Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-05-16-000983-b afcc52d225554318b63525ce088dea13
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Глекова Наталія Євгенівна

380445157061 sh263@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599026
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Сабурова, 19-Б
Контактна особа: Глекова Наталія Євгенівна
380445157061
sh263@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 12:23
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, місто Київ, Київ, О.Сабурова, 19-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  01 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-16-000983-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Укрмонтажлюкс, Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 17 травня 2018 11:26
Скарга
Ознайомившись з вимогами тендерної документації Замовника щодо надання учасником документації у складі цінової пропозиції на електронні торги (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, є не коректними та обмежують конкуренцію, а саме:

Пунктом 24 Оголошення, Учасника зобов’язано надати «Лист у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».

Однак ця вимога є не законною, оскільки в ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко встановлено, що:

«1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
А тому, Вимога надання такого Листа є не законною.

Окрім того, хочемо наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою»!

Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», -

об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні Товариства!

Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних Товариств, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними Товариствами. Це лише суб’єктивна думка представників «Київаудиту», яка не доведена!

Окрім того, згідно ст. 19 Конституції України - правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний виконувати лише ті вимоги державного органу права, підстави та спосіб реалізації яких чітко визначені в законі. Якщо ж вимоги державного органу не обґрунтовані конкретними нормами закону або суперечать їм, суб’єкт підприємницької діяльності має право не виконувати такі вимоги.

Враховуючи все вище викладене, керуючись чинним законодавством України, -

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення п. 24 Оголошення, щодо надання «Листа у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2018 14:59
Скаргу розглянуто . Прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, а саме видалити п.24 Оголошення з приводу надання "листа у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД 212 272,80
UAH з ПДВ
212 272,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс" 229 918,00
UAH з ПДВ
229 918,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2018 16:57
21 проект договору.pdf
23 травня 2018 16:57
28 про офшорні зони.pdf
23 травня 2018 16:57
30 щодо якості робіт.pdf
23 травня 2018 16:57
1 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 15:09
29_Статистика.pdf
23 травня 2018 15:09
Персональні дані.pdf
23 травня 2018 15:09
28_Лист без авансу.pdf
23 травня 2018 15:09
27_Довідка офшорні зони.pdf
23 травня 2018 15:09
26_витяг ПДВ.pdf
23 травня 2018 15:09
26_ф-4-ОПП.pdf
23 травня 2018 15:09
23_Контроль якості.pdf
23 травня 2018 15:09
22_наявність коштів.pdf
23 травня 2018 15:09
22_відкритий рахунок.pdf
23 травня 2018 15:09
21_Довідка податкова.pdf
23 травня 2018 15:09
21_Довідка податкова 2.pdf
23 травня 2018 15:09
20_Довідка МВС.pdf
23 травня 2018 15:09
19_антикоруп_програма.pdf
23 травня 2018 15:09
18_Довідка МінЮст.pdf
23 травня 2018 15:09
17_Ліцензія.pdf
23 травня 2018 15:09
16_дозвіл.pdf
23 травня 2018 15:09
15_Проект договору.pdf
23 травня 2018 15:09
14_Незмінні ціни.pdf
23 травня 2018 15:09
110_СД_ССР_5.pdf
23 травня 2018 15:09
110_СД_ССР_4.rtf.pdf
23 травня 2018 15:09
110_СД_СВР.pdf
23 травня 2018 15:09
110_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
23 травня 2018 15:09
110_СД_ИВР.pdf
23 травня 2018 15:09
110_ДЦ_ДЦ_3.pdf
23 травня 2018 15:09
110_ДЦ_ДЦ_2.rtf.pdf
23 травня 2018 15:09
12_Договір СШ 307.pdf
23 травня 2018 15:09
12_Договір покрівля.pdf
23 травня 2018 15:09
12_Довідка досвід.pdf
23 травня 2018 15:09
12_відгук СШ 307.pdf
23 травня 2018 15:09
12_відгук Школа 294.pdf
23 травня 2018 15:09
10_Гарантія 3 дні.pdf
23 травня 2018 15:09
9_Афілійовані особи.pdf
23 травня 2018 15:09
8_Довідка_рух.pdf
23 травня 2018 15:09
8_Фінзвіт 2017.pdf
23 травня 2018 15:09
7_Банкрутство.pdf
23 травня 2018 15:09
6_Журнал обліку.pdf
23 травня 2018 15:09
6_Відомість.pdf
23 травня 2018 15:09
6_ Договір_оренди.pdf
23 травня 2018 15:09
5_Працівники.pdf
23 травня 2018 15:09
5_Посвідчення.pdf
23 травня 2018 15:09
5_Штатний розпис.pdf
23 травня 2018 15:09
5_Працевлаштування.pdf
23 травня 2018 15:09
5_Накази.pdf
23 травня 2018 15:09
5_Медичні книжки.pdf
23 травня 2018 15:09
4_Свідоцтво.pdf
23 травня 2018 15:09
4_Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2018 15:09
2_Статут завір.pdf
23 травня 2018 15:09
2_Паспорт.pdf
23 травня 2018 15:09
1_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК КИЇВ-М-БУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД
#40313047
Відхилено 212 272,80
UAH з ПДВ
25 травня 2018 15:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс"
#33147770
Переможець 229 918,00
UAH з ПДВ
25 травня 2018 15:34

Документи

25 травня 2018 15:12
протокол 16.pdf
25 травня 2018 15:11
Лист-відмова.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс"
#33147770
229 918,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод угода.pdf зміни до договору
25 червня 2018 12:23
Договір пандус.pdf укладений
04 червня 2018 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на суму техничної експертизи
Номер договору про закупівлю: 31/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML