Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля врожаю 2018 року
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2018-05-18-002230-a 1668e4ed3bbb4cd1923c19aa1b76e573
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна Олександрівна

000000000000 tdi-zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188636
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2
Контактна особа: Величко Тетяна Олександрівна
000000000000
tdi-zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2018 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 05 червня 2018 14:20
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограми
картопля врожаю 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 14:56
відкриті торги 2018 , ТД картопля.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-18-002230-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3095322789
Дата подання: 18 червня 2018 15:11
Оскарження рішення про визначення переможця.

18 травня 2018 року Комунальною установою «”Таврійський будинок інвалідів” Запорізької обласної ради (надалі – Замовник) у електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення про закупівлю №UA-2018-05-18-002230-a (ДК 021:2015:03210000-6 – Зернові культури та картопля (картопля врожаю 2018 року). Замовник визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій для участі в закупівлі – 04 червня 2018 р. 15:00 год.
Фізична особа – підприємець Дрешпак Анжеліка Олександрівна (надалі – Скаржник) 04 червня 2018 року о 14;03 год. Подала свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a. Всього для участі у закупівлі подано три тендерних пропозиції. 05 червня 2018 року за процедурою закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
07 червня 2018 року тендерним комітетам Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Багрянцев Р.В. ( код ЄДРПОУ 3034315275), що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
11 червня 2018 року тендерним комітетам Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a учасника - Фізичну особу – підприємця Царюк Олену Валентинівну (протокол засідання тендерного комітету №50 від 10 червня 2018 року).
Скаржникам було переглянуто тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Царюк Олени Валентинівни (код ЄДРПОУ 3041908989), що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Царюк Олени Валентинівни не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) в складі тендерної пропозиції в ”Тендерна пропозиція” не вказано ставку ПДВ на даний товар згідно Податкового кодексу України та законодавчі підстав, що суперечить умовам тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, як вимагалось в умовах форми "Тендерна пропозиція" зазначено, що учасник повинен “Вказати ставку ПДВ на даний товар згідно Податкового кодексу України. Якщо даний товар звільнюється від ПДВ – вказати законодавчі підстави.”
2) в складі тендерної пропозиції не надано письмове підтвердження, що товар має відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару п.4 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником надано Гарантійний лист, що з кожною поставкою товару буде надано документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що товар має відповідну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару.
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Царюк Олени Валентинівни умовам тендерної документації за предметом закупівлі, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно п.4.ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі – Закон) та пп.3.1 п.3 Розділу V тендерної документації.
Прийняте тендерним комітетом Замовника рішення про визначення переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a учасника - Фізичну особу – підприємця Царюк Олену Валентинівну (протокол засідання тендерного комітету №50 від 10 червня 2018 року) є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.3 Закону, оскільки дискримінує інших учасників закупівлі, в т.ч. Скаржника.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Таке рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок порушує законні інтереси (права) Скаржника.

Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення тендерного комітету про визначення ФОП Царюк О.В. переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2018 14:14
Шановний Учаснику! Щодо п.1 Вимоги : не вказання ФОП Царюк О.В. в "Тендерній пропозиції" підстави згідно законодавства щодо звільнення від ПДВ Замовник відносе до формальної помилки що не впливає на зміст пропозиції . Щодо п.2 Вимоги: наданий Учасником Гарантійний лист, що з кожною поставкою товару буде надано документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що товар має відповідну документацію, яка обовязково додається при поставці товару, Замовник вважає письмовим підтвердженням згідно п.4 Додатку 2 до Тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2018 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАГРЯНЦЕВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Царюк О.В. 118 000,00
UAH з ПДВ
118 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 14:55
Електронний підпис
04 червня 2018 14:54
20.Довідка щодо підпису.pdf
04 червня 2018 14:54
14.Найменування товару.pdf
04 червня 2018 14:54
11.Єдиний Податок.pdf
04 червня 2018 14:54
9.ІНН.pdf
04 червня 2018 14:54
8.Паспорт.pdf
04 червня 2018 14:54
7.Лист пояснення.pdf
04 червня 2018 14:54
6.Вимоги до товару.pdf
04 червня 2018 14:54
3.Потужності.pdf
04 червня 2018 14:54
2.Довідка МТБ.pdf
04 червня 2018 14:54
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2018 15:22
довідка ДПІ.pdf
12 червня 2018 15:22
дов не судимість.pdf
07 червня 2018 13:40
Електронний підпис
07 червня 2018 13:36
НОВА ЦП КАРТОПЛЯ.pdf
07 червня 2018 13:36
КАЛЬКУЛЯЦИЯ.pdf
04 червня 2018 11:57
Електронний підпис
04 червня 2018 11:56
40 свіжі санпаспорти.pdf
04 червня 2018 11:56
38 цп картопля.pdf
04 червня 2018 11:56
36 Проект договора.pdf
04 червня 2018 11:56
35 форма оподаткування.pdf
04 червня 2018 11:56
33 Лист згода дог.pdf
04 червня 2018 11:56
30 Оригінал Дил дог .pdf
04 червня 2018 11:56
28 Дозвіл.pdf
04 червня 2018 11:56
26 есплуатац дозвіл.pdf
04 червня 2018 11:56
21 санпаспорт 33373 .pdf
04 червня 2018 11:56
20 санпаспорт 8769 .pdf
04 червня 2018 11:56
15 гарантийний лист.pdf
04 червня 2018 11:56
11 Додаток 3.pdf
04 червня 2018 11:56
10 Додаток 2.pdf
04 червня 2018 11:56
9 ст 17.pdf
04 червня 2018 11:56
6 Довідка повноваження.pdf
04 червня 2018 11:56
5 Оригінал Витяг ЄДР.pdf
04 червня 2018 11:56
4 Оригінал Витяг ЄД ПОД.pdf
04 червня 2018 11:56
3 Оригінал Виписка ЄДР .pdf
04 червня 2018 11:56
2 Оригінал паспорта.pdf
04 червня 2018 11:56
1 Оригинал ІНН.pdf
04 червня 2018 11:56
РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 14:05
Електронний підпис
04 червня 2018 14:03
16.Проект договору.pdf
04 червня 2018 14:03
14.Документи про якість.pdf
04 червня 2018 14:03
10.Аналогічні договори.pdf
04 червня 2018 14:03
7.Довідка МТБ.pdf
04 червня 2018 14:03
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАГРЯНЦЕВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ФОП Царюк О.В.

ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАГРЯНЦЕВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3034315275
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 13:00
ФОП Царюк О.В.
#3041908989
Переможець 118 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2018 11:01

Документи

07 червня 2018 13:00
Електронний підпис

Документи

11 червня 2018 11:00
Електронний підпис
07 червня 2018 13:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2018 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Царюк О.В.
#3041908989
118 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2018 11:00
Електронний підпис
07 червня 2018 13:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 12:23
ду.у картопля.JPG зміни до договору
11 січня 2019 12:21
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2019 14:44
д.у.картопля.JPG зміни до договору
08 січня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 09:31
д.у.картопля.JPG зміни до договору
31 грудня 2018 09:30
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 12:57
додаткова угода.JPG зміни до договору
23 серпня 2018 12:56
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2018 10:20
узгодження розбіжностей.JPG зміни до договору
03 липня 2018 10:18
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 12:04
договір, картопля.docx укладений
22 червня 2018 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 Закону № 922
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на 10 %
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML