Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

встановлення систем пожежної сигналізації в закладах освіти
installation of fire alarm systems in educational institutions
Очікувана вартість
12 070 000,00 UAH
UA-2018-05-16-001504-b 2a4042b2d5e2484d83af09b23734a7e0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Циганок Анджела Михайлівна

380444199838 katorgina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Циганок Анджела Михайлівна
380444199838
katorgina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
National ID: 37445442
Contact point: Tsyhanok Andzhela Mykhailivna
380444199838
katorgina@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 травня 2018 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 18:00
Очікувана вартість: 12 070 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 травня 2018 17:12
Enquiries until: 05 червня 2018 18:00
Complaints submission until: до 11 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 червня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 12 070 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Лот № 1 - встановлення систем пожежної сигналізації в закладах дошкільної освіти, школах інтернатах (ДК 021:2015 Код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Лот № 2 - встановлення систем пожежної сигналізації в школах Оболонського району
ДК 021:2015 Код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, заклади освіти Оболонського району згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 р.
Розгорнути Згорнути
Lot № 1 - installation of fire alarm systems in institutions of preschool education, boarding schools (DK 021: 2015 Code 45310000-3 "Electrical works")
Lot № 2 - installation of fire alarm systems in schools Obolonsky district
DK 021: 2015 Code 45310000-3 "Electrical works"
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Kyiv, educational establishments of the Obolonsky district according to the location
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

16 травня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 17:13
Тендерна документація встановлення пожежна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання ліцензії
Дата подання: 22 травня 2018 12:19
Дата відповіді: 25 травня 2018 11:08
Шановний замовнику, предмет Вашої закупівлі звучить як: встановлення систем пожежної сигналізації. У таблиці 2 Додатку № 1 Ви зазначаєте, що учасник повинен надати: копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж; або ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж. МОМЕНТ 1: яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). МОМЕНТ 2: Ваш предмет закупівлі – встановлення систем пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь. МОМЕНТ 3: згідно Постанови КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466: будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту. Ви закуповуєте послуги з будівництва чого? Що нового ми, як потенційні учасники, будуємо? Що реконструюємо? Що переоснащуємо? Що реставруємо? Та що капітально ремонтуємо? Ми просимо надати конкретне посилання на абзац, розділ, підрозділ Вашого оголошення, де зазначено, що Ви закуповуєте БУДІВЕЛЬНІ послуги. МОМЕНТ 4: Пункт 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ!). В даному випадку ми просимо Вас надати нам конкретні посилання на нормативно-правові акти, де зазначено, що суб'єкти будівельної діяльності та суб’єкти надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення – це є ТОТОЖНІ\ОДНАКОВІ суб’єкти. Отже, враховуючи все вищевказане вимагаємо надати відповідь з відповідною аргументацією та посиланнями на нормативно-правові акти, в яких написано, що Учасники ЗОБОВ’ЯЗАНІ надати хоча б одну з тих ліцензій, що Ви вимагаєте для виконання робіт з встановлення пожежної сигналізації, у разі неможливості надання такої інформації, тоді виключіть ці неправомірні вимоги з Тендерної документації та внесіть зміни!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші питання будуть опрацьовані та роз’яснення будуть надані додатково
Щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази
Дата подання: 22 травня 2018 12:20
Дата відповіді: 25 травня 2018 11:08
Шановний замовнику, предмет Вашої закупівлі звучить як: встановлення систем пожежної сигналізації. У таблиці 2 Додатку № 1 Ви зазначаєте, що учасник повинен надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. Момент № 1: згідно ч.1. ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»: документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді(запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності; а також згідно цієї ж статті - декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру. Дане питання регулюється і ст.21 Закону України «Про охорону праці»: набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки МОЖЕ здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Зверніть увагу, що Законодавець зазначає МОЖЕ (може, а не має\повинен\зобов’язаний), тобто це є не обов’язком суб’єкта, а його ПРАВОМ. Якщо ми не хочемо отримувати згадану Декларацію, то чому ми маємо це робити заради Вас? Просто тому що Вам так захотілося? Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають таку Декларацію, та в невигідні умови тих, хто її не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, проаналізувавши вище викладені посилання, маємо висновок, що суб’єкт звернення на отримання Декларації МАЄ ПРАВО отримати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. Момент № 2: у Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 визначено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Даний ВИЧЕРПНИЙ перелік містить 19 позицій і жодна з них не співпадає з Вашим предметом закупівлі, а саме – встановлення систем пожежної сигналізації. Виникає питання: на підставі чого Ви вимагаєте взагалі подати цю Декларацію!? Отже, керуючись всіма вказаними нормами чинного законодавства, ВИМАГАЄМО прибрати дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші питання будуть опрацьовані та роз’яснення будуть надані додатково
Щодо надання кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 22 травня 2018 12:20
Дата відповіді: 30 травня 2018 11:56
Шановний замовнику, предмет Вашої закупівлі звучить як: встановлення систем пожежної сигналізації. У таблиці 2 Додатку № 1 Ви зазначаєте, що учасник повинен надати копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури на вид робіт: інженерно-будівельне проектування. А у додатку 5 Ви вимагаєте копію відповідного кваліфікаційного сертифікату у інженера-кошторисника (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»). Нам, як потенційним учасникам є не зрозумілим – навіщо ми повинні подавати два дані сертифікати? Які ще і не пов’язані між собою. Якщо у Вас закупівля на встановлення систем пожежної сигналізації, то послуги Вам має надавати інженер. Але до чого тут створення об’єктів архітектури? Ви ж нічого не будуєте, і ми - не суб’єкт будівельної діяльності! Адже згідно пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Саме тому ми вимагаємо виключити вимогу про надання кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури на вид робіт: інженерно-будівельне проектування з тендерної документації та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з того, що технічні вимоги закупівлі передбачають будівельно-монтажні роботи, а обсяги робіт визначені дефектними актами, учасник повинен в складі пропозиції надати у відсканованому вигляді:
- договірну ціну з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою (згідно національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013);
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт;
- розрахунок величини адміністративних витрат, яка склалась за попередній звітній період в межах п.7 додатку Д табл. Д1 ДСТУ-НБД.1.1-3:2013;
- розрахунок очікуваного прибутку визначається згідно п. 6.3.1., 6.3.2. та в межах п.8 додатку Е табл. Е. 1 ДСТУ-НБД. 1.1-3:2013,
вимогами тендерної документації передбачено надання копій сертифікатів сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури на вид робіт: інженерно-будівельне проектування та копію відповідного кваліфікаційного сертифікату у інженера-кошторисника.
Водночас зазначаємо, що умовами тендерної документації передбачено, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. У разі відсутності потреби в наданні вищезазначених документів учасник має право надати письмове пояснення з зазначенням аргументів, щодо відсутності кожного документа.
Щодо надання кваліфікаційних сертифікатів ГІП
Дата подання: 22 травня 2018 12:21
Дата відповіді: 25 травня 2018 11:08
Шановний замовнику, предмет Вашої закупівлі звучить як: встановлення систем пожежної сигналізації. У Наявність сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату. Нам, як потенційним учасникам є не зрозумілим – навіщо ми повинні подавати дані сертифікати (ще й на головного архітектора)? Якщо у Вас закупівля на встановлення систем пожежної сигналізації, то послуги Вам має надавати інженер. Але до чого тут створення об’єктів архітектури? Ви ж нічого не будуєте, і ми - не суб’єкт будівельної діяльності! Адже згідно пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Також варто заначити, що поняття, якими Ви оперуєте містяться в Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122): головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації; головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто сама назва документу говорить «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ». Повертаємося до того, що Ви нічого не будуєте, а ми - не суб’єкти будівельної діяльності. Отже, саме тому ми вимагаємо не порушувати чинне законодавство, не дискримінувати учасників (при встановленні цієї вимоги, Ви автоматично надаєте перевагу тим учасникам, у кого даний документ є), виключити вимогу про наявність сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату з тендерної документації та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші питання будуть опрацьовані та роз’яснення будуть надані додатково
Щодо наявності технічної документації
Дата подання: 22 травня 2018 12:21
Дата відповіді: 25 травня 2018 11:08
Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення з приводу того чи є у Вас технічна документація? Адже, ми бачимо, що Ви завантажили дефектні акти. Але у розділі 4.1. у Проекті договору Ви зазначаєте, що Виконавець зобов’язаний «розробити технічну документацію, забезпечити її узгодження і передачу до _________________________ для профілактичного обслуговування». Про розробку якої документації тоді йдеться? Тому просимо надати відповідь, для того, щоб потенційні учасники могли оцінити об’єм робіт, який необхідно виконати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші питання будуть опрацьовані та роз’яснення будуть надані додатково
Щодо обіцянки надання відповідей
Дата подання: 30 травня 2018 14:14
Дата відповіді: 07 червня 2018 15:23
Шановний замовнику, майже тиждень тому Ви надали відповіді на запитання "Ваші питання будуть опрацьовані та роз’яснення будуть надані додатково". Звичайно дуже дякуємо, що Ви зреагували на питання, але Ви просто надали відписку для того, щоб системи зарахувала, що начеб то відповідь є. Але по суті відповідей немає. Якщо Ви вважаєте, що ми це так залишимо, то дарма. Ще раз вимагаємо надати відповіді з приводу ліцензії, декларації, сертифікатів та документації, в інакшому разі - ми змушені будемо оскаржувати Ваші дії у Антимонопольному комітеті України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Про надання інформації


У відповідь на анонімні запитання до процедури закупівлі – «встановлення систем пожежної сигналізації в закладах освіти ДК 021:2015 Код 45310000-3. Електромонтажні роботи», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-05-16-001504-b (надалі – Процедура закупівлі), подані через електронну систему закупівель 22.05.2018 та 30.05.2018, Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник) повідомляє наступне.

1. Стосовно питання про дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері.
Підпунктом 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (надалі – Документація) встановлено, зокрема, що тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлі у форматі PDF (Portable Document Format), серед іншого, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до табл. 1 та 2 додатку 1 Документації).
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до табл. № 2 додатку 1 та додатку 2 Документації).
У таблиці 2 додатку 1 Документації визначений, зокрема, перелік дозвільних документів на право здійснення діяльності у визначеній сфері, які має подати учасник Процедури закупівлі у складі своєї Пропозиції.
Зокрема, відповідно до вказаних вище вимог Документації учасник повинен надати: «копію: ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж;
або ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів IV та V категорії складності, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж».
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, вимога Документації щодо надання вищевказаних документів була встановлена Замовником у відповідності до норм законодавства, з метою підтвердження наявності в учасників даного тендеру дозвільних документів на право здійснення діяльності у сфері, що пов'язана з предметом закупівлі (монтаж інженерних систем пожежної сигналізації).
Анонімним потенційним учасником Процедури закупівлі, який поставив дане запитання, документально не підтверджено неможливості отримання та надання ним у складі його Пропозиції одного з вказаних вище документів, а також не доведено, яким чином такі вимоги порушують його права та законні інтереси і перешкоджають йому взяти участь у тендері через встановлення Замовником вищевказаних вимог у Документації.
Отже, Замовник, встановивши у Документації наведені вище вимоги, не порушив норми законодавства, у тому числи права та законні інтереси потенційних учасників Процедури закупівлі, зокрема, анонімного суб'єкта господарювання, який поставив дане питання.
У зв'язку з цим, просимо уточнити та конкретизувати, яким чином вказані вище умови Документації порушують права та законні інтереси анонімного суб'єкта господарювання, який поставив це питання.

2. Щодо питання про декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
У таблиці 2 додатку 1 Документації визначений, зокрема, перелік дозвільних документів на право здійснення діяльності у визначеній сфері, які має подати учасник Процедури закупівлі у складі своєї Пропозиції.
Зокрема, відповідно до вказаних вище вимог Документації учасник повинен надати: «копію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу
або
дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу;
або дозволу на проведення робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників».
Так, вимога Документації щодо надання вищевказаних документів була встановлена Замовником у відповідності до норм законодавства, з метою підтвердження наявності в учасників даного тендеру дозвільних документів на право здійснення діяльності у сфері, що пов'язана з предметом закупівлі (монтаж інженерних систем пожежної сигналізації).
Анонімним потенційним учасником Процедури закупівлі, який поставив дане запитання, документально не підтверджено неможливості отримання та надання ним у складі його Пропозиції одного з вказаних вище документів, а також не доведено, яким чином такі вимоги порушують його права та законні інтереси і перешкоджають йому взяти участь у тендері через встановлення Замовником вищевказаних вимог у Документації.
Таким чином, Замовник, встановивши у Документації наведені вище вимоги, не порушив норми законодавства, у тому числи права та законні інтереси потенційних учасників Процедури закупівлі, зокрема, анонімного суб'єкта господарювання, який поставив дане питання.
У зв'язку з цим, просимо уточнити та конкретизувати, яким чином вказані вище умови Документації порушують права та законні інтереси анонімного суб'єкта господарювання, який поставив це питання.

3. Стосовно питання про кваліфікаційні сертифікати.
Таблицею 2 додатку 1 Документації встановлена необхідність надання учасником Процедури закупівлі у складі його Пропозиції копії кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єкта архітектури на вид робіт: інженерно-будівельне проектування.
Вказана вимога Документації була встановлена Замовником у відповідності до норм законодавства, з метою підтвердження учасником його відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наявності в учасників даного тендеру кваліфікованих виконавців, у тому числі, діяльність яких пов'язана з предметом закупівлі (монтаж інженерних систем пожежної сигналізації).
Анонімним потенційним учасником Процедури закупівлі, який поставив дане запитання, документально не підтверджено неможливості отримання та надання ним у складі його Пропозиції вказаного вище документа, а також не доведено, яким чином такі вимоги порушують його права та законні інтереси і перешкоджають йому взяти участь у тендері через встановлення Замовником вищевказаних вимог у Документації.
Отже, Замовник, встановивши у Документації наведені вище вимоги, не порушив норми законодавства, у тому числи права та законні інтереси потенційних учасників Процедури закупівлі, зокрема, анонімного суб'єкта господарювання, який поставив дане питання.
У зв'язку з цим, просимо уточнити та конкретизувати, яким чином вказані вище умови Документації порушують права та законні інтереси анонімного суб'єкта господарювання, який поставив це питання.

4. Щодо питання про кваліфікаційні сертифікати ГІП.
Пунктом 2 таблиці 1 додатку 1 Документації встановлено, що для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник Процедури закупівлі у складі своєї Пропозиції повинен надати заповнену довідка у формі, викладеній у таблиці 5 додатку 5 Документації, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У таблиці 5 додатку 5 Документації встановлена форма довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання послуг, що є об'єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід, а також зазначено наступне: «до довідки додаються…
…наявність сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату».
Вказана вимога Документації була встановлена Замовником у відповідності до норм законодавства, з метою підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційним критерія, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наявності в учасників даного тендеру кваліфікованих виконавців, у тому числі, спеціалістів, діяльність яких пов'язана з предметом закупівлі (монтаж інженерних систем пожежної сигналізації).
Анонімним потенційним учасником Процедури закупівлі, який поставив дане запитання, документально не підтверджено неможливості отримання та надання ним у складі його Пропозиції вказаних вище документів, а також не доведено, яким чином такі вимоги порушують його права та законні інтереси і перешкоджають йому взяти участь у тендері через встановлення Замовником вищевказаних вимог у Документації.
Таким чином, Замовник, встановивши у Документації наведені вище вимоги, не порушив норми законодавства, у тому числи права та законні інтереси потенційних учасників Процедури закупівлі, зокрема, анонімного суб'єкта господарювання, який поставив дане питання.
У зв'язку з цим, просимо уточнити та конкретизувати, яким чином вказані вище умови Документації порушують права та законні інтереси анонімного суб'єкта господарювання, який поставив це питання.

5. Стосовно питання про наявність технічної документації.
Підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (надалі – Документація) встановлено, зокрема, що тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлі у форматі PDF (Portable Document Format), серед іншого, з проектом договору про закупівлю (відповідно до додатку 4 Документації).
У додатку 4 Документації міститься проект договору про закупівлю.
Згідно з підпунктом «в» пункту 4.1 розділу 4 зазначеного проекту договору виконавець зобов'язаний «розробити технічну документацію, забезпечити її узгодження і передачу до _________________________ для профілактичного обслуговування».
Документація не містить «дефектних актів». Крім того, Замовник не «завантажував дефектні акти», як це зазначено у даному питанні.
Обсяг, характеристика, опис, специфікація тощо предмета закупівлі чітко визначені у Документації, що дає змогу потенційним учасникам Процедури закупівлі «оцінити об'єм робіт» належним чином.
У зв'язку з цим просимо уточнити та конкретизувати, що саме малось на увазі під даним питанням.

6. Стосовно термінів надання відповідей на запитання.
Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Враховуючи викладене, строк подання тендерних пропозицій має бути автоматично продовжений електронною системою не менш як на сім днів.
Також зауважуємо, що Замовник не несе відповідальності за безперервність (безперебійність тощо) функціонування електронної системи закупівель.

Виходячи з викладеної вище інформації, просимо надати уточнюючу інформацію та належне документальне підтвердження фактів і обставин, що викладені у наведених вище питаннях/зауваженнях.

Заздалегідь вдячні за співпрацю.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 - встановлення систем пожежної сигналізації в закладах дошкільної освіти, школах інтернатах (ДК 021:2015 Код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH


Title: Lot № 1 - installation of fire alarm systems in institutions of preschool education, boarding schools (DK 021: 2015 Code 45310000-3 "Electrical works")
Current status: Complete
Estimated total value: 4 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 червня 2018 12:01
Auction planned date: 27 червня 2018 12:01
Закінчення: 27 червня 2018 12:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
встановлення систем пожежної сигналізації в закладах дошкільної освіти, школах інтернатах (ДК 021:2015 Код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, місто Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Дата доставки: 31 грудня 2018

installation of fire alarm systems in institutions of preschool education, boarding schools (DK 021: 2015 Code 45310000-3 "Electrical works")
CPV: 45310000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 червня 2018
UA-2018-05-16-001504-b2a4042b2d5e2484d83af09b23734a7e0
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Учасник Документи Рішення
ПП "ОХОРОНА-004" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПЄРУН Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 червня 2018 18:16
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2018 15:51
Електронний підпис
15 червня 2018 15:49
Проект договору ЛОТ 1.pdf
15 червня 2018 15:49
Охорона-004 3371.pdf.p7s
15 червня 2018 15:49
Охорона-004 3371.pdf (1).p7s
15 червня 2018 15:49
Охорона-004 3371.pdf
15 червня 2018 15:49
субпідрядник.pdf
15 червня 2018 15:49
Статут.pdf
15 червня 2018 15:49
Платник ПДВ.pdf
15 червня 2018 15:49
наказ та рішення.pdf
15 червня 2018 15:49
Ліцензія.pdf
15 червня 2018 15:49
Лист.pdf.p7s
15 червня 2018 15:49
Лист.pdf (1).p7s
15 червня 2018 15:49
Лист.pdf
15 червня 2018 15:49
відсутність підстав.pdf
15 червня 2018 15:49
Банківська Ліцензія.pdf.p7s
15 червня 2018 15:49
Банківська Ліцензія.pdf
15 червня 2018 15:49
Технічне ЛОТ 1.pdf
15 червня 2018 15:49
працівники.pdf
15 червня 2018 15:49
Обладнання.pdf
15 червня 2018 15:49
листи згоди на обробку.pdf
15 червня 2018 15:49
захист довкілля.pdf
15 червня 2018 15:49
декларація.pdf
15 червня 2018 15:49
Відгук.pdf
15 червня 2018 15:49
Аналогічний досвід.pdf

Документи

21 червня 2018 18:15
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2018 15:11
Кошториси ч.2.rar
05 липня 2018 15:09
Довідка МВС.pdf
05 липня 2018 15:09
Договір.pdf
05 липня 2018 15:09
Тендерна.pdf
05 липня 2018 15:06
Кошториси ч.1.rar
15 червня 2018 17:47
Виписка з ЄДР.PDF
15 червня 2018 17:46
Проект договору.pdf
15 червня 2018 17:13
Кваліфікація.rar
15 червня 2018 17:13
Відповідність.rar
15 червня 2018 17:13
Кошториси ч.2.rar
15 червня 2018 17:13
Кошториси ч.1.rar
15 червня 2018 17:13
Проект договору.pdf
15 червня 2018 17:13
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

21 червня 2018 18:16
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2018 17:16
Кошторис1.rar
15 червня 2018 17:16
Кваліфікація1.rar
15 червня 2018 17:16
Гарантия1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія"

ТОВ ПЄРУН

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" 3 964 256,19
UAH з ПДВ
3 924 224,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПЄРУН 3 999 149,13
UAH з ПДВ
3 959 149,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 15:11
Кошториси ч.2.rar
05 липня 2018 15:09
Довідка МВС.pdf
05 липня 2018 15:09
Договір.pdf
05 липня 2018 15:09
Тендерна.pdf
05 липня 2018 15:06
Кошториси ч.1.rar
15 червня 2018 17:47
Виписка з ЄДР.PDF
15 червня 2018 17:46
Проект договору.pdf
15 червня 2018 17:13
Кваліфікація.rar
15 червня 2018 17:13
Відповідність.rar
15 червня 2018 17:13
Кошториси ч.2.rar
15 червня 2018 17:13
Кошториси ч.1.rar
15 червня 2018 17:13
Проект договору.pdf
15 червня 2018 17:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 17:16
Кошторис1.rar
15 червня 2018 17:16
Кваліфікація1.rar
15 червня 2018 17:16
Гарантия1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія"

ТОВ ПЄРУН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія"
#32346759
Переможець 3 924 224,21
UAH з ПДВ
05 липня 2018 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія"
#32346759
3 924 224,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2018 11:05
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2018 10:54
Додугода № 1 пожсигналізація.pdf зміни до договору
27 липня 2018 10:51
Електронний підпис укладений
18 липня 2018 13:38
Договор системи пожежної сигналізації в ДНЗ лот 1.pdf укладений
18 липня 2018 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1807/1П
Договір:
Номер додаткової угоди: додугода№1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 846 509,61
UAH