Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області
Очікувана вартість
1 905 133,20 UAH
UA-2018-05-17-000155-b 30702c36d5df44af942ad89dc6ffdf0a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музика Ігор Степанович

380325242006 buhrava@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рава-Руська районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 20763941
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, Грушевського, 120
Контактна особа: Музика Ігор Степанович
380325242006
buhrava@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2018 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 05 червня 2018 11:33
Очікувана вартість: 1 905 133,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 525,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість: Обсяг виконання робіт- відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Грушевського,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2018 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 09:54
Технічне завдання.docx
17 травня 2018 09:53
Проект договору.docx
17 травня 2018 09:53
ТД_реконструкція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пункт 2.3 Додаток 1
Дата подання: 23 травня 2018 15:53
Дата відповіді: 25 травня 2018 15:07
Прошу внести зміни до тендерної документації та скоригувати пункт 2.3 Додаток 1 тендерної документації, а саме: копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Замінити на: Якщо Учасник не звітує за формою №1-ПВ, то повинен надати лист про те, що він не звітує за вищевказаною формою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, проте Ваше прохання залишаємо без задоволення. Учасники у складі пропозиції повинні подати саме копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Дана вимога не несе у своєму змісті жодного обмеження конкуренції, а її поміщення у тендерну документацію є правом Замовника, згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Договір. пункт 4,2.
Дата подання: 24 травня 2018 11:18
Дата відповіді: 24 травня 2018 16:18
4.2. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів ____________________ бюджету. Якого бюджету?
Відповідь: Даний пункт проекту договору заповнюється замовником при укладення договору. Учасник при оформленні документу залишає у відповідному пункті пропуск.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-17-000155-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 11 червня 2018 16:35
Вимога скасувати рішення по вибору переможця
Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.п. 1.1.2. Усі вищезазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів.
У складі тендерної пропозиції ФОП Чикалюк Олена Ярославівна відсутній реєстр наданих документів.
Згідно Додатку 1. 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
п.п. 3.3 Оригінал листа-відгуку про виконання договору (ів), що наведено у довідці та підтверджено копією договору (ів). Оригінал відгуку повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу з посиланням на №договору, предмет договору та дату укладання відповідного договору.
Учасник ФОП Чикалюк Олена Ярославівна у складі своєї пропозиції подала відгук в якому відсутнє посилання на №договору, предмет договору та дату укладання відповідного договору.
Вимагаємо скасувати рішення по вибору переможця торгів UA-2018-05-17-000155-b і протокол про намір укласти договір від 11 червня 2018 року як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2018 17:01
Згідно інформації зазначеної у тендерній документації, а саме п.1.1 Зміст тендерної пропозиції: п.п. 1.1.5. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки та ін.
Згідно п.1.3 Формальні (несуттєві) помилки Документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Згідно примірного переліку формальних (несуттєвих) помилок, згідно п.1.3, які не впливають на кваліфікацію пропозиції учасника до таких належить і «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у складі пропозиції учасника Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна не подано реєстру документів. Зважаючи на те, що у складі пропозиції учасника подано всі документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам, згідно тендерної документації, а також те, що відсутність реєстру не нівелює та не впливає на зміст пропозиції учасника та не є документом, що підтверджує відповідність учасника вищезазначеним вимогам, а лише є документом, що пов’язаний з оформленням тендерної пропозиції і полегшує замовнику процес розгляду документів учасника, прийнято рішення вважати відсутність вказаного документу формальною (несуттєвою помилкою).
Щодо подання учасником документа на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме п.3.3 тендерної документації: «Оригінал листа-відгуку про виконання договору (ів), що наведено у довідці та підтверджено копією договору (ів). Оригінал відгуку повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу з посиланням на №договору, предмет договору та дату укладання відповідного договору» повідомляємо наступне. Учасником у складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічних договорів, на підтвердження надано копію договору, зазначеного в довідці та оригінал листа-відгуку про виконання вказаних договорів. Поданий учасником відгук містить вихідний номер та дату видачі документа, назву замовника та підрядника, містить вказівку на договори, що виконувалися, а саме: «послуги з поточного та капітального ремонту навчальних приміщень, виставково-конференційної зали ботанічного саду та спортивного комплексу», містить дату укладення договорів, - 2017 р. Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації (відсутність посилання на номер договору, що виконувався) в даному випадку розцінюється як формальна (несуттєва) помилка, пов’язана з оформленням документа та яка не впливає на кваліфікацію учасника, оскільки наявність в той же час у відгуку вказівки на предмет договору дає можливість замовнику провести аналіз поданих учасником документів на співвідношення між собою і встановити пов’язаність відгуку про виконання договору з договором, що зазначений у довідці учасника та самими договорами, згідно п.3.1 та п.3.2.
Тому, оскільки тендерна документація та чинне законодавство України про публічні закупівлі не містить такої підстави для відхилення учасника як наявність у пропозиції учасників формальних помилок, замовником торгів було прийнято рішення скористатися своїм правом згідно документації не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру та про визначення пропозиції учасника Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна такою, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам документації.



1.3. Формальні (несуттєві) помилки Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- відсутність нумерації сторінок пропозиції;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
- технічні помилки та описки.
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника;
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище.
Номер вимоги: UA-2018-05-17-000155-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 14 червня 2018 18:33
Вимога скасувати рішення по вибору переможця
Відповідно до Розділу 1.1. Зміст тендерної пропозиції п.п. 1.1.6. Ціна тендерної пропозиції. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. В тендерній документації ФОП Чикалюк Олена Ярославівна в файлі "Розрахунок договірної ціни" вказано: Вид договірної ціни: динамічна. Отже в під час розрахунку договірної ціни ФОП Чикалюк Олена Ярославівна грубо порушила зміст тендерної пропозиції. Дане порушення дає ФОП Чикалюк Олені Ярославівні в подальшому змінювати вартість матеріалів і вартість робіт за одиницю і дане порушення не можна вважати формальним як і відсутність реєстру документів і відсутність посилання на номер і дату угоди в лісті-відгуку оскільки в переліку формальних (несутєвих) помилок такі помилки відсутні. Вимагаємо скасувати рішення по вибору переможця торгів UA-2018-05-17-000155-b і протокол про намір укласти договір від 11 червня 2018 року як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації. Якщо замовник торгів і надалі буде прикривати невідповідність тендерної документації ФОП Чикалюк Олени Ярославівни формальними (несутєвими) помилками, то ми вимушені будемо оскаржити рішення замовника в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2018 10:11
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення про усунення порушень та повторну кваліфікацію учасника.
Номер вимоги: UA-2018-05-17-000155-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна, Код ЄДРПОУ:3144705164
Дата подання: 20 червня 2018 13:55
Вимога щодо усунення порушень законодавства при відхилені пропозиції ФОП Чикалюк О.Я.
Частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV (надалі – ГКУ) передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до ч.1 ст. 843 Цивільного кодексу України 16 січня 2003 року № 435-IV (надалі – ЦКУ) у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення.
Водночас, ч.1 ст. 844 ЦКУ передбачено, що ціна у договорі підряду може бути визначена на підставі кошторису. Також, цією ж частиною ст. 844 ЦКУ визначено, що якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Виходячи з вищенаведеного, ціна виконання будівельних робіт визначається договором та/або кошторисом.
Крім того, відповідно до ч.2 ст. 321 ГКУ вартість робіт за договором підряду (компенсація витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатися складанням приблизного або твердого кошторису. Кошторис вважається твердим, якщо договором не передбачено інше. Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за погодженням сторін.
Поряд з тим, Міністерство економічного розвитку і торгівлі висловило аналогічну позицію у своєму листі від 05.08.2016 №3302-06/24782-06 (Копія листа наведена у додатку до скарги).
Слід зазначити, що у складі пропозиції ФОП Чикалюк О.Я. на виконання робіт з реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, надано проект договору на виконання вищевказаних робіт (файл «Проект договору.pdf), відповідно до п. 3.1 якого договірна ціна на момент укладання договору є твердою.
Враховуючи вищенаведене, а також те що дані документи були виготовлені в програмному комплексі АВК 5.3.3.2 на основі однієї інформаційної моделі, у Договірних цінах (файли Договірна ціна.pdf та договірна ціна остаточна. pdf) були допущені технічні помилки (описки), які відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України про публічні закупівлі являються формальними та не впливають на зміст пропозиції.
Слід відмітити, що у протоколі повторної кваліфікації учасника ФОП Чикалюк О.Я. від 19.06.2018 вказано, що зазначення у договірній ціні слова «Динамічна» дає змогу учаснику в подальшому змінювати ціну договору, однак вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки, в разі застосування приблизного (динамічного) кошторису, відповідно до ст. 4 ст. 844 ЦКУ, учасник без попередження замовника не може збільшувати суму кошторису, в разі його перевищення, а зобов’язаний виконати договір підряду за ціною встановленою в договорі.
Також, в п. 3.2 Проекту договору, поданого ФОП Чикалюк О.Я. в складі тендерної пропозиції зазначено, що коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, постанови КМУ від 01.08.2005 №668, ДСТУ Б 1.1-1:2013, чинним законодавством України та цим договором.
Щодо невідповідності остаточної ціни тендерної пропозиції (файл договірна ціна остаточна. pdf) завантаженої в систему проведення торгів 07.06.2018, тобто після проведення аукціону (1799794,00 грн) ціні, визначеній за результатами аукціону (1799800,00 грн) слід зазначити наступне.
Частиною шостою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі - Закон про закупівлі) встановлено, що за результатами розгляду і оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону про закупівлі замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника переможця.
Водночас, згідно з частиною 1 статті 36 Закону про закупівлі договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Відповідно до ч.1 ст. 843 Цивільного кодексу України 16 січня 2003 року № 435-IV у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення.
Також ч.1 ст. 844 ЦКУ передбачено, що ціна у договорі підряду може бути визначена на підставі кошторису.
Також, цією ж частиною ст. 844 ЦКУ визначено, що якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому, п. 6.2.4 ДСТУ Б 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій та погоджується з замовником.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції може зменшуватись, за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт, договірна ціна може погоджуватись саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону про закупівлі та Цивільного кодексу України.
Виходячи з вищенаведеного, та з врахуванням положень ч.1 ст. 845 ЦКУ згідно з якою підрядник має право на ощадливе ведення робіт за умови забезпечення їх належної якості, є не припустимою позиція комітету з конкурсних торгів Рава-Руської районної лікарні щодо відхилення пропозиції ФОП Чикалюк О.Я. на підставі того, що нею подано договірну ціну меншу ніж визначену за результатами аукціону.
Щодо відсутності в листі-відгуку, наданому ФОП Чикалюк О.Я. Львівським національним університетом ім. Івана Франка, посилання на дати та номера договорів укладених з підрядником, слід вказати, що тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні 14.06.2018 надана відповідь по суті на вимогу ТзОВ «Престиж – Захід» згідно з якою її не було задоволено. Залишається не зрозумілою зміна позиції тендерного комітету Рава-Руської районної лікарні.
Також слід зазначити, що при підготовці листа-відгуку від 23.02.2018 №820-А на Львівський національний університет ім. Івана Франка не поширювались вимоги тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, а учасник торгів ФОП Чикалюк О.Я. не має змоги впливати на попереднього замовника будівельних робіт, який надає інформацію в зручній для нього формі.
Враховуючи вищенаведене вимога щодо наявності посилання в листі-відгуку дати та номеру, укладених договорів є безпідставною та дискримінаційною.
В протоколі розкриття також вказано, що ФОП Чикалюк О.Я. надано недостовірну інформацію щодо кількості найманих працівників, а саме дані довідки про наявність працівників основних будівельних професій не відповідають даним звіту форми 1-ДФ.
Щодо вищенаведеного слід вказати, що відповідно до вимог п.2.4. додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копію звіту форми 1-ДФ за останній звітний період.
На виконання даної вимоги, ФОП Чикалюк О.Я. до системи електронних закупівель завантажено скановану копію звіту форми 1-ДФ за І квартал 2018 року, тобто станом на 01.04.2018.
Поряд з тим, оголошення про проведення процедури закупівлі Рава-Руською районною лікарнею було розміщено 17.05.2018.
Виходячи з вищенаведеного, тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні проведено порівняння даних про кількість працівників станом на 01.04.2017 з даними станом на дату після 17.05.2018, тобто на час підготовки довідки про наявність працівників основних будівельних професій та зроблено безпідставний висновок щодо надання недостовірних даних в складі тендерної пропозиції.
Щодо даних довідки про наявність інженерно-технічного персоналу слід вказати, що п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію щодо наявності, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення, при цьому відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.
Відповідно до вищевказаної форми таблиці «б», в ній зазначаються наступні дані: номер за порядком, посада, прізвище та ініціали, загальний стаж роботи у будівництві (років) та загальний стаж роботи на цій посаді (років).
Слід відмітити, що у вимогах тендерної документації відсутня чітка вказівка на те чи до загального стажу роботи на цій посаді входить стаж роботи саме у ФОП Чикалюк О.Я. чи також входить попередній стаж роботи на аналогічних посадах в інших підприємствах, установах та організаціях.
Виходячи з вищенаведеного, до інформації про наявність основних інженерно-технічних працівників ФОП Чикалюк О.Я. було включено попередній стаж роботи в інших підприємствах, установах та організаціях на аналогічній посаді інженера будівельного майданчика.
Таким чином, внаслідок довільного трактування тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні вимог тендерної документації замовником прийняте безпідставне рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Чикалюк О.Я.
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України про закупівлі цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Слід відмітити, що очікувана вартість предмету закупівлі робіт з реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області становить 1905133,20 гривень.
Відповідно до ч. 1 ст.18 Закону про закупівлі скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пунктом 14 ч.1 ст.1 Закону про закупівлі визначено, що органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Частиною 2 ст. 18 Закону про закупівлі передбачено що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Виходячи з вищенаведеного, Законом про публічні закупівлі не передбачено розгляд замовником вимоги, розміщеної в системі електронних торгів, щодо дій або бездіяльності замовника (в тому числі пов’язаних із кваліфікацією учасника), а відповідно до ч.1 ст.23 Закону про закупівлі передбачено лише можливість подання фізичними або юридичними особами не пізніше ніж за 10 днів до закінчення подання тендерних пропозицій звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Однак, тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні прийнято до розгляду вимогу ТзОВ «Престиж-Захід» щодо скасування рішення по вибору переможця ФОП Чикалюк О.Я. від 14.06.2018 за результатами якої замовником 19.06.2018 прийнято рішення про повторну кваліфікацію учасника та скасовано одноголосно підписаний членами комітету з конкурсних торгів протокол щодо кваліфікації пропозиції учасника ФОП Чикалюк О.Я., а також прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника.
Як наслідок, членами тендерного комітету Рава-Руської районної лікарні перевищено службові повноваження (в частині виконання функцій органу оскарження) та прийнято до уваги вимогу ТзОВ «Престиж-Захід» від 14.06.2018, яка відповідно до Закону про закупівлі не підлягає розгляду по суті.
Враховуючи вищенаведене, вимагаю скасувати протокол тендерного комітету Рава-Руської районної лікарні про повторну кваліфікацію пропозиції ФОП Чикалюк О.Я. від 19.06.2018, та відповідно рішення про відхилення пропозиції, а також повернути чинність протоколу кваліфікації пропозиції учасника від 11.06.2018.
Одночасно повідомляю, що вищевказану вимогу, на дотримання вимог ст.18 Закону про закупівлі, у вигляді скарги на дії замовника буде скеровано до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2018 16:15
Відповідь на вимогу
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», - Стаття 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї:
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Жодних звернень протягом вказаного періоду не було зареєстровано, зокрема і від Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна стосовно виключення із документації вимоги щодо подання документа «Договірна ціна» як такого, що не відповідає чинному законодавству.
Також, згідно Статті 22 Закону: «ч.3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Замовник скористався своїм правом та проставив вимоги у документації, згідно своїх міркувань, які не були оскаржені.
Відповідно, учасники беручи участь у закупівлі повинні відповідати вимогам документації та подати документи згідно її вимог, неподання чи невідповідність таких є підставою для відхилення пропозиції учасників через невідповідність пропозиції вимогам замовника.
В результаті розгляду пропозиції Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна було встановлено, що учасник не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника у складі пропозиції повинен подати згідно ч.6 Розділу 3 Документації п.1. Розрахунок договірної ціни. Згідно ч.1.1 п.1.1.6 Розділу 3 Документації договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013. При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі вартість:- вартість робіт, включаючи всі матеріали і ресурси; - вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації. До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Учасником у складі пропозиції подано документи «Розрахунок договірної ціни» та «Договірна ціна остаточна» в яких чітко прописано, що вид договірної ціни, - динамічна, що є грубим порушенням вимог документації, що і прописано в протоколі розгляду та відхилення пропозиції учасника.
Також при розгляді пропозиції було встановлено і за сукупністю описано у протоколі відхилення пропозиції учасника наступне: 1) Згідно довідок про працівників випливає, що у Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна наявні 11 працівників, а згідно звіту за формою 1-ДФ в учасника наявні лише 3 працівника, які працюють за цивільно-правовими договорами. Скаржник зазначає, що тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні проведено порівняння даних про кількість працівників станом на 01.04.2017, проте таке дослідження здійснено станом на 01.04.2018 р. Учасником у складі пропозиції не подано жодного листа-роз’яснення щодо наявних невідповідностей, відповідно учасник не надав замовнику можливості встановити істинні обставини, а невідповідність інформації випливає із поданих документів. 2)Згідно довідки про інженерно-технічних працівників інженер будівельного майданчика має досвід роботи на цій посаді 4 роки, проте згідно даних ЄДРПОУ, учасник був зареєстрований 20.07.2017 року, що є невідповідністю, адже працівник не може мати такого досвіду роботи на посаді якої ще не існувало, як і самого ФОП Чикалюк Олена Ярославівна. Щодо твердження скаржника, ніби –то працівник має досвід роботи в іншій організації повідомляємо, що згідно тендерної документації учасник подає інформацію про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) УЧАСНИКА для виконання замовлення, відповідно вказує актуальну щодо нього інформацію, адже участь у закупівлі приймає саме він, а не інші організації. Згідно таблиці «б», яка для учасників є встановленою за формою, а саме
№ з.п. Посада Прізвище, ініціали Загальний стаж роботи у будівництві (років) Досвід роботи на цій посаді (років)
1

Учасник зазначає яку посаду у нього займає працівник (згідно графи «посада») та досвід роботи на цій посаді (згідно графи «Досвід роботи на цій посаді (років)»). Відповідно, учасник подав невірну інформацію. У разі, якщо вимога документації не зрозуміла учаснику, він має право звернутися не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Звернень зафіксовано не було. 3) Також Учасником подано лист - відгук, який не містить посилання на номер договору, що виконувався та дату його укладення. Учасник у зверненні зазначає, що при підготовці листа-відгуку від 23.02.2018 №820-А на Львівський національний університет ім. Івана Франка не поширювались вимоги тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, а учасник торгів ФОП Чикалюк О.Я. не має змоги впливати на попереднього замовника будівельних робіт, який надає інформацію в зручній для нього формі. Повідомляємо, що вимоги тендерної документації поширюються на учасників, відповідно учасник повинен їм відповідати і подавати документи згідно встановлених форм, а для отримання таких документів від інших підприємств, установ, організацій чи ін. звертається до них із відповідним запитом.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що пропозиція учасника підлягає відхиленню у разі наявності у пропозиції учасника хоча б однієї підстави (крім формальних помилок). Відповідно, пропозицію Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна, відхилено згідно п.4, ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-05-17-000155-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна, Код ЄДРПОУ:3144705164
Дата подання: 20 червня 2018 15:40
Щодо усунення порушень законодавства при кваліфікації пропозиції ПП "Либідь"
На виконання п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації ПП Либідь в складі своєї тендерної пропозиції представлено копію договору від 16.08.2016 №17 на виконання робіт з реконструкції будинку механізатора та лазні в с. Лавриків Жовківського району Львівської області під дитячий садок на 2 групи (20 дітей) (коригування) та копії підтверджуючих документів про повне виконання даних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3) (файл Документи, що засвідчують факт виконання робіт Лавриків.pdf).
Відповідно до п. 2.1 даного договору договірна ціна робіт на проведення реконструкції будинку механізатора та лазні в с. Лавриків Жовківського району Львівської області під дитячий садок на 2 групи (20 дітей) (коригування) визначається на основі твердого кошторису, що є невід’ємною частиною договору, є твердою і складає – 3728316,00 гривень. Без ПДВ.
Крім того, у розділі 12 вищевказаного договору «Реквізити сторін» зазначено, що ПП «Либідь» є платником єдиного податку за ставкою 5%.
Однак, відповідно до копії довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2016 року по об’єкту, Реконструкція будинку механізатора та лазні в с. Лавриків Жовківського району Львівської області під дитячий садок на 2 групи (20 дітей) (коригування), до загальної вартості виконаних робіт включено ПДВ в загальній сумі 63182,80 гривень.
Враховуючи вищенаведене, учасником ПП «Либідь» надано недостовірну інформацію у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2016 року по вказаному об’єкту, а саме безпідставно включено суму податку на додану вартість.
Слід відмітити, що приміткою до додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі встановлення замовником факту подання будь-якої недостовірної інформації що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника
Крім того, ч.1 ст. 844 ЦКУ передбачено, що ціна у договорі підряду може бути визначена на підставі кошторису. Також, цією ж частиною ст. 844 ЦКУ визначено, що якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Також, у п.2.1 договору від 16.08.2016 №17 вказано, що кошторис є невід’ємною частиною договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Либідь» не представлено кошторис до договору від 16.08.2016 №17 на виконання робіт з реконструкції будинку механізатора та лазні в с. Лавриків Жовківського району Львівської області під дитячий садок на 2 групи (20 дітей) (коригування).
Аналогічно, не представлено кошторис до договору від 09.11.2015 №20 на проведення робіт з реконструкції з добудовою медпункту та адміністративно-побутових приміщень Жовківського районного дитячого центру оздоровлення, відпочинку та туризму «Росинка» Львівської області (коригування). (файл Документи, що засвідчують факт виконання робіт Росинка)
Таким чином, ПП «Либідь» у складі тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію, у Довідці форми КБ-3 та не надано в повному обсязі документи, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів, а саме не представлено копій кошторисів, які є невід’ємними частинами вищевказаних договорів.
Вищенаведене суперечить вимогам п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Як наслідок, вимагаю на підставі ч.7 ст.28 (подання недостовірної інформації в складі пропозиції) та ч.1 ст.30 (не подання, не повне подання відповідних документів) відхилити тендерну пропозицію ПП «Либідь»., як таку що не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2018 16:15
Щодо зауважень висловлених у вимозі скаржника повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.1 поданого аналогічного договору договірна ціна робіт на проведення реконструкції будинку механізатора та лазні в с. Лавриків Жовківського району Львівської області під дитячий садок на 2 групи (20 дітей) (коригування) визначається на основі твердого кошторису, що є невід’ємною частиною договору, є твердою і складає – 3728316,00 гривень. Без ПДВ.
Крім того, п.п.11.2.1.5 у розділі 11 вищевказаного договору «Інші умови» зазначено що зміна ціни може змінюватися у зв’язку із зміною податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. Ціна не змінювалась, так як була твердою і на час закінчення реконструкції була незмінною.
У зв’язку з тим, що ПП «Либідь» на момент укладання договору було у 2016р. платником єдиного податку за ставкою 5% то і договір заключили згідно діючого законодавства. Щодо довідки КБ-3 про вартість виконаних робіт неможливо було подати недостовірну інформацію у вересні 2016р., так як фінансування об’єкту почалося у жовтні 2016 року. Однак, з 01.01.2017р. ПП «Либідь» перейшло на загальну систему оподаткування, яка включає ПДВ, так як у 2016р. перевищило протягом календарного року обсяг доходу 5,0 млн. грн., встановленого підпунктом 3 пункту 291.4 статті 291 глави I розділу XIV ПКУ (для платників єдиного податку третьої і четвертої груп). У файлі (Копія балансу.pdf) є поданий звіт про фінансові результати за 2017р. за формою №2-м, де чітко видно дохід за звітний період і аналогічний період попереднього року. Так, що ПДВ включено у довідку про вартість виконаних робіт та витрати за вересень 2017 згідно чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, учасником ПП «Либідь» надано достовірну інформацію у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2017 року по вказаному об’єкту, а суму податку на додану вартість включено згідно ПКУ.

Слід відмітити, що у вимогах тендерної документації у Додатку 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відсутня чітка вказівка на те, що Учасник має подати Договір з додатками, тому ПП «Либідь» надало аналогічний договір, подібний за змістом, тобто на реконструкцію та подібний за своєю правовою формою, а не на поточний ремонт чи капітальний.
Щодо документів, що засвідчують факт виконаних робіт на проведення Реконструкції будинку механізатора та лазні в с. Лавриків Жовківського району Львівської області під дитячий садок на 2 групи (20 дітей) (коригування) і з Реконструкції з добудовою медпункту та адміністративно-побутових приміщень Жовківського районного дитячого центру оздоровлення, відпочинку та туризму «Росинка» Львівської області (коригування) також відсутня чітка вказівка на те, що потрібно подавати кошторис чи Акт приймання виконаних робіт за Формою КБ-2 , тому Учасник ПП «Либідь» достатньо було подати Довідку за формою КБ-3 про вартість виконаних робіт помісячно з наростаючим підсумком згідно якого проводиться фінансування ДКСУ за бюджетні кошти, де чітко видно факт виконання робіт об’єкта повністю, яка вимагається докуметацією. Оскільки учасником підтверджено документально факт повного виконання аналогічних договорів, кошторис, як додаток, не несе змістовної інформації, яка може вплинути на кваліфікацію учасника, так як замовника цікавить факт саме виконання договору, а не розрахунки по роботах. Відповідно, неподання додатку не перешкоджає встановленню змісту документа у частині, необхідній для виконання даного замовлення.
Як наслідок, ПП «Либідь» подало достовірну інформацію і в повному обсязі, так як були прописані вимоги у Тендерній документації на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» і відхилення пропозиції учасника було б безпідставним.

Документи подані скаржником

20 червня 2018 13:48
Щодо закупівлі робіт.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-17-000155-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна, Код ЄДРПОУ:3144705164
Дата подання: 20 червня 2018 13:45
Вимога щодо усунення порушень законодавства при відхилені пропозиції ФОП Чикалюк О.Я.
Частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV (надалі – ГКУ) передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до ч.1 ст. 843 Цивільного кодексу України 16 січня 2003 року № 435-IV (надалі – ЦКУ) у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Водночас, ч.1 ст. 844 ЦКУ передбачено, що ціна у договорі підряду може бути визначена на підставі кошторису. Також, цією ж частиною ст. 844 ЦКУ визначено, що якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Виходячи з вищенаведеного, ціна виконання будівельних робіт визначається договором та/або кошторисом. Крім того, відповідно до ч.2 ст. 321 ГКУ вартість робіт за договором підряду (компенсація витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатися складанням приблизного або твердого кошторису. Кошторис вважається твердим, якщо договором не передбачено інше. Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за погодженням сторін. Поряд з тим, Міністерство економічного розвитку і торгівлі висловило аналогічну позицію у своєму листі від 05.08.2016 №3302-06/24782-06 (Копія листа наведена у додатку до скарги). Слід зазначити, що у складі пропозиції ФОП Чикалюк О.Я. на виконання робіт з реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, надано проект договору на виконання вищевказаних робіт (файл «Проект договору.pdf), відповідно до п. 3.1 якого договірна ціна на момент укладання договору є твердою. Враховуючи вищенаведене, а також те що дані документи були виготовлені в програмному комплексі АВК 5.3.3.2 на основі однієї інформаційної моделі, у Договірних цінах (файли Договірна ціна.pdf та договірна ціна остаточна. pdf) були допущені технічні помилки (описки), які відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України про публічні закупівлі являються формальними та не впливають на зміст пропозиції. Слід відмітити, що у протоколі повторної кваліфікації учасника ФОП Чикалюк О.Я. від 19.06.2018 вказано, що зазначення у договірній ціні слова «Динамічна» дає змогу учаснику в подальшому змінювати ціну договору, однак вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки, в разі застосування приблизного (динамічного) кошторису, відповідно до ст. 4 ст. 844 ЦКУ, учасник без попередження замовника не може збільшувати суму кошторису, в разі його перевищення, а зобов’язаний виконати договір підряду за ціною встановленою в договорі. Також, в п. 3.2 Проекту договору, поданого ФОП Чикалюк О.Я. в складі тендерної пропозиції зазначено, що коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, постанови КМУ від 01.08.2005 №668, ДСТУ Б 1.1-1:2013, чинним законодавством України та цим договором. Щодо невідповідності остаточної ціни тендерної пропозиції (файл договірна ціна остаточна. pdf) завантаженої в систему проведення торгів 07.06.2018, тобто після проведення аукціону (1799794,00 грн) ціні, визначеній за результатами аукціону (1799800,00 грн) слід зазначити наступне. Частиною шостою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі - Закон про закупівлі) встановлено, що за результатами розгляду і оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону про закупівлі замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника переможця. Водночас, згідно з частиною 1 статті 36 Закону про закупівлі договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Відповідно до ч.1 ст. 843 Цивільного кодексу України 16 січня 2003 року № 435-IV у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Також ч.1 ст. 844 ЦКУ передбачено, що ціна у договорі підряду може бути визначена на підставі кошторису. Також, цією ж частиною ст. 844 ЦКУ визначено, що якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому, п. 6.2.4 ДСТУ Б 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій та погоджується з замовником. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції може зменшуватись, за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт, договірна ціна може погоджуватись саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону про закупівлі та Цивільного кодексу України. Виходячи з вищенаведеного, та з врахуванням положень ч.1 ст. 845 ЦКУ згідно з якою підрядник має право на ощадливе ведення робіт за умови забезпечення їх належної якості, є не припустимою позиція комітету з конкурсних торгів Рава-Руської районної лікарні щодо відхилення пропозиції ФОП Чикалюк О.Я. на підставі того, що нею подано договірну ціну меншу ніж визначену за результатами аукціону. Щодо відсутності в листі-відгуку, наданому ФОП Чикалюк О.Я. Львівським національним університетом ім. Івана Франка, посилання на дати та номера договорів укладених з підрядником, слід вказати, що тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні 14.06.2018 надана відповідь по суті на вимогу ТзОВ «Престиж – Захід» згідно з якою її не було задоволено. Залишається не зрозумілою зміна позиції тендерного комітету Рава-Руської районної лікарні. Також слід зазначити, що при підготовці листа-відгуку від 23.02.2018 №820-А на Львівський національний університет ім. Івана Франка не поширювались вимоги тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, а учасник торгів ФОП Чикалюк О.Я. не має змоги впливати на попереднього замовника будівельних робіт, який надає інформацію в зручній для нього формі. Враховуючи вищенаведене вимога щодо наявності посилання в листі-відгуку дати та номеру, укладених договорів є безпідставною та дискримінаційною. В протоколі розкриття також вказано, що ФОП Чикалюк О.Я. надано недостовірну інформацію щодо кількості найманих працівників, а саме дані довідки про наявність працівників основних будівельних професій не відповідають даним звіту форми 1-ДФ. Щодо вищенаведеного слід вказати, що відповідно до вимог п.2.4. додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копію звіту форми 1-ДФ за останній звітний період. На виконання даної вимоги, ФОП Чикалюк О.Я. до системи електронних закупівель завантажено скановану копію звіту форми 1-ДФ за І квартал 2018 року, тобто станом на 01.04.2018. Поряд з тим, оголошення про проведення процедури закупівлі Рава-Руською районною лікарнею було розміщено 17.05.2018. Виходячи з вищенаведеного, тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні проведено порівняння даних про кількість працівників станом на 01.04.2017 з даними станом на дату після 17.05.2018, тобто на час підготовки довідки про наявність працівників основних будівельних професій та зроблено безпідставний висновок щодо надання недостовірних даних в складі тендерної пропозиції. Щодо даних довідки про наявність інженерно-технічного персоналу слід вказати, що п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію щодо наявності, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення, при цьому відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Відповідно до вищевказаної форми таблиці «б», в ній зазначаються наступні дані: номер за порядком, посада, прізвище та ініціали, загальний стаж роботи у будівництві (років) та загальний стаж роботи на цій посаді (років). Слід відмітити, що у вимогах тендерної документації відсутня чітка вказівка на те чи до загального стажу роботи на цій посаді входить стаж роботи саме у ФОП Чикалюк О.Я. чи також входить попередній стаж роботи на аналогічних посадах в інших підприємствах, установах та організаціях. Виходячи з вищенаведеного, до інформації про наявність основних інженерно-технічних працівників ФОП Чикалюк О.Я. було включено попередній стаж роботи в інших підприємствах, установах та організаціях на аналогічній посаді інженера будівельного майданчика. Таким чином, внаслідок довільного трактування тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні вимог тендерної документації замовником прийняте безпідставне рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Чикалюк О.Я. Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України про закупівлі цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Слід відмітити, що очікувана вартість предмету закупівлі робіт з реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області становить 1905133,20 гривень. Відповідно до ч. 1 ст.18 Закону про закупівлі скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Пунктом 14 ч.1 ст.1 Закону про закупівлі визначено, що органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Частиною 2 ст. 18 Закону про закупівлі передбачено що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Виходячи з вищенаведеного, Законом про публічні закупівлі не передбачено розгляд замовником вимоги, розміщеної в системі електронних торгів, щодо дій або бездіяльності замовника (в тому числі пов’язаних із кваліфікацією учасника), а відповідно до ч.1 ст.23 Закону про закупівлі передбачено лише можливість подання фізичними або юридичними особами не пізніше ніж за 10 днів до закінчення подання тендерних пропозицій звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, тендерним комітетом Рава-Руської районної лікарні прийнято до розгляду вимогу ТзОВ «Престиж-Захід» щодо скасування рішення по вибору переможця ФОП Чикалюк О.Я. від 14.06.2018 за результатами якої замовником 19.06.2018 прийнято рішення про повторну кваліфікацію учасника та скасовано одноголосно підписаний членами комітету з конкурсних торгів протокол щодо кваліфікації пропозиції учасника ФОП Чикалюк О.Я.від 11.06.2018, а також прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника. Як наслідок, членами тендерного комітету Рава-Руської районної лікарні перевищено службові повноваження (в частині виконання функцій органу оскарження) та прийнято до уваги вимогу ТзОВ «Престиж-Захід» від 14.06.2018, яка відповідно до Закону про закупівлі не підлягає розгляду по суті. Враховуючи вищенаведене, вимагаю скасувати протокол тендерного комітету Рава-Руської районної лікарні про повторну кваліфікацію пропозиції ФОП Чикалюк О.Я. від 19.06.2018, та відповідно рішення про відхилення пропозиції, а також повернути чинність протоколу кваліфікації пропозиції учасника від 11.06.2018. Одночасно повідомляю, що вищевказану вимогу, на дотримання вимог ст.18 Закону про закупівлі, у вигляді скарги на дії замовника буде скеровано до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково надіслана повинна була бути вимога
Дата: 20 червня 2018 13:47
рішення від 22.06.2018 №6081.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 14:11

Документи подані скаржником

20 червня 2018 13:26
Щодо закупівлі робіт.pdf

Документи Органу Оскарження

23 червня 2018 14:11
рішення від 22.06.2018 №6081.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2018 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна 1 847 136,00
UAH з ПДВ
1 799 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 1 856 098,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білецький Олексій Ярославович 1 885 133,00
UAH з ПДВ
1 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" 1 895 680,21
UAH з ПДВ
1 895 680,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2018 12:33
Електронний підпис
13 червня 2018 12:26
Dovidka_18153303290940960287(1).pdf
13 червня 2018 12:24
Dovidka_18153303290940960287.pdf.p7s
07 червня 2018 19:24
Електронний підпис
07 червня 2018 16:31
137(1).imd
02 червня 2018 21:13
Електронний підпис
02 червня 2018 21:13
Електронний підпис
02 червня 2018 19:03
Цінова пропозиція.pdf
02 червня 2018 19:03
Форма №1-ДФ.pdf
02 червня 2018 19:03
Проект договору.pdf
02 червня 2018 19:03
Паспорт.pdf
02 червня 2018 19:03
Копія ліцензії.pdf
02 червня 2018 19:03
Копія ліцензії банку.pdf
02 червня 2018 19:03
Довідка про документи.pdf
02 червня 2018 19:03
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
02 червня 2018 19:03
Додатки до договору_2.pdf
02 червня 2018 19:03
Акти КБ-2 до Договору_2.pdf
02 червня 2018 19:03
Додатки до договору _1.pdf
02 червня 2018 19:03
договір_2.pdf
02 червня 2018 19:03
Акти КБ-2 до Договору_1.pdf
02 червня 2018 19:03
Договір_1.pdf
02 червня 2018 19:03
Диплом Чикалюк В.В.jpg
02 червня 2018 19:03
довідка КБ-3_2.pdf
02 червня 2018 19:03
довідка КБ-3_1.pdf
02 червня 2018 19:03
Диплом Мандрик П.О.jpg
02 червня 2018 19:03
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 17:42
Договірна ціна оновлена
01 червня 2018 13:18
Локальний кошторис 212.pdf
01 червня 2018 13:18
Локальний кошторис 211.pdf
01 червня 2018 13:18
Договірна ціна.pdf
01 червня 2018 13:18
Довіреність.zip
01 червня 2018 13:18
Копія балансу.pdf
01 червня 2018 13:18
Копія статуту.pdf

Публічні документи

02 червня 2018 10:27
Реєстр 1 ІД.pdf
02 червня 2018 10:27
Реєстр ІД.PDF
02 червня 2018 10:27
Штатний розпис ІД.PDF
02 червня 2018 10:27
КК.PDF
02 червня 2018 10:27
Технічне завдання ТЗ.rar
02 червня 2018 10:27
Пiдписаний_LICENSE.pdf
02 червня 2018 10:27
Пiдписаний_gar7994.pdf
02 червня 2018 10:27
лиц_цвет.pdf
02 червня 2018 10:27
Kovalenko_1948-K-O_с_ЭЦП.pdf
02 червня 2018 10:27
Kovalenko_1948-K-O.pdf
02 червня 2018 10:27
Інші документи ІД.rar
02 червня 2018 10:27
Проект договору.rar
02 червня 2018 10:27
цінова пропозиція1.pdf
02 червня 2018 10:27
цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна

ПП "ЛИБІДЬ"

ФОП Білецький Олексій Ярославович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна
#3144705164
Рішення скасоване 1 799 800,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 10:18
Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна
#3144705164
Відхилено 1 799 800,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 10:34
ПП "ЛИБІДЬ"
#22402868
Рішення скасоване 1 800 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 11:23
ПП "ЛИБІДЬ"
#22402868
Переможець 1 800 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 11:26

Документи

19 червня 2018 10:29
Електронний підпис
19 червня 2018 10:23
Протокол розгляду 1.pdf
19 червня 2018 10:23
Протокол розгляду.pdf

Документи

20 червня 2018 10:48
Електронний підпис

Документи

20 червня 2018 11:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛИБІДЬ"
#22402868
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2018 11:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2018 17:13
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю «45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (CPV) (Реконструкція приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області)», відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» задля наступного доопрацювання Технічних вимог документації
Документи:
25 червня 2018 17:12
Протокол відміни.pdf