Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візок для перевезення їжі, згідно ДК 021-2015: 34910000-69 Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини.
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2018-05-16-002429-a 8755208a40c947cb960e555e8f170b8e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Барабаш Олена Іванівна

kmkl10_bug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10
Код ЄДРПОУ: 01993931
Місцезнаходження: 03039, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 59-Б
Контактна особа: Барабаш Олена Іванівна
kmkl10_bug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2018 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 травня 2018 15:24
Початок аукціону: 21 травня 2018 15:24
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Візок для перевезення їжі, згідно ДК 021-2015: 34910000-69 Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, пр-кт Голосіївський, 59-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Висновок Санітарно епідеміологічної служби замість ре
Дата подання: 17 травня 2018 17:52
Продавець надає копію реєстраційного посвідчення (свідоцтва) Товару в МОЗ України
Відповідь відсутня
Висновок Санітарно епідеміологічної служби
Дата подання: 17 травня 2018 17:54
Чи буде розглядатися пропозиція, в якій замість копії реєстраційного посвідчення (свідоцтва) Товару в МОЗ України, буде надаватись Висновок Санітарно епідеміологічної служби, що є більш поширеним підтвердженням безпечності використання обладнання у відповідних закладах та умовах?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-16-002429-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3426612108
Дата подання: 23 травня 2018 12:28
Вимога про скасування рішення та відхилення пропозиції учасника
Вимагаємо скасувати рішення засідання Тендерного Комітету КМКЛ №10 про визначення Переможця №66 від 22.05.2018 року. Вимога грунтується на тому, що учасником ФОП Юрченко Олена Яківна не було надано жодного документу, який підтверджує якість запропонованої продукції. В зв'язку з цим дану пропозицію слід вважати такою, що не відповідає умовам тендерної документації замовника, і має бути відхиленою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2018 09:28
Доброго дня. Головним критерієм оцінки є - ціна. Під час оцінювання цінової пропозиції Учасником-переможцем тендерному комітету КМКЛ №10 додатково на електронну адресу було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.01.2018р за № 602-123-20-2/2010 на технічні умови ТУ У 28.9-25288344-018:2017" Обладнання кухонне металеве професійне для підприємств громадського харчування", який буде як і Специфікація невід"ємним додатком під час підписання договору та отримання товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2018 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юрченко Олена Яківна 8 817,00
UAH з ПДВ
8 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 8 850,00
UAH з ПДВ
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Григор’єва В.Ю. 8 955,00
UAH з ПДВ
8 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 16:17
уповн.особа.pdf
18 травня 2018 16:17
IMGгарант.лист поставки.pdf
18 травня 2018 16:17
IMG Приватбанк.pdf
18 травня 2018 16:17
IMG Паспорт.pdf
18 травня 2018 16:17
IMG Инд.код.pdf
18 травня 2018 16:17
IMG Витяг єд.податок.pdf
18 травня 2018 16:17
IMG Виписка.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 10:32
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 травня 2018 18:21
СЕ нейтралка.pdf
17 травня 2018 18:21
Довідка.pdf
17 травня 2018 18:21
Договір.pdf
17 травня 2018 18:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юрченко Олена Яківна

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

ФОП Григор’єва В.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юрченко Олена Яківна
#2015300065
Переможець 8 096,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 10:33

Документи

23 травня 2018 10:33
Протокол візки.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юрченко Олена Яківна
#2015300065
8 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2018 10:33
Протокол візки.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір візки.PDF укладений
01 червня 2018 16:05