Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
98 475,70 UAH
UA-2018-05-17-002592-a 097bfaf3c74242089063052746c61548
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ткаченко

+380432460404 vin.r28official@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 39476158
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 21027, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. К. Василенка, 21
Контактна особа: Андрій Ткаченко
+380432460404
vin.r28official@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2018 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2018 14:48
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2018 14:48
Очікувана вартість: 98 475,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Охорона адмінприміщення Вінницької ОДПІ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Костянтина Василенка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2018 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 18:49
із змінами ТД послуги охорони на 2018 р юристи.doc
17 травня 2018 18:48
Перелик змин до ТД Охорона 05 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2018 10:15
Дата відповіді: 24 травня 2018 18:36
Доброго дня Після перегляду тендерної документації виникли деякі запитання, а саме: 1.Відповідно до додатку №1 потрібно надати 2 аналогічних договору протягом 2012-2017 років (тривалістю не менше одного року кожен). Надайте розяснення, як учасник який створився в 2018 році та може надати договір за 2017 рік тай ще тривалістю в один рік. Ви порушуєте принцип публічних закупівель та дискримінуєте учасників які створилися нещодавно. 2. Відповідно до додатку №1 вимагається надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника торгів, про забезпечення постійного складу охорони зі штату учасника з наданням копії (копій) розпорядчого документа (документів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Тобто Ви вимагаєте надати працівників, які вже працюють? Але ж ці працівники вже задіяні для охорони на інших обєктах, і охороняти саме Вас вони нематимуть змоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуюємо за запитання. Тендерна документація може містити інформацію та вимоги до учасників відповідно до законодавства, які замовник вважав за необхідне до неї включити.
1. Оскільки адмінприміщення Вінницької ОДПІ є об'єктом, що належить до державної власності, охоронною організацією має бути суб'єкт з відповідним досвідом роботи і з позитивними відгуками щодо його виконання.
2. Охороняти об'єкт державної власності мають працівники охорони, які мають досвід роботи по спеціальності. Якщо працівники задіяні на інших об'єкта, їх можливо перевести на новий обєкт охорони, а на старий обєкт залучити нових працівників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки 92 736,00
UAH з ПДВ
92 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2018 15:14
Електронний підпис
01 червня 2018 15:13
Лист Відгук ДФС.PDF
01 червня 2018 15:13
Копія договору ДФС.PDF
01 червня 2018 15:13
Калькуляція.pdf
01 червня 2018 15:13
Цінова пропозиція.pdf
01 червня 2018 15:12
статут.pdf
01 червня 2018 15:12
ст.17.pdf
01 червня 2018 15:12
Свідоцтва працівників.pdf
01 червня 2018 15:12
Проект договору.pdf
01 червня 2018 15:12
Накази на працівників.PDF
01 червня 2018 15:12
Довідка про ліцензію.pdf
01 червня 2018 15:12
Лист згода директор.pdf
01 червня 2018 15:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2018 15:12
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки

Інформація про відміну

Дата відміни
02 червня 2018 14:48
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій