Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
Очікувана вартість
22 709,56 UAH
UA-2018-05-18-001290-a 7b74314b75f1476481e97cd1bad7d3f3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Харченко Ганна Миколаївна

380444526711 mnvk01284979@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжшкільний навчально-виробничий комбінат
Код ЄДРПОУ: 01284979
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, Феодори Пушиної 54
Контактна особа: Харченко Ганна Миколаївна
380444526711
mnvk01284979@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2018 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2018 12:26
Очікувана вартість: 22 709,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, Ф.Пушиної,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-18-001290-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Печений Володимир Борисович", Код ЄДРПОУ:2959011296
Дата подання: 01 червня 2018 15:20
Скарга від учасника ФОП Печений В.Б. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-18-001290-a Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-05-18-001290-a 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісн
Скарга від учасника ФОП Печений В.Б.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-18-001290-a
Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-05-18-001290-a 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

На протокл (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 31.05.2018 р.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно Статті 22. Тендерна документація частина 3. Закону України «Про публічні закупівлі», замовник надав, затвердив та оприлюднив на сайті інформацію, що до предмету закупівлі з технічним завданням на предмет закупівлі. Керуючись тим, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".». Замовником в порушені вищевказаного закону була вказана конкретна назва предмету закупівлі. Предмет закупівлі вказаний замовником у документаціі виробляється лише одним виробником що унеможливлює проведення чесной закупівлі.
Просимо пояснити яким чином, та на підставі чого було здійснено висновків що товар запропонований до постачання Фізичною особою підприємцем Печений Володимир Борисовичем не відповідає предмету закупівлі, коли надання зразка не вимагалось а всі надані технічні характеристики запропонованого товару Ф-ОП Печеним В.Б. були надані згідно Вашо замовлення. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника Пунк 2 третій абзац враховуючи кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника яка є більш ніж 5 осіб до складу тендерного комітету повинно входити не менше п’яти осіб, відповідно протокол рішення підписується персонально всіма учасниками комітета, що не відповідає кількості посадових осіб (учасників тендерного комітету) зазначений в протоколі (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 31.05.2018 р.
Згідно Статті 11. Частина 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Оскільки рішення прийняте за протоколом тендерної комісії на нашу думку є не правомірним та прийнятим з порушенням вимог законодавства, враховуючи його можливі наслідки для замовника та безпосередньо для уповноважених осіб «Розділ VIII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону частина 2. та Згідно кодексу України про адміністративні правопорушення "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі»,
Враховуючи все вище наведене просимо переглянути та скасувати рішення за протоколом (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата Ф-ОП Печеий В.Б від 31.05.2018 р. таке як неправомірне та зробити перекваліфікацію переможця серед учасників закупівлі, повернувшись до розгляду пропозицію учасника ФО-П Печений В.Б.. А в разі не можливості просимо здійснити визнання торгів такими, що не відбулися згідно Стаття 31. частина 2. Закон України «Про публічні закупівлі», та подати документи на проведення та провести закупівлю без порушень законодавства та провести прозору закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2018 14:45
Шановний заявник , доводимо до вашого відома, що відповідно до п.9.1, 9.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 р. №35 Замовник розглядає в першу чергу Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу ціну та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам , зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Ваша пропозиція не відповідала нашим вимогам.


8. Кваліфікаційні критерії Для участі у процедурах закупівель Учасники повинні надати в період кваліфікації документи наведені у Додатку №2 до цієї документації.
Після завершення аукціону, під час проведення кваліфікації, учасник-переможець повинен надати пропозицію за результатами 3 раунду аукціону.
Після завершення аукціону, під час проведення кваліфікації, учасник-переможець повинен надати всі зразки товарів згідно пропозиції.
Учасники, які не надали або надали зразки товарів і вони не відповідають технічним вимогам замовника - пропозиція відхиляється повністю.





У разі, якщо міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, або тип предмета закупівлі застосовується вираз «еквівалент» . Всі інші параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації.
Розгорнути Згорнути
відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

01 червня 2018 15:20
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 21 312,00
UAH з ПДВ
20 395,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВС плюс" 21 600,00
UAH з ПДВ
20 397,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 21 785,76
UAH з ПДВ
20 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 15:43
Форма 4-ОПП.pdf
24 травня 2018 15:43
Право підпису.pdf
24 травня 2018 15:43
Матер.технічна база.pdf
24 травня 2018 15:43
копия.pdf
24 травня 2018 15:43
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
24 травня 2018 15:43
Довідка з міліції 19.03.18.pdf
24 травня 2018 15:43
Довідка з банку 17.05.18.pdf
24 травня 2018 15:43
Гарантійний лист.pdf
24 травня 2018 15:43
Витяг з реестр. ПДВ.PDF
24 травня 2018 15:43
Витяг з ЄДР 24.04.18.pdf
24 травня 2018 15:43
Виписка з ЄДР.pdf
24 травня 2018 15:43
Види діяльності.pdf

Публічні документи

31 травня 2018 15:46
Сканировать40008.PDF
31 травня 2018 15:46
Сканировать40007.PDF
31 травня 2018 15:46
Сканировать40006.PDF
24 травня 2018 23:52
реквиз.PDF
24 травня 2018 23:52
ліц.дозв.PDF
24 травня 2018 23:52
овс дир.PDF
24 травня 2018 23:52
свід ОВС.PDF
24 травня 2018 23:52
Свид ОВС.PDF
24 травня 2018 23:52
реквиз.PDF
24 травня 2018 23:52
статистика.PDF
24 травня 2018 23:52
4 опп.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Відхилено 20 395,20
UAH з ПДВ
31 травня 2018 13:29
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 20 397,00
UAH з ПДВ
11 червня 2018 14:30

Документи

31 травня 2018 13:29
Сканировать1.PDF

Документи

11 червня 2018 14:29
кресло.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2018 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
20 397,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2018 14:29
кресло.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог. кр..PDF укладений
15 червня 2018 15:51