Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Лот 1 – ноутбуки, лот 2 - принтери)
Очікувана вартість
2 325 000,00 UAH
UA-2018-05-17-000005-a b51c9ec57f9b47908177f21dc68b9ddc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Игорь Гончаров

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький (Кіровоград), вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Игорь Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2018 06:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 20:00
Очікувана вартість: 2 325 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

17 травня 2018 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 11:26
Додаток 1.doc
17 травня 2018 06:18
ТД.docx
17 травня 2018 06:18
оголош.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 2.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 3.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 4.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 5.doc
17 травня 2018 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 06:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 11:26
Додаток 1.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 1.doc
17 травня 2018 06:18
ТД.docx
17 травня 2018 06:18
оголош.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 2.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 3.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 4.doc
17 травня 2018 06:18
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 22 травня 2018 12:45
Дата відповіді: 22 травня 2018 13:24
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми з Вами зв'яжемось

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-17-000005-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 07 червня 2018 15:42
Оскарження
Повідомляємо Вам, що в ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» проаналізувавши Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» щодо закупівлі код ДК 021-2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Лот 1 – ноутбуки).
Вважаємо, що рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» в торгах UA-2018-05-17-000005-a є поспішним, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинному Законодавству України, з огляду на наступне.
На вимогу Замовника надати процесори з частотним діапазоном 1.6-2.6ГГЦ, ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувала сучасний та потужнішій процесор, Іntel Core i3-7130U з максимальною тактовою частотою 2,7 ГГц. Відповідно до технічних характеристик виробника процесор має можливість зменшення тактової частоті на 800 МГц (надану інформацію можливо перевірити за посиланням на сайт виробника процесорів https://ark.intel.com/ru/products/124977/Intel-Core-i3-7130U-Processor-3M-Cache-2_70-GHz ), що позволяє процесору працювати на частоті до 1,9 ГГц, тобто запропонований процесор дозволяє працювати в вимагаємом Замовником частотному діапазоні 16-2,6 з урахуванням зменшення частоти, без погіршення технічних характеристик.
Порівнюючи технічні характеристики запропонованих процесорів замовника з процесором запропонованим ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» (посилання на сайт виробника https://ark.intel.com/ru/compare/95442,124977,88180), можна побачити, що процесори за своїми технічними характеристиками ідентичні, окрім частоти, яку можливо зменшити до тактової частоти вимагаємої Замовником. Також просимо звернути увагу, що ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» пропонує товар з кращими технічними характеристиками (При цьому повністю відповідає граничним технічним вимогам Замовника).
Пропозиція ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» дозволяє більш ефективно використати державні гроші та зекономити 129 550,00 гривень. (Сто двадцять дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривен. 00 копійок)


Протокол про дискваліфікацію ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» порушує права нашого підприємства та основні принципи публічних закупівель закріплені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIIІ від 25.12.2015 р., а саме: щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діянням і зловживанням, максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, та ін.
Враховуючи зазначене просимо Вас відмінити попереднє рішення що до дискваліфікації ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК», та визнати ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2018 15:52
Наголошуємо повторно, що Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, за вимогами замовника процесор має бути з тактовою частотою 1,6-2,6 Ггц, а учасник надав пропозицію на процесор з тактовою частотою 2,7 Ггц, що не відповідає вимогам, встановленим до технічних характеристик предмета закупівлі
Номер вимоги: UA-2018-05-17-000005-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 червня 2018 16:38
Вимагаємо роз'яснень
З метою переконання у тому, що Замовник не порушує принципи Закону від 25.12.2015 № 922-VIII Про публічні закупівлі, а саме вимоги про "Принципи здійснення закупівель":
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

вимагаємо додатково надати вичерпне технічне роз’яснення, я якою метою Замовником встановлено вимогу до процесору саме з тактовою частотою у діапазоні 1,6-2,6 ГГц. Та пояснити, чому більш потужний, ефективний, та загалом не гірший за усіма параметрами процесор при цьому не розглядається.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2018 16:49
п. 1 ч. 4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
- за вимогами замовника процесор має бути з тактовою частотою 1,6-2,6 Ггц, а учасник надав пропозицію на процесор з тактовою частотою 2,7 Ггц, що не відповідає вимогам, встановленим до технічних характеристик предмета закупівлі

Документи подані скаржником

07 червня 2018 15:41
Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ноутбуки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 червня 2018 13:28
Закінчення: 04 червня 2018 13:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

97 шт
ноутбуки
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, Велика Перспективна, 41
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 18 травня 2018 12:37
Дата відповіді: 18 травня 2018 12:59
Чи обов'язково повинен бути процесор Іntel CORE i3-7100U або i3-6100U, чи можна пропонувати аналог з тактовою частотою в діапазоні 1.6-2.6ГГЦ та чи обов'язкова наявність саме 2 х USB 2.0/1 x USB 3.0, чи будуть розглядатись варіанти з меншою кількістю роз'ємів USB
Відповідь: Аналог розглядатись буде, кількість роз'ємів як в технічних характеристиках
Уточнення
Дата подання: 21 травня 2018 11:34
Дата відповіді: 21 травня 2018 11:40
Виходячи з середньоринкових цін на ноутбуки та ситуації, яка склалась на ринку, ноутбук з такими параметрами, а саме такою кількістю роз'ємів, підібрати щоб підходив по бюджету майже не можливо, так як вони відсутні на ринку України. Тому просимо змінити тендерну документацію, а саме в додатку 2 "технічні характеристики предмета закупівлі" вказати: Роз'єми і порти - не менше 2 х USB, комбінований аудіо роз’єм/кардридер
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша пропозиція буде розглянута

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 440 450,00
UAH з ПДВ
1 440 450,00
UAH з ПДВ
Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАСП-СІСТЕМ" 1 649 970,00
UAH з ПДВ
1 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 646 808,77
UAH з ПДВ
1 646 808,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2018 17:03
Проект договору.pdf
31 травня 2018 17:03
Технічна специфікація.pdf
31 травня 2018 17:03
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2018 17:03
Технічні вимоги.zip

Публічні документи

18 червня 2018 14:40
MAF UA Kasp 2018 06 04.pdf
14 червня 2018 14:00
Lenovo_ISO_9001_Corporate_Certificate.pdf
14 червня 2018 14:00
Lenovo_ISO_14001_Corporate_Certificate.pdf
12 червня 2018 13:02
довідка серт.pdf
10 червня 2018 22:14
Цінова проп оновл.pdf
08 червня 2018 21:24
Цінова проп оновл.pdf
31 травня 2018 11:46
Докум.на підтв.кваліф..pdf

Публічні документи

26 червня 2018 12:02
Документи переможця.pdf
22 червня 2018 14:43
Цінова пропозиція.pdf
01 червня 2018 17:15
0. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАСП-СІСТЕМ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 1 440 450,00
UAH з ПДВ
06 червня 2018 14:59
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАСП-СІСТЕМ"
#23225026
Відхилено 1 570 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 10:08
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 1 646 808,77
UAH з ПДВ
22 червня 2018 10:12

Документи

06 червня 2018 14:59
Електронний підпис
06 червня 2018 14:58
Протокол.jpeg

Документи

22 червня 2018 10:08
Електронний підпис
22 червня 2018 10:08
Прот КАСП СІСТЕМ.docx
11 червня 2018 16:25
Електронний підпис

Документи

22 червня 2018 10:12
Електронний підпис
22 червня 2018 10:11
Прот ІТ ІНТЕГРАТОР.jpeg
22 червня 2018 10:11
Повід.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
1 646 808,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 10:12
Електронний підпис
22 червня 2018 10:11
Прот ІТ ІНТЕГРАТОР.jpeg
22 червня 2018 10:11
Повід.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:10
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 08:52
Дод угода ноутб.jpeg зміни до договору
31 жовтня 2018 08:51
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 11:43
Договір 1332.docx укладений
09 липня 2018 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1332
Договір:
Номер додаткової угоди: 1332
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 646 808,57
UAH з ПДВ