Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візок для перевезення їжі, згідно ДК 021-2015: 34910000-69 Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини.
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2018-05-16-002429-a ● 8755208a40c947cb960e555e8f170b8e
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10 |
Код ЄДРПОУ: | 01993931 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 59-Б |
Контактна особа: |
Барабаш Олена Іванівна kmkl10_bug@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2018 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2018 15:24 |
Початок аукціону: | 21 травня 2018 15:24 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Візок для перевезення їжі, згідно ДК 021-2015: 34910000-69 Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, Київ, пр-кт Голосіївський, 59-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2018
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2018 17:16 |
ДОГОВІРвізок.docx |
16 травня 2018 17:16 |
Оголошення Візок для перевезення їжі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висновок Санітарно епідеміологічної служби замість ре
Дата подання: 17 травня 2018 17:52
Продавець надає копію реєстраційного посвідчення (свідоцтва) Товару в МОЗ України
Відповідь відсутня
Висновок Санітарно епідеміологічної служби
Дата подання: 17 травня 2018 17:54
Чи буде розглядатися пропозиція, в якій замість копії реєстраційного посвідчення (свідоцтва) Товару в МОЗ України, буде надаватись Висновок Санітарно епідеміологічної служби, що є більш поширеним підтвердженням безпечності використання обладнання у відповідних закладах та умовах?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-16-002429-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3426612108
Дата подання: 23 травня 2018 12:28
Вимога про скасування рішення та відхилення пропозиції учасника
Вимагаємо скасувати рішення засідання Тендерного Комітету КМКЛ №10 про визначення Переможця №66 від 22.05.2018 року. Вимога грунтується на тому, що учасником ФОП Юрченко Олена Яківна не було надано жодного документу, який підтверджує якість запропонованої продукції. В зв'язку з цим дану пропозицію слід вважати такою, що не відповідає умовам тендерної документації замовника, і має бути відхиленою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2018 09:28
Доброго дня. Головним критерієм оцінки є - ціна. Під час оцінювання цінової пропозиції Учасником-переможцем тендерному комітету КМКЛ №10 додатково на електронну адресу було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.01.2018р за № 602-123-20-2/2010 на технічні умови ТУ У 28.9-25288344-018:2017" Обладнання кухонне металеве професійне для підприємств громадського харчування", який буде як і Специфікація невід"ємним додатком під час підписання договору та отримання товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2018 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Юрченко Олена Яківна |
8 817,00
UAH з ПДВ
|
8 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" |
8 850,00
UAH з ПДВ
|
8 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Григор’єва В.Ю. |
8 955,00
UAH з ПДВ
|
8 955,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Юрченко Олена Яківна #2015300065 |
Переможець |
8 096,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір візки.PDF | укладений |
01 червня 2018 16:05
|