Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Олексіївського навчально-виховного комплексу (шкільний підрозділ) за адресою: Харківська область Первомайський район с. Олексіївка вул. Шкільна, 15 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
19 996 725,00 UAH
UA-2018-05-17-002155-a bb7031448d4b4d519e8f3bd2f3fcd001
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Трубнікова

+380507087377 buh.pervm@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146179
Вебсайт: http://prvo.jimdo.com
Місцезнаходження: 64100, Україна , Харківська обл., М.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ , ВУЛ. ГАГАРІНА БУД. 6
Контактна особа: Наталія Трубнікова
+380507087377
buh.pervm@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2018 14:00
Початок аукціону: 04 червня 2018 13:43
Очікувана вартість: 19 996 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 991,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Олексіївського навчально-виховного комплексу (шкільний підрозділ) за адресою: Харківська область Первомайський район с. Олексіївка вул. Шкільна, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64122, Україна, Харківська область, Первомайський р-н, с.Олексіївка, вул. Шкільна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 14:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ-нова редакція.docx
25 травня 2018 14:36
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
25 травня 2018 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 14:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ-нова редакція.docx
17 травня 2018 16:19
ТД_ 4545-Алексеевка_ на сайт.docx
25 травня 2018 14:36
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення
Дата подання: 23 травня 2018 13:05
Дата відповіді: 25 травня 2018 11:07
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,Учасник просить надати для оформлення тендерного та договірного забезпечення банківські(казначейські) реквізити Замовника з обов’язковим зазначенням номеру відповідного розрахункового рахунку.
Відповідь: Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області розглянув Ваше звернення та, керуючись ст.ст.22,23,24,26 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII повідомляє, що Замовником будуть виключені відповідні вимоги з тендерної документації щодо внесення тендерного та договірного зобов"язання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-17-002155-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39485251
Дата подання: 14 червня 2018 14:01
Вимога Замовнику торгів щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС»
Вих.№ 6/1-15 від 13.06.2018р.
Голові тендерного комітету
відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області
М.О. Збиральській


Вимога Замовнику торгів щодо скасування рішення
про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС»

ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» (код за ЄДРПОУ 39485251, юридична адреса: 61020,
м. Харків, вул. Китаєнка, буд. 1) вимагає від Замовника торгів – Первомайської районної державної адміністрації Харківської області (код за ЄДРПОУ 02146179, юридична адреса: 64100 Харківська область м. Первомайський вул. Гагаріна буд.6), скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт Олексіївського навчально-виховного комплексу (шкільний підрозділ) за адресою: Харківська область Первомайський район с. Олексіївка вул. Шкільна, 15 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-17-002155-a, ID у ЦБД: bb7031448d4b4d519e8f3bd2f3fcd001, яке було прийнято 11.06.2018р. рішенням тендерного комітету Первомайської районної державної адміністрації Харківської області та затверджено у протоколі № 62 від 11.06.2018р.
Користуючись своїм правом на оскарження, повідомляємо що:
1. Відповідно по п.3 розділу 6 тендерної документації ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» заповнив всі пункти проекту договору зі свого боку(а саме найменування Підрядника та юридичну адресу, платіжні реквізити), а пункт 4.2, 4.3 та п. 11.3 - це пункти з боку Замовника, адже він встановлює свої вимоги у тендерній документації до строку виконання робіт, місця виконання робіт та гарантійних зобов’язань.
2. Аналогічний договір ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» з Відділом освіти Краснокутської РДА Харківської області № 17-ХБ від 17.10.2017 року, що було укладено за результатами відкритих тендерних торгів на закупівлю реконструкції корпусу № 2 Краснокутської гімназії за адресою: Харківська область, смт. Краснокутськ, вул. Єдності (Пролетарська), 6 під дитячий сад (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 – реконструкція) (оголошення про проведення торгів № UA-2017-09-07-000316-c) на суму 14 649 600 (Чотирнадцять мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч шістсот) грн., 00 коп. було виконано у повному обсязі, про що свідчать подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕВІС» довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 на повну суму та оригінал відгуку від Відділу освіти Краснокутської РДА Харківської області.
Додаткова угода № 3 до договору № 17-ХБ від 17.10.2017 року з’явилася, у зв’язку з необхідністю виконання нових додаткових робіт на об’єкті.
ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» та Відділ освіти Краснокутської РДА Харківської області вирішили не заключати новий договір, а додати додаткову угоду до вже існуючого.
Таким чином, в тендерній пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надано достовірну інформацію та тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.





Директор ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» Стасюк С.О.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2018 18:04
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області розглянув Вимогу ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" та повідомляє про її незадоволення (відхилення). Більш детально у Протоколі від 19.06.2018 року № 66 (додається)

Документи подані скаржником

14 червня 2018 14:01
Оскарження.pdf

Документи

19 червня 2018 18:04
Протокол _ вимога_19.06.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" 16 900 338,00
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬБУС ГРУП" 18 900 000,00
UAH з ПДВ
16 503 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-Н" 18 397 830,60
UAH з ПДВ
18 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 19 994 214,00
UAH з ПДВ
19 544 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2018 01:07
Електронний підпис
02 червня 2018 01:04
Технічна частина.pdf
02 червня 2018 01:04
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2018 01:04
Працівники.pdf
02 червня 2018 01:04
Обладнання.pdf
02 червня 2018 01:04
Інші документи.pdf
02 червня 2018 01:04
Довідки ст.17.pdf
02 червня 2018 01:04
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 червня 2018 15:27
Уопвноважена особа.pdf
01 червня 2018 15:27
Технічне завдання.pdf
01 червня 2018 15:27
Технічна специфікація.pdf
01 червня 2018 15:27
тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2018 15:27
Статут Альбус Груп.pdf
01 червня 2018 15:27
Довідка уповноваження.pdf
01 червня 2018 15:27
Довідка субпідряд.pdf
01 червня 2018 15:27
Довідка ст.17.pdf
01 червня 2018 15:27
Довідка про санкції.pdf
01 червня 2018 15:27
Довідка достовірність.pdf
01 червня 2018 15:27
гарантії.pdf
01 червня 2018 15:27
Відомості.pdf
01 червня 2018 15:27
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 10:00
Електронний підпис
20 червня 2018 09:39
Електронний підпис
01 червня 2018 21:59
Електронний підпис
01 червня 2018 21:49
Електронний підпис
01 червня 2018 21:27
Договори оренди.pdf
01 червня 2018 20:55
Договір оренди.pdf
01 червня 2018 18:44
Довідка про ненадання.PDF
01 червня 2018 18:44
Довідка ст 50.pdf
01 червня 2018 18:44
Копія витягу з ЄДР.PDF
01 червня 2018 18:44
Копія Статуту.pdf
01 червня 2018 18:44
Довідки з банку.pdf
01 червня 2018 18:44
Проект договору.pdf
01 червня 2018 18:44
Технічна специфікація.PDF
01 червня 2018 18:44
Технічне завдання.PDF
01 червня 2018 18:44
Лист відгук.pdf
01 червня 2018 18:44
Копія договору 3.PDF
01 червня 2018 18:44
Копія договору 2.PDF
01 червня 2018 18:44
Копія договору.PDF
01 червня 2018 18:44
Штатний розклад.PDF
01 червня 2018 18:44
Копія форми 1ДФ.PDF
01 червня 2018 18:44
Копія договору оренди.PDF
01 червня 2018 18:44
Зміст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"

ТОВ "АЛЬБУС ГРУП"

ТОВ "АЛЬЯНС-Н"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"
#39485251
Відхилено 16 500 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2018 16:08
ТОВ "АЛЬБУС ГРУП"
#38688035
Відхилено 16 503 996,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 08:55
ТОВ "АЛЬЯНС-Н"
#39486407
Переможець 18 110 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 18:29

Документи

12 червня 2018 16:08
Електронний підпис

Документи

13 червня 2018 08:55
Електронний підпис

Документи

19 червня 2018 18:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-Н"
#39486407
18 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 18:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:25
IMG_20191227_0001.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 14:42
IMG_20190830_0001.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 15:33
IMG_20190703_0001.pdf зміни до договору
03 липня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 14:18
IMG_20190319_0001.pdf зміни до договору
19 березня 2019 14:13
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 17:18
IMG_20181227_0001.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 17:17
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 14:45
IMG_20181226_0001.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:31
IMG_20181222_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:29
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 10:18
IMG_20181029_0001.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 10:06
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 12:31
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
13 липня 2018 12:23
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 14:30
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
12 липня 2018 14:25
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 16:18
Договір 31.pdf укладений
11 липня 2018 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Більш детально у додатковій угоді від 09.07.2018 року № 1
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Більш детально у додатковій угоді від 13.07.2018 року № 2.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Більш детальніше у додатковій угоді від 29.10.2018 року. № 3
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.Більш детальніше у додатковій угоді від 22.12.2018 року № 4
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.Більш детальніше у додатковій угоді від 26.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.Більш детальніше у додатковій угоді від 27.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.Більш детальніше у додатковій угоді від 18.03.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Більш детально у додатковій угоді від 03.07.2019 року №8
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.п.5.2.2 п.5.2 розділу 5 договору у новій редакції. При цьому підрядник має право залучити до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі робіт,що не перевищує 20% від вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML