Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне» Канцелярські товари різні»
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2018-05-17-001099-b a06b3591bfab4208b922f4feb8243037
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молчанова Ольга Вікторівна

+380486426220 lbsh@pfu.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любашівське об'єднане управління Пенсійного фонду України Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40373860
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Мирна, буд. 37-а
Контактна особа: Молчанова Ольга Вікторівна
+380486426220
lbsh@pfu.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2018 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 15:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 15:22
Початок аукціону: 25 травня 2018 14:01
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 уп
Скоби степлера №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Степлер №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 уп
Скоби степлера №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 уп
Скріпки канцелярські 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Клей-олівець 21 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Дирокол на 25 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Клей ПВА 100 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Клей ПВА 1л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Нитки зшивальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Голка для прошивання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 шт
Папка-швидкозшивач паперовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Папка-швидкозшивач А4 без перфорацією, глянець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт
Папка з файлами 30 файлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка-сегрегатор А4 7 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 уп
Файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 блок
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 блок
Папір для нотаток з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Лінійки канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Олівець НВ з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Вертикальний лоток для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Скоч 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Скоч 48 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Мирна, 37 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2018 15:32
Оголошення.doc
17 травня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 15:32
Оголошення.doc
17 травня 2018 15:17
Оголошення.doc
17 травня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ 5 450,00
UAH з ПДВ
5 239,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" 5 494,86
UAH з ПДВ
5 294,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 14:48
Не обяз сетевиц Axent Delta.pdf
24 травня 2018 14:48
Лист -згода.pdf
24 травня 2018 14:48
код інд..pdf
24 травня 2018 14:48
висновок_cello_2018.pdf
24 травня 2018 13:43
Цінова пропозиція 1.pdf
24 травня 2018 13:43
Паспорт.pdf
24 травня 2018 13:43
Витяг.pdf
24 травня 2018 13:43
Лист.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 14:33
св-во НДС.jpg
23 травня 2018 14:33
протокол Ищенко.doc
23 травня 2018 14:33
приказ наз директора.jpg
23 травня 2018 14:33
Пропозиція.pdf
23 травня 2018 14:33
ЄДРПОУ1.jpg
23 травня 2018 14:33
Лист-згода.pdf
23 травня 2018 14:33
ЄДРПОУ2.jpg
23 травня 2018 14:33
Витяг ТОВ Коралл .rtf
23 травня 2018 14:33
Аналог_догов.7z
23 травня 2018 14:33
аналог догов_довідка.pdf
23 травня 2018 14:33
Устав Коралл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "Корал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3363203857
Відхилено 5 239,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 11:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ"
#23860120
Переможець 5 294,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 11:30

Документи

30 травня 2018 11:26
Електронний підпис
30 травня 2018 11:25
Протокол ст.4
30 травня 2018 11:25
Протокол ст.3
30 травня 2018 11:25
Протокол ст.2
30 травня 2018 11:25
Протокол ст.1

Документи

30 травня 2018 11:30
Електронний підпис
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.4
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.3
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.2
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.1

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2018 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ"
#23860120
5 294,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2018 11:30
Електронний підпис
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.4
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.3
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.2
30 травня 2018 11:29
Протокол ст.1

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 15:41
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 12:24
ст.7 укладений
05 червня 2018 12:23
ст.6 укладений
05 червня 2018 12:23
ст.5 укладений
05 червня 2018 12:23
ст.4 укладений
05 червня 2018 12:23
ст.3 укладений
05 червня 2018 12:23
ст.2 укладений
05 червня 2018 12:23
ст.1 укладений
05 червня 2018 12:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 30 червня 2018
Сума оплати за договором: 5 294,00
UAH з ПДВ