Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: вул. Косіора, 47А
Очікувана вартість
198 526,00 UAH
UA-2018-05-16-001563-a ● 0107fe3d659c4f11b4219b5461d93ab1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСББ "К47А" |
Код ЄДРПОУ: | 40295201 |
Місцезнаходження: | 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Косіора, буд.47А |
Контактна особа: |
Андрій Іванович Романюха +380675673091 osbbk47a@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2018 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2018 12:43 |
Очікувана вартість: | 198 526,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: вул. Косіора, 47А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Косіора 47А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2018 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2018 14:54 |
Додаток 2.pdf | |
16 травня 2018 14:54 |
Оголошення.pdf | |
16 травня 2018 14:54 |
Дефектний акт.pdf |
17 травня 2018 09:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 травня 2018 14:54 |
Додаток 2.pdf
|
|||
16 травня 2018 14:54 |
Оголошення.pdf
|
|||
16 травня 2018 14:54 |
Дефектний акт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-16-001563-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОЛОЩАПОВ СТАНІСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1885407737
Дата подання: 21 травня 2018 10:53
Не розумію як це все назвати!
Спочатку року в м. Дніпро вимагали, щоб підрядник був обов'язково з Дніпра, а зараз в тендері UA-2018-05-16-001563-а потрібно бути з одного району, та мати три підписані діючі договори цього року.
Будь ласка дайте роз'яснення-з яких нормативних документів взяті ці слова.
Дякую!
Будь ласка дайте роз'яснення-з яких нормативних документів взяті ці слова.
Дякую!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2018 16:30
У відповідь на Вашу вимогу, а саме: "Спочатку року в м. Дніпро вимагали, щоб підрядник був обов'язково з Дніпра, а зараз в тендері UA-2018-05-16-001563-а потрібно бути з одного району, та мати три підписані діючі договори цього року. Будь ласка дайте роз'яснення-з яких нормативних документів взяті ці слова. Дякую!" повідомляємо, що в нашому оголошенні ніде не вказано, що ми вимагаємо, щоб підрядник був з одного з нами району в Дніпрі. Наша вимога, щоб підрядник міг надати інформацію про наявність вже діючіх договорів, заключених цього року з бюджетними установами, які знаходяться на лівобережжі міста Дніпро (не менше 3 (трьох)), із зазначенням предмету договору, назви замовників, контактної особи замовника та контактного телефону, що є підтвердженням наявності матеріально-технічної бази учасника на практиці. В даному випадку грає роль досвід роботи підрядника з бюджетними організаціями, місця виконання конкретних послуг за договорами, щоб ми могли ознайомитися з результатами його робіт.
Що стосується вашої вимоги дати роз'яснення з якіх нормативних документів взяті наші слова, повідомляємо: допорогові закупівлі регламентуються Наказом № 35 від 13.04.2016р. затвердженим ДП "Зовнішторгвидав України". На відміну від, наприклад, відкритих торгів, переліку інформації яка повинна міститися у тендерній документації немає. Згідно пункту № 6.3. Наказу № 35, а саме: "6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.", ми складаємо вимоги до учасників на наш розсуд.
З повагою – голова правління ОСББ «К47А» Романюха А.І.
Що стосується вашої вимоги дати роз'яснення з якіх нормативних документів взяті наші слова, повідомляємо: допорогові закупівлі регламентуються Наказом № 35 від 13.04.2016р. затвердженим ДП "Зовнішторгвидав України". На відміну від, наприклад, відкритих торгів, переліку інформації яка повинна міститися у тендерній документації немає. Згідно пункту № 6.3. Наказу № 35, а саме: "6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.", ми складаємо вимоги до учасників на наш розсуд.
З повагою – голова правління ОСББ «К47А» Романюха А.І.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕРДЮК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" #2863309069 |
Відхилено |
184 057,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 09:43
|
ФОП "ГАГЛОЄВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3094107174 |
Переможець |
198 526,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2018 16:33
|
Локальний кошторис.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2018 16:31
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2018 16:31
|
Дефектний акт.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2018 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2018 15:09
|
Договор ФОП Гаглоев Д.В..pdf | укладений |
21 червня 2018 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Добавление дополнений перечисленных в п. 2.1.1.данного договора, а именно: локальний кошторис, договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт. |
Номер договору про закупівлю: | 03/001563-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/001563-а від 21.06.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |