Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
Очікувана вартість
22 709,56 UAH
UA-2018-05-18-001290-a ● 7b74314b75f1476481e97cd1bad7d3f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міжшкільний навчально-виробничий комбінат |
Код ЄДРПОУ: | 01284979 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, Феодори Пушиної 54 |
Контактна особа: |
Харченко Ганна Миколаївна 380444526711 mnvk01284979@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2018 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2018 12:26 |
Очікувана вартість: | 22 709,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київська область, Київ, Ф.Пушиної,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2018
—
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2018 12:19 |
МНВК крісло офісне оголошення.doc |
18 травня 2018 12:19 |
проект договору крісло офісне.docx |
18 травня 2018 12:19 |
МНВК техн.завдання крісло офісне.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-18-001290-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Печений Володимир Борисович", Код ЄДРПОУ:2959011296
Дата подання: 01 червня 2018 15:20
Скарга від учасника ФОП Печений В.Б. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-18-001290-a Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-05-18-001290-a 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісн
Скарга від учасника ФОП Печений В.Б.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-18-001290-a
Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-05-18-001290-a 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
На протокл (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 31.05.2018 р.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно Статті 22. Тендерна документація частина 3. Закону України «Про публічні закупівлі», замовник надав, затвердив та оприлюднив на сайті інформацію, що до предмету закупівлі з технічним завданням на предмет закупівлі. Керуючись тим, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".». Замовником в порушені вищевказаного закону була вказана конкретна назва предмету закупівлі. Предмет закупівлі вказаний замовником у документаціі виробляється лише одним виробником що унеможливлює проведення чесной закупівлі.
Просимо пояснити яким чином, та на підставі чого було здійснено висновків що товар запропонований до постачання Фізичною особою підприємцем Печений Володимир Борисовичем не відповідає предмету закупівлі, коли надання зразка не вимагалось а всі надані технічні характеристики запропонованого товару Ф-ОП Печеним В.Б. були надані згідно Вашо замовлення. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника Пунк 2 третій абзац враховуючи кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника яка є більш ніж 5 осіб до складу тендерного комітету повинно входити не менше п’яти осіб, відповідно протокол рішення підписується персонально всіма учасниками комітета, що не відповідає кількості посадових осіб (учасників тендерного комітету) зазначений в протоколі (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 31.05.2018 р.
Згідно Статті 11. Частина 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Оскільки рішення прийняте за протоколом тендерної комісії на нашу думку є не правомірним та прийнятим з порушенням вимог законодавства, враховуючи його можливі наслідки для замовника та безпосередньо для уповноважених осіб «Розділ VIII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону частина 2. та Згідно кодексу України про адміністративні правопорушення "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі»,
Враховуючи все вище наведене просимо переглянути та скасувати рішення за протоколом (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата Ф-ОП Печеий В.Б від 31.05.2018 р. таке як неправомірне та зробити перекваліфікацію переможця серед учасників закупівлі, повернувшись до розгляду пропозицію учасника ФО-П Печений В.Б.. А в разі не можливості просимо здійснити визнання торгів такими, що не відбулися згідно Стаття 31. частина 2. Закон України «Про публічні закупівлі», та подати документи на проведення та провести закупівлю без порушень законодавства та провести прозору закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-18-001290-a
Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-05-18-001290-a 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
На протокл (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 31.05.2018 р.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно Статті 22. Тендерна документація частина 3. Закону України «Про публічні закупівлі», замовник надав, затвердив та оприлюднив на сайті інформацію, що до предмету закупівлі з технічним завданням на предмет закупівлі. Керуючись тим, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".». Замовником в порушені вищевказаного закону була вказана конкретна назва предмету закупівлі. Предмет закупівлі вказаний замовником у документаціі виробляється лише одним виробником що унеможливлює проведення чесной закупівлі.
Просимо пояснити яким чином, та на підставі чого було здійснено висновків що товар запропонований до постачання Фізичною особою підприємцем Печений Володимир Борисовичем не відповідає предмету закупівлі, коли надання зразка не вимагалось а всі надані технічні характеристики запропонованого товару Ф-ОП Печеним В.Б. були надані згідно Вашо замовлення. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника Пунк 2 третій абзац враховуючи кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника яка є більш ніж 5 осіб до складу тендерного комітету повинно входити не менше п’яти осіб, відповідно протокол рішення підписується персонально всіма учасниками комітета, що не відповідає кількості посадових осіб (учасників тендерного комітету) зазначений в протоколі (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 31.05.2018 р.
Згідно Статті 11. Частина 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Оскільки рішення прийняте за протоколом тендерної комісії на нашу думку є не правомірним та прийнятим з порушенням вимог законодавства, враховуючи його можливі наслідки для замовника та безпосередньо для уповноважених осіб «Розділ VIII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону частина 2. та Згідно кодексу України про адміністративні правопорушення "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі»,
Враховуючи все вище наведене просимо переглянути та скасувати рішення за протоколом (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата Ф-ОП Печеий В.Б від 31.05.2018 р. таке як неправомірне та зробити перекваліфікацію переможця серед учасників закупівлі, повернувшись до розгляду пропозицію учасника ФО-П Печений В.Б.. А в разі не можливості просимо здійснити визнання торгів такими, що не відбулися згідно Стаття 31. частина 2. Закон України «Про публічні закупівлі», та подати документи на проведення та провести закупівлю без порушень законодавства та провести прозору закупівлю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2018 14:45
Шановний заявник , доводимо до вашого відома, що відповідно до п.9.1, 9.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 р. №35 Замовник розглядає в першу чергу Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу ціну та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам , зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Ваша пропозиція не відповідала нашим вимогам.
8. Кваліфікаційні критерії Для участі у процедурах закупівель Учасники повинні надати в період кваліфікації документи наведені у Додатку №2 до цієї документації.
Після завершення аукціону, під час проведення кваліфікації, учасник-переможець повинен надати пропозицію за результатами 3 раунду аукціону.
Після завершення аукціону, під час проведення кваліфікації, учасник-переможець повинен надати всі зразки товарів згідно пропозиції.
Учасники, які не надали або надали зразки товарів і вони не відповідають технічним вимогам замовника - пропозиція відхиляється повністю.
У разі, якщо міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, або тип предмета закупівлі застосовується вираз «еквівалент» . Всі інші параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації.
Розгорнути
Згорнути
Ваша пропозиція не відповідала нашим вимогам.
8. Кваліфікаційні критерії Для участі у процедурах закупівель Учасники повинні надати в період кваліфікації документи наведені у Додатку №2 до цієї документації.
Після завершення аукціону, під час проведення кваліфікації, учасник-переможець повинен надати пропозицію за результатами 3 раунду аукціону.
Після завершення аукціону, під час проведення кваліфікації, учасник-переможець повинен надати всі зразки товарів згідно пропозиції.
Учасники, які не надали або надали зразки товарів і вони не відповідають технічним вимогам замовника - пропозиція відхиляється повністю.
У разі, якщо міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, або тип предмета закупівлі застосовується вираз «еквівалент» . Всі інші параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації.
відповідь на вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2018 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
21 312,00
UAH з ПДВ
|
20 395,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОВС плюс" |
21 600,00
UAH з ПДВ
|
20 397,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
21 785,76
UAH з ПДВ
|
20 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Відхилено |
20 395,20
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 13:29
|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Переможець |
20 397,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог. кр..PDF | укладений |
15 червня 2018 15:51
|