної документації» Додатку №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації «Ремонт пунктів виміру витрати газу на ГРС УМГ КИЇВТРАНСГАЗ для вимірювання малих витрат (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), наступні п.п. - Копії технічної документації (паспорти) на вузли обліку газу, блоки очистки (підготовки) газу та вузли (лінії) редукування газу; - Копії паспортів (формулярів) на лічильники газу, на комплекти прямих каліброваних ділянок трубопроводу та пристроїв підготовки потоку, на обладнання у складі вимірювальних комплексів (обчислювачі – коректори, вимірювальні перетворювачі тиску та температури, іскробезпечні бар’єри, контролер джерела живлення, джерела живлення, GSM-модем). Та, перенести зміст цих п.п. у п.5.3 «Підрядник на момент поставки повинен надати:».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого питання Замовником розглядається необхідність внесення змін в тендерну документацію
стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 31 травня 2018 13:48
Дата відповіді: 04 червня 2018 14:09
Питання до Замовника стосовно вимог до Учасника, що наведені у п.п. 2.2.2. «Скан-копія Ліцензії Державної-будівельної інспекції України з додатком, виданої Учаснику, на право виконання відповідних робіт, що містить наступні пункти: -улаштування основ та фундаментів; -монтаж технологічного устаткування; -виконання пусконалагоджувальних робіт; -монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання», п. 2.2. «Наявність ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі», р.2. «Інші вимоги до учасників торгів», Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів» до тендерної документації «Ремонт пунктів виміру витрати газу на ГРС УМГ КИЇВТРАНСГАЗ для вимірювання малих витрат (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), Закупівля №2467648 (UA-2018-05-18-002489-a), (ГРС Лубни). Згідно цього пункту Замовник вимагає наявності у Учасника Ліцензії Державної-будівельної інспекції України з додатком, виданої Учаснику, на право виконання відповідних робіт, що містить наступні пункти: -улаштування основ та фундаментів; -монтаж технологічного устаткування; -виконання пусконалагоджувальних робіт; -монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, але згідно з ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», ДБН A.2.2-3: 2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», Постанови КМУ від 27 квітня 2011 р. N 557 про ПОРЯДОК віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності з правками та доповненнями згідно Постановою КМ N 666 ( 666-2017-п ) від 30.08.2017, Постановою КМ N 778 (778-2015-п) від 02.09.2015, відповідно до статті 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (3038-17 ), дана Ліцензія необхідна для виконання робіт на об’єктах ІV та V категорії складності з класом наслідків СС2 та СС3, які відносяться до об’єктів капітального будівництва. Натомість Замовник проводить процедуру конкурсних торгів з предметом – «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва». Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що Замовник вимагає завищені вимоги щодо наявності у Учасника «Ліцензії Державної-будівельної інспекції України з додатком, виданої Учаснику, на право виконання відповідних робіт, що містить наступні пункти: -улаштування основ та фундаментів; -монтаж технологічного устаткування; -виконання пусконалагоджувальних робіт; -монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання», або Замовник не правильно визначив категорію складності об’єкту та його клас наслідків. Отже, з урахуванням наведеного, вважаємо за необхідне вилучити з тексту тендерної документації п.п. 2.2.2. «Скан-копія Ліцензії Державної-будівельної інспекції України з додатком, виданої Учаснику, на право виконання відповідних робіт, що містить наступні пункти: -улаштування основ та фундаментів; -монтаж технологічного устаткування; -виконання пусконалагоджувальних робіт; -монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання», п. 2.2. «Наявність ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі», р.2. «Інші вимоги до учасників торгів», Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів» до тендерної документації «Ремонт пунктів виміру витрати газу на ГРС УМГ КИЇВТРАНСГАЗ для вимірювання малих витрат (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва). Або змінити категорію складності об’єкту до IV і V категорій складності та його клас наслідків до СС2, СС3 і віднести його до об’єктів капітального будівництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого питання Замовником розглядається необхідність внесення змін в тендерну документацію
Технічні показники обладнання
Дата подання: 31 травня 2018 15:10
Дата відповіді: 04 червня 2018 14:09
Згідно тендерної документації, Додатку 1 "Технічні та якісні характеристики предмету закупівель", п. 4.5.3 наголошує, що швидкість газу в технологічному обладнанні має не перевищувати 25 м/с. Також представлено схеми, діаметри та тиски кожного вузла. Після попереднього розрахунку виявлено, що швидкісний критерій не витримується при заданих параметрах (тисках, діаметрах, витратах). Просимо внести зміни в Додатку 1 щодо відповідності технічних параметрів обладнання та швидкостей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого питання Замовником розглядається необхідність внесення змін в тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-18-002489-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Мале приватне підприємство "АСВА", Код ЄДРПОУ:16399501
Дата подання: 23 червня 2018 15:58
Вимога про внесення змін, або обгрунтування відсутності необхідності внесення змін до тендерної документації
Протягом процедури звернення за поясненнями, а саме 30 та 31 травня 2018 року, Учасниками було подано 3 (три) запитання щодо процедури проведення тендеру. На всі поставлені запитання Замовником надані одноманітні відповіді: «Стосовно Вашого питання Замовником розглядається необхідність внесення змін в тендерну документацію».

Вбачається, що це і буде остаточною відповіддю на поставлені запитання, зважаючи на історію вже проведеного аналогічного тендеру UA-2018-05-18-000589-c, в процедурі якого були поставлені такі самі запитання та одержані такі самі відповіді.

Вважаємо, що надані відповіді не є відповідями по суті, а скоріше формальними відписками, тому вимагаємо наступне: або внести зміни до тендерної документації згідно звернень Учасників, або обгрунтувати відсутність необхідності внесення змін до тендерної документації. При відсутності кваліфікованої відповіді ми будемо звертатись до конфліктної комісії та АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2018 11:04
Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію

Документи подані скаржником

Документи

27 червня 2018 11:04
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САП ІНЖИНІРИНГ" 15 967 695,72
UAH з ПДВ
15 804 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ" 16 250 000,00
UAH з ПДВ
15 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Енергооблік" 16 290 000,00
UAH з ПДВ
16 127 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" 16 270 000,00
UAH з ПДВ
16 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2018 11:48
Гарантійний лист ФСГ.pdf
25 липня 2018 11:05
Паспорт вузол обліку.pdf
25 липня 2018 11:05
Паспорт 600-ХТ.pdf
25 липня 2018 11:05
Вибухозахист FLOWSIC600-XT.pdf
13 липня 2018 15:52
Паспорт вузол обліку.pdf
13 липня 2018 15:52
Лист від виробника.pdf
13 липня 2018 14:38
Трощій 1000 В.pdf
13 липня 2018 14:37
Статут.pdf
13 липня 2018 14:37
Серт_вибухо Данифлоу.PDF
13 липня 2018 14:37
Серт_вибухо 3051С_Emerson.pdf
13 липня 2018 14:37
Протокол2 Флоусик 600.pdf
13 липня 2018 14:37
Протокол Флоусик 600.pdf
13 липня 2018 14:37
Проект договору.pdf
13 липня 2018 14:37
Паспорт_КПУ_150.pdf
13 липня 2018 14:37
паспорт Fl600.pdf
13 липня 2018 14:37
Паспорт Данифлоу 2018.pdf
13 липня 2018 14:37
НЕ_ДБИЗ-104+ТИТ_2018.pdf
13 липня 2018 14:37
НЕ_ДБИЗ-102+Тит_2018.pdf
13 липня 2018 14:37
НЕ_Данифлоу_2017.pdf
13 липня 2018 14:37
НЕ GSM модем.pdf
13 липня 2018 14:37
Мандриченко 1000 В.pdf
13 липня 2018 14:37
Лубни.imd
13 липня 2018 14:37
Ліцензія САП.pdf
13 липня 2018 14:37
Квитанция финзвіт.pdf
13 липня 2018 14:37
Квитанция 4 кв.pdf
13 липня 2018 14:37
Квитанция 1 квартал.pdf
13 липня 2018 14:37
Дозвіл Держпраці2.pdf
13 липня 2018 14:37
Дозвіл Держпраці1.pdf
13 липня 2018 14:37
ДКИП-102-РЭ_2018.pdf
13 липня 2018 14:37
Вибухозахист FLOWSIC600.pdf
13 липня 2018 14:37
4 кв 2017 Ф. №1ДФ.pdf
13 липня 2018 14:37
1 кв 2018 Ф. №1ДФ.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 16:25
Електронний підпис
25 липня 2018 16:13
П-ПКД-150-1,6-УЗ-ЗАНКЕР.pdf
25 липня 2018 16:13
vr-2_ps.pdf
25 липня 2018 16:13
pt-1_ps.pdf
25 липня 2018 16:13
pd-1__ps.pdf
25 липня 2018 16:13
Серт Ех_Барьер БІ УГТ.pdf
25 липня 2018 16:13
Серт Ех_ FLOWSIC600.pdf
25 липня 2018 16:13
gsm-modem 2 SIM.pdf
25 липня 2018 16:13
flo-tm_re.pdf
25 липня 2018 16:13
Статут.pdf
25 липня 2018 16:13
Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2018 16:13
Лист виробника.pdf
25 липня 2018 16:13
Ліцензія.pdf
25 липня 2018 16:13
Дозвіл Держпраці.pdf
25 липня 2018 16:13
Фінансовий звіт 2017.pdf
25 липня 2018 16:13
Лист-відгук.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 09:00
Електронний підпис
24 липня 2018 14:10
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2018 14:10
Розрахунок вартості.pdf
24 липня 2018 14:10
Додаток 1.rar
24 липня 2018 14:10
Довідка Субпідряд.pdf
24 липня 2018 14:10
27 Копія Статуту.pdf
24 липня 2018 14:10
26 Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2018 14:10
24 Витяг із Статуту.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 14:01
Статут Товариства.pdf
25 липня 2018 14:01
Дозвіл Держпраці.pdf
25 липня 2018 14:01
Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2018 14:01
125 Лубни Норма плюс.imd
25 липня 2018 14:01
Наказ Фролова.7z
25 липня 2018 14:01
Банкiвська лiцензiя.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САП ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ"

ПрАТ "Енергооблік"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САП ІНЖИНІРИНГ"
#31955460
Відхилено 15 804 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 11:49
ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ"
#23390015
Переможець 15 945 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ"
#23390015
15 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 11:08
1809000291_ЗВД.pdf укладений
02 грудня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 16:03
Додаткова угода N1 1809000291 (1).pdf зміни до договору
30 травня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 13:31
Договір_1809000291.pdf укладений
19 вересня 2018 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.5 ч.4 ст.36 ЗУ № 922 - узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1809000291
Договір:
Номер додаткової угоди: 1809000291
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 01 листопада 2019
Сума оплати за договором: 15 859 445,12
UAH (в тому числі ПДВ 2 643 240,85 UAH)