Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)
Очікувана вартість
6 275 880,00 UAH
UA-2018-05-16-000963-c 7b70d828244640adb1eeb4332a185fc1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 травня 2018 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2018 15:00
Початок аукціону: 23 серпня 2018 13:50
Очікувана вартість: 6 275 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 188100 UAH
Publication date: 16 травня 2018 18:00
Enquiries until: 06 липня 2018 15:00
Complaints submission until: до 12 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 6 275 880 UAH including VAT
Minimal lowering step: 62 730 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) - 1 341 т., - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)- 1 341 tons - in accordance with Appendix 1 of the tender documentation
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018 (until 31.12.2018)
Number of goods or scope of work or services.
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)- 1 341 tons - in accordance with Appendix 1 of the tender documentation
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018 (until 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1341 т
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 10:01
ТД_158_нова редакція.doc
09 липня 2018 10:01
ТД_158_ з закр. даними.doc
09 липня 2018 10:01
Перелік змін (9).docx
16 травня 2018 17:57
Проект договору.docx
16 травня 2018 17:57
оголошення_вугілля Прид.docx
16 травня 2018 17:57
оголошення англ.docx
09 липня 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2018 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 10:01
ТД_158_нова редакція.doc
03 липня 2018 17:26
ТД_158_нова редакція.doc
27 червня 2018 08:26
ТД_158_нова редакція.doc
19 червня 2018 08:46
ТД_158_нова редакція.doc
30 травня 2018 08:50
ТД_158_нова редакція.doc
16 травня 2018 17:57
ТД_вугілля Прид..doc
09 липня 2018 10:01
ТД_158_ з закр. даними.doc
03 липня 2018 17:26
ТД_158_з закресленими даними.doc
27 червня 2018 08:26
ТД_158_з закресленими.doc
19 червня 2018 08:46
ТД_158_з закр.даними.doc
30 травня 2018 08:50
ТД_з закр.даними.doc
09 липня 2018 10:01
Перелік змін (9).docx
03 липня 2018 17:26
Перелік змін (9).docx
27 червня 2018 08:26
Перелік змін.docx
19 червня 2018 08:46
Перелік змін.docx
19 червня 2018 08:46
Перелік змін.docx
30 травня 2018 08:50
Перелік змін.docx
16 травня 2018 17:57
Проект договору.docx
16 травня 2018 17:57
оголошення_вугілля Прид.docx
16 травня 2018 17:57
оголошення англ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

якісні показники
Дата подання: 21 травня 2018 11:08
Дата відповіді: 30 травня 2018 08:49
Згідно ДСТУ 7146-2010 якісні показники вугілля ДГ 13-100 наступні: зольність на сухий стан палива не більше14% вологість на робочий стан палива не більше 14% нижча теплота згоряння не менше 5500 кКал/кг Просимо Вас привести якісні показники вугілля ДГ вказані у тендерній документації до вимог ДСТУ 7146-2010.
Відповідь: Зміни вноситись не будуть з даного питання. Замовник має право встановлювати технічні характеристики в межах чинних НТД.
ЕЦП на кожен документ
Дата подання: 01 червня 2018 14:18
Дата відповіді: 05 червня 2018 17:50
Згідно вимог тендерної документації кожен документ надається окремим файлом з накладанням ЕЦП. Однак, дану вимогу неможливо виконати, оскільки електронні майданчики надають можливість накладання ЕЦП виключно на усі документи тендерної пропозиції разом та не надають можливість скріпити ЕЦП окремі документи. Просимо надати роз"яснення, чи допускається згідно вимог документації скріпити ЕЦП всі подані документи тендерної пропозиції разом та чи це не буде підставою для відхилення пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до умов тендерної документації п. 3.1 Розділу 3 Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа. Документи повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat), мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, та рекомендовано з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), а не обов’язково.
Уточнення
Дата подання: 05 червня 2018 12:00
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:39
Відповідно до пункту 4.3.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається надання позитивного відгуку від замовника за наданим(ми) договором(ми). Просимо роз′яснити, чи мається на увазі Замовник у розумінні пункту 9 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» чи учасник буде відповідати цьому кваліфікаційному критерію, якщо надасть копію аналогічного договору не з Замовником у розумінні закону «Про публічні закупівлі», а з іншим контрагентом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Філія «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» не заперечує щодо надання копії аналогічного договору з Замовником або з іншим контрагентом при наявності позитивного відгуку за наданим договором
Щодо реєстрації податкових накладних на вугілля камяне
Дата подання: 08 червня 2018 14:03
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:39
У тендерній документації вимагається для здійснення оплати за вугілля камяне реєстрації податкової накладної. Така вимога суперечить перехідним положенням податкового кодексу п 44 підрозділ 2 розділ ХХ де визначено, що датою виникнення податкового кредиту та податкового зобовязання є дата оплати за вугілля. Просимо привести вимоги тендерної документації відповідно до умов чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 44 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ тимчасово, до 1 січня 2019 року, платники податку, які здійснюють постачання (у тому числі оптове), передачу, розподіл електричної та/або теплової енергії, постачання вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2703 00 00 00, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД, визначають дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.(Лист ФС від 27.11.2017 №2734/99-15-03-02-15/ІПК). Таким чином, зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Стосовно постачання
Дата подання: 08 червня 2018 14:42
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:39
Доброго дня. Підскажіть будь ласка яким способом здійснювати постачання залізницею у піввагонах чи вантажними автомобільми? Дякую.
Відповідь: Постачання продукції необхідно здійснювати залізничним транспортом відповідно до рознарядки Замовника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-16-000963-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В-ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:40855552
Дата подання: 06 червня 2018 16:50
Вимога щодо внесення змін
Умовами ТД передбачений строк постачання, але не зазначено конкретного графіку постачання. Приймаючи до уваги, що ціна на вугілля не є постійною і може змінюватися в залежності від сезону, відсутність конкретного графіку постачання суттєво ускладнює для потенційних учасників визначення ціни на продукцію, яка буде пропонуватися до постачання, та визначення максимально прийнятного для учасника пониження ціни під час аукціону.
Просимо внести зміни в умови тендерної документації та зазначити графік постачання продукції на період дії договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2018 17:40
Поставку Продукції необхідно буде здійснювати рівномірними партіями на протязі 2018 року відповідно рознарядок Замовника. Внесення змін у умови тендерної документації не планується.
Номер вимоги: UA-2018-05-16-000963-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008", Код ЄДРПОУ:35751643
Дата подання: 24 липня 2018 14:48
Вимога
Про усунення порушень проведення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 08:43
Тендерний комітет розглянувши вимогу учасника прийшов до висновку, що вимога UA-2018-05-16-000963-c.c4 не відповідає вимогам ст. 18, ч. 3 ст. 30 та абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що процедура оскарження встановлена в ст. 18 ЗУ «про публічні закупівлі».
Вимогу UA-2018-05-16-000963-c.c4 залишити без розгляду.

Документи подані скаржником

24 липня 2018 14:48
Вимога 2473211.docx

Документи

02 серпня 2018 08:43
01.08.2018 158_вугілля Придн.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-16-000963-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 24 липня 2018 14:11
Скарга в порядку статті 18
Скарга в порядку статті 18
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 липня 2018 17:10
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна конюктури ринку
Дата: 10 серпня 2018 17:11
Рішення від 27.07.2018 № 7568.pdf
Дата публікації: 27 липня 2018 17:10
Рішення від 13.08.2018 № 8207.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2018 18:07
Номер скарги: UA-2018-05-16-000963-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "Магнатек", Код ЄДРПОУ:38918890
Дата подання: 24 липня 2018 12:36
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Оскарження результатів прекваліфікації. Детально в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2018 18:22
Рішення від 26.07.2018 № 7522+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 18:22
Рішення від 13.08.2018 № 8214.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2018 20:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно рішення № 8214-р/пк-пз від 13.08.2018 діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель філія «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» зобов’язана скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО", протокол № 45-11/07/18 від 19.07.2018 р. Відповідно рішення № 8214-р/пк-пз від 13.08.2018 пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації тендерна пропозиція, яка подається учасником Процедури закупівлі, повинна містити, зокрема, забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами Документації). Відповідно до пункту 3.3 розділу 3 Документації забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії, а саме – банківської гарантії або страхової гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в додатку 7 Документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 188 100,00 (сто вісімдесят вісім тисяч сто гривень 00 коп). Додаток 7 Документації містить вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника із сплати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 додатку 7 Документації забезпечення тендерної пропозиції повинна містити такі суттєві умови, зокрема, посилання на номер оголошення про проведення Процедури закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. Відповідно до підпункту 8 пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах гарантія повинна містити дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Пунктом 3 вказаного Положення передбачено визначення термінів, що вживаються у Положенні, зокрема, передбачено, що: - базові відносини – відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія; - тендерна документація – документація, що готується замовником тендера і використовується особами - учасниками тендера для підготовки та їх участі в тендері. Слід зазначити, що згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 09.07.2018 розміщено останню редакцію Документації, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.07.2018. У складі Пропозиції ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО" (архіна папка "Гарантія 4057-18.rar", файл "4057-18.pdf") міститься банківська гарантія від 16.07.2018 № 4057-18, яка, серед іншого, містить посилання на номер оголошення про проведення Процедури закупівлі. 4 Разом з тим, вказана банківська гарантія не містить дату, номер і назву документу, з якого виникають базові відносини, а саме – Документації. Враховуючи викладене пропозиція не відповідає умовам п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації. Скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО", протокол № 45-11/07/18 від 19.07.2018 р. Пропозицію учасника ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 17 серпня 2018 15:33

Документи подані скаржником

24 липня 2018 14:11
Скарга
24 липня 2018 14:11
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

13 серпня 2018 18:07
Рішення від 13.08.2018 № 8207.pdf

Документи подані скаржником

24 липня 2018 12:36
158 Протокол 963
24 липня 2018 12:36
Платіжне доручення3 742
24 липня 2018 12:36
Скарга 000963

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 серпня 2018
UA-2018-05-16-000963-c7b70d828244640adb1eeb4332a185fc1
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТД "Магнатек" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО" Документи
Відхилено
Документи

Документи

19 липня 2018 17:49
відхилення 1.docx
19 липня 2018 17:49
158 Протокол.docx
19 липня 2018 17:49
Електронний підпис

Документи

19 липня 2018 17:50
158 Протокол.docx
19 липня 2018 17:50
відхилення 2.docx
19 липня 2018 17:50
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2018 12:13
Електронний підпис
16 липня 2018 12:03
ДеклараціяЩерб.pdf
16 липня 2018 12:03
Технічна1.pdf
16 липня 2018 12:03
ПроектДогПечатка.pdf
16 липня 2018 12:03
СканКвал.pdf

Документи

19 липня 2018 17:50
158 Протокол.docx
19 липня 2018 17:50
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2018 13:05
Електронний підпис
16 липня 2018 13:02
12_13 Технічна ч_1
16 липня 2018 13:02
14_20 Технічна ч_2
16 липня 2018 13:02
Гарантія 3 2442
16 липня 2018 13:02
01 Цінова 3

Документи

19 липня 2018 17:51
158 Протокол.docx
19 липня 2018 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

10 вересня 2018 11:14
Довідка МВД.pdf
10 вересня 2018 11:14
Довідка ДПІ.pdf
07 вересня 2018 15:24
Цінова UA-2018-05-16-000963-c.pdf
16 липня 2018 13:59
Довідка ст. 17.PDF
16 липня 2018 13:59
Цінова пропозиція.PDF
16 липня 2018 13:59
ДСТУ 3472-2015.pdf
16 липня 2018 13:59
ТУ.PDF
16 липня 2018 13:59
Тех специфікація.PDF
16 липня 2018 13:59
Статут_БАНК АЛЬЯНС.7z
16 липня 2018 13:59
Проект договору.PDF
16 липня 2018 13:59
Письмо подтв.7z
16 липня 2018 13:59
Наказ Фролова.7z
16 липня 2018 13:59
Лист відгук_ПЗЗ.pdf
16 липня 2018 13:59
ДСТУ.PDF
16 липня 2018 13:59
Дані на товар.PDF
16 липня 2018 13:59
Гарантія 1094-18.7z
16 липня 2018 13:59
Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2018 13:59
Банкiвська лiцензiя.7z
16 липня 2018 13:59
sfera_akk_org_ocen_sootv3.pdf
16 липня 2018 13:59
sfera_akk_org_ocen_sootv2.pdf
16 липня 2018 13:59
sfera_akk_org_ocen_sootv1.pdf

Документи

19 липня 2018 17:51
158 Протокол.docx
19 липня 2018 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2018 14:50
Електронний підпис
16 липня 2018 14:48
ДСТУ 7146.pdf
16 липня 2018 14:48
ДСТУ 3472.pdf
16 липня 2018 14:48
зразок посвідчення.pdf
16 липня 2018 14:48
ГОСТ 19242.pdf
16 липня 2018 14:48
дов.про товар.pdf
16 липня 2018 14:48
договір Енергозахід.pdf
16 липня 2018 14:48
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2018 14:48
копії ВН.pdf
16 липня 2018 14:48
витяг ПДВ.pdf
16 липня 2018 14:48
ставка ПДВ.pdf
16 липня 2018 14:48
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2018 14:48
довідка про учасника.pdf
16 липня 2018 14:48
Гарантія 4057-18.7z
16 липня 2018 14:48
відгук контрагента.PDF
16 липня 2018 14:48
наказ.pdf
16 липня 2018 14:48
Наказ Фролова.7z

Документи

17 серпня 2018 15:33
відхилення 1.docx
17 серпня 2018 15:33
Протокол.docx
17 серпня 2018 15:33
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2018 14:50
Електронний підпис
16 липня 2018 14:48
ДСТУ 7146.pdf
16 липня 2018 14:48
ДСТУ 3472.pdf
16 липня 2018 14:48
зразок посвідчення.pdf
16 липня 2018 14:48
ГОСТ 19242.pdf
16 липня 2018 14:48
дов.про товар.pdf
16 липня 2018 14:48
договір Енергозахід.pdf
16 липня 2018 14:48
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2018 14:48
копії ВН.pdf
16 липня 2018 14:48
витяг ПДВ.pdf
16 липня 2018 14:48
ставка ПДВ.pdf
16 липня 2018 14:48
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2018 14:48
довідка про учасника.pdf
16 липня 2018 14:48
Гарантія 4057-18.7z
16 липня 2018 14:48
відгук контрагента.PDF
16 липня 2018 14:48
наказ.pdf
16 липня 2018 14:48
Наказ Фролова.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008"

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ "ТД "Магнатек"

ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2018 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "Магнатек" 6 155 190,00
UAH з ПДВ
6 092 163,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС" 6 275 880,00
UAH з ПДВ
6 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2018 13:05
Електронний підпис
16 липня 2018 13:02
12_13 Технічна ч_1
16 липня 2018 13:02
14_20 Технічна ч_2
16 липня 2018 13:02
Гарантія 3 2442
16 липня 2018 13:02
01 Цінова 3

Публічні документи

10 вересня 2018 11:14
Довідка МВД.pdf
10 вересня 2018 11:14
Довідка ДПІ.pdf
07 вересня 2018 15:24
Цінова UA-2018-05-16-000963-c.pdf
16 липня 2018 13:59
Довідка ст. 17.PDF
16 липня 2018 13:59
Цінова пропозиція.PDF
16 липня 2018 13:59
ДСТУ 3472-2015.pdf
16 липня 2018 13:59
ТУ.PDF
16 липня 2018 13:59
Тех специфікація.PDF
16 липня 2018 13:59
Статут_БАНК АЛЬЯНС.7z
16 липня 2018 13:59
Проект договору.PDF
16 липня 2018 13:59
Письмо подтв.7z
16 липня 2018 13:59
Наказ Фролова.7z
16 липня 2018 13:59
Лист відгук_ПЗЗ.pdf
16 липня 2018 13:59
ДСТУ.PDF
16 липня 2018 13:59
Дані на товар.PDF
16 липня 2018 13:59
Гарантія 1094-18.7z
16 липня 2018 13:59
Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2018 13:59
Банкiвська лiцензiя.7z
16 липня 2018 13:59
sfera_akk_org_ocen_sootv3.pdf
16 липня 2018 13:59
sfera_akk_org_ocen_sootv2.pdf
16 липня 2018 13:59
sfera_akk_org_ocen_sootv1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "Магнатек"

ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "Магнатек"
#38918890
Рішення скасоване 6 092 163,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 18:30
ТОВ "ТД "Магнатек"
#38918890
Відхилено 6 092 163,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 18:30
ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС"
#38347246
Переможець 6 155 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 18:31

Документи

23 серпня 2018 15:52
Електронний підпис
23 серпня 2018 15:52
Протокол.docx
23 серпня 2018 15:52
Намір.docx

Документи

06 вересня 2018 18:30
Електронний підпис
06 вересня 2018 18:30
Протокол 1.docx
06 вересня 2018 18:30
відхилення 1.docx

Документи

06 вересня 2018 18:31
Електронний підпис
06 вересня 2018 18:31
Протокол.docx
06 вересня 2018 18:31
Намір.docx
06 вересня 2018 18:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС"
#38347246
6 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2018 18:31
Електронний підпис
06 вересня 2018 18:31
Протокол.docx
06 вересня 2018 18:31
Намір.docx
06 вересня 2018 18:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 15:09
ZVIT_вугілля_Придн.doc укладений
29 березня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:29
ДУ-3 Пр 18468 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:29
Про внесення змін ДУ-3 вугілля Пр.docx зміни до договору
29 грудня 2018 14:29
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 16:42
ДУ-2 Пр (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 16:42
Повідомлення ДУ-2 18468 (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 16:42
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 16:40
ДУ-1 Пр 18468 (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 16:40
ATTGTWEH (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 16:40
Про внесення змін ДУ-1 Пр (1).docx зміни до договору
05 жовтня 2018 16:40
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 18:54
УЗ-ЦЛ-18468 від 24.09.18.pdf укладений
25 вересня 2018 18:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Специфікацію №1 Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року анулювати. 2. Включити до Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року Специфікацію №2 на суму 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.), ПДВ – 0%, разом без ПДВ – 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.). 3. Пункт 4.1. Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року викласти в наступній редакції: «Загальна сума даного Договору складає – 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.), ПДВ – 0%, разом без ПДВ – 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.)». 4. Пункт 6.1. Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року доповнити та викласти в наступній редакції: «Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом 30 календарних днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію, обумовлену згідно з п. 5.2.». 5. Пункт 7.1. Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року доповнити та викласти в наступній редакції: «Приймання Продукції ЗАМОВНИКОМ здійснюється на підставі підтвердження наступних документів: - рахунку - фактури; - видаткової накладної або Акту приймання – передачі, підписаного представником ПОСТАЧАЛЬНИКА, який ЗАМОВНИК повинен підписати після прийняття продукції; - товаро – транспортної накладної; - документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п. 2.2. договору; - пакувальних аркушів (при наявності). Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції, але не пізніше другого числа місяця, наступного за місяцем в якому проводилось відвантаження Продукції.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18468/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18468/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Пункт 1.3 Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року доповнити та викласти в наступній редакції: «Виробники продукції: ТОВ «ЗФ «Богучарська» (Україна), ТОВ «Вугілля Інвест» (Україна), Філія «Збагачувальна фабрика «Щербинівська» ТОВ «Донінтервугілля» (Україна), ТОВ «Збагачувальна фабрика № 105 (Україна)».
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18468/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18468/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018р. (далі Договір) специфікацією №3 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.13.2., п.13.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №2, №3, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №2, №3 до даного Договору. 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 7 346 989,00 грн. (сім мільйонів триста сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят дев'ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ 0%, разом без ПДВ – 7 346 989,00 грн. (сім мільйонів триста сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят дев'ять гривень 00 коп.). 13.2. Специфікації №2, №3 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18468/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18468/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 7 317 619,40
UAH