Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2018-05-16-000614-c ● c3c05b3932c04dfa9725cebd1beb426a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна лікувально-профілактична установа "Міський онкологічний диспансер м. Краматорська" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Контактна особа: |
Кононенко Світлана Володимирівна 0626417977 onko-kram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2018 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2018 13:40 |
Очікувана вартість: | 395 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 посл.
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2018 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2018 11:05 |
Перелік змін до ТД - Утилізація.doc | |
22 червня 2018 11:05 |
ТД ВИВІЗ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ (зі змінами).doc | |
22 червня 2018 11:05 |
Проект договору (н.р.)- Утилізація_2018.doc |
02 липня 2018 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 червня 2018 11:05 |
Перелік змін до ТД - Утилізація.doc
|
||||||
22 червня 2018 11:05 |
ТД ВИВІЗ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ (зі змінами).doc
|
||||||
22 червня 2018 11:05 |
Проект договору (н.р.)- Утилізація_2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінацінй умови закупівлі
Дата подання: 21 травня 2018 12:26
Дата відповіді: 23 травня 2018 12:47
Доброго дня! Надайте, будь ласка, рішення щодо зміни до ТД, про яке йшлося у Вашій відповіді на вимогу з приводу дискримінаційних умов закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Замовник КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» не порушує принципи закупівель, що визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі і принцип недискримінації учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язкової норми про те, що замовник послуг чи робіт повинен у тендерній документації вказувати, що виконавець робіт чи послуг має можливість залучати субпідрядні організації до їх виконання.
Аналогічне зазначене у Цивільному кодексі України (ст. 902) та Господарському кодексі України (ст.319).
Частиною 2 статті 902 Цивільного кодексу України передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Частиною 2 ст. 319 Господарського кодексу України встановлено, що підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи
Тобто, за загальним правилом, виконавець послуг не має права залучати до виконання власних обов’язків з надання послуг чи робіт третіх осіб, а лише у випадку, якщо замовник на це згоден і вказане буде зафіксовано у договорі, виконавець має право на залучення субпідрядників.
Просимо Вас звернути увагу, що КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» замовляє послуги з поводженням з небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів), тобто послуги для надання яких необхідно мати відповідну ліцензію і надання таких послуг неналежної якості призведе до суттєвої шкоди як людям, так і навколишньому середовищу. Тому всі ці обставини будуть аналізуватися тендерним комітетом, та з урахуванням в тому числі і цих обставини, однією із умов є те, що оброблення, утилізація, знешкодження небезпечних відходів повинні виконуватися на виробничих потужностях та силами виконавця.
Крім того, як Цивільний кодекс України, так і Господарський кодекс України передбачають можливість розірвання договору субпідряду до закінчення строку його дії з ініціативи субпідрядника, навіть у випадку якщо генеральний підрядник не має на це бажання, що призведе до порушення інтересів замовника.
Статтею 907 Цивільного кодексу Україно передбачено, що договір про надання послуг може бути розірваний, у тому числі шляхом односторонньої відмови від договору, в порядку та на підставах, встановлених цим Кодексом, іншим законом або за домовленістю сторін.
Частиною 2 статті 651 Цивільного кодексу України встановлено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом
З викладеного вбачається, що укладання договору про надання послуг з оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів, які будуть виконуватися не на виробничих потужностях та силами виконавця, а субпідрядними організаціями, може призвести до суттєвих порушень інтересів замовника, і, як зазначалось раніше, обов’язково зазначати у тендерній документації можливість залучення субпідрядних організацій не передбачено діючим законодавством.
З урахуванням зазначеного, вважаємо, що зміни до тендерної документації вносити не доцільно.
Наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язкової норми про те, що замовник послуг чи робіт повинен у тендерній документації вказувати, що виконавець робіт чи послуг має можливість залучати субпідрядні організації до їх виконання.
Аналогічне зазначене у Цивільному кодексі України (ст. 902) та Господарському кодексі України (ст.319).
Частиною 2 статті 902 Цивільного кодексу України передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Частиною 2 ст. 319 Господарського кодексу України встановлено, що підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи
Тобто, за загальним правилом, виконавець послуг не має права залучати до виконання власних обов’язків з надання послуг чи робіт третіх осіб, а лише у випадку, якщо замовник на це згоден і вказане буде зафіксовано у договорі, виконавець має право на залучення субпідрядників.
Просимо Вас звернути увагу, що КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» замовляє послуги з поводженням з небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів), тобто послуги для надання яких необхідно мати відповідну ліцензію і надання таких послуг неналежної якості призведе до суттєвої шкоди як людям, так і навколишньому середовищу. Тому всі ці обставини будуть аналізуватися тендерним комітетом, та з урахуванням в тому числі і цих обставини, однією із умов є те, що оброблення, утилізація, знешкодження небезпечних відходів повинні виконуватися на виробничих потужностях та силами виконавця.
Крім того, як Цивільний кодекс України, так і Господарський кодекс України передбачають можливість розірвання договору субпідряду до закінчення строку його дії з ініціативи субпідрядника, навіть у випадку якщо генеральний підрядник не має на це бажання, що призведе до порушення інтересів замовника.
Статтею 907 Цивільного кодексу Україно передбачено, що договір про надання послуг може бути розірваний, у тому числі шляхом односторонньої відмови від договору, в порядку та на підставах, встановлених цим Кодексом, іншим законом або за домовленістю сторін.
Частиною 2 статті 651 Цивільного кодексу України встановлено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом
З викладеного вбачається, що укладання договору про надання послуг з оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів, які будуть виконуватися не на виробничих потужностях та силами виконавця, а субпідрядними організаціями, може призвести до суттєвих порушень інтересів замовника, і, як зазначалось раніше, обов’язково зазначати у тендерній документації можливість залучення субпідрядних організацій не передбачено діючим законодавством.
З урахуванням зазначеного, вважаємо, що зміни до тендерної документації вносити не доцільно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-16-000614-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 17 травня 2018 12:54
дискримінаційні умови закупівлі
1. Замовник:
КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська»,
Код ЄДРПОУ: 21992649
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-05-16-000614-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
4. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
5. Обґрунтування:
Замовник закупівлі, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська», Код ЄДРПОУ: 21992649, в тендерній документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які звужують коло учасників. В п.6 Розділу ІІІ ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» серед технічних вимог є наступна: 5. Оброблення, утилізація, знешкодження небезпечних відходів повинно виконуватися на виробничих потужностях та силами Виконавця. (Надати гарантійний лист у довільній формі). Проект договору також містить пункт 1.5, в якому зазначено «Послуги з оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів виконуються на виробничих потужностях та силами Виконавця».
Замовник не скористався можливістю поділу закупівлі на лоти, відповідно до угрупувань відходів згідно державного класифікатору відходів ДК 005-96, технічне завдання (п.6 Розділу ІІІ ТД) містить перелік відходів різних класів та кодів відповідно ДК 005-96, що потребує наявності Ліценції на поводження з небезпечними відходами з широким переліком дозволених видів діяльності, що значно звужує коло Учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, відповідно вимог ТД.
Згідно п.1 Ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. ЗУ «Про публічні закупівлі» не забороняє залучення субпідрядників до виконання робіт або послуг. Ст. 19 даного Закону передбачено в звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначати « у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю», інформацію про субпідрядника в обсязі менше 20 % вартості договору можливо не зазначати в звіті, але залучати дозволено.
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
В зв’язку з вищевикладеним вважаємо, що заборона залучення до часткового виконання послуг за договором згідно даної закупівлі є дискримінаційною вимогою, що звужує коло учасників та не дає можливості на добросовісну конкуренцію серед Учасників.
Вимагаємо: Дотримуючись принципу недискримінації учасників, внести зміни до:
• пункту 6 Розділу ІІІ ТД шляхом внесення змін до пункту 5 технічних вимог, виклавши його в наступній редакції:
5. «Виконавець має право надавати послуги за цим Договором своїми силами, а також із залученням сил і засобів інших спеціалізованих підприємств. При цьому відповідальність за виконання зазначених послуг перед Замовником несе Виконавець. У разу залучення до виконання послуг субпідрядника, Виконавець повинен надати довідку з зазначенням повної назви субпідрядної організації, кода ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси та надати коп
Розгорнути
Згорнути
КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська»,
Код ЄДРПОУ: 21992649
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-05-16-000614-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
4. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
5. Обґрунтування:
Замовник закупівлі, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська», Код ЄДРПОУ: 21992649, в тендерній документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які звужують коло учасників. В п.6 Розділу ІІІ ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» серед технічних вимог є наступна: 5. Оброблення, утилізація, знешкодження небезпечних відходів повинно виконуватися на виробничих потужностях та силами Виконавця. (Надати гарантійний лист у довільній формі). Проект договору також містить пункт 1.5, в якому зазначено «Послуги з оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів виконуються на виробничих потужностях та силами Виконавця».
Замовник не скористався можливістю поділу закупівлі на лоти, відповідно до угрупувань відходів згідно державного класифікатору відходів ДК 005-96, технічне завдання (п.6 Розділу ІІІ ТД) містить перелік відходів різних класів та кодів відповідно ДК 005-96, що потребує наявності Ліценції на поводження з небезпечними відходами з широким переліком дозволених видів діяльності, що значно звужує коло Учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, відповідно вимог ТД.
Згідно п.1 Ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. ЗУ «Про публічні закупівлі» не забороняє залучення субпідрядників до виконання робіт або послуг. Ст. 19 даного Закону передбачено в звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначати « у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю», інформацію про субпідрядника в обсязі менше 20 % вартості договору можливо не зазначати в звіті, але залучати дозволено.
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
В зв’язку з вищевикладеним вважаємо, що заборона залучення до часткового виконання послуг за договором згідно даної закупівлі є дискримінаційною вимогою, що звужує коло учасників та не дає можливості на добросовісну конкуренцію серед Учасників.
Вимагаємо: Дотримуючись принципу недискримінації учасників, внести зміни до:
• пункту 6 Розділу ІІІ ТД шляхом внесення змін до пункту 5 технічних вимог, виклавши його в наступній редакції:
5. «Виконавець має право надавати послуги за цим Договором своїми силами, а також із залученням сил і засобів інших спеціалізованих підприємств. При цьому відповідальність за виконання зазначених послуг перед Замовником несе Виконавець. У разу залучення до виконання послуг субпідрядника, Виконавець повинен надати довідку з зазначенням повної назви субпідрядної організації, кода ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси та надати коп
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2018 16:09
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Тендерним комітетом будуть розглянуті зауваження, висунуті у вашій скарзі, та прийняте відповідне рішення
Номер вимоги: UA-2018-05-16-000614-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 13 липня 2018 13:38
вибраний переможцем учасник, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, та пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації
1. Замовник:
КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська»,
Код ЄДРПОУ: 21992649
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-05-16-000614-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
4. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення закупівлі порушує вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): вибраний переможцем закупівлі Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ "УКРЕКОПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 38563155), який не відповідає кваліфікаційним критеріям, згідно Ст.16 Закону (Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі (далі – ТД)) та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД (протокол розгляду тендерних пропозицій №66 від 12.07.2018 року).
5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» (Код ЄДРПОУ: 21992649) 12.07.2018 року прийняв рішення про визнання ТОВ «НДІ «Укрекопроект» переможцем закупівлі код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів) та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з даним Учасником всупереч того, що Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД, а саме: (детально обгрунтуванняу вкладеному файлі вимоги).
Вимагаємо:
1. Дотримуючись норм ЗУ «Про публічні закупівлі, відмінити рішення про вибір переможцем закупівлі ТОВ «НДІ «Укрекопроект» (протокол розгляду тендерних пропозицій №66 від 12.07.2018 року) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НДІ «Укрекопроект» на підставі пункту 1 Ст.30 Закону.
2. Провести неупереджену оцінку тендерних пропозицій, дотримуючись принципу недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська»,
Код ЄДРПОУ: 21992649
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-05-16-000614-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
4. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення закупівлі порушує вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): вибраний переможцем закупівлі Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ "УКРЕКОПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 38563155), який не відповідає кваліфікаційним критеріям, згідно Ст.16 Закону (Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі (далі – ТД)) та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД (протокол розгляду тендерних пропозицій №66 від 12.07.2018 року).
5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» (Код ЄДРПОУ: 21992649) 12.07.2018 року прийняв рішення про визнання ТОВ «НДІ «Укрекопроект» переможцем закупівлі код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів) та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з даним Учасником всупереч того, що Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД, а саме: (детально обгрунтуванняу вкладеному файлі вимоги).
Вимагаємо:
1. Дотримуючись норм ЗУ «Про публічні закупівлі, відмінити рішення про вибір переможцем закупівлі ТОВ «НДІ «Укрекопроект» (протокол розгляду тендерних пропозицій №66 від 12.07.2018 року) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НДІ «Укрекопроект» на підставі пункту 1 Ст.30 Закону.
2. Провести неупереджену оцінку тендерних пропозицій, дотримуючись принципу недискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2018 15:32
1. Стосовно невідповідністі кваліфікаційним критеріям:
Правила, затверджені наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
Розділом V наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 зазначені вимоги до відходів категорії В, а саме:
- п. 17. цього розділу передбачає можливість знешкодження відходів категорії В децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), але це не є обов’язковою вимогою та не розповсюджується на усі види медичних відходів категорії В.
Згідно п. 18. цього розділу лише патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Даний вид відходів відсутній у переліку відходів, зазначених пункт 6 Розділу ІІІ ТД
Згідно п. 20 цього розділу відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Учасник торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» у складі своєї пропозиції надав копію діючої ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України серія АЕ № 460710 на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження) та перелік видів небезпечних відходів, у якому зазначений п. 11. «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт.»
Враховуючи те, що згідно умов діючого законодавства, ліцензія видається Міністерством екології та природних ресурсів України лише після обов’язкової перевірки наявності дозвільної документації та матеріально-технічної бази ліцензіата, які дозволяють надавати послуги, зазначені у заяві суб’єкта господарської діяльності, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» не має підстав ставити під сумніви спроможність ТОВ «НДІ «Укрекопроект» надавати послуги, які є предметом закупівлі та відповідність матеріально-технічної бази Учасника, нормам та вимогам діючого законодавства України.
2. Стосовно невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД:
У складі тендерної пропозиції ТОВ « НДІ «Укрекопроект» надав копію Ліцензії виданої Міністерством екології та природних ресурсів України серія АЕ № 460710 та перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія. Даний перелік видів небезпечних відходів містить п. 8 «Відходи, що містять переважно органічні компоненти, до складу яких можуть входити метали і неорганічні матеріали», що дозволяє збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження відходів гуми та інших гумових відходів, до яких належать шини відпрацьовані.
Відповідно до Постанови КМУ від 13.07.2000р. №1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» номер В3 (група) «Відходи, що містять переважно органічні складові, які можуть містити метали і неорганічні матеріали» включає в себе номер В3040 (підгрупа) «Гумові відходи» та «Інші гумові відходи», що надає право ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» на поводження з відходом такими, як шини відпрацьовані.
Стосовно відсутності погодженого проекту договору про закупівлю:
Перелік документів, що повинні входити до складу тендерної пропозиції Учасника, зазначається у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція та інші документи, які повинні бути завантажені на сайті до початку аукціону зазначені у п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку №1 , Додатку № 2 та Додатку № 3 до Тендерної документації.
Що стосується вимог, щодо способу підтвердження погодження Учасником з умовами проекту договору на закупівлю, який входить до складу Тендерної документації Замовника, у пункті «Інші документи» додатку № 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст.. 16, 17 Закону та іншим вимогам» чітко зазначено надати Лист погодження з умовами проекту договору про закупівлю (надається окремим файлом)
Правила, затверджені наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
Розділом V наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 зазначені вимоги до відходів категорії В, а саме:
- п. 17. цього розділу передбачає можливість знешкодження відходів категорії В децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), але це не є обов’язковою вимогою та не розповсюджується на усі види медичних відходів категорії В.
Згідно п. 18. цього розділу лише патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Даний вид відходів відсутній у переліку відходів, зазначених пункт 6 Розділу ІІІ ТД
Згідно п. 20 цього розділу відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Учасник торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» у складі своєї пропозиції надав копію діючої ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України серія АЕ № 460710 на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження) та перелік видів небезпечних відходів, у якому зазначений п. 11. «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт.»
Враховуючи те, що згідно умов діючого законодавства, ліцензія видається Міністерством екології та природних ресурсів України лише після обов’язкової перевірки наявності дозвільної документації та матеріально-технічної бази ліцензіата, які дозволяють надавати послуги, зазначені у заяві суб’єкта господарської діяльності, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» не має підстав ставити під сумніви спроможність ТОВ «НДІ «Укрекопроект» надавати послуги, які є предметом закупівлі та відповідність матеріально-технічної бази Учасника, нормам та вимогам діючого законодавства України.
2. Стосовно невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД:
У складі тендерної пропозиції ТОВ « НДІ «Укрекопроект» надав копію Ліцензії виданої Міністерством екології та природних ресурсів України серія АЕ № 460710 та перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія. Даний перелік видів небезпечних відходів містить п. 8 «Відходи, що містять переважно органічні компоненти, до складу яких можуть входити метали і неорганічні матеріали», що дозволяє збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження відходів гуми та інших гумових відходів, до яких належать шини відпрацьовані.
Відповідно до Постанови КМУ від 13.07.2000р. №1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» номер В3 (група) «Відходи, що містять переважно органічні складові, які можуть містити метали і неорганічні матеріали» включає в себе номер В3040 (підгрупа) «Гумові відходи» та «Інші гумові відходи», що надає право ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» на поводження з відходом такими, як шини відпрацьовані.
Стосовно відсутності погодженого проекту договору про закупівлю:
Перелік документів, що повинні входити до складу тендерної пропозиції Учасника, зазначається у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція та інші документи, які повинні бути завантажені на сайті до початку аукціону зазначені у п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку №1 , Додатку № 2 та Додатку № 3 до Тендерної документації.
Що стосується вимог, щодо способу підтвердження погодження Учасником з умовами проекту договору на закупівлю, який входить до складу Тендерної документації Замовника, у пункті «Інші документи» додатку № 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст.. 16, 17 Закону та іншим вимогам» чітко зазначено надати Лист погодження з умовами проекту договору про закупівлю (надається окремим файлом)
Номер вимоги: UA-2018-05-16-000614-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 16 липня 2018 10:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО – ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, А ТОМУ НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАНИЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ.
Звертаємо увагу Замовника, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО – ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» ( далі – «Учасник») не відповідає вимогам Тендерної документації (далі – «ТД»), а саме Додатку 3 до ТД «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст 16, 17 Закону та іншим вимогам», а саме п. 2.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Вимогами цього пункту є надати довідку про матеріально-технічну базу, яка б підтверджувала можливість Учасника виконати умови договору, а також технічного завдання що зазначена в ТД, а саме в п.6. «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.». Замовник вимагає від учасників надати послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження небезпечних відходів, перелік яких надано у вищезазначеному пункті 6 Розділу ІІІ, але Учасник на підтвердження вимог Замовника у довідці про матераільно-технічну базу не надав утилізатор, який мав би змогу утилізувати прилади медичного призначення, масла та мастильні мастила моторні, трансмісійні інші зіпсовані або відпрацьовані відходи, що зазначені у ТД. В довідці Учасник зазначив лише про наявність установки знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп, але на такій установці неможливо утилізувати весь перелік відходів що зазначений в ТД. До речі, зазначене найменування «Установка знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп» є не вірною, тому що це тільки узагальнена назва, яка не дає можливість ідентифікувати наявність такого устаткування у Учасника, зокрема марку, модель, серію, та інше.
З чого постає питання, яким чином Учасник буде знешкоджувати небезпечні відходи які зазначені у ТД? Окрім того, Учасник до складу своєї пропозиції надав «Гарантійний лист щодо відповідності учасника тендерних торгів технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» в якому зазначив що оброблення, утилізація, знешкодження небезпечних відходів буде виконуватися на власних виробничих потужностях та власними силами, але документально не підтвердив згідно вимог ТД свою спроможність надати такі послуги.
Також, Учасником не було надано ліцензію на перевезення небезпечних вантажів та відходів вантажними автомобілями. Так, Учасник надав у складі своєї пропозиції ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів в якій дійсно зазначено операція з перевезення, але згідно чинного законодавства України орган ліцензування перевезень небезпечних вантажів та відходів вантажними автомобілями на теперішній час є Державна служба України з безпеки на транспорті. Належним доказом відсутності права Учасника перевозити небезпечні вантажі є реєстр дійсних ліцензії та видів Господарської діяльності на офіційному сайті Державна служби України з безпеки на транспорті, у якому Учасник відсутній. Посилання на цей реєстр - http://dsbt.gov.ua/storinka/01062018-diysni-licenziyi-ta-vydy-gospodarskoyi-diyalnosti , де усі можуть впевнитись в зазначеній інформації.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо ретельно дослідити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО–ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ»,
Невідповідність документів ТОВ «НАУКОВО–ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» встановлених у тендерній документації є підставою застосування до такого учасника статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме дискваліфікація учасника процедури закупівлі у зв’язку з тим , що учасник не відповідає умовам тендерної документації.
Але, незважаючи на цю норму ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерний комітет Замовника обрав переможцем учасника у якого: 1. відсутня ліцензія на перевезення небезпечних відходів. 2. Відсутнє устаткування для утилізації та знешкодження небезпечних відходів.
Також, наголошуємо на тому що такий вибір переможця є проявом неповаги до інших учасників. Шановний Замовник, потрібно було заздалегідь вказати в умовах ТД, що в вашій процедурі закупівель можливо перемогти без наявних ліцензій й МТБ.
Розгорнути
Згорнути
З чого постає питання, яким чином Учасник буде знешкоджувати небезпечні відходи які зазначені у ТД? Окрім того, Учасник до складу своєї пропозиції надав «Гарантійний лист щодо відповідності учасника тендерних торгів технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» в якому зазначив що оброблення, утилізація, знешкодження небезпечних відходів буде виконуватися на власних виробничих потужностях та власними силами, але документально не підтвердив згідно вимог ТД свою спроможність надати такі послуги.
Також, Учасником не було надано ліцензію на перевезення небезпечних вантажів та відходів вантажними автомобілями. Так, Учасник надав у складі своєї пропозиції ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів в якій дійсно зазначено операція з перевезення, але згідно чинного законодавства України орган ліцензування перевезень небезпечних вантажів та відходів вантажними автомобілями на теперішній час є Державна служба України з безпеки на транспорті. Належним доказом відсутності права Учасника перевозити небезпечні вантажі є реєстр дійсних ліцензії та видів Господарської діяльності на офіційному сайті Державна служби України з безпеки на транспорті, у якому Учасник відсутній. Посилання на цей реєстр - http://dsbt.gov.ua/storinka/01062018-diysni-licenziyi-ta-vydy-gospodarskoyi-diyalnosti , де усі можуть впевнитись в зазначеній інформації.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо ретельно дослідити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО–ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ»,
Невідповідність документів ТОВ «НАУКОВО–ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» встановлених у тендерній документації є підставою застосування до такого учасника статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме дискваліфікація учасника процедури закупівлі у зв’язку з тим , що учасник не відповідає умовам тендерної документації.
Але, незважаючи на цю норму ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерний комітет Замовника обрав переможцем учасника у якого: 1. відсутня ліцензія на перевезення небезпечних відходів. 2. Відсутнє устаткування для утилізації та знешкодження небезпечних відходів.
Також, наголошуємо на тому що такий вибір переможця є проявом неповаги до інших учасників. Шановний Замовник, потрібно було заздалегідь вказати в умовах ТД, що в вашій процедурі закупівель можливо перемогти без наявних ліцензій й МТБ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 15:36
З приводу відсутності у довідці про матераільно-технічну базу утилізатора, який мав би змогу утилізувати прилади медичного призначення, масла та мастильні мастила моторні, трансмісійні інші зіпсовані або відпрацьовані відходи, що зазначені у ТД, повідомляємо, щоУчасник торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» у складі своєї пропозиції надав копію діючої ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження) та перелік видів небезпечних відходів, у якому зазначені:
п.1. «Відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші) Відходи, забруднені нафтопродуктами – промаслені пісок, папір, тирса, грунт, ганчір’я, відпрацьовані фільтри»;
п. 11. «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт.»
Враховуючи те, що згідно умов чинного законодавства, ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами видається Міністерством екології та природних ресурсів України при наявності у ліцензіата усієї необхідної дозвільної документації та матеріально-технічної бази, які дозволяють надавати послуги, зазначені у заяві суб’єкта господарської діяльності, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» не має підстав ставити під сумніви спроможність ТОВ «НДІ «Укрекопроект» надавати послуги, які є предметом закупівлі, та відповідність матеріально-технічної бази Учасника нормам та вимогам чинного законодавства.
Що стосується відповідності довідки Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази умовам ТД, згідно пп. 2.1. п. 2 Додатку 3 до ТД Учасник повинен надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які потрібні для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження), а не про наявність утилізатора.
Згідно пункту 18 розділу V наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» лише патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Даний вид відходів відсутній у переліку відходів, зазначених п. 6 Розділу ІІІ ТД.
Щодо ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та відходів вантажними автомобілями, повідомляємо, що надання даного документу Учасником у складі тендерної пропозиції не вимагається умовами ТД, тому не є обов’язковим .
Згідно пп. 2.2. п.2 Додатку № 3 до ТД Учасник повинен надати Довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів та надати копію діючого свідоцтва.
п.1. «Відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші) Відходи, забруднені нафтопродуктами – промаслені пісок, папір, тирса, грунт, ганчір’я, відпрацьовані фільтри»;
п. 11. «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт.»
Враховуючи те, що згідно умов чинного законодавства, ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами видається Міністерством екології та природних ресурсів України при наявності у ліцензіата усієї необхідної дозвільної документації та матеріально-технічної бази, які дозволяють надавати послуги, зазначені у заяві суб’єкта господарської діяльності, КЛПУ «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» не має підстав ставити під сумніви спроможність ТОВ «НДІ «Укрекопроект» надавати послуги, які є предметом закупівлі, та відповідність матеріально-технічної бази Учасника нормам та вимогам чинного законодавства.
Що стосується відповідності довідки Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази умовам ТД, згідно пп. 2.1. п. 2 Додатку 3 до ТД Учасник повинен надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які потрібні для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження), а не про наявність утилізатора.
Згідно пункту 18 розділу V наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» лише патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Даний вид відходів відсутній у переліку відходів, зазначених п. 6 Розділу ІІІ ТД.
Щодо ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та відходів вантажними автомобілями, повідомляємо, що надання даного документу Учасником у складі тендерної пропозиції не вимагається умовами ТД, тому не є обов’язковим .
Згідно пп. 2.2. п.2 Додатку № 3 до ТД Учасник повинен надати Довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів та надати копію діючого свідоцтва.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-16-000614-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 25 травня 2018 16:06
Дата подання: 25 травня 2018 16:06
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
16.05.2018 року Комунальна лікувально-профілактична установа «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» (код ЄДРПОУ 21992649) (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2018-05-16-000614-c за процедурою відкриті торги, предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів). Ознайомившись з Тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол №57 від 16.05.2018) (далі — ТД), ми виявили в ній вимоги, які значно обмежують конкуренцію та звужують коло Учасників. Наше твердження обґрунтовуємо у вкладеній скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 16:20
рішення від 30.05.2018 № 5074.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 16:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2018 № 5829.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 17:45
рішення від 15.06.2018 № 5829.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконане рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2018 14:08
Номер скарги: UA-2018-05-16-000614-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 20 липня 2018 16:25
Дата подання: 20 липня 2018 16:25
Скарга на рішення Замовника про вибір переможця закупівлі
Скарга
на рішення тендерного комітету про вибір переможця
(Протокол розгляду тендерних пропозицій № 66 від 12.07.2018 року)
16.05.2018 року Комунальна лікувально-профілактична установа «Міський онкологічний диспансер м. Краматорська» (код ЄДРПОУ 21992649) (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2018-05-16-000614-c за процедурою відкриті торги, предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
10.07.2018 року по даній закупівлі було проведено аукціон.
12.07.2018 року Тендерним комітетом було визнано переможцем закупівлі ТОВ «НДІ «Укрекопроект», що підтверджується Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 66 від 12.07.2018 року.
Не погоджуючись із вищевказаним рішенням Тендерного комітету, нашим товариством через сайт публічних закупівель 13.07.2018 року була подана вимога про порушення Замовником під час проведення закупівлі вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: вибраний переможцем закупівлі Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» (Код ЄДРПОУ 38563155), який не відповідає кваліфікаційним критеріям, згідно Ст.16 Закону (Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі (далі – ТД)) та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД. (копія вимоги додається).
Вважаємо доводи Замовника необґрунтованими з наступних причин:
(Детально у вкладеному файлі скарги)
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення про вибір переможцем закупівлі ТОВ «НДІ «Укрекопроект» (протокол розгляду тендерних пропозицій № 66 від 12.07.2018 року) та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НДІ «Укрекопроект» на підставі пункту 1 Ст. 30 Закону.
3. Зобов’язати Замовника провести неупереджену оцінку тендерних пропозицій, дотримуючись основних принципів закупівель.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
2. Вимога на рішення про вибір переможця від 13.07.2018 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 15:45
Рішення від 24.07.2018 № 7397 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2018 № 8058.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2018 18:57
Рішення від 08.08.2018 № 8058.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2018 21:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2018 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НДІ "Укрекопроект" |
238 972,50
UAH з ПДВ
|
238 972,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
349 810,00
UAH з ПДВ
|
288 894,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" |
356 349,60
UAH з ПДВ
|
288 946,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НДІ "Укрекопроект" #38563155 |
Переможець |
238 972,50
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 09:05
|
Дод. угода №1 від 26.12.18.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2018 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2018 09:13
|
Договір №421 від 15.08.18.PDF | укладений |
15 серпня 2018 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму договору на 111799,64 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 421 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |