Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7)
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2018-05-17-001057-b ● ab2a155b88b94283bb3c9e34bf3c1098
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Солом'янського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38960481 |
Вебсайт: | http://solor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Київ, вул.Солом'янська, 17 |
Контактна особа: |
Горбаченко Катерина Олексіївна 380442750057 cpmsd2solom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2018 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2018 15:53 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 Одиниця
Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, місто Київ, Київ, вул.Солом'янська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2018 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 16:13 |
Оголошення.pdf | |
17 травня 2018 16:10 |
Додаток 7.pdf | |
17 травня 2018 16:10 |
Додаток 6.pdf | |
17 травня 2018 16:10 |
Додаток 5.pdf | |
17 травня 2018 16:10 |
Додаток 1.pdf | |
17 травня 2018 16:09 |
Додаток 3.pdf | |
17 травня 2018 16:09 |
Додаток 2.pdf | |
17 травня 2018 15:09 |
Додаток 4.pdf | |
17 травня 2018 15:09 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутні додатки
Дата подання: 17 травня 2018 15:19
Дата відповіді: 17 травня 2018 16:20
Добрий день
У вкладення до тендеру відсутні додатки з технічними та кваліфікаційними вимогами.
Прохання їх додати
Відповідь: Доброго дня! Додатки додані.
Кількість
Дата подання: 21 травня 2018 12:07
Дата відповіді: 21 травня 2018 12:43
Доброго дня!
Підскажіть, будь ласка, який метраж кабелю та яка кількість клемних колодок потрібна ля закупівлі. Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Кількість клемних колодок відповідає кількості світильників (4000 одиниці), метраж кабелю можливо буде визначити під час встановлення (демонтаж/монтаж) світильників.
Кабель
Дата подання: 21 травня 2018 13:17
Дата відповіді: 21 травня 2018 13:41
Добрий день!
Чи можемо запропонувати Вам кабель ВВГ 2*1,5 замість ВВП 2*1,5?
Відповідь: Доброго дня! Кабель ВВП 2*1,5.
Клемна колодка
Дата подання: 21 травня 2018 13:19
Дата відповіді: 21 травня 2018 13:41
Підскажіть, клемна колодка обов'язкова повинна бути з кріпленням на DIN рейку?
Відповідь: Доброго дня! З кріпленням на DIN рейку.
предмет закупівлі (Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7))
Дата подання: 23 травня 2018 15:18
Дата відповіді: 23 травня 2018 16:24
Чи розглядатиметься пропозиція св-ка у якого температура світла- 4000К, світловий потік- 2800Lm (на виході, з урахуванням КПД світильника).
Відповідь: В документації вказано світловий потік не менше 3300 люмен.
загальне запитання
Дата подання: 24 травня 2018 11:59
Дата відповіді: 25 травня 2018 09:56
Добрий день! Додайте, будь ласка, документацію у Word.
Відповідь: Доброго дня! Документація загружена завірена підписом та печаткою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-17-001057-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал", Код ЄДРПОУ:37752996
Дата подання: 14 червня 2018 19:17
неправомірне відхилення пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю “Самбірський радіозавод «Сигнал», як учасник тендерної закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7)» (№ UA-2018-05-17-001057-b), звертає Вашу увагу на неправомірне прийняття рішення Вашим тендерним комітетом щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Згідно Протоколу засідання Вашого тендерного комітету від 14.06.2018 р. № 11 тендерну пропозицію ТзОВ “Самбірський радіозавод «Сигнал» було відхилено відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«Згідно критеріїв 3.4., З.5., 3.8. пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації, учасник повинен надати: Оригінал документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Оригінал документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Товариством з обмеженою відповідальністю «Самбірський радіозавод «Сигнал» у складі тендерної пропозиції не було надано вказані документи.».
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» не погоджується з даним рішенням Замовника, вважає його протиправним та безпідставним, зважаючи на наступне.
Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В Вашій тендерній документації в таблиці 3 додатку №2 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» також є дві колонки, які регламентують різні вимоги до учасників та до переможця торгів стосовно надання інформації про відсутність підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону. Зокрема, в колонці «Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче » зазначено: «На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)».
Нами, як учасником торгів, відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 05.05.2018 в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 7/3 від 30.05.2018 в довільній формі однією довідкою, відповідно до вимог додатку №3 тендерної документації, та крім того,
- «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 7/8 від 30.05.2018 у формі, відповідно до вимог додатка 5 тендерної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, до яких належать:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на зазначене вище, просимо Вас прийняти до уваги неправомірне відхилення пропозиції ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» та переглянути своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Менеджер
з питань регіонального розвитку
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» Є. Рубцов
Розгорнути
Згорнути
Згідно Протоколу засідання Вашого тендерного комітету від 14.06.2018 р. № 11 тендерну пропозицію ТзОВ “Самбірський радіозавод «Сигнал» було відхилено відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«Згідно критеріїв 3.4., З.5., 3.8. пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації, учасник повинен надати: Оригінал документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Оригінал документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Товариством з обмеженою відповідальністю «Самбірський радіозавод «Сигнал» у складі тендерної пропозиції не було надано вказані документи.».
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» не погоджується з даним рішенням Замовника, вважає його протиправним та безпідставним, зважаючи на наступне.
Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В Вашій тендерній документації в таблиці 3 додатку №2 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» також є дві колонки, які регламентують різні вимоги до учасників та до переможця торгів стосовно надання інформації про відсутність підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону. Зокрема, в колонці «Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче » зазначено: «На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)».
Нами, як учасником торгів, відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 05.05.2018 в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 7/3 від 30.05.2018 в довільній формі однією довідкою, відповідно до вимог додатку №3 тендерної документації, та крім того,
- «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 7/8 від 30.05.2018 у формі, відповідно до вимог додатка 5 тендерної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, до яких належать:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на зазначене вище, просимо Вас прийняти до уваги неправомірне відхилення пропозиції ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» та переглянути своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Менеджер
з питань регіонального розвитку
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» Є. Рубцов
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2018 11:13
Розглянувши вашого листа за вих. № 7/9 від 14.06.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Протоколом розгляду тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Солом’янського району м. Києва було відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал» (далі «Товариство») з причини її не відповідності вимогам тендерної документації (на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наведені у вашому листі №7/9 від 14.06.2018 доводи не спростовують наведеного у протоколі № 11 рішення. Адже відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про державні закупівлі» обґрунтування замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Але, за результатами детального розгляду та аналізу Вашої тендерної пропозиції було встановлено, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку 2 Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід тендерною документацією передбачалось, що Учасник повинен надати 1.2.1. Кольорові скан-копії оригіналів документів, підтверджуючих наявність працівників, зазначених в довідці (трудові книжки працівників (першу сторінку з прізвищем, останньої сторінки про прийняття на роботу) або договори чи контракти між працівником та роботодавцем, або інші документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю, або договір про надання (виконання) послуг (робіт)).
Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал», на підтвердження трудових відносин з фізичною особою Николин М.В., яка не є юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем, надано Договір підряду № 1-2 від 02 квітня 2018 року, який згідно з чинним законодавством України укладається з юридичною особою. Цивільно-трудова угода, яка згідно з законодавством укладається з фізичною особою, а саме з Николин М.В., відсутня в тендерній документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, в Додатку 2 Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати 1.5. Кольорові скан-копії оригіналів посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці робітників.
Нормативно-правові документи з охорони праці встановлюють відповідні вимоги до спеціалістів з охорони праці стосовно їх навчання та перевірки знань. Зокрема, п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці», (затверджено Наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 № 255, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.12.2004 № 1526/10125 із змінами, внесеними згідно з Наказом державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 02.10.2007 № 236, Наказом Міністерства соціальної політики від 31.01.2017 № 148) передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлені пп. 3.1, 3.10, 5.1, п. 5 додатку 3 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (затверджено Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 № 231/10511 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики від 30.01.2017 № 140). Також, згідно з п. 3.16 цього Типового положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Зазначені вище Типові положення не передбачають можливості залишити правомочними навчання та перевірку знань спеціаліста служби охорони праці та інших працівників, які вони пройшли на іншому підприємстві. Враховуючи специфіку роботи на новому підприємстві (можливе застосування інших, ніж на попередньому підприємстві, нормативно-правових актів з охорони праці), а також те, що спеціаліст служби охорони праці є членом комісії з перевірки знань з питань охорони праці конкретного суб’єкта господарювання він та інші працівники повинні при зміні місця роботи знову пройти навчання і перевірку знань з питань охорони праці в установленому чинним законодавством порядку.
В супереч цьому, в тендерній пропозиції Товариства надано посвідчення на Сабан В.І., Домашівець Я.М., Березняк І.Р., видані за попереднім місцем роботи в ПАТ «Іскра», які є, в зв’язку з зазначеним вище, не дійсними, що порушує чинне законодавство України та відповідно, є порушенням вимог тендерної документації.
Згідно Додатку 2 Таблиці 2 Інші документи, що вимагаються замовником п. 2.2 По адресний огляд поставки товару (термін «по адресний огляд» розуміє собою позначку кожної перевіреної адреси), значиться, що перед подачею цінової пропозиції учасник повинен провести візуальний огляд та надати акти обстеження. Однак, в акті обстеження, наданому Товариством, відсутні відмітки адрес, а акт наданий в цілому, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також, в п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації значиться, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Всупереч цьому наданий акт обстеження завірений не згідно до вимог тендерної документації, а саме відсутні підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відсутній відбиток печатки учасника, що є порушенням вимог тендерної документації.
Акт обстеження зі сторони Замовника був підписаний Головним інженером ЦПМСД №2 Тимченком О.С., інших осіб, прізвища та підписи яких наявні на акті, а саме Берези А. та Коцюрби Ю., не можливо ідентифікувати, так як інформація на даних осіб відсутня в тендерній пропозиції, дані особи в довідці про працівників не значаться, трудові відносини учасника з даними особами не підтверджені. Також, будь-які позначки, що цей документ належить учаснику, відсутні, що теж є порушенням вимог тендерної документації.
У зв’язку з цим, повідомляємо Вам про відхилення тендерної пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал» на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом розгляду тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Солом’янського району м. Києва було відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал» (далі «Товариство») з причини її не відповідності вимогам тендерної документації (на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наведені у вашому листі №7/9 від 14.06.2018 доводи не спростовують наведеного у протоколі № 11 рішення. Адже відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про державні закупівлі» обґрунтування замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Але, за результатами детального розгляду та аналізу Вашої тендерної пропозиції було встановлено, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку 2 Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід тендерною документацією передбачалось, що Учасник повинен надати 1.2.1. Кольорові скан-копії оригіналів документів, підтверджуючих наявність працівників, зазначених в довідці (трудові книжки працівників (першу сторінку з прізвищем, останньої сторінки про прийняття на роботу) або договори чи контракти між працівником та роботодавцем, або інші документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю, або договір про надання (виконання) послуг (робіт)).
Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал», на підтвердження трудових відносин з фізичною особою Николин М.В., яка не є юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем, надано Договір підряду № 1-2 від 02 квітня 2018 року, який згідно з чинним законодавством України укладається з юридичною особою. Цивільно-трудова угода, яка згідно з законодавством укладається з фізичною особою, а саме з Николин М.В., відсутня в тендерній документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, в Додатку 2 Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати 1.5. Кольорові скан-копії оригіналів посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці робітників.
Нормативно-правові документи з охорони праці встановлюють відповідні вимоги до спеціалістів з охорони праці стосовно їх навчання та перевірки знань. Зокрема, п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці», (затверджено Наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 № 255, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.12.2004 № 1526/10125 із змінами, внесеними згідно з Наказом державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 02.10.2007 № 236, Наказом Міністерства соціальної політики від 31.01.2017 № 148) передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлені пп. 3.1, 3.10, 5.1, п. 5 додатку 3 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (затверджено Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 № 231/10511 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики від 30.01.2017 № 140). Також, згідно з п. 3.16 цього Типового положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Зазначені вище Типові положення не передбачають можливості залишити правомочними навчання та перевірку знань спеціаліста служби охорони праці та інших працівників, які вони пройшли на іншому підприємстві. Враховуючи специфіку роботи на новому підприємстві (можливе застосування інших, ніж на попередньому підприємстві, нормативно-правових актів з охорони праці), а також те, що спеціаліст служби охорони праці є членом комісії з перевірки знань з питань охорони праці конкретного суб’єкта господарювання він та інші працівники повинні при зміні місця роботи знову пройти навчання і перевірку знань з питань охорони праці в установленому чинним законодавством порядку.
В супереч цьому, в тендерній пропозиції Товариства надано посвідчення на Сабан В.І., Домашівець Я.М., Березняк І.Р., видані за попереднім місцем роботи в ПАТ «Іскра», які є, в зв’язку з зазначеним вище, не дійсними, що порушує чинне законодавство України та відповідно, є порушенням вимог тендерної документації.
Згідно Додатку 2 Таблиці 2 Інші документи, що вимагаються замовником п. 2.2 По адресний огляд поставки товару (термін «по адресний огляд» розуміє собою позначку кожної перевіреної адреси), значиться, що перед подачею цінової пропозиції учасник повинен провести візуальний огляд та надати акти обстеження. Однак, в акті обстеження, наданому Товариством, відсутні відмітки адрес, а акт наданий в цілому, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також, в п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації значиться, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Всупереч цьому наданий акт обстеження завірений не згідно до вимог тендерної документації, а саме відсутні підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відсутній відбиток печатки учасника, що є порушенням вимог тендерної документації.
Акт обстеження зі сторони Замовника був підписаний Головним інженером ЦПМСД №2 Тимченком О.С., інших осіб, прізвища та підписи яких наявні на акті, а саме Берези А. та Коцюрби Ю., не можливо ідентифікувати, так як інформація на даних осіб відсутня в тендерній пропозиції, дані особи в довідці про працівників не значаться, трудові відносини учасника з даними особами не підтверджені. Також, будь-які позначки, що цей документ належить учаснику, відсутні, що теж є порушенням вимог тендерної документації.
У зв’язку з цим, повідомляємо Вам про відхилення тендерної пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал» на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідь на вимогу/скаргу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-17-001057-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал", Код ЄДРПОУ:37752996
Дата подання: 22 червня 2018 18:34
Дата подання: 22 червня 2018 18:34
Вимога переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції.
Порушення Замовником вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" .Неправомірне відхилення пропозиції. Безпідставне визначення переможця
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 25.06.2018 № 6181.pdf
Дата публікації: 25 червня 2018 16:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2018 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "САНПАУЕР" |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
2 904 000,00
UAH з ПДВ
|
2 904 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ІННОВАЦІЙ" |
3 174 079,00
UAH з ПДВ
|
3 174 079,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЗВ'ЯЗОК" |
3 189 840,00
UAH з ПДВ
|
3 189 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНПАУЕР" #39590352 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 11:16
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" #37752996 |
Відхилено |
2 904 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 16:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ІННОВАЦІЙ" #41972125 |
Рішення скасоване |
3 174 079,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 10:08
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ІННОВАЦІЙ" #41972125 |
Відхилено |
3 174 079,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 10:12
|
|
ТОВ "НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЗВ'ЯЗОК" #22945089 |
Відхилено |
3 189 840,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 10:14
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 червня 2018 10:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі