Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, конверти)
Очікувана вартість
157 108,47 UAH
UA-2018-05-18-001856-a 7578208a7e6f4a4b8e9a593b2a67e3fe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваник Людмила

+380444612440 ivanyk-li@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "НВЦТД "ТЕХДІАГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 24746520
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Волинська, буд. 56
Контактна особа: Іваник Людмила
+380444612440
ivanyk-li@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2018 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 07 червня 2018 15:56
Очікувана вартість: 157 108,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 785,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Перелік найменувань згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, конверти)». Закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-01-02-001166-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 пач.
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1550 пач.
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт
Конверт С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 шт
Конверт В4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт
Конверт Е65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 рул
Папір А1 рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 155 542,80
UAH з ПДВ
153 971,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" 157 000,00
UAH з ПДВ
154 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 12:02
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 153 971,40
UAH з ПДВ
20 червня 2018 16:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"
#38612830
Відхилено 154 700,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 15:31

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Дата відміни
03 липня 2018 15:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі