Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу за кодом ДК 021:2015 – 32330000-5 (технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання))
Equipment for audio- and video recording and playback DK Code 021:2015-32330000-5 (technical means of court proceedings recording)
Очікувана вартість
8 500 968,00 UAH
UA-2018-05-18-000599-b 7c76d20b3d3d474d9c11acf0cedfc608
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпильова Тетяна

+380442777670 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа: Шпильова Тетяна
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Judicial Administration of Ukraine
National ID: 26255795
Contact point: Shpyliova Tetyana
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 травня 2018 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 12:52
Очікувана вартість: 8 500 968,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 009,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH
Publication date: 18 травня 2018 15:41
Enquiries until: 08 червня 2018 11:00
Complaints submission until: до 14 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 8 500 968 UAH including VAT
Minimal lowering step: 85 010 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу за кодом ДК 021:2015 – 32330000-5 (технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання))
Equipment for audio- and video recording and playback DK Code 021:2015-32330000-5 (technical means of court proceedings recording)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167 шт
Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Technical means of court proceedings recording
CPV: 32330000-5
Період постачання: по 15 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензії додаткового спеціалізованого ПЗ
Дата подання: 20 травня 2018 02:32
Дата відповіді: 22 травня 2018 18:01
Шановний Замовник! Виходячи із положень Додатку 3 ТД предметом закупівлі до якого сформовані технічні вимоги є Технічний засіб фіксації судового процесу в складі перелічених під позиціями 1-9 апаратних компонентів із наведеними до них відповідними вимогами та окремої позиції 10 - вимог до строку гарантії щодо комплексу. Проте, в останньому розділі технічних вимог Додатку 3 ТД визначений перелік із 39 вимог до цього Технічного засобу фіксації судового процесу що не притаманні жодній із позицій апаратних компонентів 2-9 складових Технічного засобу фіксації судового процесу та не забезпечуються ними. Лише компонент "1.Системний блок до стаціонарного персонального комп’ютера" в складі Технічного засобу фіксації судового процесу здатний забезпечувати виконання переліку із 39 вимог своєю вбудованою процесорною логікою за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення додаткового до операційної системи. Проте, таке додаткове спеціалізоване програмне забезпечення не передбачено вимогами до компоненту "1.Системний блок до стаціонарного персонального комп’ютера". Прошу підтвердити, що ліцензії такого додаткового програмного забезпечення для забезпечення Технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), встановленми в судах переліку із 39 функцій від вимоги "1.Фіксування судового процесу (судових засідань) зі створенням фонограми та формуванням службового журналу і протоколу" до вимоги "39. Можливість друку та копіювання документів, з одночасним веденням аудіо/відео запису" мають бути додатково передбачені в складі предмету закупівлі і вартість їх має бути добавлена учасником до вартості запропонованого Технічного засобу фіксації судового процесу. Якщо наші міркування не вірні, повідомте, що вказані функції виконуватимуться існуючим у замовника програмним забезпеченням і не за рахунок ціни предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Функціональні характеристики, що вимагаються згідно із пунктами 1-39, повинні забезпечуватись комплексом «Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)».
Учасник повинен запропонувати рішення (апаратно-програмне), яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу згідно з Додатком 3 до тендерної документації, а також згідно з Додатком 3 до тендерної документації: «Ціна пропозиції включає в себе вартість обладнання, усі податки, збори, обов’язкові платежі, а також вартість послуг з постачання, монтажу, проведення пусконалагоджувальних робіт, програмування (за необхідності), навчання роботі з обладнанням, гарантійного обслуговування.
Учасник-переможець повинен здійснити підключення, монтажні та пусконалагоджувальні роботи з комплектом витратних матеріалів на території Замовника згідно з розподілом, наведеному у додатку 3 до проекту договору, викладеному в додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме:
1. У разі необхідності демонтаж існуючої системи фіксування судового процесу, встановленої в приміщенні суду, де необхідно встановити та підключити новий технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання).
2. Монтаж, підключення та тестовий запуск усіх складових технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання).
3. Після встановлення працівником суду програмного забезпечення технічної фіксації судового процесу, що використовується в суді, проведення тестового сеансу звукозапису та та усунення після нього, за потреби, виявлених вад (недостатня гучність, ехо тощо).
4. Інструктаж/навчання роботі з системою працівників суду.»
Після завершення всіх вищевказаних дій Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати функції згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
Якщо учасник впевнений, що продукт, запропонований ним, відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, та є готовність до виконання цих дій та гарантування працездатності та відповідності Технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) Додатку 3 до тендерної документації, учасник підтверджує своєю тендерною пропозицією, а саме «Таблиця відповідності запропонованого Учасником Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником», а у разі перемоги - забезпеченням виконання договору.
Декларації або сертифікати відповідності на пропоновану продукцію
Дата подання: 20 травня 2018 02:34
Дата відповіді: 22 травня 2018 18:03
Технічними вимогами Додатку 3 ТД для підтвердження прийнятності і відповідності предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам вимагається від учасника надати у складі тендерної пропозиції серед інших документів "декларації або сертифікати відповідності (якості) українських систем сертифікації на пропоновану продукцію, чинні на дату розкриття". Прошу для виключення можливих непорозумінь повідомити чи під терміном "продукція" для цілей вірного тлумачення вимоги розуміти "весь предмет закупівлі в-цілому" або "кожну окрему товарну складову предмету закупівлі"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації під терміном «продукція» розуміється «весь предмет закупівлі в цілому» або «на кожну окрему товарну складову предмету закупівлі".
Листи від виробників запропонованого товару
Дата подання: 20 травня 2018 02:34
Дата відповіді: 22 травня 2018 18:05
В багатьох положеннях тендерної документації використовується термін "Товар" без конкретного визначення його сутності, що ускладнює однозначне розуміння та може призвести до прикрих помилок. Наприклад, Технічними вимогами Додатку 3 ТД для підтвердження прийнятності і відповідності предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам вимагається від учасника надати у складі тендерної пропозиції серед інших документів "листи від виробників запропонованого товару або їх офіційних представників, з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та підтвердження гарантій щодо поставки товару та гарантійних зобов’язань". Прошу для виключення можливих непорозумінь повідомити чи під терміном "товар" для цілей вірного тлумачення вимоги розуміти "весь предмет закупівлі в-цілому" або "кожну окрему товарну складову предмету закупівлі"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації під терміном «товар» розуміється «весь предмет закупівлі в цілому» або «на кожну окрему товарну складову предмету закупівлі".
Ліцензії додаткового спеціалізованого ПЗ
Дата подання: 22 травня 2018 20:15
Дата відповіді: 25 травня 2018 16:19
Шановний замовник! Дякую за відповідь. Прошу підтвердити, що ми правильно зрозуміли надану вами відповідь що умовами проведення Закупівлі вимагається включення в ціну запропонованого Учасником Технічного засобу фіксації судового процесу вартості всіх ліцензій всього додаткового програмного забезпечення для забезпечення функціональних характеристик, що вимагаються згідно із пунктами 1-39 та повинні забезпечуватись комплексом «Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Умовами проведення Закупівлі вимагається відповідність Товару Додатку 3 Тендерної Документації (п. 1-10.), в якому вказані всі складові предмету закупівлі: Технічний засіб фіксації судового процесу. Якщо для працездатності запропонованого Вами Товару або його складових потрібне Програмне Забезпечення, воно повинно входити в склад товару. Також в Додатку 3 ТД вказано, що повинно бути включено учасником в ціну Пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-18-000599-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Никончук Віктор Іванович, Код ЄДРПОУ:2747012013
Дата подання: 13 червня 2018 17:00
Скарга на порушення під час проведення процедури закупівлі
Скаржник планує взяти участь у закупівлі та надати тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації. До кінцевої дати звернення за роз’ясненнями ми неодноразово вказували через електронну систему закупівель prozorro.org.ua на численні вимоги в Тендерній документації, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та звертались до Замовника із вимогами щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник в своїх відповідях проігнорував наші зауваження не надав необхідну інформацію та не усунув порушення тендерної документації, яка таким чином містить численні невідповідності Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) про які йдеться в скарзі. Своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) зокрема частини 2 Статті 22 через відсутність в тендерній документації всієї необхідної інформації та детального опису компонентів товарів, послуг, що закуповуються та частини 4 Статті 22 та частини 3 Статті 5 та принципів Статті 3 добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2018 13:42
Рішення від 15.06.2018 № 5805.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 13:42
Рішення від 04.07.2018 № 6579.pdf
Дата публікації: 09 липня 2018 22:11
Номер скарги: UA-2018-05-18-000599-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Никончук Віктор Іванович, Код ЄДРПОУ:2747012013
Дата подання: 06 серпня 2018 22:26
Скарга на дії Замовника та Протокол розгляду тендерних пропозицій
Під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, але НЕ ВІДХИЛИВ інші пропозиції на підставі порушень про які йдеться нижче в цій скарзі, визнав такими, що відповідають вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям та допустив до аукціону учасників ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", ЄДРПОУ 37316320 та ТОВ “Фолгат ФТК”, ЄДРПОУ 30114318, чим допустив сукупно спрямовані на спотворення результатів торгів порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) зокрема пункту 7 частини 1 Статті 17 через пов’язаність інтересів учасника процедури закупівлі ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, та Статей 5 та 6 Закону України “Про захист економічної конкуренції” через Антиконкурентні узгоджені дії учасника процедури закупівлі ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ з іншим учасником процедури закупівлі ТОВ “Фолгат ФТК”..
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2018 18:07
Рішення від 09.08.2018 № 8084 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2018 18:07
Рішення від 27.08.2018 № 8704.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2018 20:58

Документи подані скаржником

13 червня 2018 16:59
Оплата Скарги.pdf
13 червня 2018 16:59
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

18 червня 2018 13:42
Рішення від 15.06.2018 № 5805.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 серпня 2018
UA-2018-05-18-000599-b7c76d20b3d3d474d9c11acf0cedfc608
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Учасник Документи Рішення
ФОП Никончук Віктор Іванович Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Фолгат ФТК Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

Публічні документи

05 вересня 2018 11:35
Документи переможця.PDF
03 вересня 2018 13:25
Оновлена пропозиція.pdf
15 червня 2018 19:09
Електронний підпис
15 червня 2018 19:07
Технічні документи (6).pdf

Публічні документи

17 червня 2018 23:51
Електронний підпис
17 червня 2018 23:50
Довереность Рыжий.zip
17 червня 2018 23:50
Гарантия_3548.zip
17 червня 2018 23:50
Ліцензія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Никончук Віктор Іванович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ Фолгат ФТК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 8 426 158,68
UAH з ПДВ
8 426 158,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 8 466 068,34
UAH з ПДВ
8 466 068,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 8 498 633,34
UAH з ПДВ
8 498 633,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 11:35
Документи переможця.PDF
03 вересня 2018 13:25
Оновлена пропозиція.pdf
15 червня 2018 19:09
Електронний підпис
15 червня 2018 19:07
Технічні документи (6).pdf

Публічні документи

17 червня 2018 23:51
Електронний підпис
17 червня 2018 23:50
Довереность Рыжий.zip
17 червня 2018 23:50
Гарантия_3548.zip
17 червня 2018 23:50
Ліцензія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ Фолгат ФТК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Переможець 8 426 158,68
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 19:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
8 426 158,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2018 16:54
Додатковий договір № 1-100-18 до договору № 99-18 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2018 16:54
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 16:41
Договір № 99-18.pdf укладений
24 вересня 2018 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 6.2.7., 12.2.11. та 12.2.12. Договору, Сторони домовились Додаток 3 "Розподіл постачання технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання)" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 99-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 99-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 8 426 158,68
UAH з ПДВ