Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
2 599 989,60 UAH
UA-2018-05-16-001111-b bbcf8952f537488b91530e01dcab4424
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2018 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 15:00
Очікувана вартість: 2 599 989,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6-відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6 - Україна, відповідно додатку 1, додатку 9 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

16 травня 2018 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 15:12
ТД_молоко.doc
16 травня 2018 15:12
проект дог дод 9.docx
16 травня 2018 15:12
Оголошення молоко.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 493 865,76 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 920,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14700 UAH

Аукціон

Початок: 04 червня 2018 13:44
Закінчення: 04 червня 2018 14:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24644 шт
Молоко ультра пастеризоване
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІТАРЕНКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 493 865,76
UAH з ПДВ
493 865,76
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 493 865,76
UAH з ПДВ
493 865,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2018 17:45
заверенные уставные.rar

Публічні документи

11 червня 2018 11:29
Податкова_Лот_1.pdf
11 червня 2018 11:29
Довідка МВС_Лот_1.pdf
01 червня 2018 11:06
Електронний підпис
31 травня 2018 11:58
Доверенность.pdf.p7s.p7s
31 травня 2018 11:58
Доверенность.pdf
31 травня 2018 11:58
Банковская лицензия.pdf
31 травня 2018 11:58
115.47893.pdf.p7s.p7s
31 травня 2018 11:58
115.47893_Гарантия Лот_1.pdf
31 травня 2018 11:58
ДОД2_п_4.0_Працівники.pdf
31 травня 2018 11:58
ДОД2_п_4.0_Мат база.pdf
31 травня 2018 11:58
ДОД2_1.1_ про учасника.pdf
31 травня 2018 11:58
ДОД1_п_1.1 Сертифікат.PDF
31 травня 2018 11:58
ДОД1_п_1.1 Декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІТАРЕНКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІТАРЕНКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2155507435
Відхилено 493 865,76
UAH з ПДВ
07 червня 2018 18:29
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Переможець 493 865,76
UAH з ПДВ
07 червня 2018 18:32

Документи

07 червня 2018 18:29
Електронний підпис
07 червня 2018 18:29
166-1 протокол.pdf
07 червня 2018 18:29
166 відхилення 1.pdf
04 червня 2018 15:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

07 червня 2018 18:32
Електронний підпис
07 червня 2018 18:31
166-2 протокол.pdf
07 червня 2018 18:31
166 намір2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
493 865,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2018 18:32
Електронний підпис
07 червня 2018 18:31
166-2 протокол.pdf
07 червня 2018 18:31
166 намір2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 18:54
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 18:52
звіт.doc укладений
11 червня 2019 18:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:21
ATTX11G9.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:21
Про внесення змін молоко1 (1).docx зміни до договору
29 грудня 2018 15:21
Електронний підпис укладений
23 червня 2018 15:20
Договір ТОВ Люстдорф 1.pdf укладений
23 червня 2018 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п. 8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18269/Ю від 23.06.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.13.2., п.13.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 493 852,40 грн. (чотириста дев’яносто три тисячі вісімсот п’ятдесят дві гривні 40 коп.), крім того ПДВ 20% - 98 770,48 грн. (дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят гривень 48 коп.), що разом становить 592 622,88 грн. (п’ятсот дев’яносто дві тисячі шістсот двадцять дві гривні 88 коп). 13.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18269/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18269/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 479 336,77
UAH (в тому числі ПДВ 79 889,46 UAH)