Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
287 300,00 UAH
UA-2018-05-16-000704-a 61de5a18b558469b95dfb02d3ba425a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922 –VІІ якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Херсонським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат двічі 13 березня 2018 року та 02 квітня 2018 року оголошувалась закупівля за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі: офісне устаткування та приладдя різне (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — код СPV 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) за двома лотами, а саме: лот 1 – «Паперова та канцелярська продукція» - у кількості 32 найменувань очікуваною вартістю 256880.00 грн.; лот 2 – «Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів» - у кількості 21 штука очікуваною вартістю 30420.00 грн. Закупівля двічі не відбулась через недостатню кількість учасників, про що електронною системою сформовано звіти про результати проведення процедури закупівлі: перша закупівля - ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-002242-c; ID 055196bb1be148d2ae70c1aeac4a39a2; друга закупівля - ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-02-001390-a; ID 53b4af7b3226408395c85856d00b1d48. Протоколами тендерного комітету від 02.04.2018 № 10 та від 19.04.2018 р. № 13 визнано вищезазначені закупівлі відміненими через відсутність достатньої кількості учасників на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Оскільки потреба у закупівлі залишається, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від № 922-VIII від 25.12.2015 р. Закупівлю за кодом ДК 021:2015 (CPV): 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне» прийнято рішення здійснити з Товариством з обмеженою відповідальністю «Український папір» за лотом 1 – «Паперова та канцелярська продукція» та з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДПС Аеро Сервіс» за лотом 2 – «Картриджі зі стрічкою до матричних принтерів». Вищевказані постачальники мають успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами було погоджено кількість, ціни та інші умови поставки товарів. Підстави для відмови в укладенні договору відсутні. Не укладення або несвоєчасне укладання договорів призведе до припинення забезпечення товаром Замовника торгів, що як наслідок унеможливить виконання функцій, покладених на Центр (підготовка виплатної документації). Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації під час оголошення двох вищезазначених закупівель

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 27 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Документація

Тендерна документація

16 травня 2018 11:37
Електронний цифровий підпис
16 травня 2018 11:33
Запрошення.doc

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Паперова та канцелярська продукція
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 256 880,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

32 measures.name.symbol
Паперова та канцелярська продукція
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, , вулиця Робоча, 115
Дата доставки: 20 грудня 2018

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 249 239,58
UAH з ПДВ
16 травня 2018 13:55

Документи

16 травня 2018 13:55
sign.p7s
16 травня 2018 13:53
Протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 13:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
249 239,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 13:55
sign.p7s
16 травня 2018 13:53
Протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 червня 2018 08:39
Договір № 86 від 05.06.18 укладений
05 червня 2018 08:30
sign.p7s зміни до договору
30 липня 2018 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 249 239,58
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку