Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради по вул. Червонополянська, 2, м.Запоріжжя. Комплексна термомодернізація» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
66 910 479,60 UAH
UA-2018-05-16-000779-b 8d0cfc62d7f44ce8ab79ec81d9e22e03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастух Любов Пилипівна

+380617690315 zsi_djerelo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20509415
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Червонополянська, будинок 2
Контактна особа: Пастух Любов Пилипівна
+380617690315
zsi_djerelo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2018 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 04 червня 2018 11:29
Очікувана вартість: 66 910 479,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівлі комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради по вул. Червонополянська, 2, м.Запоріжжя. Комплексна термомодернізація» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ" 53 269 842,03
UAH з ПДВ
53 269 842,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Іоліт" 61 058 947,81
UAH з ПДВ
61 058 947,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 14:04
Електронний підпис
22 червня 2018 12:40
Довідка МВС.pdf
28 травня 2018 15:38
Електронний підпис
27 травня 2018 15:00
38. Довідка банк.pdf
27 травня 2018 15:00
35. Фінансова звітність.pdf
27 травня 2018 15:00
34. Копія Статуту.pdf
27 травня 2018 15:00
30.Наказ Фролова.7z
27 травня 2018 15:00
29.Банківська ліцензія.7z
27 травня 2018 15:00
28.Гарантія 2920-18.7z
27 травня 2018 15:00
16. Лист по довкіллю.pdf
27 травня 2018 15:00
15. Довідки по статті 17.pdf
27 травня 2018 15:00
11. Договора ЦПХ 3 блок.pdf
27 травня 2018 15:00
10. Договора ЦПХ 2 блок.pdf
27 травня 2018 15:00
8. Договора ЦПХ Водії.pdf

Публічні документи

01 червня 2018 15:49
Довідка з банку.pdf
01 червня 2018 10:20
Електронний підпис
31 травня 2018 21:48
Гарантия Іоліт.zip
31 травня 2018 21:35
4.Форма 4 ОПП.PDF
31 травня 2018 21:35
5.Довідка ЄДРПОУ.PDF
31 травня 2018 21:35
6. Копія свідотства ПДВ.PDF
31 травня 2018 21:35
7.Статут товариства.PDF
31 травня 2018 21:34
8.Виписка з ЄДР.PDF
31 травня 2018 21:34
9.Довідка по статті 17.pdf
31 травня 2018 21:34
10.Довідка по санкціям.pdf
31 травня 2018 21:34
12. Довідка субпідряд.pdf
31 травня 2018 21:34
14.Копія ліцензії.PDF
31 травня 2018 21:33
19.Декларація ОП.pdf
31 травня 2018 21:33
20.Довідка банк.pdf
31 травня 2018 21:33
22.Аналогічний договір.pdf
31 травня 2018 21:31
25.Лист-відгук.pdf
31 травня 2018 21:29
32. Документи на Коток.PDF
31 травня 2018 21:29
33. Документи на Кран.PDF
31 травня 2018 21:28
37. Дипломи працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ"

ТОВ "Іоліт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ"
#33175792
Переможець 53 269 842,03
UAH з ПДВ
20 червня 2018 12:18

Документи

20 червня 2018 12:18
Електронний підпис
11 червня 2018 09:52
протокол ТК № 106

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2018 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ"
#33175792
53 269 842,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2018 12:18
Електронний підпис
11 червня 2018 09:52
протокол ТК № 106

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2024 14:29
договор кап2024-2018.pdf зміни до договору
29 січня 2024 13:15
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 14:44
реконстр. дод угода9.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 14:23
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 14:09
дод угода 8 термомодернізація.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 13:24
ТЕРМОМОДЕРНИЗ ДОД7.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 15:41
Додаткова угода 6 зміни до договору
27 січня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 22:53
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 10:50
Додаткова угода 5 від 17.04.2019.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 10:43
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 12:36
Додаткова угода 4 від 08.04.2019.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 17:37
Додаткова угода 3 від 30.11.2018.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 17:35
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 14:10
Додаткова угода 2 від 22.11.2018.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 14:03
Електронний підпис укладений
08 листопада 2018 15:27
Додаткова угода 1 від 08.11.2018.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 15:25
Електронний підпис укладений
04 липня 2018 14:10
Договір від 03.07.2018 укладений
04 липня 2018 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі (коригування Календарного графіку виконання роботи без зміни істотних умов договору, суми та строку виконання договору)
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 03072018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Плану фінансування роботи без зміни істотних умов договору, без зміни суми та строку виконання договору
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 03072018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Плану фінансування роботи та Календарного графіку виконання роботи без зміни суми та строку виконання договору (відповідно до змін у фінансуванні витрат замовника)
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 03072018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування строку дії Договору, Плану фінансування роботи та Календарного графіку виконання роботи без зміни суми договору (відповідно до наявного фінансування у замовника)
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 03072018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до банківських реквізитів сторін відповідно до вимог бюджетного законодавства
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 03072018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування строку дії Договору, Плану фінансування роботи та Календарного графіку виконання роботи без зміни суми договору (відповідно до наявного фінансування у замовника)
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Плану фінансування роботи та Календарного графіку виконання роботи без зміни суми та строку виконання договору (відповідно до змін у фінансуванні витрат замовника)
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Плану фінансування роботи та Календарного графіку виконання роботи без зміни суми та строку виконання договору (відповідно до змін у фінансуванні витрат замовника), а також коригування терміну гарантії
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): триваючи обставини непоборної сили
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Плану фінансування роботи та Календарного графіку виконання роботи без зміни суми та строку виконання договору (відповідно до змін у фінансуванні витрат замовника), а також коригування терміну гарантії
Номер договору про закупівлю: 03072018
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML