Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ремонт кондиціонерів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-05-16-000890-a 6dc81cefe8074cd6b63fbf125eb69398
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Ширалієва

+380679385051 kz_uomr_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління освіти Маріупольської міської ради - Централізована бухгалтерія управління освіти"
Код ЄДРПОУ: 26319242
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Казанцева, 27а
Контактна особа: Людмила Ширалієва
+380679385051
kz_uomr_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2018 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 12:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 12:12
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання (кондиціонерів з заміною необхідних запасних частин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Казанцева 27а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2018 12:13
Договір, спеціфікація.doc
16 травня 2018 12:13
Оголошення (2) (2).doc
16 травня 2018 12:13
технічни вимоги 1 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клькість обслуговувань кондиціонерів
Дата подання: 17 травня 2018 22:06
Дата відповіді: 18 травня 2018 08:54
Добрий день! Згідно Технічних (якісних) вимог на закупівлю послуг - "виявлення послуг, які необхідно виконати при чергових та позапланових послугах; виконання профілактичної чистки блоків та деталей систем; усунення несправностей". Що значить позапланові послуги? Яку кількість тех. обслуговувані потрібно врахувати в ціновій пропозиції на одну одиницю обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по всем вопросам можете обратиться по телефону 067 938 50 51 Людмила Юрьевна
Відсутня інформація по кількості та виду ремонтів та запчастин.
Дата подання: 17 травня 2018 22:11
Дата відповіді: 18 травня 2018 08:51
Згідно Технічних (якісних) вимог на закупівлю послуг - "При наданні послуги Учасник виконує технічне обслуговування кондиціонерів з усуненням несправностей за допомогою власного обладнання з використанням власних матеріалів та запасних частин." Приведеним в закупівлі обсягом технічного обслуговування не передбачені ремонти, в інших документах до закупівлі теж відсутні будьякі посилання на кількість та види ремонтів. Прошу Замовника надати перелік та кількість запчастин які необхідно замінити. відсутність данної інформації не дає змоги оцінити вартість робіт та матеріалів, що можуть перевищювати вартість закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічних вимог Учасник може ознайомитись та оглянути системи кондиціювання за адресою Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СУШИЧ ОЛЕНА СЕРГІЇВНА 28 800,00
UAH з ПДВ
28 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2018 20:36
Сведения об учаснике.pdf
22 травня 2018 20:36
img495.pdf
22 травня 2018 20:36
МатТехБаза.pdf
22 травня 2018 20:36
Св-во регистрации.jpg
22 травня 2018 20:36
Св-во Единый налог.jpg
22 травня 2018 20:36
Паспорт.jpg
22 травня 2018 20:36
ИНН.jpg
22 травня 2018 20:36
Выписка госреестра.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СУШИЧ ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СУШИЧ ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
#2888709968
Переможець 28 800,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 13:17

Документи

23 травня 2018 13:16
Оголошення (2) (2).doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СУШИЧ ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
#2888709968
28 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2018 13:16
Оголошення (2) (2).doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 4.pdf укладений
25 травня 2018 14:14