Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир кисломолочний
Очікувана вартість
308 385,00 UAH
UA-2018-05-17-002212-a ● deab8aeb32b54d78b324296cda16455a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40385478 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47 |
Контактна особа: |
- - +380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2018 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2018 15:57 |
Очікувана вартість: | 308 385,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 541,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Постачання здійснюється за адресами дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3150 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2018 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 16:29 |
ТД.doc | |
17 травня 2018 16:29 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx | |
17 травня 2018 16:29 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 травня 2018 16:29 |
Додаток № 3 Вимоги ст. 17.docx | |
17 травня 2018 16:29 |
Додаток № 4 Технічні вимоги.docx | |
17 травня 2018 16:29 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
17 травня 2018 16:29 |
Додаток № 6 Розташування закладів.docx | |
17 травня 2018 16:29 |
Додаток № 7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-17-002212-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 13 червня 2018 16:13
Вимога в процедурі закупівлі
Неправомірне визначення переможця.
Порушення ст.2, ст.3, ст.5 та ст11 Закону України "Про публічні закупівлі".
Порушення ст.2, ст.3, ст.5 та ст11 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2018 15:20
Розглянувши вимоги, тендерний комітет залишив рішення без змін
Номер вимоги: UA-2018-05-17-002212-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 23 липня 2018 14:47
Вимога в процедурі закупівлі
Неправомірне визначення переможця.
Порушення ст.2, ст.3, ст.5 та ст11 Закону України "Про публічні закупівлі".
Порушення ст.2, ст.3, ст.5 та ст11 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2018 11:39
Розглянувши Ваше звернення тендерний комітет скасував рішення про визначення переможця.
Номер вимоги: UA-2018-05-17-002212-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 24 липня 2018 08:45
Додатково до вимоги UA-2018-05-17-002212-a.a3
Додатково повідомляємо наступне.
В додатку 3 до тендерної документації зазначено вимогу до переможця закупівлі про те, що переможець на виконання вимог ст.17 Закону надає: оригінал або нотаріальну копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
В примітках цього ж додатка зазначено: документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Враховуючи зазначене вище, оскільки повідомлення про намір укласти договір з ФОП Остапчук А.М. оприлюднено 18.07.2018р., ФОП Остапчук А.М. для виконання вимог тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язана була надати оригінал або нотаріальну копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів в строк до 23.07.2018р.
Проте, станом на 24.07.2018р. ФОП Остапчук А.М. цієї вимоги не виконано.
А отже, тендерний комітет Замовника зобов’язаний прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Остапчук А.М. у відповідності із ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
В додатку 3 до тендерної документації зазначено вимогу до переможця закупівлі про те, що переможець на виконання вимог ст.17 Закону надає: оригінал або нотаріальну копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
В примітках цього ж додатка зазначено: документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Враховуючи зазначене вище, оскільки повідомлення про намір укласти договір з ФОП Остапчук А.М. оприлюднено 18.07.2018р., ФОП Остапчук А.М. для виконання вимог тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язана була надати оригінал або нотаріальну копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів в строк до 23.07.2018р.
Проте, станом на 24.07.2018р. ФОП Остапчук А.М. цієї вимоги не виконано.
А отже, тендерний комітет Замовника зобов’язаний прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Остапчук А.М. у відповідності із ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2018 11:37
Розглянувши Ваше звернення тендерний комітет скасував рішення про визначення переможця.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-17-002212-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 21 червня 2018 12:06
Дата подання: 21 червня 2018 12:06
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Неправомірне визначення переможця.
Порушення ЗУ Про публічні закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2018 15:19
Рішення від 22.06.2018 № 6096 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 15:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2018 № 6928.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 20:46
Рішення від 12.07.2018 № 6928.pdf
Дата публікації: 17 липня 2018 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Ставнічука Сергія Васильовича скасовано за результатами рішення Постійно Діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України № 6928-р/пк-пз від 12.07.2018 р.
Дата виконання рішення замовником: 18 липня 2018 11:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2018 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ставнічук Сергій Васильович |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
94 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Остапчук Алла Миколаївна |
135 135,00
UAH з ПДВ
|
116 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лушина Ганна Сергіївна |
269 010,00
UAH з ПДВ
|
116 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
304 668,00
UAH з ПДВ
|
304 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Ставнічук Сергій Васильович #2748400211 |
Рішення скасоване |
94 500,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 11:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Ставнічук Сергій Васильович #2748400211 |
Відхилено |
94 500,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 11:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Остапчук Алла Миколаївна #2624316247 |
Рішення скасоване |
116 235,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 11:31
|
|
ФОП Остапчук Алла Миколаївна #2624316247 |
Відхилено |
116 235,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 11:36
|
|
ФОП Лушина Ганна Сергіївна #2995804084 |
Відхилено |
116 550,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2018 15:56
|
|
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Переможець |
304 668,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2018 16:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2018 14:56
|
Додаткова угода № 1 сир кисломолочний.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2018 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2018 09:40
|
Scan10006.PDF | укладений |
10 серпня 2018 09:37
|
Scan10005.PDF | укладений |
10 серпня 2018 09:37
|
Scan10004.PDF | укладений |
10 серпня 2018 09:37
|
Scan10003.PDF | укладений |
10 серпня 2018 09:37
|
Scan10002.PDF | укладений |
10 серпня 2018 09:37
|
Scan10001.PDF | укладений |
10 серпня 2018 09:37
|
Scan1.PDF | укладений |
10 серпня 2018 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 230 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |