Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-05-16-000983-b ● afcc52d225554318b63525ce088dea13
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів № 263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03599026 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Сабурова, 19-Б |
Контактна особа: |
Глекова Наталія Євгенівна 380445157061 sh263@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2018 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2018 12:23 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, місто Київ, Київ, О.Сабурова, 19-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2018
—
01 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2018 15:30 |
Документ п.24.docx |
17 травня 2018 15:02 |
Оголошення (263) капітальний ремонт вхідної групи з об. пандуса.docx |
16 травня 2018 14:54 |
Оголошення (263) капітальний ремонт вхідної групи з об. пандуса.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-16-000983-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Укрмонтажлюкс, Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 17 травня 2018 11:26
Скарга
Ознайомившись з вимогами тендерної документації Замовника щодо надання учасником документації у складі цінової пропозиції на електронні торги (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, є не коректними та обмежують конкуренцію, а саме:
Пунктом 24 Оголошення, Учасника зобов’язано надати «Лист у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Однак ця вимога є не законною, оскільки в ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко встановлено, що:
«1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
А тому, Вимога надання такого Листа є не законною.
Окрім того, хочемо наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою»!
Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», -
об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні Товариства!
Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних Товариств, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними Товариствами. Це лише суб’єктивна думка представників «Київаудиту», яка не доведена!
Окрім того, згідно ст. 19 Конституції України - правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний виконувати лише ті вимоги державного органу права, підстави та спосіб реалізації яких чітко визначені в законі. Якщо ж вимоги державного органу не обґрунтовані конкретними нормами закону або суперечать їм, суб’єкт підприємницької діяльності має право не виконувати такі вимоги.
Враховуючи все вище викладене, керуючись чинним законодавством України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення п. 24 Оголошення, щодо надання «Листа у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 24 Оголошення, Учасника зобов’язано надати «Лист у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Однак ця вимога є не законною, оскільки в ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко встановлено, що:
«1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
А тому, Вимога надання такого Листа є не законною.
Окрім того, хочемо наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою»!
Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», -
об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні Товариства!
Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних Товариств, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними Товариствами. Це лише суб’єктивна думка представників «Київаудиту», яка не доведена!
Окрім того, згідно ст. 19 Конституції України - правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний виконувати лише ті вимоги державного органу права, підстави та спосіб реалізації яких чітко визначені в законі. Якщо ж вимоги державного органу не обґрунтовані конкретними нормами закону або суперечать їм, суб’єкт підприємницької діяльності має право не виконувати такі вимоги.
Враховуючи все вище викладене, керуючись чинним законодавством України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення п. 24 Оголошення, щодо надання «Листа у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2018 14:59
Скаргу розглянуто . Прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, а саме видалити п.24 Оголошення з приводу надання "листа у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД #40313047 |
Відхилено |
212 272,80
UAH з ПДВ
|
25 травня 2018 15:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс" #33147770 |
Переможець |
229 918,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2018 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дод угода.pdf | зміни до договору |
25 червня 2018 12:23
|
Договір пандус.pdf | укладений |
04 червня 2018 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшена на суму техничної експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 31/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |