Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники консольні вуличні світлодіодні
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2018-05-15-002694-a de0a6c656f7a43afa9b9a35b8a3f7958
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Бубряк

+380952161889 mmkprbu34850918@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління"
Код ЄДРПОУ: 34850918
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А
Контактна особа: Юрій Бубряк
+380952161889
mmkprbu34850918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2018 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2018 08:00
Початок аукціону: 01 червня 2018 12:13
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,36%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1186 штука
Світильники консольні вуличні світлодіодні 36 W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, Ужгородська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
2776 штука
Світильники консольні вуличні світлодіодні 50 W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, Ужгородська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
202 штука
Світильники консольні вуличні світлодіодні 100 W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, Ужгородська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
192 штука
Світильники консольні вуличні світлодіодні для освітлення пішохідних переходів 60 W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, Ужгородська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2018 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 17:17
ТД Світильник 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підбір аналогів.
Дата подання: 16 травня 2018 11:59
Дата відповіді: 18 травня 2018 15:39
Чи будуть розглядатися світильники з кращою енергоефективністю але дещо іншим значенням світлового потоку? Наприклад - 30 ват, 3000 лм, 100 лм/ват. Наперед дякую за відповідь!
Відповідь: Враховуючи той факт, що Замовником визначений перелік товарів, який зазначений в п.4.3. розділу І Тендерної документації та встановлені до нього чіткі технічні вимоги, які викладені в додатку №3 до Тендерної документації, пропозиції учасників можуть розглядатися лише в межах, які визначені технічними вимогами та відповідають переліку (найменуванню) необхідного товару.
Також хочемо зауважити, що відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-15-002694-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 06 червня 2018 14:16
Упереджений розгляд Тендерної пропозиції
ОСКАРЖЕННЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції

Замовником в протоколі №59 засідання тендерного комітету зазначено причини з яких тендерна пропозиція переможця була відхилена. В даному зверненні звертаємо увагу на помилкові твердження тендерного комітету при розгляді пропозиції (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), дискримінаційні дії Замовника (ст.5 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі») та даємо пояснення з допущених технічних помилок та можливості їх усунення.

1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить поставку товару не містить інформацію щодо терміну експлуатації.
Пояснення: Зважаючи на те, що інформація щодо терміну експлуатації обладнання не має жодного значення для забезпечення поставки товару по даній тендерній пропозиції, ми вважаємо зайвим та недоцільним подання цієї інформації. Якщо для Замовника є важливим (а не дискримінаційним) подання такої інформації – ми надамо окрему довідку з зазначенням цієї інформації.

2. Довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід по поставці заявленого товару не містить інформації стосовно спеціальності (кваліфікації) працівників.
Пояснення: Зважаючи на те, що інформація стосовно спеціальності (кваліфікації) працівників не має жодного значення для забезпечення поставки товару по даній тендерній пропозиції. Має суттєве значення відповідність працівника займаної посади, яка зазначена у довідці! Тому ми вважаємо зайвим та недоцільним подання цієї інформації. Якщо для Замовника є важливим (а не дискримінаційним) подання такої інформації – ми надамо окрему довідку з зазначенням цієї інформації.

3. Відсутня інформація щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, визначеним у частині 1,2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення: У Тендерній документації в частині III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції П.1 Оформлення тендерної пропозиції учасника. Зміст тендерної пропозиції учасника та спосіб її подання щодо оформлення 3. Файл № 3 «Кваліфікаційні критерії»: зазначено: 3.2. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ч. 1, 2 статті 17 Закону для підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції та спосіб їх надання (учасник надає документи згідно Частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації). Але згідно Частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації зазначені лише причини з яких Замовник відхиляє пропозицію та інформацію, яку надає Переможець.

Хоча повинно бути чітко зазначено, які відомості повинні бути у довідці, окремо для Учасника, окремо для Переможця. У таблиці Частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації наявні тільки розділи «Замовник приймає рішення про відмову учасникові у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, наведених нижче» та «Переможець на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче». Інформація, щодо вимог, яку інформацію повинен надати Учасник (зокрема склад довідки) відсутня. Тому причина неподання довідки з зазначеною інформацією: відсутність у Тендерній документації вимоги надати таку довідку.
4. Надані копії сертифікатів не затверджені згідно до вимог Тендерної документації.
Пояснення: У тендерній документації «І. Загальні положенні. П.7.» зазначено: У разі надання учасником будь-яких документів складених іншою мовою тендерна пропозиція учасника повинна містити також їх автентичний переклад українською мовою при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Згідно з цим пунктом подано копії сертифікатів та протоколів випробувань та переклад сертифікатів та протоколів випробувань українською мовою завірені нотаріально засвідченим підписом перекладача. У частині III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції П.1 Оформлення тендерної пропозиції учасника. Зміст тендерної пропозиції учасника та спосіб її подання зазначено: Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання нотаріально завірену копію документа, то учасник надає в складі тендерної пропозиції лише скановану нотаріально завірену копію документа, при цьому такий документ не завіряється та не підписується учасником. Копії сертифікатів були подані згідно тендерної документації.
5. Протоколи випробувано не містять початкових показників, а лише результати через годину випробувань.
Пояснення: У складі тендерної документації у файлі «4-Технічні вимоги» подано протоколи випробувань на 4 світильника у яких зазначено «Електричні параметри» що є результатами на початку тестування та «Електричні параметри після 60 хвилин часу роботи» що є результатами через годину тестування.

6. Технічні паспорти не завірені заводом виробником.
Пояснення: У складі тендерної документації у файлі «4-Технічні вимоги» подано технічні паспорти на запропоновані моделі (2 типи світильників) на яких проставлено печатки заводу виробника (печатка червоного кольору) та печатка постачальника (синього кольору)

7. Колірна температура (К) на запропоновані моделі світильників 36W та 50W не відповідають вимогам замовника, оскільки мають показник нижче 6000.
Пояснення: Згідно загальновизнаних практик (заснованих на технології виробництва світлодіодів та на особливості сприйняття людиною світла та його кольору) зазначення колірної температури К світла світильників чи за технічним паспортом чи за результатами тестування округлюється до 100 (наприклад: 5951 та 6032 зазначають як 6000) чи 500 (наприклад: 5751 та 6242 зазначають як 6000) в залежності від призначення виробу. Тому значення тестування 5978К для світильника 36W та 5972К для світильника 50W не можна вважати такими, що не відповідають вимогам замовника.

8. Індекс кольоропередавання (Ra) протоколами вимірювань на запропоновані моделі не визначався.
Пояснення: У складі тендерної документації у файлі «4-Технічні вимоги» подано протоколи випробувань на 4 світильника (окремо для кожного світильника, пронумеровані, з підписом перекладача засвідчені нотаріально) у яких зазначено Color rendering index (Ra) (оригінальною мовою) та Індекс колірної передачі (Ra). Згідно правилам перекладу документів у яких є підписи, печатки, графічні матеріали та/чи формули, показники, технічна інформація подані згідно міжнародних стандартів позначення, у перекладі зазначається переклад українською мовою назву та посилання на оригінал (наприклад: підпис, зображення, діаграма, показання тестування тощо) для перегляду підпису, печатки, графічних матеріалів та/чи формул, показників, технічної інформації. У поданих протоколах випробувань у складі тендерної документації зазначено результати тестування згідно міжнародним стандартам (зокрема Color rendering index (Ra)). У перекладі протоколів зазначено результат (зокрема Індекс колірної передачі (Ra)): «показання тестування», що є посиланням на оригінал протоколу в якому треба дивитись значення.

9. Світлова віддача (Лм/вт) на запропоновані моделі світильників 50W становить менше 100.
Пояснення: При підготовці Тендерної документації (зокрема запропонованої моделі, технічного паспорта, протоколу випробування) щодо моделі 50W була допущена технічна помилка. Наша компанія на виправлення цієї технічної помилки пропонує на заміну поставку моделі світильника STREET-C-50W потужністю 50Вт з параметрами: Потужність: 50Вт, Світловий потік: 5500Лм, Світлова віддача: 110Лм/вт, Колірна температура: 6000-6500К, Індекс Ra 0.79 - без зміни ціни в Тендерній пропозиції.

10. Колірна температура (К) на запропоновану модель світильника 60W не відповідають вимогам замовника, оскільки мають показник вище 6000.
Пояснення: У технічному паспорті світильника 60W зазначено можливість поставки на вимогу світильника з колірною температурою 2700-6500К. Зважаючи на те, що колірну температуру світла обумовлює тільки модель світлодіода(ів), які використовуються при виробництві світильника, та не обумовлюють інші фактори (напруга, струм, вологість, яскравість світла, індекс кольоровості та інші), які зазначаються у протоколі випробування, нами був наданий наявний протокол випробування зазначеної моделі світильника, тільки з колірною температурою ~6400К. При цьому поставки запропонованого світильника 60W будуть виконані згідно Тендерної пропозиції з колірною температурою 6000К.

11. Відсутня довідка ЄДРПОУ.
Пояснення: У складі тендерної документації у файлі подано Виписку з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Суб’єкти підприємницької діяльності звільняються від необхідності отримувати довідку з ЄДРПОУ (відповідні зміни передбачені Постановою Кабміну № 949-п від 17.10.2012 №949-п «Про внесення змін до деяких постанов КМУ з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», а також Законом України від 24.05.2012 № 4839 «Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Норми закону вступають в дію з 17 грудня 2012 року). Окремо по даному питанню зверталися до юриста Замовника, яка не змогла дати пояснення щодо вимоги додати таку виписку до Тендерної документації. Тому ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною згідно ст.5 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі»!.

При цьому Тендерна пропозиція, компанії, яка визнана переможцем, має 100% невідповідності запропонованих товарів (світильників світлодіодних) вимогам Замовника у Тендерній документації.

Вимагаємо об’єктивно та неупереджено повторно розглянути пропозицію нашої компанії (зважаючи на виправлення технічних помилок, дискримінаційних дій Тендерного комітету, упередженого розгляду Тендерним комітетом чи його учасниками Тендерної пропозиції.).

У разі відмови від об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції вважаємо єдиним варіантом розв’язання проблеми – звернення до Антимонопольного комітету Украіни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2018 15:07
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частина 3 Закону передбачає, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Так, частиною 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачені чіткі вимоги щодо змісту та форми довідок:
- про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить поставку товару, передбаченого у документації;
- довідки, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання і досвід по поставці заявленого товару.
Тож, судячи з інформації, зазначеної у довідці про працівників, неможливо встановити їх рівень знань, оскільки невідомо які саме професії (спеціальності) вони мають, адже посада працівника не завжди відповідає його кваліфікації.
Враховуючи вищевикладене, учасник не мав права відступати від змісту встановлених замовником критеріїв.
2.Щодо пункту 3 Вимоги.
Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачено порядок завантаження файлів учасником. Так, Файлом №3»Кваліфікаційні критерії» учасник мав завантажити підтверджуючу інформацію на відповідність ст. 16 та ч.1,2 ст. 17 Закону. Саме частина ІІ Додатку 1 до тендерної документації містила перелік інформації, яку учасник мав надати у вигляді довідки. Тобто, надавши інформацію в довільній формі, учасник підтверджував відсутність підстав для відхилення його пропозиції.
3.Щодо пункту 4 Вимоги.
Частиною І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимоги щодо файлів які завантажуються, так:
Документи, які завантажуються завіряються наступним чином:
Всі документи завантажуються в сканованому кольоровому форматі PDF за підписом керівника або уповноваженої особи:
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання оригіналу документа, то учасник надає лише сканований оригінал документа.
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності).
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання нотаріально завірену копію документа, то учасник надає в складі тендерної пропозиції лише скановану нотаріально завірену копію документа, при цьому такий документ не завіряється та не підписується учасником.
Доцільно зауважити, що замовником не була встановлена вимога надати нотаріально завірені копії сертифікату, тож у такому випадку учасник мав завірити копії документів (кожен аркуш) своїм підписом та печаткою.
4.Щодо пункту 5 Вимоги.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, учасники мали підтвердити протоколами випробувань акредитованих спеціалізованих лабораторій наступні технічні показники:
- Коефіцієнт потужности;
- Колірну температуру, (К);
- Світлову віддачу ( Лм/Вт);
- Індекс кольоропередавання, (Ra),
які мали бути зафіксовані на початку випробувань і після однієї години витримки при напрузі 220В.
Протокол вимірювань на модель SNREET-A-36W (НТТ180506052L-10) від 24.05.2018 року містить наступну інформацію:
№ п/п
Технічний показник на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Коефіцієнт потужности 0,9648 0,9599 0,95
2. Колірна температура, (К) 5978 не досліджено 6000-7000
3. Світлова віддача ( Лм/Вт) 92,4 не досліджено не менше 90
4. Індекс кольоропередавання, (Ra) не досліджено Показання тестування не менше 70
Протокол вимірювань на модель SNREET-A-50W (НТТ180506052L-11) від 24.05.2018 року містить наступну інформацію:
№ п/п
Технічний показник на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Коефіцієнт потужности 0,9890 0,9744 0,95
2. Колірна температура, (К) 5972 не досліджено 6000-7000
3. Світлова віддача ( Лм/Вт) 90 не досліджено не менше 100
4. Індекс кольоропередавання, (Ra) не досліджено Показання тестування не менше 70
Протокол вимірювань на модель SNREET-A-100W (НТТ180506052L-12) від 24.05.2018 року містить наступну інформацію:
№ п/п
Технічний показник на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Коефіцієнт потужности 0,9880 0,9799 0,95
2. Колірна температура, (К) 6074 не досліджено 6000-7000
3. Світлова віддача ( Лм/Вт) 90,13 не досліджено не менше 90
4. Індекс кольоропередавання, (Ra) не досліджено Показання тестування не менше 70
Протокол вимірювань на модель SNREET-С-60W (НТТ180506052L-13) від 24.05.2018 року містить наступну інформацію:
№ п/п
Технічний показник на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Коефіцієнт потужности 0,9708 0,9614 0,95
2. Колірна температура, (К) 6376 не досліджено 5000-6000
3. Світлова віддача ( Лм/Вт) 111,37 не досліджено не менше 110
4. Індекс кольоропередавання, (Ra) не досліджено Показання тестування не менше 70
Тож, як вбачається з зазначеної інформації, учасником не підтверджена інформація, яка викладена в Порівняльній таблиці (довідка № 207 від 20.05.2018 року).
5.Щодо пункту 6 Вимоги.
Відповідно до вимог тендерної документації паспорта на надані учасником світильники мають бути завірені заводом виробником або імпортером. Порядок завірення копій документів передбачає наявність підпису та печатки заводу виробника чи імпортеру. У даному випадку підпис відсутній. Учасником також не було завірено належним чином копію паспорту, оскільки наявний лише відбиток печатки.
6.Щодо пункту 7 Вимоги.
Замовником в тендерній документації визначені чіткі вимоги до Колірної температури (К), на світильники 36W та 50W - 6000-7000К, тому учасники не мають відступати від їх параметрів.
7.Щодо пункту 8 Вимоги.
Частиною 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником зазначено, що у разі надання учасником будь-яких документів складених іншою мовою тендерна пропозиція учасника повинна містити також їх автентичний переклад українською мовою. Протоколи, надані учасником не містять перекладу на українську мову інформації щодо Індексу кольоропередавання, (Ra), тож не можуть бути прийняті до уваги, оскільки за умовами тендерної документації визначальним є текст, викладений українською мовою.
8.Щодо пункту 9, 10 Вимоги.
Учасником запропонована модель світильника SNREET-A-50W та SNREET-С-60W з технічними характеристиками, які не відповідають вимогам Замовника. Провести заміну на іншу модель Замовник не має права, оскільки він має розглядати лише запропоновані моделі, які подані учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9.Щодо пункту 11 Вимоги.
Замовником встановлена вимога надати у складі тендерних пропозицій копію довідки ЄДРПОУ (не виписку). Дана довідка видається управлінням статистики, та містить відомості щодо видів діяльності за КВЕД.
Також доцільно звернути увагу на те, що Учасники у разі наявності питань щодо змісту (вимог) тендерної документації мали можливість через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу звернутися до Замовника за роз’ясненнями до 21 травня 2018 року 08.00 год..
Враховуючи вищевикладене, Замовник не має підстав для скасування рішення № 59 від 04.06.2018 року щодо дискваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУД ДНІПРО».
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002694-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 06 червня 2018 14:07
Невідповідність Тендерної пропозиції вимогам Замовника
Замовником згідно протоколу №61 засідання тендерного комітету було обрано переможцем тендеру ТОВ «ЕЛЬ-Славута» з м. Мукачево.
В даному зверненні звертаємо увагу на невідповідність Технічним вимогам Замовника характеристик світильників з тендерної пропозиції Переможця.
Зокрема:
1. Запропонована модель 36W за технічним паспортом має суперечливі показники:
Загальник світловий потік, Лм – 2880 (тобто 80 Лм/вт) не відповідає вимогам Замовника;
Світлова віддача, Лм/в – 90.
2. Запропонована модель 36W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність, Вт: 32.9; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60хв. , Вт: 34.0; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці виробника зазначений світловий потік 2880Лм (тобто 80 Лм/вт).
3. Запропонована модель 50W за технічним паспортом має суперечливі показники:
Загальник світловий потік, Лм – 4000 (тобто 80 Лм/вт) не відповідає вимогам Замовника;
Світлова віддача, Лм/в – 100
4. Запропонована модель 50W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність, Вт: 49.3; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60 хв., Вт: 48.2; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт).
5. Запропонована модель 100W за технічним паспортом має суперечливі показники:
Загальник світловий потік, Лм – 8000 (тобто 80 Лм/вт) не відповідає вимогам Замовника;
Світлова віддача, Лм/в – 90.
6. Запропонована модель 100W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність через 60 хв., Вт: 97.2; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт).
7. Запропонована модель 60W за технічним паспортом не відповідає вимогам Замовника:
Світлова віддача, Лм/в – 56.9 не відповідає вимогам Замовника
8. Запропонована модель 60W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність, Вт: 57.3; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60 хв., Вт: 55.0; - не відповідає вимогам Замовника

Зважаючи на це вимагаємо визнати недійсним (відмінити) визначення переможцем Тендеру ТОВ «ЕЛЬ-Славута» з м. Мукачево згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»!

У разі відмови Оскарження буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2018 15:10
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, учасники мали підтвердити:
1. протоколами випробувань акредитованих спеціалізованих лабораторій наступні технічні показники:
- Коефіцієнт потужности;
- Колірну температуру, (К);
- Світлову віддачу ( Лм/Вт);
- Індекс кольоропередавання, (Ra),
які мали бути зафіксовані на початку випробувань і після однієї години витримки при напрузі 220В.
2. паспортом на запропоновану модель:
- Потужність (Вт);
- Діапазон робочої напруги (В);
- Нормальну роботу світильника при температурі навколишнього середовища, °С;
- Гарантійний термін;
- Ресурс, год.;
- Дату виготовлення.
Стосовно значення світлового потоку (Лм.), то така інформація Замовником не вимагалася. Що стосується світлової віддачі, то її показники на запропоновані моделі, які були зафіксовані в протоколах № 10.1-4829-1 від 14.05.2018 року та № 10.1-4844 від 18.08.2018 року, повністю відповідають вимогам Замовника, оскільки:
№ п/п
Технічний показник
LED-SLF-36W на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Світлова віддача ( Лм/Вт) 95,9 93,6 не менше 90

№ п/п
Технічний показник
LED-SLF-50W на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Світлова віддача ( Лм/Вт) 105,5 102,7 не менше 100

№ п/п
Технічний показник
LED-SLF-100W на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Світлова віддача ( Лм/Вт) 95,1 92,8 не менше 90

№ п/п
Технічний показник
SKY 60 W на початку випробувань після однієї години витримки Вимога замовника
1. Світлова віддача ( Лм/Вт) 124,9 121,9 не менше 110
Стосовно потужності світильників, то згідно паспортів, які були надані учасником та інформації, яка була отримана Замовником у порядку ст.. 28 Закону потужність світильника LED-SLF-36W -36 Вт., LED-SLF-36W -50 Вт., LED-SLF-36W -100 Вт., SKY60 W – 60 Вт.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002694-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 11 червня 2018 08:14
Оскарження світильник 60вт
ОСКАРЖЕННЯ
щодо обраного переможцем тендеру

Замовником згідно протоколу №61 засідання тендерного комітету було обрано переможцем тендеру ТОВ «ЕЛЬ-Славута» з м. Мукачево.
В даному зверненні звертаємо увагу на невідповідність Технічним вимогам Замовника характеристик світильників з тендерної пропозиції Переможця.
Зокрема:
1. Запропонована модель 60W за технічним паспортом не відповідає вимогам Замовника щодо потужності:
Споживана потужність, Вт – 56.9 не відповідає вимогам Замовника
2. Запропонована модель 60W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника щодо потужності:
Потужність, Вт: 57.3; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60 хв., Вт: 55.0; - не відповідає вимогам Замовника



Зважаючи на це вимагаємо визнати недійсним (відмінити) визначення переможцем Тендеру ТОВ «ЕЛЬ-Славута» з м. Мукачево згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»!

У разі відмови Оскарження буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2018 17:45
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, Потужність (Вт) учасники мали підтвердити паспортом на запропоновану модель. Оскільки, учасником ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА» в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета (Довідка № 359 від 30.05.2018 року) на світильники моделі SKY60 W була зазначена потужність 60 Вт., що не співпадало з інформацією, яка була зазначена в паспорті на дану модель світильника, Замовником у порядку ч.7 ст.. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» було направлено запит до ТОВ «Технології майбутнього України». Згідно інформації, яка була надана ТОВ «Технології майбутнього України» номінальна потужність «Консольного вуличного світильника для освітлення пішохідних переходів потужністю 60 Вт» SKY60 W, на який подано Паспорт, становить 60 Вт.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002694-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 11 червня 2018 09:36
Оскарження світильники 36, 50, 100 Вт
ОСКАРЖЕННЯ
щодо обраного переможцем тендеру

Замовником згідно протоколу №61 засідання тендерного комітету було обрано переможцем тендеру ТОВ «ЕЛЬ-Славута» з м. Мукачево.
В даному зверненні звертаємо увагу на невідповідність Технічним вимогам Замовника характеристик світильників з тендерної пропозиції Переможця.
Зокрема щодо світлової віддачі:
Звертаємо увагу Замовника, що загальний світловий потік визначається за формулою: «Світлова віддача Лм» * «Потужність» (* - це знак множення). Світловий потік та світлова віддача це невід’ємні показники, які не можуть бути різними. Пояснення для Замовника: не може бути Загальник світловий потік 2880Лм при світловій віддачі 90Лм/вт та потужності 36Вт (2880 Лм= 36Вт * 80Лм).
В попередньому оскарженні ми звертали увагу на те, що в технічних паспортах Переможця вказана неправдива інформація щодо світлового потоку / світлової віддачі, але Замовник проігнорував цю інформацію, звертаючи увагу, що підтверджувати світловий потік не є умовою Тендерної документації.
Повторно вказуємо на неправдиву(невідповідну) інформацію (в файлі Технічні вимоги частина друга Переможця):
1. Запропонована модель 36W за технічним паспортом має неправдиві показники:
Загальник світловий потік, Лм – 2880. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку 2880Лм / 36Вт = 80 Лм/вт) не відповідає вимогам Замовника;
2. Запропонована модель 50W за технічним паспортом має неправдиві показники:
Загальник світловий потік, Лм – 4000. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку 4000Лм / 50Вт = 80 Лм/вт) не відповідає вимогам Замовника;
3. Запропонована модель 100W за технічним паспортом має неправдиві показники:
Загальник світловий потік, Лм – 8000. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку 8000Лм / 100Вт = 80 Лм/вт) не відповідає вимогам Замовника;


Також визначним є маркування чи етикетка нанесені на продукцію для визначення моделі та/чи її якісних та/чи технічних показників.
Якщо замовник вважає за вірний тільки заявлений в Технічному паспорті показник Світлової потужності та ігнорує загальний Світловий потік – тоді згідно з формули розрахунку невідповідними є заявлені в Технічному паспорті показники потужності світильників.
Ігнорування наявної в Технічних паспортах інформації, що заявлені світильники не відповідають Тендерній документації – є прямою ознакою корупційної змови Замовника з Переможцем!

Зокрема щодо результатів тестувань:
Звертаємо увагу Замовника, що згідно з Протоколами випробувань, результати тестувань є визначними щодо показників будь-якої продукції та/чи окремої партії продукції.
Тому попередня відповідь Замовника щодо того, що за результатами тестувань заявлені світильники не відповідають Тендерній документації – є прямою ознакою корупційної змови Замовника з Переможцем!
Також визначним є маркування чи етикетка нанесені на продукцію для визначення моделі та/чи її якісних та/чи технічних показників.
Ще раз наголошуємо:
1. Запропонована модель 36W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність, Вт: 32.9; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60хв. , Вт: 34.0; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці виробника зазначений світловий потік 2880Лм (тобто 80 Лм/вт).
2. Запропонована модель 50W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність, Вт: 49.3; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60 хв., Вт: 48.2; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт).
3. Запропонована модель 100W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність через 60 хв., Вт: 97.2; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт).

Зокрема щодо печаток на Технічних паспортах:
У Тендерній документації у Додатку №3 зазначено, що : паспорта на надані учасником світильники мають бути завірені заводом виробником або імпортером.
У тендерній пропозиції Переможця (в файлі Технічні вимоги частина друга Переможця) щодо світильників 36Вт, 50Вт, 100Вт надано Сертифікат відповідності в яких зазначено виробника (Changzhou Hua Hong International Trade Co Ltd) та Технічні паспорти, що завірені печаткою ТОВ «Торговий дім Сокіл» та в якому не вказано виробника.
Засвідчені в установленому порядку копії зовнішньоекономічного договору (контракту) або іншого документа, який є підставою для ввезення товару на митну територію України за відсутності такої інформації в інших документах (сертифікатах, технічних паспортах, етикетках тощо) у Тендерній пропозиції також відсутні.
Зважаючи на це визначити виробника чи імпортера, печатка яких повинна бути проставлена в Технічному паспорті заявленої на тендер продукції згідно Тендерної пропозиції неможливо.
Це є невідповідним вимогам Тендерній документації, тому що Технічні паспорти не завірені ані заводом-виробником ані імпортером ( неможливо визначити згідно технічним паспортам походження продукції та/або її імпортера, отже неможливо визначити чия печатка повинна бути проставлена).

Зважаючи на це вимагаємо визнати недійсним (відмінити) визначення переможцем Тендеру ТОВ «ЕЛЬ-Славута» з м. Мукачево згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»!

У разі відмови Оскарження буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2018 17:42
1. Щодо пунктів 1,2,3 частини 1 Вимоги.
Замовником у Технічних параметрах на світильники не вимагалося зазначення Світлового потоку (Лм), а лише значення Світлової віддачі (Лм/Вт), які повністю підтверджені протоколами випробувань та відповідають встановленим Замовником вимогам.
2. Щодо пунктів 1,2,3 частини 2 Вимоги.
Інформація, що стосується Потужності (Вт) запропонованих моделей світильників мала бути підтверджена їх Паспортами відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації. Замовник, при розгляді пропозицій учасників мав прийняти до уваги лише ту інформацію, яка ним вимагалася і врахувати лише ті документи, які ним були зазначені у Технічних вимогах. Тож, враховувати інформацію, яка зазначена на етикетці замовник не має права, оскільки достовірність наданої інформації може бути підтверджена лише Паспортами на запропоновані моделі та Висновками акредитованих лабораторій.
3.Щодо пунктів частини 3 Вимоги.
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації учасники мали надати Паспорта на запропоновані моделі світильників, які завірені заводом виробником або імпортером. Так, учасником надані Паспорта на світильники LED-SLF-36W, LED-SLF-50W та LED-SLF-100W, які завірені імпортером ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ», а також наданий Гарантійний лист № 5/6.125 від 16.05.2018 року ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ», щодо поставки запропонованих учасником - ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА» моделей світильників. Підтвердження зв’язку між імпортером та заводом виробником умовами Тендерної документації не вимагалося.
Також доцільно звернути увагу на те, що Замовник не несе відповідальності за достовірність інформації, яка викладена в поданих учасником Паспортах та Висновках лабораторних досліджень.
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002694-a.c8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 14 червня 2018 20:23
Невідповідність тедерній документації. Відповідь на протокол 71
На вимогу від 11.06.2018 року за номером UA-2018-05-15-002694-a.b3 Замовник дав Відповідь, що учасником ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА» в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета (Довідка № 359 від 30.05.2018 року) на світильники моделі SKY60 W була зазначена потужність 60 Вт., що не співпадало з інформацією, яка була зазначена в паспорті на дану модель світильника, Замовником у порядку ч.7 ст.. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» було направлено запит до ТОВ «Технології майбутнього України». Згідно інформації, яка була надана ТОВ «Технології майбутнього України» номінальна потужність «Консольного вуличного світильника для освітлення пішохідних переходів потужністю 60 Вт» SKY60 W, на який подано Паспорт, становить 60 Вт.
По перше, вирішальною в даному випадку є відповідність технічному завданню в Тенедерній документації, як згідно Закону так і згідно вимог Замовника. А в тендерній документації зазначено: підтвердити Технічним паспортом. В інших випадках Замовник відповідає: як написано в Тендерній документації так і потрібно було подати пропозицію. В даному випадку Замовник надає відповідь іншу та вибірково сам знаходить виправдання, чому Тендерна пропозиція Переможця має таку невідповідність Тендерній документації. Крім того, якщо така довідка існувала на 30.05.2018, тобто до початку торгів, чому вона не була додана до Тендерної пропозиції?
По друге, Замовник вибірково затребував у виробника довідки виключно за Тенедрною пропозицією ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА», при тому за пропозиціями інших учасників, в яких було запропоновані моделі світильників також з характеристиками, які мали невідповідні дані в показниках згідно з Технічним завданням - таких довідок Замовник не затребував. Крім того, в вимогах до замовника було запропоновано надати таку довідку, щоб виправити помилку в поданій Тендерній пропозиції, на що Замовник відповів відмовою. Це прямо вказує на упереджені дії Замовника з визначення переможця та попередню змову з ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА».
По третє, оприлюдненням довідки про те, що технічний паспорт є помилковим (тобто недійсним), вказує на те, що Замовник погоджуєтья з тим, що учасник, якого було вибрано переможцем, подав недостовірну інформацію в Тендерній пропозиції. Згідно з цим і довідку і технічний паспорт треба вважати нікчемними та недійсними. І визнання ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА» переможцем процедури є прямим порушенням Закону ст.31 ч.1 п. 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій 5. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, що не було виконано, а отримання довідки Замовником не є визначальним.

Тому вимагаємо від Замовника усунути порушення, що були ним допущені, там визнати Тендерну процедуру відкритих торгів як відмінену чи таку яка не відбулася.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002694-a.c9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 14 червня 2018 20:31
Вимога до Замовника діяти згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст.31 ч.1 п.4, ст.25 п.5
Відповідно до відповідей Замовника, щодо всіх вимог до нього, відправлених через систему Державних закупівель, в яких міститься повне ігнорування звернень та посилання на неопрелюднені довідки та звернення до Переможця до початку процедури відкритих торгів, приймаємо рішення звернутися до всіх державних установ, які контролюють діяльність державних органів влади та використання державних коштів. Одночасно вимагаємо від Замовника діяти згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Копія звернення додається до вимоги.

Мукачівська міська рада, 89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, пл. Духновича 2
(Повна назва органу управління, якому підпорядкований замовник (можна вказати посадову особу) адреса: повна адреса отримувача)

Мукачівське міське комунальне підприємство «Ремонтно-будівельне управління» 89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ужгородська 17
(Повна назва Замовника адреса: повна адреса отримувача)

Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4

Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10

Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3

Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7

Товариство з обмеженою відповідальність «Містобуд Дніпро»
49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. В. Івасюка 31/2, (094)822-80-88, (094)821-55-05, mistobuddnipro@gmail.com
(ПІБ заявника повністю адреса: повна адреса з індексом, телефон, e-mail)


Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Мукачівське міське комунальне підприємство «Ремонтно-будівельне управління» було проведено закупівлю ID UA-2018-05-15-002694-a на ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «МІСТОБУД ДНІПРО» (ЗАЯВНИК)
2. ТОВ «САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД «СИГНАЛ»
3. ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА"

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема:
1. Світильник 60W не відповідає технічному завданню за Технічним паспортом: потужність заявлена 56.9Вт замість 60Вт.
2. Світильники 36W, 50W, 100W не відповідають технічному завданню за Технічним паспортом:
 Запропонована модель 36W за технічним паспортом має неправдиві показники:
Загальник світловий потік, Лм – 2880. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку світлова віддача становить 2880Лм / 36Вт = 80 Лм/вт а не 90 Лм/вт) - не відповідає вимогам Замовника;
 Запропонована модель 50W за технічним паспортом має неправдиві показники:
Загальник світловий потік, Лм – 4000. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку світлова віддача становить 4000Лм / 50Вт = 80 Лм/вт а не 100 Лм/вт) - не відповідає вимогам Замовника;
 Запропонована модель 100W за технічним паспортом має неправдиві показники:
Загальник світловий потік, Лм – 8000. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку світлова віддача становить 8000Лм / 100Вт = 80 Лм/вт а не 90 Лм/вт) - не відповідає вимогам Замовника;
3. Світильники 36W, 50W, 100W не відповідають технічному завданню за Протоколом випробувань та за маркуванням виробника:
 Запропонована модель 36W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність, Вт: 32.9; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60хв. , Вт: 34.0; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці (маркуванні) виробника зазначений світловий потік 2880Лм (тобто 80 Лм/вт).
 Запропонована модель 50W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність, Вт: 49.3; - не відповідає вимогам Замовника
Потужність через 60 хв., Вт: 48.2; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці (маркуванні) виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт).
 Запропонована модель 100W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника:
Потужність через 60 хв., Вт: 97.2; - не відповідає вимогам Замовника
На етикетці (маркуванні) виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт).
4. Технічні паспорти на світильники 36W, 50W, 100W не завірені належним чином згідно технічному завданню, а саме відсутня печатка заводу-виробника чи імпортера.
 У тендерній пропозиції Переможця (в файлі Технічні вимоги частина друга Переможця) щодо світильників 36Вт, 50Вт, 100Вт надано Сертифікат відповідності в яких зазначено виробника (Changzhou Hua Hong International Trade Co Ltd) та Технічні паспорти, що завірені печаткою ТОВ «Торговий дім Сокіл» та в якому не вказано виробника.
 Засвідчені в установленому порядку копії зовнішньоекономічного договору (контракту) або іншого документа, який є підставою для ввезення товару на митну територію України за відсутності такої інформації в інших документах (сертифікатах, технічних паспортах, етикетках тощо) що вказує на ТОВ «Торговий дім Сокіл» як на імпортера - у Тендерній пропозиції також відсутні.


Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.



Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА", закупівлю відмінити відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (всі учасники мають порушення та невідповідності у тендерній пропозиції), оголосити нову закупівлю та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-05-15-002694-a.a10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 14 червня 2018 20:53
Оскарження світильники 36, 50, 100 Вт. Відповідь на протокол 77 Замовника
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно наданої Замовником відповіді:
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації учасники мали надати Паспорта на запропоновані моделі світильників, які завірені заводом виробником або імпортером. Так, учасником надані Паспорта на світильники LED-SLF-36W, LED-SLF-50W та LED-SLF-100W, які завірені імпортером ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ», а також наданий Гарантійний лист № 5/6.125 від 16.05.2018 року ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ», щодо поставки запропонованих учасником - ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА» моделей світильників. Підтвердження зв’язку між імпортером та заводом виробником умовами Тендерної документації не вимагалося.
Ще раз наголошуємо:
По перше - в Тендерній документації вимагається наявність печатки на Технічному паспорті виробника чи імпортера.
По друге -
Звідки у Замовника є підтверджена інформація ,що ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ» імпортер заявленої продукції? В гарантійному листі є лише гарантія того, що ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ» надає гарантійний термін експлуатації 2 роки на продукцію, яку поставляє а також гарантію того, що поставить цю продукцію. Жодної інформації про завод виробник, імпортера, офіційного представника не зазначено у листі № 5/6.125 від 16.05.2018. Тому неможливо за цим листом та за Тендерною пропозицією вцілому, визначити належність ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ» до будь-якої з сторін, чи до виробника чи до імпортера.
Технічні паспорти не завірені ані заводом-виробником ані імпортером ( неможливо визначити згідно технічним паспортам походження продукції та/або її імпортера, отже неможливо визначити чия печатка повинна бути проставлена).
Визначити виробника чи імпортера, печатка яких повинна бути проставлена в Технічному паспорті заявленої на тендер продукції згідно Тендерної пропозиції неможливо.
Замовник відповіддю в протоколі 77 визнає, що в Тендерній документації немає інформації щодо того, що ТОВ «Торговий дім «СОКОЛ» є імпортером зазначеної в Тендерній пропозиції продукції.

Тому слід вважати, що Технічні паспорти НЕ ЗАВІРЕНІ ані виробником ані імпортером. Бо в Тендерній пропозіції зазначено тільки виробника (його печатка не проставлена на Технічних паспортах), та не зазаначено імпортера.

Що є прямою невідповідністю Тендерної пропозиції вимогам Тендерній документації!

По третє - відповідь Замовника в протоколі 77 не містить відповідь на Вимогу UA-2018-05-15-002694-a.a4

Визнання ТОВ «ЕЛЬ-СЛАВУТА» переможцем процедури є прямим порушенням Закону ст.31 ч.1 п. 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Тому вимагаємо від Замовника усунути порушення, що були ним допущені, там визнати Тендерну процедуру відкритих торгів як відмінену чи таку яка не відбулася.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

08 червня 2018 15:07
Протокол 71 відповідь.pdf

Документи

08 червня 2018 15:10
Протокол 72 відповідь.pdf

Документи

14 червня 2018 17:45
Протокол 76.pdf

Документи

14 червня 2018 17:42
Протокол 77.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-15-002694-a.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД "СИГНАЛ", Код ЄДРПОУ:37752996
Дата подання: 14 червня 2018 14:16
Оскарження не правомірної дискваліфікації учасника ТзОВ самбірський радіозавод Сигнал
Суть скарги Відповідно до реєстру пропозицій, свої пропозиції надали такі учасники: 1. ТзОВ “Самбірський радіозавод “ Сигнал”, 2. ТОВ “МІСТОБУД ДНІПРО”, 3. ТОВ “ЕЛЬ-СЛАВУТА” Рішенням Замовника від 04.06.2018 р. ТОВ “ЕЛЬ-СЛАВУТА” визнано переможцем даних торгів. Протоколом № 60 засідання тендерного комітету Замовника від 04.06.2018 р. пропозиції ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» були відхилені на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “ Про публічні закупівлі” у звя”зку з наданням неповної інформації, що є суттєвою пр визначенні результатів процедури закупівлі . Зокрема, при розгляді пропозиції Скаржника тендерним комітетом були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: 1. Не завірені заводом виробником паспорти на запопоновані моделі сітильників. 2. В декларації про відповідність № Д 089\15-18 відсутня запропонована модель LED SL 50W-PK 6\04. 3. Потужність світильника LED SL 60W-PK 6\04 згідно паспорту 50 Вт, що не відповідає інфомації, яка зазначена учасником у технічних характеристиках до запропонованої моделі. 4. Відсутня довідка ЄДРПОУ. ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» не погоджується з даним рішенням Замовника стосовно відхилення тендерних пропозицій Скаржника, зважаючи на наступне: . З приводу відсутності печатки виробника в паспорті на світильник LED SL 50W-PK 6\04, повідомляєм, що відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями" від 23.03.2017 № 1982-VIII починаючи з 19.07.2017 р. печатка не належить до обов’язкових реквізитів документа. (3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.) 2. З приводу відсутності у Декларації про відповідність № Д 089\15-18 запропонованої моделі LED SL 50W-PK 6\04, повідомляєм, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 3. Аналогічна позиція Скаржника з приводу зазначення у Паспорті на світильник LED SL 50W-PK 6\04 його потужності - 50 Вт, що не відповідає інфомації, яка описана учасником у технічних характеристиках до запропонованої моделі. При підготовці тексту даного документу також, було допущено описку та неправильно вказано потужність товару. Зважаючи на людський фактор, вважаєм дану описку формальною (несуттєвою) помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції та не може привезти до її відхилення, оскільки дана характеристика товару ( потужність 60 Вт) спростовується іншими документами, долученими до тендерної пропозиції товариства. 4. З приводу відсутності у складі тендерної документації Довідки з ЄДРПОУ, повідомляєм, що відповідно до Постанови КМУ № 949-п від 17.10.2012 № 949-п «Про внесення змін до деяких постанов КМУ з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» та Закону України від 24.05.2012 № 4839 «Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» суб’єкти підприємницької діяльності звільняються від необхідності отримувати довідку з ЄДРПОУ .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: доопрацювання скарги
Дата: 14 червня 2018 14:57
від 18.06.2018 № 5853.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 20:15
Номер скарги: UA-2018-05-15-002694-a.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД "СИГНАЛ", Код ЄДРПОУ:37752996
Дата подання: 14 червня 2018 16:22
Оскарження не правомірної дискваліфікації учасника ТзОВ самбірський радіозавод Сигнал
Суть скарги Відповідно до реєстру пропозицій, свої пропозиції надали такі учасники: 1. ТзОВ “Самбірський радіозавод “ Сигнал”, 2. ТОВ “МІСТОБУД ДНІПРО”, 3. ТОВ “ЕЛЬ-СЛАВУТА” Рішенням Замовника від 04.06.2018 р. ТОВ “ЕЛЬ-СЛАВУТА” визнано переможцем даних торгів. Протоколом № 60 засідання тендерного комітету Замовника від 04.06.2018 р. пропозиції ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» були відхилені на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “ Про публічні закупівлі” у звя”зку з наданням неповної інформації, що є суттєвою пр визначенні результатів процедури закупівлі . Зокрема, при розгляді пропозиції Скаржника тендерним комітетом були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: 1. Не завірені заводом виробником паспорти на запопоновані моделі сітильників. 2. В декларації про відповідність № Д 089\15-18 відсутня запропонована модель LED SL 50W-PK 6\04. 3. Потужність світильника LED SL 60W-PK 6\04 згідно паспорту 50 Вт, що не відповідає інфомації, яка зазначена учасником у технічних характеристиках до запропонованої моделі. 4. Відсутня довідка ЄДРПОУ. ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» не погоджується з даним рішенням Замовника стосовно відхилення тендерних пропозицій Скаржника, зважаючи на наступне: . З приводу відсутності печатки виробника в паспорті на світильник LED SL 50W-PK 6\04, повідомляєм, що відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями" від 23.03.2017 № 1982-VIII починаючи з 19.07.2017 р. печатка не належить до обов’язкових реквізитів документа. (3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.) 2. З приводу відсутності у Декларації про відповідність № Д 089\15-18 запропонованої моделі LED SL 50W-PK 6\04, повідомляєм, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 3. Аналогічна позиція Скаржника з приводу зазначення у Паспорті на світильник LED SL 50W-PK 6\04 його потужності - 50 Вт, що не відповідає інфомації, яка описана учасником у технічних характеристиках до запропонованої моделі. При підготовці тексту даного документу також, було допущено описку та неправильно вказано потужність товару. Зважаючи на людський фактор, вважаєм дану описку формальною (несуттєвою) помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції та не може привезти до її відхилення, оскільки дана характеристика товару ( потужність 60 Вт) спростовується іншими документами, долученими до тендерної пропозиції товариства. 4. З приводу відсутності у складі тендерної документації Довідки з ЄДРПОУ, повідомляєм, що відповідно до Постанови КМУ № 949-п від 17.10.2012 № 949-п «Про внесення змін до деяких постанов КМУ з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» та Закону України від 24.05.2012 № 4839 «Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» суб’єкти підприємницької діяльності звільняються від необхідності отримувати довідку з ЄДРПОУ .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2018 20:21
Рішення від 18.05.2018 № 5853+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 20:21
Рішення від 05.07.2018 № 6647.pdf
Дата публікації: 10 липня 2018 21:33
Номер скарги: UA-2018-05-15-002694-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41780263
Дата подання: 14 червня 2018 14:09
Скарга щодо порушення законодавства та визнання замовником переможця конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та визнання замовником переможця конкурсних торгів «04» червня 2018 року ДУ Мукачівське міське комунальне підприємство «Ремонтно-будівельне управління» (Далі — Замовник) оприлюднив рішення про обрання переможцем відкритих торгів.. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Мукачівське міське комунальне підприємство «Ремонтно-будівельне управління» було проведено закупівлю ID UA-2018-05-15-002694-a на ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ «МІСТОБУД ДНІПРО» (ЗАЯВНИК) 2. ТОВ «САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД «СИГНАЛ» 3. ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема: 1. Світильник 60W не відповідає технічному завданню викладеному у Додатку 3 до тендерної документації за Технічним паспортом: потужність заявлена 56.9Вт замість 60Вт. 2. Світильники 36W, 50W, 100W не відповідають технічному завданню викладеному у Додатку 3 до тендерної документації за Технічним паспортом:  Запропонована модель 36W за технічним паспортом має неправдиві показники: Загальник світловий потік, Лм – 2880. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку світлова віддача становить 2880Лм / 36Вт = 80 Лм/вт а не 90 Лм/вт) - не відповідає вимогам Замовника;  Запропонована модель 50W за технічним паспортом має неправдиві показники: Загальник світловий потік, Лм – 4000. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку світлова віддача становить 4000Лм / 50Вт = 80 Лм/вт а не 100 Лм/вт) - не відповідає вимогам Замовника;  Запропонована модель 100W за технічним паспортом має неправдиві показники: Загальник світловий потік, Лм – 8000. Згідно з формулою обчислення загального світлового потоку світлова віддача становить 8000Лм / 100Вт = 80 Лм/вт а не 90 Лм/вт) - не відповідає вимогам Замовника; 3. Світильники 36W, 50W, 100W не відповідають технічному завданню викладеному у Додатку 3 до тендерної документації за Протоколом випробувань та за маркуванням виробника:  Запропонована модель 36W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника: Потужність, Вт: 32.9; - не відповідає вимогам Замовника Потужність через 60хв. , Вт: 34.0; - не відповідає вимогам Замовника На етикетці (маркуванні) виробника зазначений світловий потік 2880Лм (тобто 80 Лм/вт).  Запропонована модель 50W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника: Потужність, Вт: 49.3; - не відповідає вимогам Замовника Потужність через 60 хв., Вт: 48.2; - не відповідає вимогам Замовника На етикетці (маркуванні) виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт).  Запропонована модель 100W за протоколом випробування не відповідає вимогам Замовника: Потужність через 60 хв., Вт: 97.2; - не відповідає вимогам Замовника На етикетці (маркуванні) виробника зазначений світловий потік 4000Лм (тобто 80 Лм/вт). 4. Технічні паспорти на світильники 36W, 50W, 100W не завірені належним чином згідно технічному завданню викладеному у Додатку 3 до тендерної документації, а саме відсутня печатка заводу-виробника чи імпортера.  У тендерній пропозиції Переможця (в файлі Технічні вимоги частина друга Переможця) щодо світильників 36Вт, 50Вт, 100Вт надано Сертифікат відповідності в яких зазначено виробника (Changzhou Hua Hong International Trade Co Ltd) та Технічні паспорти, що завірені печаткою ТОВ «Торговий дім Сокіл» та в якому не вказано виробника. Засвідчені в установленому порядку копії зовнішньоекономічного договору (контракту) або іншого документа, який є підставою для ввезення товару на митну територію України за відсутності такої інформації в інших документах (сертифікатах, технічних паспортах, етикетках тощо) що вказує на ТОВ «Торговий дім Сокіл» як на імпортера - у Тендерній пропозиції також відсутні. Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" та відмінити торги чи визнання їх такими, що не відбулися тому що неможливе усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Дії Замовника щодо визнання переможцем тендерну пропозицію ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" яка не відповідає технічному завданню викладеному у Тендерній документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник у відповідній процедурі надав найкращу за ціною пропозицію, яка була відхилена замовником за причини наявності помилок та невідповідності Тендерній документації. Проте пропозиція ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" була визнана Замовником переможною, хоча також містить помилки та не відповідає умовам Тендерної документації. Через такі дискримінаційні та незаконні дії Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «МІСТОБУД ДНІПРО» вважає недопустимим та протизаконним обрання переможця за даною процедурою закупівлі відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА", закупівлю відмінити відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, оголосити нову закупівлю та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2018 20:08
Рішення від 18.06.2018 № 5856 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 20:08
Рішення від 05.07.2018 № 6642.pdf
Дата публікації: 10 липня 2018 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) Замовником прийнято рішення відмінити торги у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 11 липня 2018 17:34

Документи Органу Оскарження

18 червня 2018 20:15
від 18.06.2018 № 5853.pdf

Документи подані скаржником

14 червня 2018 14:09
Скарга
14 червня 2018 14:09
Квитанція про сплату

Документи подані замовником

11 липня 2018 17:34
Протокол № 98.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2018 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО 2 266 497,60
UAH з ПДВ
2 256 497,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД "СИГНАЛ" 2 674 962,00
UAH з ПДВ
2 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" 2 753 198,76
UAH з ПДВ
2 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 19:27
Електронний підпис
30 травня 2018 19:05
Електронний підпис
30 травня 2018 19:02
8-Гарантійний лист.pdf
30 травня 2018 19:02
7-Довідка.pdf
30 травня 2018 19:02
6-Проект договору.pdf
30 травня 2018 19:02
5-Інші документи.pdf
30 травня 2018 19:02
4-Технічні вимоги.pdf
30 травня 2018 19:02
2-Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2018 01:30
Електронний підпис
31 травня 2018 01:29
10 ІСКРА ISO.pdf
31 травня 2018 01:29
7лист згода на обробку .pdf
31 травня 2018 01:29
6проект договора.pdf
31 травня 2018 01:29
5 інші док .pdf
31 травня 2018 01:29
4 тех доки .pdf
31 травня 2018 01:29
3 кваліфікаційні .pdf
31 травня 2018 01:29
2Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2018 01:29
1 Реєстр .pdf

Публічні документи

08 червня 2018 15:36
Електронний підпис
08 червня 2018 15:35
Виконання вимог ст.17.pdf
05 червня 2018 23:49
Електронний підпис
05 червня 2018 23:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 2.pdf
31 травня 2018 04:03
Електронний підпис
31 травня 2018 04:00
Гарантійний лист.pdf
31 травня 2018 04:00
лист згода.pdf
31 травня 2018 04:00
Проект договору.pdf
31 травня 2018 04:00
Інші документи.pdf
31 травня 2018 04:00
Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2018 04:00
Зміст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД "СИГНАЛ"

ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО
#41780263
Очікує рішення 2 256 497,60
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:30
ТОВ МІСТОБУД ДНІПРО
#41780263
Рішення скасоване 2 256 497,60
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД "СИГНАЛ"
#37752996
Рішення скасоване 2 520 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА"
#32221182
Рішення скасоване 2 560 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:30

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМБІРСЬКИЙ РАДІОЗАВОД "СИГНАЛ" #37752996

№ рішення у справі

72/56-р/к

Дата рішення у справі

29.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

39-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 липня 2018 17:37
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) Замовником прийнято рішення відмінити торги у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
11 липня 2018 17:37
Електронний підпис
11 липня 2018 17:37
Протокол № 98.pdf