код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-05-16-000316-c 15f4dd525d0e48b7afed8ac2ff865a91
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна бюджетна установа Кілійська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998762
Місцезнаходження замовника: 68302, Україна, Одеська обл., місто Кілія, вул.Кубишкіна, 19
Контактна особа замовника: Щербак Любов Денисівна
+380484341475
ekkcrl@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 20:00
Початок аукціону: 04 червня 2018 11:31
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Лікарські засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2080 од
код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68302, Україна, Одеська область, м.Кілія, вул.Кубишкіна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 травня 2018 14:01
Електронний цифровий підпис
25 травня 2018 13:46
ЗМІНИ ТД.doc
25 травня 2018 13:46
Додаток 3.doc
16 травня 2018 12:03
ТД Кiлiя ЦРЛ лiкарськi засоби.doc
16 травня 2018 12:03
Оголошення.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 8.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 7.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 6.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 5.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 4.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 2.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 1.doc
25 травня 2018 14:01
Електронний цифровий підпис
16 травня 2018 12:06
Електронний цифровий підпис
25 травня 2018 13:46
ЗМІНИ ТД.doc
25 травня 2018 13:46
Додаток 3.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 3.doc
16 травня 2018 12:03
ТД Кiлiя ЦРЛ лiкарськi засоби.doc
16 травня 2018 12:03
Оголошення.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 8.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 7.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 6.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 5.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 4.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 2.doc
16 травня 2018 12:03
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-16-000316-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 18 травня 2018 12:51
Запит на заміну
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (46 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.

Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.


Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2018 15:51
Відмовити Скаржнику у його вимозі та надати сканкопію рішення на майданчик Prozorro

Документи

21 травня 2018 15:51
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 119 100,57
UAH з ПДВ
119 100,57
UAH з ПДВ
Документи
КП "ОДЕСФАРМ" 125 874,44
UAH з ПДВ
125 874,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2018 15:53
sign.p7s
31 травня 2018 15:52
проект договора.pdf
31 травня 2018 15:52
ТП.pdf
31 травня 2018 15:52
квалиф документы .rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
Переможець 119 100,57
UAH з ПДВ
05 червня 2018 17:40

Документи

05 червня 2018 17:40
sign.p7s
05 червня 2018 17:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
119 100,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2018 17:40
sign.p7s
05 червня 2018 17:36
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 червня 2018 12:34
договір укладений
18 червня 2018 12:32
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2018 17:16
звіт укладений
13 грудня 2018 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 119 100,57
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку