Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
287 300,00 UAH
UA-2018-05-16-000704-a ● 61de5a18b558469b95dfb02d3ba425a4
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат |
Код ЄДРПОУ: | 05392743 |
Вебсайт: | http://www.cdd.ks.ua |
Місцезнаходження: | 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115 |
Контактна особа: |
Кудас Олександра Сергіївна +380552466097 cnpp6500@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922 –VІІ якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Херсонським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат двічі 13 березня 2018 року та 02 квітня 2018 року оголошувалась закупівля за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі: офісне устаткування та приладдя різне (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — код СPV 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) за двома лотами, а саме: лот 1 – «Паперова та канцелярська продукція» - у кількості 32 найменувань очікуваною вартістю 256880.00 грн.; лот 2 – «Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів» - у кількості 21 штука очікуваною вартістю 30420.00 грн. Закупівля двічі не відбулась через недостатню кількість учасників, про що електронною системою сформовано звіти про результати проведення процедури закупівлі: перша закупівля - ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-002242-c; ID 055196bb1be148d2ae70c1aeac4a39a2; друга закупівля - ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-02-001390-a; ID 53b4af7b3226408395c85856d00b1d48. Протоколами тендерного комітету від 02.04.2018 № 10 та від 19.04.2018 р. № 13 визнано вищезазначені закупівлі відміненими через відсутність достатньої кількості учасників на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Оскільки потреба у закупівлі залишається, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від № 922-VIII від 25.12.2015 р. Закупівлю за кодом ДК 021:2015 (CPV): 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне» прийнято рішення здійснити з Товариством з обмеженою відповідальністю «Український папір» за лотом 1 – «Паперова та канцелярська продукція» та з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДПС Аеро Сервіс» за лотом 2 – «Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів». Вищевказані постачальники мають успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами було погоджено кількість, ціни та інші умови поставки товарів. Підстави для відмови в укладенні договору відсутні. Не укладення або несвоєчасне укладання договорів призведе до припинення забезпечення товаром Замовника торгів, що як наслідок унеможливить виконання функцій, покладених на Центр (підготовка виплатної документації). Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації під час оголошення двох вищезазначених закупівель
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2018 13:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 травня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
16 травня 2018 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2018 11:33 |
Запрошення.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 30 420,00 UAH з ПДВ |
Позиції
21 шт
Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Робоча, 115
Дата доставки:
20 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДПС Аеро Сервіс" #38648584 |
Переможець |
30 420,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 14:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2018 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2018 08:42
|
Договір №87 від 05.06.18 | укладений |
05 червня 2018 08:33
|