Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПК у складі: Системний блок (INTEL Pentium G4400/RAM DDR4 4Gb 2133MHz Apacer/HDD 500Gb TOSHIBA/GIGABYTE GA-H110M-S2V/ ОС Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian/ Корпус Vinga CS101B), Монітор PHILIPS 223V5LSB/62, Клавіатура і миша Standart 505 Kit, USB, Мережевий фільтр живлення VingaVB6-5-75, Зовнішній оптичний привід ASUS-SDRW-08D2S-U, Лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP-251dw з USB-кабелем, Багатофункціональний пристрій Canon MF411dw з USB-кабелем, Джерело безперебійного живлення Vinga LCD 1500VA metal case (VPC-1500M), Джерело безперебійного живлення Vinga LCD 800VA plastic case (VPC-800P)
Очікувана вартість
177 170,00 UAH
UA-2018-05-16-001897-a ● 120ccd3640a6455f816f97c184073267
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НІЖИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 04061636 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., М.НІЖИН , ВУЛ. БАТЮКА БУД. 5 А |
Контактна особа: |
Сергій Батрак +380678448252 ekneadm@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2018 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2018 12:39 |
Очікувана вартість: | 177 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,85% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
ПК у складі: Системний блок (INTEL Pentium G4400/RAM DDR4 4Gb 2133MHz Apacer/HDD 500Gb TOSHIBA/GIGABYTE GA-H110M-S2V/ ОС Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian/ Корпус Vinga CS101B), Монітор PHILIPS 223V5LSB/62, Клавіатура і миша Standart 505 Kit, USB, Мережевий фільтр живлення VingaVB6-5-75, Зовнішній оптичний привід ASUS-SDRW-08D2S-U, Лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP-251dw з USB-кабелем, Багатофункціональний пристрій Canon MF411dw з USB-кабелем, Джерело безперебійного живлення Vinga LCD 1500VA metal case (VPC-1500M), Джерело безперебійного живлення Vinga LCD 800VA plastic case (VPC-800P)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, Батюка, 5-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2018
—
05 червня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2018 15:45 |
Тендер РДА (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-16-001897-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Атаманський Богдан Миколайович, Код ЄДРПОУ:3307208132
Дата подання: 31 травня 2018 13:33
Оскарження результатів
Шановний Замовник, дана закупівля більше схоже НЕ на економію бюджетних коштів у розмірі 30% від запланованої вартості (тобто 42000 грн різниці між учасниками!!!), а на якусь домовленість чи симпатію до "іншого свого" учасника.
У тендерній документації Замовника відсутні конкретні вимоги щодо яким саме способом має бути надане підтвердження сервісного центру у м.Ніжин. У переліку кваліфікаційної документації жодного згадування про документи, довідки, довільні листи про дану вимогу сервісного центру! Відповідно тендерну документацію підготували обидва учасники даної закупівлі без будь-яких публікацій договорів із сервісними центрами у системі Прозоро, на які ви посилаєтесь в протоколі дискваліфікації ФОП Атаманський.
Разом із тим мені здійснив дзвінок представник Вашої установи із проханням надати лист із вказанням назви, адреси, телефонів сервісного центру у м.Ніжин, який буде здійснювати обслуговування запрпонованої техніки. Даний лист мною завантажено у систему Прозоро із чітким виконанням "телефонної" вимоги та контактних реквізитів сервісу.
Більше того, наскільки мені відомо представник від Вашої установи здійснив візит до сервісного центру що наданий у моїй довідці і провівши розмову з керівником сервісного центру отримавши позитивне підтвердження про обслуговування техніки від керівника, про що було мені повідомлено одразу після розмови. Більше ніяких листів чи вимог з офіційної поштової скриньки замовника не було отримано, але ви згадуєте даний факт в протоколі про дискваліфікацію.
Прохання надати для ознайомлення офіційний лист чи вимогу від вашої установи датовану на момент кваліфікації, яку ми нібито отримали від вас і яким саме чином. Оскільки чітко стверджую - я нічого не отримував від вас. Нагадаю, що система Прозоро на то і прозора, щоб листування, відповіді, запити та будь-який обмін інформацією мають відбуватись публічно через електронну систему шляхом завантаження файлів у систему, або викладені вимоги у тендерній документації. Виключене будь-яке приватне листування, домовленості чи приватні дзвінки як факт.
Оскільки є сумніви у мене як учасника що даний лист дійсно було Вами направлено як вимога, та у які терміни я зобов язаний відповісти на нього, яким саме чином та які документи надати Вам як замовнику.
Головним фактором даної закупівлі є 100% ціна. Ніяких додаткових критеріїв визначення переможця Замовником не встановлено. Тендерна документація, а саме п.6 та п.7 передбачають надання конкретних документів - на мій погляд вони надані та завантаежні. Якщо потрібно ще щось відповідно до Законодавства - надайте запит - і я з радістю вам надам усі необхідні підтвердження.
Якщо Замовник вважає збільшити або змінити перелік документів для кваліфікації учасників - то необхідно внести зміни до тендерної документації, а якщо не можливо внести зміни, то скасувати закупівлю і оголосити повторно із відповідними змінами. Але не вигадувати документи та вимоги "на ходу" або "симпатіями" до учасників. У разі ігнорування вимоги, упередженого ставлення до учасників або дискріманційного підходу залишаю за собою право звернення до громадських організацій та контролюючих органів враховуючи 30% різницю в ціні при однакових цінових та технічних критеріях обох учасників і створеня додаткових вимог\перешкод у економії бюджетних коштів.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації Замовника відсутні конкретні вимоги щодо яким саме способом має бути надане підтвердження сервісного центру у м.Ніжин. У переліку кваліфікаційної документації жодного згадування про документи, довідки, довільні листи про дану вимогу сервісного центру! Відповідно тендерну документацію підготували обидва учасники даної закупівлі без будь-яких публікацій договорів із сервісними центрами у системі Прозоро, на які ви посилаєтесь в протоколі дискваліфікації ФОП Атаманський.
Разом із тим мені здійснив дзвінок представник Вашої установи із проханням надати лист із вказанням назви, адреси, телефонів сервісного центру у м.Ніжин, який буде здійснювати обслуговування запрпонованої техніки. Даний лист мною завантажено у систему Прозоро із чітким виконанням "телефонної" вимоги та контактних реквізитів сервісу.
Більше того, наскільки мені відомо представник від Вашої установи здійснив візит до сервісного центру що наданий у моїй довідці і провівши розмову з керівником сервісного центру отримавши позитивне підтвердження про обслуговування техніки від керівника, про що було мені повідомлено одразу після розмови. Більше ніяких листів чи вимог з офіційної поштової скриньки замовника не було отримано, але ви згадуєте даний факт в протоколі про дискваліфікацію.
Прохання надати для ознайомлення офіційний лист чи вимогу від вашої установи датовану на момент кваліфікації, яку ми нібито отримали від вас і яким саме чином. Оскільки чітко стверджую - я нічого не отримував від вас. Нагадаю, що система Прозоро на то і прозора, щоб листування, відповіді, запити та будь-який обмін інформацією мають відбуватись публічно через електронну систему шляхом завантаження файлів у систему, або викладені вимоги у тендерній документації. Виключене будь-яке приватне листування, домовленості чи приватні дзвінки як факт.
Оскільки є сумніви у мене як учасника що даний лист дійсно було Вами направлено як вимога, та у які терміни я зобов язаний відповісти на нього, яким саме чином та які документи надати Вам як замовнику.
Головним фактором даної закупівлі є 100% ціна. Ніяких додаткових критеріїв визначення переможця Замовником не встановлено. Тендерна документація, а саме п.6 та п.7 передбачають надання конкретних документів - на мій погляд вони надані та завантаежні. Якщо потрібно ще щось відповідно до Законодавства - надайте запит - і я з радістю вам надам усі необхідні підтвердження.
Якщо Замовник вважає збільшити або змінити перелік документів для кваліфікації учасників - то необхідно внести зміни до тендерної документації, а якщо не можливо внести зміни, то скасувати закупівлю і оголосити повторно із відповідними змінами. Але не вигадувати документи та вимоги "на ходу" або "симпатіями" до учасників. У разі ігнорування вимоги, упередженого ставлення до учасників або дискріманційного підходу залишаю за собою право звернення до громадських організацій та контролюючих органів враховуючи 30% різницю в ціні при однакових цінових та технічних критеріях обох учасників і створеня додаткових вимог\перешкод у економії бюджетних коштів.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2018 16:50
Ваші вимоги не мають об’єктивного обгрунтування
Номер вимоги: UA-2018-05-16-001897-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Атаманський Богдан Миколайович, Код ЄДРПОУ:3307208132
Дата подання: 31 травня 2018 14:10
Учасника має бути дискваліфіковано
Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам тому що:
1) учасник ТОВ ВКП "Всесвіт" в усіх документах стверджує що наявний власний сервісний центр у м.Ніжин . Інформація не відповідає дійсності. Відповідно до завантаженого договору даним учасником із сервісним центром у м.Ніжин чітко визначено і зрозуміло , що власником є інша місцева особа, яка підписала договірні відносини із чітко визначеними умовами співпраці. Тобто документи що подає учасник із недостовірною інформацією є нікчемними із відповідним підтвердженням у договорі про сервісне обслуговування. Вимога не виконана, інформація подана у документах не достовірна.
2) учасник ТОВ ВКП "Всесвіт" надав заключений договір із сервісним центром у м. Ніжин на наступних 7 місяців (до 31 грудня 2018 року), а термін гарантії на техніку складає 24 місяці. Тобто учасник не надав документальне додаткове підтвердження яке від нього наскільки розумію вимагав Замовник на весь період гарантії обладнання. Тобто інших 17 місяців невідомо чи буде техніка обслуговуватись у м.Ніжин чи не буде, не відомо та не підтверджено на весь період гарантії. Договір мав би бути на 24 місяці не менше ( тобто на весь строк обслуговування). Вимога не виконана,лише частково.
3) Замовник вимагав "Корпус Vinga CS101B" до ПК. Учасник запропонував інший товар "Корпус Crown 450Вт" (не вказавши навіть моделі). Замовник чітко вказав моделі у тендерній документації, аналог не передбачав до цього корпуса.
Порівняльна таблиця до запропонованої іншої моделі корпуса не надана, в якій би учасник довів що це корпус є гірший чи кращий. Тобто учасник не виконав технічного завдання відповідно до вказаних моделей змінивши протиправно модель. Аналоги передбачені лише до фільтра у комплекті ПК.
4) Замовник у тендерній документації п.7 вимагав "- документи, які свідчать про якість товарів". Предметом закупівлі є пристрій безперебійного живлення та багатофункціональний принтер. Дані товари підлягають обов язковій сертифікації у системі державної сертифікації відповідно до Законодавства України. Жодного документа про якість (крім сертифікатів та декларацій на комп ютери) не надано учасником. Якість не підтверджена , вимога не виконана.
Враховуючи хоча б один пункт - пропозиція учасника має бути відхилена. Ви ж відповідальний замовник, тому має бути або усе чітко, або пропозиція відхиляється. Зверніть будь-ласка увагу на перераховані вище пункти.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
1) учасник ТОВ ВКП "Всесвіт" в усіх документах стверджує що наявний власний сервісний центр у м.Ніжин . Інформація не відповідає дійсності. Відповідно до завантаженого договору даним учасником із сервісним центром у м.Ніжин чітко визначено і зрозуміло , що власником є інша місцева особа, яка підписала договірні відносини із чітко визначеними умовами співпраці. Тобто документи що подає учасник із недостовірною інформацією є нікчемними із відповідним підтвердженням у договорі про сервісне обслуговування. Вимога не виконана, інформація подана у документах не достовірна.
2) учасник ТОВ ВКП "Всесвіт" надав заключений договір із сервісним центром у м. Ніжин на наступних 7 місяців (до 31 грудня 2018 року), а термін гарантії на техніку складає 24 місяці. Тобто учасник не надав документальне додаткове підтвердження яке від нього наскільки розумію вимагав Замовник на весь період гарантії обладнання. Тобто інших 17 місяців невідомо чи буде техніка обслуговуватись у м.Ніжин чи не буде, не відомо та не підтверджено на весь період гарантії. Договір мав би бути на 24 місяці не менше ( тобто на весь строк обслуговування). Вимога не виконана,лише частково.
3) Замовник вимагав "Корпус Vinga CS101B" до ПК. Учасник запропонував інший товар "Корпус Crown 450Вт" (не вказавши навіть моделі). Замовник чітко вказав моделі у тендерній документації, аналог не передбачав до цього корпуса.
Порівняльна таблиця до запропонованої іншої моделі корпуса не надана, в якій би учасник довів що це корпус є гірший чи кращий. Тобто учасник не виконав технічного завдання відповідно до вказаних моделей змінивши протиправно модель. Аналоги передбачені лише до фільтра у комплекті ПК.
4) Замовник у тендерній документації п.7 вимагав "- документи, які свідчать про якість товарів". Предметом закупівлі є пристрій безперебійного живлення та багатофункціональний принтер. Дані товари підлягають обов язковій сертифікації у системі державної сертифікації відповідно до Законодавства України. Жодного документа про якість (крім сертифікатів та декларацій на комп ютери) не надано учасником. Якість не підтверджена , вимога не виконана.
Враховуючи хоча б один пункт - пропозиція учасника має бути відхилена. Ви ж відповідальний замовник, тому має бути або усе чітко, або пропозиція відхиляється. Зверніть будь-ласка увагу на перераховані вище пункти.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2018 16:51
Ваші вимоги не мають об’єктивного обгрунтування
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2018 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Атаманський Богдан Миколайович |
134 930,00
UAH з ПДВ
|
134 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
175 082,40
UAH з ПДВ
|
175 082,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Атаманський Богдан Миколайович #3307208132 |
Відхилено |
134 930,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2018 12:01
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
175 082,40
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 6.PDF | укладений |
04 липня 2018 12:56
|