Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картопля врожаю 2018 року
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2018-05-18-002230-a ● 1668e4ed3bbb4cd1923c19aa1b76e573
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188636 |
Місцезнаходження: | 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Величко Тетяна Олександрівна 000000000000 tdi-zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2018 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2018 14:20 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограми
картопля врожаю 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2018 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2018 14:56 |
відкриті торги 2018 , ТД картопля.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-18-002230-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3095322789
Дата подання: 18 червня 2018 15:11
Оскарження рішення про визначення переможця.
18 травня 2018 року Комунальною установою «”Таврійський будинок інвалідів” Запорізької обласної ради (надалі – Замовник) у електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення про закупівлю №UA-2018-05-18-002230-a (ДК 021:2015:03210000-6 – Зернові культури та картопля (картопля врожаю 2018 року). Замовник визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій для участі в закупівлі – 04 червня 2018 р. 15:00 год.
Фізична особа – підприємець Дрешпак Анжеліка Олександрівна (надалі – Скаржник) 04 червня 2018 року о 14;03 год. Подала свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a. Всього для участі у закупівлі подано три тендерних пропозиції. 05 червня 2018 року за процедурою закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
07 червня 2018 року тендерним комітетам Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Багрянцев Р.В. ( код ЄДРПОУ 3034315275), що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
11 червня 2018 року тендерним комітетам Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a учасника - Фізичну особу – підприємця Царюк Олену Валентинівну (протокол засідання тендерного комітету №50 від 10 червня 2018 року).
Скаржникам було переглянуто тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Царюк Олени Валентинівни (код ЄДРПОУ 3041908989), що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Царюк Олени Валентинівни не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) в складі тендерної пропозиції в ”Тендерна пропозиція” не вказано ставку ПДВ на даний товар згідно Податкового кодексу України та законодавчі підстав, що суперечить умовам тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, як вимагалось в умовах форми "Тендерна пропозиція" зазначено, що учасник повинен “Вказати ставку ПДВ на даний товар згідно Податкового кодексу України. Якщо даний товар звільнюється від ПДВ – вказати законодавчі підстави.”
2) в складі тендерної пропозиції не надано письмове підтвердження, що товар має відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару п.4 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником надано Гарантійний лист, що з кожною поставкою товару буде надано документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що товар має відповідну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару.
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Царюк Олени Валентинівни умовам тендерної документації за предметом закупівлі, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно п.4.ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі – Закон) та пп.3.1 п.3 Розділу V тендерної документації.
Прийняте тендерним комітетом Замовника рішення про визначення переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a учасника - Фізичну особу – підприємця Царюк Олену Валентинівну (протокол засідання тендерного комітету №50 від 10 червня 2018 року) є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.3 Закону, оскільки дискримінує інших учасників закупівлі, в т.ч. Скаржника.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-18-002230-a учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Таке рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок порушує законні інтереси (права) Скаржника.
Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення тендерного комітету про визначення ФОП Царюк О.В. переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2018 14:14
Шановний Учаснику! Щодо п.1 Вимоги : не вказання ФОП Царюк О.В. в "Тендерній пропозиції" підстави згідно законодавства щодо звільнення від ПДВ Замовник відносе до формальної помилки що не впливає на зміст пропозиції . Щодо п.2 Вимоги: наданий Учасником Гарантійний лист, що з кожною поставкою товару буде надано документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що товар має відповідну документацію, яка обовязково додається при поставці товару, Замовник вважає письмовим підтвердженням згідно п.4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2018 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАГРЯНЦЕВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Царюк О.В. |
118 000,00
UAH з ПДВ
|
118 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАГРЯНЦЕВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ" #3034315275 |
Відхилено |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2018 13:00
|
ФОП Царюк О.В. #3041908989 |
Переможець |
118 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2019 12:23
|
ду.у картопля.JPG | зміни до договору |
11 січня 2019 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2019 14:44
|
д.у.картопля.JPG | зміни до договору |
08 січня 2019 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2018 09:31
|
д.у.картопля.JPG | зміни до договору |
31 грудня 2018 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2018 12:57
|
додаткова угода.JPG | зміни до договору |
23 серпня 2018 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2018 10:20
|
узгодження розбіжностей.JPG | зміни до договору |
03 липня 2018 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2018 12:04
|
договір, картопля.docx | укладений |
22 червня 2018 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ст.36 Закону № 922 |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на 10 % |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |