Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)
Очікувана вартість
6 275 880,00 UAH
UA-2018-05-16-000963-c ● 7b70d828244640adb1eeb4332a185fc1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway” |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Romanchuk Viktor provision +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 травня 2018 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2018 13:50 |
Очікувана вартість: | 6 275 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 188100 UAH |
Publication date: | 16 травня 2018 18:00 |
Enquiries until: | 06 липня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2018 15:00 |
Information
Estimated total value: | 6 275 880 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 62 730 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) - 1 341 т., - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018)
Розгорнути
Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)- 1 341 tons - in accordance with Appendix 1 of the tender documentation
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018 (until 31.12.2018)
Number of goods or scope of work or services.
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)- 1 341 tons - in accordance with Appendix 1 of the tender documentation
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018 (until 31.12.2018)
Розгорнути
Згорнути
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)- 1 341 tons - in accordance with Appendix 1 of the tender documentation
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018 (until 31.12.2018)
Number of goods or scope of work or services.
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)- 1 341 tons - in accordance with Appendix 1 of the tender documentation
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. during 2018 (until 31.12.2018)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1341 т
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Coal is a stone of the brand D.H. (13-100)
CPV: 09110000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2018 10:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2018 10:01 |
ТД_158_нова редакція.doc | |
09 липня 2018 10:01 |
ТД_158_ з закр. даними.doc | |
09 липня 2018 10:01 |
Перелік змін (9).docx | |
16 травня 2018 17:57 |
Проект договору.docx | |
16 травня 2018 17:57 |
оголошення_вугілля Прид.docx | |
16 травня 2018 17:57 |
оголошення англ.docx |
09 липня 2018 10:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
09 липня 2018 10:01 |
ТД_158_нова редакція.doc
|
|||||||||||||||
09 липня 2018 10:01 |
ТД_158_ з закр. даними.doc
|
|||||||||||||||
09 липня 2018 10:01 |
Перелік змін (9).docx
|
|||||||||||||||
16 травня 2018 17:57 |
Проект договору.docx
|
|||||||||||||||
16 травня 2018 17:57 |
оголошення_вугілля Прид.docx
|
|||||||||||||||
16 травня 2018 17:57 |
оголошення англ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
якісні показники
Дата подання: 21 травня 2018 11:08
Дата відповіді: 30 травня 2018 08:49
Згідно ДСТУ 7146-2010 якісні показники вугілля ДГ 13-100 наступні: зольність на сухий стан палива не більше14% вологість на робочий стан палива не більше 14% нижча теплота згоряння не менше 5500 кКал/кг Просимо Вас привести якісні показники вугілля ДГ вказані у тендерній документації до вимог ДСТУ 7146-2010.
Відповідь: Зміни вноситись не будуть з даного питання. Замовник має право встановлювати технічні характеристики в межах чинних НТД.
ЕЦП на кожен документ
Дата подання: 01 червня 2018 14:18
Дата відповіді: 05 червня 2018 17:50
Згідно вимог тендерної документації кожен документ надається окремим файлом з накладанням ЕЦП. Однак, дану вимогу неможливо виконати, оскільки електронні майданчики надають можливість накладання ЕЦП виключно на усі документи тендерної пропозиції разом та не надають можливість скріпити ЕЦП окремі документи. Просимо надати роз"яснення, чи допускається згідно вимог документації скріпити ЕЦП всі подані документи тендерної пропозиції разом та чи це не буде підставою для відхилення пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до умов тендерної документації п. 3.1 Розділу 3 Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа. Документи повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat), мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, та рекомендовано з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), а не обов’язково.
Уточнення
Дата подання: 05 червня 2018 12:00
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:39
Відповідно до пункту 4.3.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається надання позитивного відгуку від замовника за наданим(ми) договором(ми). Просимо роз′яснити, чи мається на увазі Замовник у розумінні пункту 9 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» чи учасник буде відповідати цьому кваліфікаційному критерію, якщо надасть копію аналогічного договору не з Замовником у розумінні закону «Про публічні закупівлі», а з іншим контрагентом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філія «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» не заперечує щодо надання копії аналогічного договору з Замовником або з іншим контрагентом при наявності позитивного відгуку за наданим договором
Щодо реєстрації податкових накладних на вугілля камяне
Дата подання: 08 червня 2018 14:03
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:39
У тендерній документації вимагається для здійснення оплати за вугілля камяне реєстрації податкової накладної. Така вимога суперечить перехідним положенням податкового кодексу п 44 підрозділ 2 розділ ХХ де визначено, що датою виникнення податкового кредиту та податкового зобовязання є дата оплати за вугілля. Просимо привести вимоги тендерної документації відповідно до умов чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 44 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ тимчасово, до 1 січня 2019 року, платники податку, які здійснюють постачання (у тому числі оптове), передачу, розподіл електричної та/або теплової енергії, постачання вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2703 00 00 00, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД, визначають дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.(Лист ФС від 27.11.2017 №2734/99-15-03-02-15/ІПК). Таким чином, зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Стосовно постачання
Дата подання: 08 червня 2018 14:42
Дата відповіді: 03 липня 2018 17:39
Доброго дня. Підскажіть будь ласка яким способом здійснювати постачання залізницею у піввагонах чи вантажними автомобільми? Дякую.
Відповідь: Постачання продукції необхідно здійснювати залізничним транспортом відповідно до рознарядки Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-16-000963-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В-ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:40855552
Дата подання: 06 червня 2018 16:50
Вимога щодо внесення змін
Умовами ТД передбачений строк постачання, але не зазначено конкретного графіку постачання. Приймаючи до уваги, що ціна на вугілля не є постійною і може змінюватися в залежності від сезону, відсутність конкретного графіку постачання суттєво ускладнює для потенційних учасників визначення ціни на продукцію, яка буде пропонуватися до постачання, та визначення максимально прийнятного для учасника пониження ціни під час аукціону.
Просимо внести зміни в умови тендерної документації та зазначити графік постачання продукції на період дії договору.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни в умови тендерної документації та зазначити графік постачання продукції на період дії договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2018 17:40
Поставку Продукції необхідно буде здійснювати рівномірними партіями на протязі 2018 року відповідно рознарядок Замовника. Внесення змін у умови тендерної документації не планується.
Номер вимоги: UA-2018-05-16-000963-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008", Код ЄДРПОУ:35751643
Дата подання: 24 липня 2018 14:48
Вимога
Про усунення порушень проведення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 08:43
Тендерний комітет розглянувши вимогу учасника прийшов до висновку, що вимога UA-2018-05-16-000963-c.c4 не відповідає вимогам ст. 18, ч. 3 ст. 30 та абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що процедура оскарження встановлена в ст. 18 ЗУ «про публічні закупівлі».
Вимогу UA-2018-05-16-000963-c.c4 залишити без розгляду.
Вимогу UA-2018-05-16-000963-c.c4 залишити без розгляду.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-16-000963-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 24 липня 2018 14:11
Дата подання: 24 липня 2018 14:11
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 липня 2018 17:10
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна конюктури ринку
Дата: 10 серпня 2018 17:11
Рішення від 27.07.2018 № 7568.pdf
Дата публікації: 27 липня 2018 17:10
Рішення від 13.08.2018 № 8207.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2018 18:07
Номер скарги: UA-2018-05-16-000963-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "Магнатек", Код ЄДРПОУ:38918890
Дата подання: 24 липня 2018 12:36
Дата подання: 24 липня 2018 12:36
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Оскарження результатів прекваліфікації. Детально в скарзі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2018 18:22
Рішення від 26.07.2018 № 7522+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 18:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2018 № 8214.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2018 13:53
Рішення від 13.08.2018 № 8214.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2018 20:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно рішення № 8214-р/пк-пз від 13.08.2018 діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель філія «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» зобов’язана скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО", протокол № 45-11/07/18 від 19.07.2018 р.
Відповідно рішення № 8214-р/пк-пз від 13.08.2018 пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації тендерна пропозиція, яка подається учасником Процедури закупівлі, повинна містити, зокрема, забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами Документації). Відповідно до пункту 3.3 розділу 3 Документації забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії, а саме – банківської гарантії або страхової гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в додатку 7 Документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 188 100,00 (сто вісімдесят вісім тисяч сто гривень 00 коп). Додаток 7 Документації містить вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника із сплати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 додатку 7 Документації забезпечення тендерної пропозиції повинна містити такі суттєві умови, зокрема, посилання на номер оголошення про проведення Процедури закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. Відповідно до підпункту 8 пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах гарантія повинна містити дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Пунктом 3 вказаного Положення передбачено визначення термінів, що вживаються у Положенні, зокрема, передбачено, що: - базові відносини – відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія; - тендерна документація – документація, що готується замовником тендера і використовується особами - учасниками тендера для підготовки та їх участі в тендері. Слід зазначити, що згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 09.07.2018 розміщено останню редакцію Документації, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.07.2018. У складі Пропозиції ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО" (архіна папка "Гарантія 4057-18.rar", файл "4057-18.pdf") міститься банківська гарантія від 16.07.2018 № 4057-18, яка, серед іншого, містить посилання на номер оголошення про проведення Процедури закупівлі. 4 Разом з тим, вказана банківська гарантія не містить дату, номер і назву документу, з якого виникають базові відносини, а саме – Документації.
Враховуючи викладене пропозиція не відповідає умовам п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації.
Скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО", протокол № 45-11/07/18 від 19.07.2018 р.
Пропозицію учасника ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 17 серпня 2018 15:33
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 серпня 2018
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС-2008" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТД "Магнатек" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "Магнатек" #38918890 |
Рішення скасоване |
6 092 163,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2018 18:30
|
ТОВ "ТД "Магнатек" #38918890 |
Відхилено |
6 092 163,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2018 18:30
|
ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС" #38347246 |
Переможець |
6 155 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2018 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 15:09
|
ZVIT_вугілля_Придн.doc | укладений |
29 березня 2019 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:29
|
ДУ-3 Пр 18468 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:29
|
Про внесення змін ДУ-3 вугілля Пр.docx | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2018 16:42
|
ДУ-2 Пр (1).pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 16:42
|
Повідомлення ДУ-2 18468 (1).pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2018 16:40
|
ДУ-1 Пр 18468 (1).pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 16:40
|
ATTGTWEH (1).pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 16:40
|
Про внесення змін ДУ-1 Пр (1).docx | зміни до договору |
05 жовтня 2018 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2018 18:54
|
УЗ-ЦЛ-18468 від 24.09.18.pdf | укладений |
25 вересня 2018 18:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Специфікацію №1 Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року анулювати. 2. Включити до Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року Специфікацію №2 на суму 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.), ПДВ – 0%, разом без ПДВ – 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.). 3. Пункт 4.1. Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року викласти в наступній редакції: «Загальна сума даного Договору складає – 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.), ПДВ – 0%, разом без ПДВ – 6 153 849,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 00 коп.)». 4. Пункт 6.1. Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року доповнити та викласти в наступній редакції: «Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом 30 календарних днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію, обумовлену згідно з п. 5.2.». 5. Пункт 7.1. Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року доповнити та викласти в наступній редакції: «Приймання Продукції ЗАМОВНИКОМ здійснюється на підставі підтвердження наступних документів: - рахунку - фактури; - видаткової накладної або Акту приймання – передачі, підписаного представником ПОСТАЧАЛЬНИКА, який ЗАМОВНИК повинен підписати після прийняття продукції; - товаро – транспортної накладної; - документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п. 2.2. договору; - пакувальних аркушів (при наявності). Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції, але не пізніше другого числа місяця, наступного за місяцем в якому проводилось відвантаження Продукції. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18468/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-18468/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Пункт 1.3 Договору поставки № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018 року доповнити та викласти в наступній редакції: «Виробники продукції: ТОВ «ЗФ «Богучарська» (Україна), ТОВ «Вугілля Інвест» (Україна), Філія «Збагачувальна фабрика «Щербинівська» ТОВ «Донінтервугілля» (Україна), ТОВ «Збагачувальна фабрика № 105 (Україна)». |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18468/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-18468/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18468/Ю від 24.09.2018р. (далі Договір) специфікацією №3 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.13.2., п.13.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №2, №3, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №2, №3 до даного Договору. 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 7 346 989,00 грн. (сім мільйонів триста сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят дев'ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ 0%, разом без ПДВ – 7 346 989,00 грн. (сім мільйонів триста сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят дев'ять гривень 00 коп.). 13.2. Специфікації №2, №3 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18468/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-18468/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |