Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-05-18-001192-a ● f4ea5f7ccee045c8ac1d3cea527d5f55
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 40342996 |
Місцезнаходження: | 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6 |
Контактна особа: |
Галкіна Олена Володимирівна +380487031395 gudsps.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2018 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2018 15:16 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2018 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2018 14:13 |
Перелік змін до ТД_канц.doc | |
21 травня 2018 14:13 |
проект договору канц.docx | |
21 травня 2018 14:13 |
ТД КАНЦТОВАРИ _2018_2.doc |
21 травня 2018 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2018 14:13 |
Перелік змін до ТД_канц.doc
|
|||
21 травня 2018 14:13 |
проект договору канц.docx
|
|||
21 травня 2018 14:13 |
ТД КАНЦТОВАРИ _2018_2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-18-001192-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ", Код ЄДРПОУ:34321706
Дата подання: 18 травня 2018 13:30
Дискримінаційні вимоги
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі п.2 передбачено надати папір , деякі характеристики якого (білизна 60+/-3%;товщина 103+/-3;наявність екомаркування на пачці) є тількі на папері Lettura. Таким чином, , Замовник дає неконкурентню перевагу імпортеру та ділеру даного товару у торгах.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі п.2 передбачено надати папір , деякі характеристики якого (білизна 60+/-3%;товщина 103+/-3;наявність екомаркування на пачці) є тількі на папері Lettura. Таким чином, , Замовник дає неконкурентню перевагу імпортеру та ділеру даного товару у торгах.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2018 14:08
Розглянувши Ваш запит, Тендерним комітетом було прийнято рішення про зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2018 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛАР ГРУП" |
580 859,79
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКIЙ ПАПIР" |
445 640,70
UAH з ПДВ
|
394 097,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАПІР ЛЕНД УКРАЇНА" |
561 000,00
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "компанія "Стімпекс"" |
513 984,00
UAH з ПДВ
|
436 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вилайн груп" |
544 104,60
UAH з ПДВ
|
544 104,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛАР ГРУП" #41911240 |
Відхилено |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 17:33
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКIЙ ПАПIР" #25394112 |
Відхилено |
394 097,40
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 16:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПАПІР ЛЕНД УКРАЇНА" #40735403 |
Переможець |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2018 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2018 09:42
|
Додаткова угода1.pdf | укладений |
10 серпня 2018 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2018 14:31
|
Додаткова-угода1.pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2018 12:09
|
договор 33.pdf | зміни до договору |
12 липня 2018 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі та поставка товару до 31.12.2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |